تور سریلانکا شهریور 1403

سریلانکا

کشور ساحل های پهناور، آثار تاریخی بسیار، مردم خون گرم و غذاهای خوشمزه و مرقون به صرفه. کشورهای زیادی در دنیا وجود ندارد که همچون سریلانکا دارای جاذبه های گردشگری زیادی داشته باشد. فرهنگ سریلانکا به بیش از ۲۰۰۰ سال میرسد که شواهد این امر اثار تاریخی موجود می باشد. که می توان به صومعه های زیبا که با دقتی بالا تزیین شده اشاره کرد و نیز کشور سریلانکا مکانی برای یک سفر فوق العاده و از نظر قیمتی هم به صرفه بوده.

سریلانکا کشور ساحل های پهناور، آثار تاریخی بسیار، مردم خون گرم و غذاهای خوشمزه و مقرون به صرفه است که گزینه عالی برای سفر می باشد.

 جاذبه‌ها

کندی: 

بازدید از محل نگهداری فیلها در پیناوالا، گشت شهر زیبای کندی، بازدید از معبد دندان بودا در شهر کندی(اثر ثبت یونسکو)، بازدید از باغ رویال بوتانیک کندی،  گشت در مزارع ادویه سریلانکا.

سیگیریا:

بازدید از شهر باستانی صخره‌ای سیگریا(اثر ثبت یونسکو) و غارهای دامبولا(اثر ثبت یونسکو).

 نوارا الیا:

بازدید از برج عجیب آمبولوواوا، بازدید از مزارع و کارخانه‌های تولید چای سیلان، ارتفاعات مرکزی سریلانکا (اثر ثبت یونسکو)، آبشار رامبودا،

الا:

تجربه قطارسواری در یکی از زیباترین مسیرهای قطار دنیا در مسیر نوارا‌الیا تا الا، پیمایش اختیاری کوه زیبای مینی‌آدامیز پیک و پل نه قوسی، آبشار راوانا.

هیکادوا:

بافت زیبای تاریخی شهر گال(اثر ثبت یونسکو)، وقت آزاد برای شنا و تفریحات آبی در سواحل زیبای اقیانوس هند در سواحل هیکادوا

سریلانکا در کجا واقع شده است؟

“جزیره باشکوه” معنای نام سانسکریتی سریلانکا است. سریلانکا در جنوب شرقی کشور هند قرار گرفته و از بزرگ‌ترین جزایر اقیانوس هند محسوب می‌شود. این کشور سال‌ها تحت سلطه دولت‌های مختلف از جمله هلند، پرتغال و انگلیس بوده و سرانجام در سال ۱۹۴۸ موفق شد استقلال خود را به دست آورد. ساختار حکومتی کشور، جمهوری دموکراتیک سوسیالیستی می‌باشد و رئیس‌جمهور به عنوان فرد اول و پرقدرت حکومت هر ۶ سال یکبار توسط مردم انتخاب می‌شود.

راز موفقیت سریلانکا در زمینه گردشگری را باید در طبیعت خارق‌العاده، پارک‌های ملی با تنوع گیاهی و جانوری و تمدن سه هزار ساله این کشور جستجو کرد. در واقع گردشگری به عنوان یک صنعت چهارمین درآمد ارزی را برای سریلانکا به ارمغان آورده است. سالانه بیش از ۶۰۰ هزار گردشگر از نقاط مختلف دنیا تور سریلانکا را برای گذراندن تعطیلاتشان انتخاب می‌کنند. علاوه بر گردشگری تولید منسوجات و مزارع چای از دیگر منابع درآمد پول‌ساز در سریلانکا محسوب می‌شوند.

فرهنگ مردم سریلانکا

فرهنگ مردم کشور سریلانکا بسیار غنی است، در این کشور مردم زندگی خود را بر پایه قناعت می گذرانند. وضعیت فرهنگی این کشور در زمینه‌های اقتصادی ارزیابی شده است این کشور وضعیت قومیت زیادی داشته است و فرهنگ گروهی و قومیتی در این کشور هنوز دیده می‌شود.
دوره‌های استعمار در کشور سریلانکا سبب شده است که مردم این کشور بسیار پر توان با صبر و تحمل بیشتری باشند. از یاد نبرید که در فرهنگ این کشور مردم سعی می‌کنند همیشه تعادل و عدالت را رعایت نمایند. مشخص است که فرهنگ زندگی در کشور سریلانکا می‌تواند بهترین زندگی را ارزیابی کند.

آب و هوای سریلانکا

آب ‌وهوای سریلانکا گرم و مرطوب است که بر اثر بادهایی است که از اقیانوس به سمتش می ‌وزد و نیز آب و هوای سریلانکا معمولا در تمام طول سال متعادل است اما فصل ها در واقع به خشک و مرطوب تقسیم میشوند ، اگر قصد دارید در مناطق ساحلی ساکن شوید لباس های سبک نخی کافی خواهد بود.

بهترین زمان برای بازدید از سواحل غرب و جنوب از دسامبر تا مارس است و در حالی که بهترین آب و هوا در ساحل شرقی از آوریل و می تا سپتامبر است .

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور سریلانکا شهریور 1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت