تور هند بهترین قیمت

تور هند

تور هند؛ ارزان‌ترین تور آسیای شرقی

قیمت تور هند، با احتساب هزینه‌ی حداکثر 500 دلاری که در آن هزینه می‌کنید، باز هم آنقدر پایین است که بتوان آن را ارزان‌ترین تور آسیای شرقی دانست. البته این به معنای پایین بودن کیفیت تور هند نیست، بلکه پکیج‌های مسافرتی هند به دلیل نحوه‌ی برگزاری آن‌ها ارزان هستند. با این حال قیمت همه تورهای هند هم پایین نیست. ما پکیج‌های سفری متنوعی به مقصد شهرها مختلف هندوستان داریم که با توجه به هدف و بودجه‌ی شما برای سفر به شبه‌جزیره برنامه ریزی شده‌اند.

آشنایی با فرهنگ، تاریخ و طبیعت هند در تور مثلث طلایی

تور مثلث طلایی هند به صورت گروهی و با پرواز ایرانی ماهان انجام می‌شود. همین موضوع هم دلیل هزینه‌ی پایین این پکیج مسافرتی است. با این حال قیمت کم تور مثلث طلایی تنها دلیل تعداد زیاد تقاضا برای رزرو این پکیج مسافرتی نیست. بلکه با رزرو این تور می‌توانید همراه با ما از مهم‌ترین جاذبه‌های سه شهر مهم هند یعنی دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید. در بخشی از سفر نیز به بازارهای سنتی و مدرن هند می‌رویم و سوغاتی‌های خوراکی نظیر ادویه و ساری را خریداری می‌کنیم.

ویزای هند؟! کار سختی در پیش ندارید!

شما باید حداقل دو هفته قبل از تاریخ سفرتان، اسکن صفحه اول پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار را به همراه مدارک زیر به کارشناسان تور نهال گشت ارائه دهید. پس از ارائه مدارک فرایند اخذ ویزای توریستی هند آغاز می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای هند:

  • اسکن پشت و روی کارت ملی
  • اسکن تمامی صفحات شناسنامه
  • اسکن عکس 5*5
  • اسکن فرم تکمیل شده ویزای هند (این فرم توسط کارشناسان نهال گشت برای شما ارسال خواهد شد.)

نگران نباشید، بیش از نود درصد درخواست‌های ویزای هند مورد پذیرفته می‌شوند.

ظرف حداکثر 24 ساعت بعد از ارائه مدارک، برای شما وقت انگشت نگاری در یکی از دفاتر سفارت هند در تهران، مشهد و اصفهان (براساس محل سکونت‌تان) گرفته می‌شود. در روز مراجعه به مرکز انگشت‌نگاری باید اصل مدارک را همراه‌تان داشته باشید.

پاییز و زمستان، فصول رویایی برای سفر به هند

آب‌وهوای هند در پاییز و زمستان گرم و شرجی نیست. در این فصول میزان باران‌های موسمی کاهش می‌یابد و امکان گشت و گذار برای مسافران وجود دارد. با وجود چنین شرایطی به طبع تعداد متقاضیان سفر به هند افزایش بیشتر می‌شود. با افزایش تعداد متقاضیان در این بازه‌ی 6 ماهه، قیمت‌ها نسبت به نیمه‌ی ابتدایی سال حتی تا یک و نیم برابر بالاتر می‌رود. در نتیجه می‌توان گفت که پاییز و زمستان از نظر گشت و گذار بهترین زمان برای رزرو تور هند به شمار می‌روند. اما برای صرفه‌جویی در خرج و مخارج، این دو فصل از سال، گزینه‌های ایده‌آل برای سفر نیستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی اندونزی از جمله کشورهایی است که برای سفر به آن باید ویزای توریستی دریافت کرد و این کار از طریق سفارتخانه اندونزی در

ویزا توریستی چین _عادی/فوری

ویزای توریستی چین برای گرفتن ویزای چین لازم نیست خودتان به سفارت بروید. سفارت چین برای ویزا با متقاضی مصاحبه نمی‌کند، به همین دلیل می‌توانید

تور روسیه بهترین هتل ها

تور لحظه آخری روسیه

تور روسیه تابستان 1403 تور ویژه    7 شب ساعت رفت: 09:00 ساعت برگشت: 14:00 19,500,000تومان 450دلار تور سنت پترزبورگ + مسکو تابستان 1403 تور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور هند بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت