تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان

کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به کشوری ثروتمند و پیشرفته شده است به همین جهت کره جنوبی را یکی از چهار ببر آسیا می نامند. کره جنوبی جزو کشورهای آسیای شرقی محسوب می‌شود. پایتخت کره جنوبی، سئول نام دارد که یکی از بزرگترین شهرهای جهان است و از حیث زیبایی‌های طبیعی، طبیعت بکر و نمادهای تاریخی و سنتی بسیاری در آن مشهود بوده و مردم آن در کنار زندگی مدرنیته، زندگی و مناسک مذهبی سنتی خود را نیز حفظ کرده‌اند و در آمیختگی زندگی مدرنیته و سنتی را با ورود به کره جنوبی و رفتن به مناطق مختلف گردشگری شامل معابد و مراکز خرید و پارک‌های گوناگون مشاهده خواهید کرد. واحد پول کره جنوبی وون KRW می باشد.

گذشته از آن، نمایش فیلم‌های مختلف محصول کره جنوبی در ایران باعث شده بازیگران آن در بین ایرانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده و همچنین تمایل شدیدی نسبت به دیدن مناطق مختلف کشور کره جنوبی نشان دهند.

مردم کره جنوبی بسیار مبادی آداب در صحبت کردن و در رفتار خود در مقابل دیگران بسیار جدی هستند. همچنین مردم کره به بهداشت و زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند و کسی بدون آراستن خود از خانه خارج نمی‌شود. مردم کره به غذا خوردن خیلی اهمیت قائل می‌شوند و سراسر کره پر از رستوران و کافه است.

هزینه سفر به کره چقدر است؟

نسبت به چین گرانتر و در مقایسه با ژاپن ارزانتر است. برای چهار شب سفر به کره جنوبی حداقل 700 دلار لازم دارید. هزینه حمل و نقل، خرید غذا و خرید لباس در کره جنوبی مناسب بوده ولی هتل و اقامت به نسبت بالا می‌باشد.

کدام ماه برای بازدید از کره مناسب‌تر است؟

کره کشوری چهارفصل بوده که تابستان‌ گرم و مرطوب و زمستان سرد و خشکی دارد. برای سفر به کره پاییز یا بهار را انتخاب کنید تا از آب و هوای عالی و آسمان آفتابی آن لذت ببرید.

نایت لایف در سئول چگونه است؟

منطقه Itaewon پر است از رستوران‌ و کافه‌هایی که شب‌ها توریست‌ها به آنجا می‌روند. البته خوردن قهوه در کنار رود هان خالی از لطف نیست. می‌توانید شبی به یاد ماندنی را در برج N تجربه کنید یا به بازار معروف دونگدائون سری بزنید. بسیاری از کافه‌ها در سئول 24 ساعت شبانه روز باز هستند.

برای سفر توکیو بهتر است یا سئول؟

هر دوی این شهرها زیبا و تمیز هستند ولی توکیو تمیزتر است. در مقایسه با سئول، توکیو زنده‌تر و شادابتر است

فصل بارندگی در کره چه زمانی است؟

فصل بارندگی از اواسط تا اواخر ژوئن شروع می‌شود و در اواسط تا پایان جولای به پایان می‌رسد.

چند درصد از مردم کره انگلیسی صحبت می‌کنند؟

تقریباً بین ۴۳ تا ۴۴ درصد مردم کره می‌توانند انگلیسی صحبت کنند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

هلدینگ گردشگری پارسا گشت