تور تایلند شهریور1403_02157749

تور تایلند

سفر به کشور تایلند می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین سفرهای زندگی هر انسانی باشد. کشور تایلند، یکی از توریستی‌ترین کشورهای جهان است و امکانات و خدمات تفریحی و رفاهی زیادی برای گردشگران تعبیه کرده‌است. در این کشور می توانید جاذبه‌های طبیعی مثل ساحل هواهین، پارک ملی خوا یای، پارک ملی مو کوانگ تونگ و جاذبه‌های فرهنگی مثل پارک تاریخی سوخوتای و جاذبه های گردشگری دیگری نظیر بازارهای شناور بانکوک، راه آهن مرگ قطار تایلند_برمه، بازار آخر هفته چاتوچاک و … را از نزدیک ببینید. برای سفر به تایلند و گذراندن اوقاتی متفاوت و بی‌نظیر در مرحله اول کافی است با جستجوی ارزان‌ترین بلیط هواپیما در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید تا بتوانید از بودجه خود نهایت استفاده را کنید.
درصورتی‌که قصد سفر به کشور تایلند را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید تا اطلاعات مورد نیاز برای سفر به این کشور را به دست آورید.

معرفی کشور تایلند

کشور تایلند یکی از کشورهای آسیایی است. این کشور از شرق و شمال شرق با کشور لائوس، از غرب و شمال غرب با کشور میانمار یا برمه، از جنوب شرق با کشور کامبوج و از جنوب با کشور مالزی همسایه است. این کشور از جنوب به خلیج تایلند و از جنوب غربی به دریای آندامان محدود می‌شود. وسعت کشور تایلند ۵۱۳۱۱۵ کیلومترمربع است.
پایتخت کشور تایلند، شهر بانکوک است. جمعیت این کشور در سال ۲۰۲۰، حدود ۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بوده‌است. زبان رسمی مردم کشور، «تایلندی» یا«تای» است.
از سال ۱۹۳۲، کشور تایلند یک کشور مشروطه سلطنتی محسوب می‌شود. این کشور به دست نخست‌وزیر و پارلمان کشور اداره می‌شود. مقام پادشاهی در این کشور عزت و احترام زیادی در میان مردم تایلند دارد. تصویر پادشاه تایلند را می‌توانید بر روی اسکناس‌های این کشور ببینید.
نکته‌ی جالب‌توجه درباره‌ی کشور تایلند این است که در مدارس آن زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود و در بیشتر هتل‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های این کشور می‌توانید به زبان انگلیسی با مردم صحبت کنید.
مردم تایلند در بیشتر مواقع لبخند به لب دارند و به‌همین دلیل به کشور تایلند سرزمین لبخندها می‌گویند. مردم تایلند صبور، مهمان‌نواز، خوش‌رو هستند. درصورتی‌که بخواهید از کاخ سلطنتی و معابد کشور تایلند بازدید کنید، حتماً باید لباس مناسب به تن داشته باشید و کفش خود را از پای در بیاورید.

بهترین زمان سفر به تایلند

بهترین زمان سفر به کشور تایلند از نظر وضعیت آب‌وهوا، ماه نوامبر تا فوریه (اواسط آبان‌ماه تا اواسط اسفند ماه) هست. در این زمان آب‌وهوای کشور تایلند، در بهترین حالت خود قرار دارد.

زمان محلی کشور تایلند

زمان محلی کشور تایلند +۰۷:۰۰ است. به این معنی که این کشور ۷ ساعت از ساعت هماهنگ جهانی جلوتر است. برای بهتر متوجه شدن زمان محلی کشور تایلند، باید بدانید که زمان محلی کشور ایران +۰۳:۳۰ است. به این معنی که زمان کشور تایلند، حدود ۳ ساعت و نیم جلوتر از زمان محلی ایران است.

ویزا و روادید کشور تایلند

برای سفر به کشور تایلند لازم است که ویزای توریستی این کشور را تهیه کنید. ویزای توریستی کشور تایلند برای ۵۸ روز اعتبار دارد. گرفتن ویزای این کشور مشکل نیست و به‌راحتی می‌توانید این ویزا را کسب کنید. برای گرفتن ویزای تایلند به مدارک زیر نیاز دارید:
• کارت واکسن دیجیتال که حداقل ۱۴ روز از تزریق دوز دوم آن گذشته باشد.
• بلیط پرواز رفت‌وبرگشت به کشور تایلند
• بیمه‌نامه مسافرتی دوماهه که مورد تأیید کشور تایلند باشد. (مبلغ بیمه باید ۱۰۰ هزار یورو باشد)
• برگه پذیرش (واچر) تأییدشده هتلی که در مدت‌زمان سفر خود به کشور تایلند قصد اقامت در آن را دارید.
• برگه گزارش گردش مالی یک‌ماهه حسابتان (حداقل موجودی حسابتان باید ۴۰ میلیون تومان باشد.)
• اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
• ۲ قطعه عکس سه‌درچهار با پس‌زمینه سفید
• کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی
• تکمیل فرم درخواست ویزا برای کشور تایلند
ویزای کشور تایلند معمولاً به ۲ نوع سینگل و ۶ ماه صادر می‌شود. ویزای سینگل به‌طور معمول به همراه تور داده می‌شود و هزینه آن حدود ۳۷ یورو است. هزینه ویزای ۶ ماهه نیز حدوداً ۱۵۰ یورو است.
نکته: حدود ۲۰ روز کاری طول می‌کشد تا ویزای کشور تایلند برای شما صادر شود.
نکته: برای دریافت ویزای کشور تایلند حتما باید از طریق کارگزاری و یا آژانس مسافرتی اقدام کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند شهریور1403_02157749

هلدینگ گردشگری پارسا گشت