کارگزار ویزای دبی

ویزا دبی

اعتبار ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی که همان‌طور که از نامش پیداست برای مقاصد گردشگری یا هر هدف دیگری که کمتر از 60 روز است صادر می‌شود. ویزای توریستی دبی شامل موارد زیر می‌شود.

  1. ویزای توریستی دبی عادی

با این ویزا می‌توانید به مدت 10 روز در شهر دبی اقامت داشته باشید. این نوع روادید به ویزای ارزان دبی نیز معروف است.

  1. ویزای توریستی دبی 1 ماهه

با ویزای یک ماهه دبی می‌توانید به مدت 30 روز در کشور امارات اقامت داشته باشید. این ویزا به صورت یک بار ورود (single) و چند بار ورود (multiple) صادر می‌شود.

  1. ویزای توریستی دبی 2 ماهه

با این ویزا می‌توانید به مدت 60 روز در کشور امارات اقامت داشته باشید. این روادید هم قابلیت صدور به‌صورت یک‌بار و چند بار ورود را دارد.

پیکاپ ویزای آمریکا و کانادا از دبی :

جهت آگاهی از نرخ های پیکاپ ویزای سایت از دبی با شماره های ما در تماس باشید .02188487125

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دبی

مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای دبی اسکن یا عکس از صفحه اول پاسپورت ( با اعتبار حداقل 6 ماه ) – شناسنامه – عکس پرسونلی و کارت ملی می باشد

افزاد زیر 18 سال به دلیل نداشتن کارت ملی  نیازی به ارائه تصویر کارت ملی ندارند

افرادی که کارت ملی آنها قدیمی می باشد و یا هنوز کارت ملی جدید دریافت نکرده اند می توانند با استفاده است کارت ملی قدیمی و یا فیش تعویض درخواست ویزا دهند

در مورد پاسپورت ارسالی توجه داشته باشید تمام قسمت های پاسپورت باید خوانا باشد و همچنین 2 خط زیر پاسپورت که به صورت کد می باشد حتما می بایستی در تصویر ارسالی به طور کامل وجود داشته باشد .

توجه داشته باشید :

  • برای دریافت ویزا نیاز به ارسال بلیط هواپیما و رزرو هتل نمی باشد .
  • جهت ارسال مدارک می توانید با گوشی خود از مدارک عکس گرفته و ارسال بفرمائید (به شرط با کیفیت بودن عکس ارسالی)
  • در صورتی که مدارک شما مورد تائید کارشناسان قرار نگیرد می بایستی در قسمت ارسال مجدد مدارک تصویر با کیفیت تر از مدارک خود برای ما ارسال فرمائید .

شرایط صدور ویزا دبی برای افراد زیر 18 سال

افراد زیر 18 سال تنها در شرایط زیر می توانند ویزا دبی را دریافت نمایند :

  • به همراه پدر یا مادر جهت دریافت ویزا اقدام نمایند .
  • پدر یا مادر در دبی اقامت دارد .
  • ویزای پدر یا مادر قبلا دریافت شده است .
  • به همراه کفیل قانونی خود جهت دریافت ویزای دبی اقدام نمایند و یا کفیل در دبی اقامت دارد و یا قبلا ویزای دبی دریافت نموده است .

افراد زیر 18 سال به هیچ عنوان امکان دریافت ویزای دبی به تنهایی و یا به همراه بستگان درجه 1 خود از جمله (پدر بزرگ – مادر بزرگ – دایی – عمو – عمه – خاله و ….) را ندارند و تنها با پدر یا مادر و کفیل قانونی خود امکان سفر به دبی را دارند .

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی همچنین تفاوت بین ویزای سینگل ( یک بار ورود ) و مولتی ( چند بار ورود ) چیست ؟

تفاوت ویزای عادی و فوری دبی :

ویزای عادی و فوری دبی در نوع ویزا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند تنها تفاوت این 2 ویزا در مدت زمان صدور آنها می باشد .

ویزای عادی معمولا بین 1 تا 3 روز کاری

ویزای فوری معمولا بین 1 تا 2 روز

بررسی می شود .

گرفتن ویزا دبی

تفاوت ویزای سینگل و مولتی دبی در چیست ؟

در ویزای سینگل (یک بار ورود) : مسافر پس از 1 بار ورود به خارج شده از دبی (امارات) دیگر امکان استفاده از این ویزای را ندارد و جهت ورود مجدد می بایستی ویزای جدید در خواست دهد – حتی اگر تعداد روزهای اقامت در دبی از روزهای اقامت ویزا کمتر بوده باشد.

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد .

ولی به دلیل خارج شدن از کشور امارات و به علت سینگل بودن ویزای با توجه به اینکه 20 روز از زمان اقامت خود در دبی مانده است امکان ورود مجدد به همین ویزا به داخل امارات را ندارد و می بایستی مجدد ویزا دریافت نمایند .

اما در ویزای مولتی ( چند بار ورود ) : مسافر پس از ورود می تواند به تعداد نامحدود به شریط که از مدت اقامت ویزای خود بیشتر نشود به کشور امارات وارد و از آن خارج شود .

به عنوان مثل : مسافر ویزای 1 ماهه امارات را داشته و 1 هفته پس از ورود به دبی از کشور خارج شده است و 20 روز از زمان اقامت در دبی را دارد .

ویزای کاری دبی

اگر قصد کار در کشور امارات را دارید، بهتر است بدانید که به دلیل بالا بودن رقابت در این کشور، باید رزومه بسیار حرفه‌ای و خوبی ارائه دهید. برای دریافت ویزای کار دبی، شما ابتدا نیاز به گرفتن موافقت‌نامه از وزارت کار دبی را خواهید داشت. پس از دریافت این موافقت‌نامه، به مدت ۳۰ روز می‌توانید در خاک امارات بمانید. در این مدت کارفرمای خود را پیدا کرده و از جانب کارفرمایتان کارت مخصوصی برایتان صادر می‌شود. یک کد برایتان در نظر گرفته خواهد شد و پس ‌از آن شما باید طی ۶۰ روز تمام معاینات پزشکی مدنظر را پشت سر گذاشته و به اداره مهاجرت و اقامت امارات مراجعه کنید.

ویزای توریستی دبی

اگر قصد دارید به‌عنوان توریست، ویزای دبی را دریافت کنید، بازهم باید بدانید که با توجه به هدفتان و مدت‌زمانی که برای ماندن مدنظرتان است، نوع ویزا متفاوت خواهد بود. این موارد به این شرح هستند:

  • ویزای عادی توریستی که کمتر از ۱۵ روز اعتبار دارد.
  • ویزای توریستی سرویس دبی که برای اقامت ۱۵ روزه در نظر گرفته‌شده است.
  • ویزای توریستی یک‌ماهه
  • ویزای توریستی یک‌ماهه با اجازه چند بار ورود و خروج
  • ویزای توریستی سه‌ماهه دبی
  • ویزای توریستی سه‌ماهه با اجازه چند بار ورود و خروج

ویزای ترانزیت امارات (ویزای فرودگاهی دبی)

فرض را بر این بگذارید که شما به قصد توقف در فرودگاه‌های امارات و یا جابجا کردن هواپیمای خود، به این کشور می‌روید. در این حالت شما نیاز به ویزای ترانزیت خواهید داشت. البته اگر توقف شما در فرودگاه دبی کمتر از ۸ ساعت باشد، نیاز به این ویزا نخواهید داشت. مدت زمان اعتبار این ویزا ۴۸ ساعته و ۹۶ ساعته بوده و قابلیت تمدید نیز نخواهد داشت.

ویزای تجاری دبی

اگر با قصد تجارت در کشور امارات قصد دریافت ویزای این کشور را دارید، باید برای دریافت ویزای تجاری اقدام کنید. برای دریافت این ویزا شما می‌توانید با توجه به مدت‌زمان مورد نیازتان یکی از ویزاهای تجاری یک‌ماهه تا ۶ ماهه را درخواست دهید.

ویزای دورکاری دبی

قبل از هر چیز جالب است بدانید که اولین ویزای دورکاری در خاورمیانه توسط کشور امارات متحده عربی برنامه‌ریزی و ارائه‌شده است. این طرح به‌منظور متمرکز کردن دفاتر کاری پراکنده و جذب متخصصان خارجی انجام شد. ویزای دورکاری به کارفرمایان این کشور امکان می‌دهد که به استعدادها و تخصص‌های بین‌المللی دسترسی پیدا کرده و از آن‌ها بهره ببرند. این ویزا یک سال اعتبار خواهد داشت.

ویزای دبی برای انگشت نگاری سفارت کانادا

فرض را بر این بگذارید که قصد دریافت ویزا و اقامت کانادا را دارید. برای این کار شما از ایران باید به یکی از کشورهای همسایه سفر کنید. دبی می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برایتان باشد. البته اگرچه کار شما به‌سرعت انجام می‌شود، اما هزینه بیشتری نسبت به سایر کشورها باید بپردازید. چون مهلت انگشت‌نگاری یک ماه بوده، بهتر است هم‌زمان با درخواست ویزای کانادا برای ویزای دبی نیز اقدام کنید.

نرخ ویزای فوری دبی

نرخ ویزای دبی ممکن است به هر دلیلی با توجه به سیاست دولت این کشور تغییر کند. اما در حال حاضر نرخ ویزاهای دبی به این شرح است:

  • ویزای ۱۴ روزه: ۲۹۰ درهم
  • ویزای ۳۰ روزه سینگل: حدود ۳۱۰ درهم
  • ویزای ۳۰ روزه مولتی: ۷۰۰ درهم
  • ویزای سه‌ماهه سینگل: ۷۰۰ درهم
  • ویزای سه‌ماهه مولتی: ۱۷۵۰ درهم
  • ویزای ۹۶ ساعته: ۱۷۵ درهم
  • ویزای افراد زیر ۱۸ سال: ۹۹ درهم

شرایط تمدید ویزای دبی

تا ۱۰ روز پس از تمام شدن تاریخ اعتبار ویزا، زمان دارید تا برای تمدید ویزای خود اقدام کنید. به‌منظور انجام این کار، باید از کارگزار قبلی ویزا برای تمدید کمک بگیرید. تمدید ویزا تنها یک‌بار امکان‌پذیر است. مدت اعتبار ویزا پس از تمدید نیز به اندازه همان ویزای قبلی‌تان خواهد بود. هزینه این تمدید ویزا با توجه به نوع ویزا متفاوت است. اگر مدت‌زمان اعتبار ویزای شما تمام‌شده باشد و شما در خاک امارات بمانید، به ازای هرروز ۱۰۰ درهم جریمه باید به دولت این کشور پرداخت کن

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ویتنام _02157749

 تور ویتنام شهرهای بزرگ ویتنام در این بخش می‌خواهیم شما را با پنج شهر بزرگ ویتنام که هرکدام دیدنی‌های منحصربه‌فرد و جاذبه‌های گردشگری خاصی دارند،

تور ارزان کوش آداسی_02188487124

سفر به کوش آداسی، سفر در شهری متفاوت از ترکیه است. چرا می‌گوییم متفاوت؟ کوش آداسی علاوه بر سواحل کریستالی، تفریحات آبی و مراکز خرید

اخذ اقامت تضمینی اروپا

اخذ اقامت تضمینی اروپا راهنمای اخذ اقامت تضمینی اروپا برای کارگران ماهر و سرمایه گذاران یکی از روش های رایج در اخذ اقامت تضمینی اروپا،

تور بالی+کوالالامپور نوروز1404

تور نوروزی کوالالامپور نوروز به عنوان میراث باستانی ایرانی، گاهی به فراتر از مرزهای فرهنگی کشور رفته و در مقاصد گردشگری مختلف به عنوان یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار ویزای دبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت