تور تایلند کریسمس2025

 

تور تایلند یک مقصد گردشگری مهم در سراسر جهان است که هر ساله پذیرای میلیون ها بازدید کننده است. تایلند از سواحل بکر گرفته تا فضای سبز دلپذیر و تفریحات شبانه، از شلوغ ترین شهرها تا آرام ترین روستاها را در خود جای داده است. شما با بازدید از این کشور زیبا با تور تایلند هرگز ناامید نمی شوید. تایلند “سرزمین لبخند” به دلیل سواحل خیره کننده، غذاهای شگفت انگیز و معابد زیبا نیز مشهور است.

تایلند کجاست؟ و چرا توریست ها عاشق تایلند هستند؟

تایلند در جنوب شرقی آسیا یک کشور استوایی ست که بارها تغییر نام داده و آخرین بار اقوام «تای» نام قبلی سیام این کشور را به تایلند تغییر نام دادند.کشوری که در هر گوشه ای از آن معابدی را خواهید و این کشور با دین بودایی و تعداد کمی مسلمان به هزار معبد مشهور شده است.

آب های شفاف سواحل و جنگل های بارانی استوایی در حومه شهر از عوامل اصلی زیبایی این کشور هستند. مهم نیست چقدر در تور تایلند بمانید، هرگز احساس نمی کنید که کافی است. این کشوری است که مدام با شما ارتباط می گیرد زیرا همیشه چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

تایلند “سرزمین لبخند” به دلیل سواحل خیره کننده با آب های فیروزه ای آرام با ماسه های سفید نرم همراه با درختان نخل ، غذاهای شگفت انگیز و معابد زیبا مشهور است.

زیبایی های استوایی این کشور به عنوان تضاد کامل با معابد باستانی آن عمل می کند. هر روز به اندازه زندگی شبانه شهرهایش هیجان انگیز است. آرامش روستاها چیزی کمتر از بهشت ندارد. و حتی اگر طرفدار زیاد غذاهای تایلندی نباشید، باز هم وقتی در یک رستوران اصیل تایلندی غذا بخورید، از طعم غذاهای مورد علاقه خود شگفت زده خواهید شد. همه چیز در مورد این کشور شما را با آغوش باز دعوت می کند. بسته های تور تایلند خود را انتخاب کنید تا برای یک سفر یک بار در زندگی آماده شوید!

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی اندونزی از جمله کشورهایی است که برای سفر به آن باید ویزای توریستی دریافت کرد و این کار از طریق سفارتخانه اندونزی در

ویزا توریستی چین _عادی/فوری

ویزای توریستی چین برای گرفتن ویزای چین لازم نیست خودتان به سفارت بروید. سفارت چین برای ویزا با متقاضی مصاحبه نمی‌کند، به همین دلیل می‌توانید

تور روسیه بهترین هتل ها

تور لحظه آخری روسیه

تور روسیه تابستان 1403 تور ویژه    7 شب ساعت رفت: 09:00 ساعت برگشت: 14:00 19,500,000تومان 450دلار تور سنت پترزبورگ + مسکو تابستان 1403 تور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور تایلند کریسمس2025

هلدینگ گردشگری پارسا گشت