بلیط داخلی

بلیط داخلی

خرید بلیط هواپیما باید کوتاه‌ترین، بی‌دردسرترین و حتی به‌صرفه‌ترین مرحله سفر شما باشد. ما نمی‌خواهیم شما به جای برنامه‌ریزی برای لذت بردن از تک‌تکِ ساعات سفرتان، بین سایت‌های گوناگون برای پیدا بلیط هواپیما با شرایط و قیمت مناسب مدام در رفت‌وآمد باشید.

«خرید بلیط هواپیما در «پارساگشت»؛ سریع و به‌صرفه

برای اینکه لیست پروازهایی با مشخصات مدنظرتان را به شما نمایش دهیم، به اطلاعات پایه سفرتان احتیاج داریم، یعنی:

  • داخلی یا خارجی بودن پرواز
  • فرودگاه مبدا و مقصد
  • تاریخ رفت به صورت شمسی یا میلادی
  • تاریخ برگشت به صورت شمسی یا میلادی (تنها در صورتی که گزینه «رفت و برگشت» را فعال کرده باشید)
  • تعداد مسافرها و بازه سنی آن‌ها

رزرو بلیط هواپیما همه ایرلاین های ایرانی

بليط هواپيما همه ایرلاین های ایرانی و هر ایرلاین خارجی که پروازهایش توسط آژانس‌ها و سایت‌های ایرانی دارای مجوز به فروش برود، در سفرمارکت قابل خرید است. شرکت‌های هواپیمایی ایرانی مانند ایران ایر (هما)، قشم ایر، کیش ایر، ماهان، آسمان، وارش، زاگرس، آتا، معراج، کارون، ایران ایرتور، تابان، کاسپین، اترک، پویا، ساها، سپهران، فلای پرشیا، پارس .

 

انواع بلیط هواپیما

شاید در نگاه اول همه بلیط هواپیمایی که در هر روز به فروش می‌رسد، یکسان باشند. اما در حقیقت جزئیات بیشتری درباره انواع بليط هواپيما و انواع آن هست که باید بدانیم:

بلیط چارتر:

گاهی شرکت‌های مسافرتی، همه یا تعدادی از صندلی‌های یک پرواز را به صورت نقدی از ایرلاین‌ها پیش‌خرید می‌کنند و آن را با نرخ‌گذاری ویژه‌ای عرضه می‌کنند. به این نوع بلیط هواپیما چارتر گفته می‌شود و معمولا امکان استرداد صد درصدی ندارند.

بلیط سیستمی:

وقتی بلیط پروازها به صورت عادی توسط ایرلاین‌ها یا آژانس‌های مسافرتی فروخته می‌شود، به آنها سیستمی گفته می‌شود. بلیط های سیستمی معمولا قیمت ثابتی دارند و نوسان قیمتی کمتری دارند.

بلیط لحظه آخری:

در حقیقت بلیط هواپیما لحظه آخری، عمدتا بلیط چاتری است که زمان محدودی تا پرواز باقیمانده است. در نتیجه شرکت چارترکننده برای اینکه زیان نکند، بلیط را با قیمت پایین‌تری عرضه می‌کند. به دلیل همین فاصله زمانی کم تا پرواز، به آن بلیط لحظه آخری می‌گویند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ژاپن پاییز1403

تور ژاپن شور پهناور ژاپن با میزبانی بیش از ۶۸۰۰ جزیره، بیش تر از اینکه به عنوان کشور شناخته شود به نام یک جزیره بزرگ

تور ژاپن بهار وتابستان1403

تور ژاپن بهترین جاهای دیدنی ژاپن کدام‌اند؟ کوه فوجی، کاخ امپراتوری، موزه یادبود صلح هیروشیما، قلعه شوری، چهارراه شیبویا، پارک میمون‌های برفی، جنگل بامبو آراشیاما،

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

بلیط داخلی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت