تور بالی نوروز1404

تور بالی

دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟

تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و بعضی دیگر ۲ توقف دارند. پروازهای دارای ۱ توقف، گران‌تر از پروازها با ۲ توقف هستند. علت عمده اختلاف قیمت تور بالی از این موضوع ناشی می‌شود.

برگزار نشدن تور بالی با پرواز ماهان

هیچ ایرلاین ایرانی در مسیر تهران – اندونزی فعالیت نمی‌کند. به همین دلیل نرخ پروازهای تور بالی زیاد است. ایرلاین‌های ترکیش، سلام ایر، امارات و قطر در این مسیر پرواز دارند. سلام ایر ارزان‌ترین پروازها را ارائه می‌دهد. پروازهای ترکیش در استانبول، سلام ایر در مسقط، امارات در دبی و قطر در دوحه یک توقف دارند. پروازهایی که از این شهرها مستقیم به بالی بروند شاید حدود ۲۰ میلیون گران‌تر از پروازهای دارای ۲ توقف باشند. پروازهای ۲ توقف، علاوه بر شهرهایی که گفتیم، در شهر جاکارتا نیز توقف دارند. سپس مسافران از جاکارتا با پروازهای داخلی به بالی می‌روند.

رزرو تور ترکیبی بالی فقط با پروازهای خارجی

حتی در صورت برگزار شدن پروازهای ایرانی از تهران به بالی، برای رزرو تور بالی سنگاپور یا سایر تورهای ترکیبی بالی فقط می‌توانید از پرواز‌های خارجی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تور ترکیبی بالی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انتخاب بهترین منطقه بالی برای رزرو هتل

هر کدام از مناطق بالی، مخصوص سبک سفر متفاوتی هستند. برای طبیعت و جنگل گردی یا مدیتیشن منطقه «ابود»، برای حضور در تفریح‌های شبانه و ساحل‌های شلوغ منطقه «کوتا» و «سمینیاک» مناسب هستند. اما برای رفتن به ساحل‌های خلوت و کسب آرامش می‌توانید منطقه «نوسا دوا» را انتخاب کنید. نوسا دوا نسبت به سایر مناطق هتل‌های لوکس و گرا‌ن‌تری دارد.

درباره بالی

بالی اندونزی یکی از استان‌ها و جزایر کشور اندونزی و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این کشور جنوب شرق آسیا است. استان بالی شامل جزیره اصلی بالی و چند جزیره کوچکتر دیگر می‌شود. بالی به نام جزیره هزار معبد هم شناخته می‌شود. بالی بالغ بر ۴ میلیون نفر جمعیت دارد و اکثر مردم این جزیره پیرو مذهب هندوئیسم هستند. بالی به جز صنعت گردشگری دارای صنعت نساجی پیشرفته‌ای است. این جزیره بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد.
بالی یک جزیره آتشفشانی است و هنوز هم دارای کوه‌های آتشفشانی فعال است. دو کوه آگونگ و باتور مهمترین کوه‌های آتشفشانی بالی هستند.
بالی به عنوان دومین شهر بزرگ اندونزی، تاریخ طولانی این کشور مانند دوران استعمار، اشغال در جنگ جهانی دوم و استقلال در سده بیستم را تجربه کرده است. اما معروف‌ترین رویداد در این کشور، انفجار تروریستی در سال ۲۰۰۲ بود.

جاهای دیدنی بالی

بالی هم مثل دیگر جزایر اندونزی، دارای دو گروه از جاذبه های گردشگری است. اول چشم‌اندازهای بدیع از دریا، سواحل زیبا و جنگ‌های سرسبز و انبوه. گروه دوم، معابد متعددی است که در نقاط مختلف جزیره می‌توان آنها را پیدا کرد. کوهستان‌ها و آبشارهای زیبای بالی در کنار مزارع گسترده برنج از دیگر مناظر چشم نواز این جزیره اندونزی است.
گردشگران در بالی می‌توانند از اقامت در هتل های ساحلی، زندگی شبانه بالی، یوگا و مدیتیشن و گردش در معابدی همچون معبد اولو واتا لذت ببرند.

غذاهای بالی

گردشگران در جزیره بالی معمولا برنج و غذاهای پرادویه اندونزیایی و میوه‌های گرمسیری مانند آناناس و نارگیل را تجربه می‌کنند. شما در غذاهای بالی اندونزی می‌توانید طعم اقیانوس و ماهی‌های منطقه استوا را احساس کنید.

زمان مناسب برای سفر به بالی

زمان مناسب برای سفر به بالی فصل به اصطلاح «خشک» اندونزی است. یعنی زمانی که باران‌های موسیمی در این کشور استوایی نمی‌بارد. (یا دست کم کمتر می‌بارد!). این فصل حوالی ماه می تا سپتامبر میلادی (تقریبا برابر خرداد تا مهرماه) است.

ساحل کوتا (Kuta Beach)

ساحل کوتا علاوه بر اینکه یکی از زیباترین سواحل و جاهای دیدنی بالی است، در کشور اندونزی نیز جزو مشهورترین سواحل به حساب می آید. اگر در سفر به بالی تنها امکان بازدید از یک ساحل را داشته باشید، حتما از ساحل کوتا بازدید کنید. این ساحل در اکثر مواقع شلوغ است و همین باعث به وجود آمدن فضای سرگرم کننده آن می شود. اگر شناگر و موج سوار حرفه ای هستید، ساحل کوتا بهترین ساحل برای شماست. زیرا که این ساحل در اکثر اوقات بسیار مواج است. اگر از شنا کردن در امواج ترس دارید، می توانید روی ماسه های سفید ساحل دراز بکشید و موج سواران را تماشا کنید. اگر تا اوایل غروب در ساحل کوتا حضور داشته باشید، شانس تماشای غروب قرمز رنگ آسمان بالی را خواهید داشت. بعد از غروب نیز می توانید در کافه و کلوب های ساحلی به رقص و لذت بردن از موسیقی بپردازید. نوشیدنی خنکتان را سر بکشید و از هوای دلنشین ساحل لذت ببرید. این ساحل هیچ هزینه ورودی ندارد.

ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua Beach)

ساحل نسا دوآ در بالی همان ساحل سفید رویاهای شماست. این ساحل بسیار تر و تمیز و سفید است و اطراف آن را اقامتگاه های لوکس و مجلل احاطه کرده اند. قدم زدن در ساحل نوسا دوآ و انجام تفریحاتی چون قایق سواری و جت اسکی بسیار لذت بخش است. تماشای صخره مرجانی، گوش سپردن به آرامش حاکم بر ساحل و لم دادن روی شن های سفید حس غیرقابل وصفی دارد. در اطراف ساحل درختان نخل قد علم کرده اند و گیاهان وحشی، ارکیده ها و درختان گلدار به جذابیت ساحل چندین برابر افزوده اند. ورود به ساحل نوسا دوآ هزینه ندارد و برای دسترسی به آن بایستی از یک بزرگراه شناور ۵.۱۲ کیلومتری عبور کنید که خود یکی از جاذبه های معروف بالی محسوب می شود. فاصله این ساحل تا فرودگاه نیز با اتومبیل تنها ۳۰ دقیقه است. موقعیت ساحل در منطقه زیبای بوکیت (Bukit) قرار دارد و برای کسانی که به دنبال تجربه ناب سفر به بالی هستند، مکان بسیار خوبی است.

ساحل پادانگ بای (Padangbai Beach)

پادانگ بای بندری برای کشتی های عمومی است که در شمال سانور و در ساحل شرقی بالی قرار دارد و برای ماهیگیری بسیار مناسب است. یک تالاب آبی با ماسه های سفید درخشان در سمت راست پادانگ بای وجود دارد و بسیاری از گردشگران از وجود آن بی خبرند. در سمت چپ نیز یک ساحل متروکه وجود دارد. برای رسیدن به این ساحل زیبا از تپه ماسه ای بالا بروید، از میان جنگل عبور کنید و از آن طرف تپه پایین بروید و به خلیج ماسه ای سفید برسید. از آب کریستالی و ماسه های نقره ای نرم ساحل لذت ببرید. از کلبه های ساحل نیز می توانید میان وعده و نوشیدنی تهیه کنید.

ساحل سمینیاک کانگو (Seminyak Beach)

این ساحل به “ایتخت مهمانی” معروف است زیرا بهترین کلوب های ساحلی، رستوران ها و کافه ها را دارد. در منطقه کوتا (Kuta) این ساحل ماسه های سفید و امواج کوتاه و در منطقه کانگو (Canggu) ماسه های تیره و امواج شدید را می توانید تجربه کنید. ورود به این ساحل هزینه ندارد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور بالی نوروز1404

هلدینگ گردشگری پارسا گشت