مجری تور خارجی

درباره تور خارجی

سفر به یک کشور جدید، سفر به دنیایی جدید محسوب می شود و انتخاب یک تور خارجی مناسب، بهترین راه برای تجربه این دنیای تازه است. بی جهت نیست که از گذشته چهره های بزرگ فرهنگ ما تا این حد روی اهمیت سفر تاکید کرده اند. گشت و گذار در یک محیط متفاوت، حشر و نشر با آدم هایی که فضای فکری متفاوتی دارند و دیدن سبک زندگی های دیگر، علاوه بر این که مفرح و لذت بخش است، می تواند تا حدود زیادی به عمیق تر شدن بینش ما کمک کند. ما اینجاییم تا به شما کمک کنیم جهان تان را گسترش بدهید و به ماجراجویی در سرزمین های دیگر بروید! یکی از بهترین و پرطرفدار ترین تورهایی که توانسته اند تا به حال افراد بی شماری را تبدیل به طرفداران و دلباختگان خود کنند تورهای خارجی نام دارند ولی از آن جا که افراد مختلف با ورود به آژانس های متفاوت مسافرتی می توانند با تورهای خارجی گوناگونی روبرو شوند امروزه انتخاب در بین مسیرهای تورهای خارجی به سخت ترین کار ممکن تبدیل شده است و از این رو نیز ما با شمار قابل توجهی از مسیرها و مقصدها روبرو هستیم اما به طور قطع جالب ترین و هیجان انگیز ترین تورهای خارجی را می توانید در آژانس محبوب و دوست داشتنی سلام پرواز مشاهده کنید ، در واقع با ورود به صفحه آژانس مسافرتی پارساگشت خاطره و انتخاب گزینه تورهای خارجی از بالای منو می توانید طیف بسیار وسیعی از مسیرهای خارجی که تمامی مقصدهای پرطرفدار در سرتاسر جهان را شامل می شود را مشاهده کنید و در نهایت با فراغ بال از میان آن ها یکی را انتخاب نمایید.

قبل از پاسخ به این سوال، بیایید ابتدا بررسی کنیم که چرا باید با تور سفر کرد؟ چرا وقتی می توانیم خودمان شخصا برای رفتن به یک کشور دیگر اقدام کنیم باید کارها را به یک آژانس مسافرتی بسپاریم؟

در همه سفرها، وقتی کار را به یک متخصص بسپارید هماهنگی ها بهتر انجام می شود. کسی که بهترین هتل ها را می شناسد و با آن ها در تعامل است؛ با شرکت های هواپیمایی در تماس است و همیشه می تواند بلیت را با قیمت مناسب تهیه کند؛ در مورد مقصد اطلاعات کافی دارد و برای بازدید از جاذبه ها راهنما در اختیارتان می گذارد و هزار و یک مزین دیگر. در مورد سفرهای خارجی، ارزش این خدمات چند برابر می شود. محیط کاملا جدید و نا آشنا است و شما به قوانین نوشته و نانوشته آن تسلط ندارید. حتی ممکن است مشکل زبان هم داشته باشید.

به ویژه اگر برای اولین بار به آن کشور سفر می کنید. با توجه به همه این ها، بهتر است هماهنگی ها را به کارشناسان متخصص ما بسپارید که سال ها تجربه برگزاری تور در کشورهای مختلف را داریم.

پارساگشت علاوه بر خدمات رزرو بلیت و هتل، مسائل مربوط به ویزا را نیز حل می کنیم. قوانین و مقررات در این زمینه می تواند بسیار پیچیده باشد و شما را سردرگم کند. در این حالت کافی است مدارک لازم را ارائه کنید و باقی امور را به حرفه ای ها بسپارید. از این گذشته، بسیاری اوقات دریافت ویزای گروهی و در قالب تور راحت تر از درخواست های انفرادی قبول می شود و علاوه بر این موارد، ما خدمات دیگری را نیز در تورها خارجی خود ارائه می دهیم. این خدمات شامل ترانسفر فرودگاهی، گردش شهری، لیدر فارسی زبان و از همه مهمتر، بیمه مسافرتی می شود.

تور خارجی ارزان

 یکی از محبوب ترین تورهای مسافرتی در میان توریست ها و علاقه مندان به تجربیات جدید می باشد که در تعطیلات به خصوص تعطیلات تابستانی یا ایام عید نوروز طرفداران بیشتری پیدا می کند. تورهای خارجی هم مانند تور داخلی ، به صورت دسته جمعی و یا به صورت گروه های کوچک برگزار می شوند و اینکه میتوانند لحظات لذت بخش و به یادماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه مهم است بدانید که تورهای خارجی عموما برای مسافران محدودیت مسافرتی ندارد و اینکه تورهای خارجی به اهداف مختلفی همچون سفرهای توریستی، کاری، مذهبی، سیاسی و… انجام می گیرد.

ضمنا تورهای خارجی در تمام فصول سال برگزار می شوند، اما مثل تورهای داخلی در برخی از زمان ها مثل تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستانی طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

در مورد تور خارجی ارزان باید گفت تورهای خارجی با کیفیت و خدمات گوناگون برای هر قشری از جامعه و با هر بودجه ای که مدنظر دارد انجام می پذیرد. مثلا در بالای همین صفحه از تورهای خارجی با خدمات لوکس و لاکچری گرفته تا تورهای خارجی متوسط، که به وسیله آژانس های مسافرتی و مراکز گردشگری معتبر ارائه می شوند را می توانید در متنوع ترین حالت مشاهده کنید.

به طور معمول ایرانیان یکی از مسافران همیشگی تورهای خارجی هستند که عمدتا از این نوع تورها برای مقاصد خود استفاده می کنند و نکته ای که باید برای شما بگوییم این است که تور ارزان خارجی را براحتی یم توانید رزرو یا خریداری کنید فقط باید به چند نکته دقت کنید مثلا : انتخاب مقاصد نزدیک ایران، انتخاب ایرلاین های داخلی با کلاس اکونومی، انتخاب هتل های رده متوسط 3 ستاره و در آخر انتخاب فصل های کم گردشگر و یا در اصطلاح لو سیزن که تمامی اینها می تواند تاثیرات بسیار چشمگیری در کاهش هزینه های تور مسافرتی خارجی شما داشته باشد. در آخر توجه داشته باشید که آژانس های مختلف برای تورهای خارجی خدماتی اعم از : اخذ ویزا، اخذ بلیط، رزرو هتل، برنامه سفر، ترنسفر از هتل به فرودگاه و بلعکس، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، گشت های رایگان و مشخص شده و سایر خدمات که قبل از سفر آژانس ها با مسافران مطرح می کنند و در زمان عقد قرار داد با شما در میان می گذارند.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس با کانتر بلیط : 02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری مالزی

مالزی مالزی یکی از کشورهای توسعه یافته و مسلمان نشین قاره آسیا می‌باشد که در شرق این قاره واقع شده است. طبیعت بکر و جنگل‌های

تور لوکس ژاپن

تور ژاپن ژاپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به

تور لوکس برزیل

شاید بسیاری از ذهنیت‌هایی که در مورد تور برزیل دارید اشتباه باشد! به طور مثال اگر تابستان به برزیل بروید آب و هوا استوایی و

تور آلانیا بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه کشوری زیبا و توریستی است. در اغلب روزهای سال این کشور مملو از جمعیتی است که با خرید بلیط هواپیما از همه

مجری تور خارجی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت