تور لحظه آخری استانبول نوروز1404

تور لحظه آخری استانبول

سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به خصوص ایرانی‌ها به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از گردشگران استانبول با تورهای مختلف قصد سفر به این شهر را دارند .

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

برای سفر به استانبول دلایل بسیار زیادی وجود دارد. این شهر بزرگ‌ترین شهر در کشور ترکیه است که در قدیم به نام قسطنطنیه شناخته می‌شد. استانبول به‌عنوان سومین شهر توریستی جهان نیز به شمار می‌آید و در کنار دریای مرمره واقع‌شده است. این شهر جذاب و زمستان‌های سرد و بارانی و تابستان‌های گرم و مرطوبی دارد و همچنین مرکز انواع فعالیت‌های تجاری، جهانگردی، پذیرایی، سرگرمی، آموزشی، فرهنگی، خرید، و هنری است بنابراین استانبول شهری پر جنب و جوش که هر توریستی را مجذوب خود می‌کند.

از زیبایی‌های بسفر گرفته تا بقایای امپراطوری بیزانس، غذاهای فوق‌العاده ترکی، جاذبه های طبیعی و … از جمله دلایلی است که این شهر گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

استانبول با وجود روزهای دل انگیز و شب‌های درخشانش موردعلاقه‌ی گردشگران زیادی به‌خصوص ایرانیان است. شما می‌توانید بعد از دیدن جاذبه‌های استانبول، آفتاب گرفتن و شنا کنار ساحل زیبای مرمره و صرف صبحانه‌های معروف ترکیه روز را به شب برسانید. بنابراین اگر می‌خواهید تجربه‌ای شگفت ‌انگیز و تکرار نشدنی داشته باشید حتما به این شهر سفر کنید.

قیمت تور استانبول 1404 چقدر است؟

برخی افراد به دنبال ارزانترین قیمت تورهای استانبول می‌گردند و سؤال بسیاری از مراجعه‌کنندگان به آژانس الفبای سفر این است که «کمترین قیمت تور استانبول چقدر است؟» قیمت تور ترکیه استانبول براساس نوع هتل، امکانات هتل، فصل سفر و موارد دیگر متفاوت محاسبه می‌شود. در ادامه، فاکتورهایی را که بر هزینه سفر به استانبول تأثیرگذارند بررسی می‌کنیم.

  • زمینی یا هوایی بودن تور
  • تعداد روزهای سفر
  • ایرلاین داخلی یا خارجی
  • کیفیت تورهای استانبول و خدمات ویژه آژانس‌های گردشگری
  • هزینه‌های حمل‌ونقل درون‌شهری
  • هزینه خورد و خوراک

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولاً هزینه تور استانبول ویژه عید نوروز با هزینه تور استانبول بعد از عید و تور استانبول تعطیلات عید فطر متفاوت است.

مدارک لازم برای سفر به استانبول 1404

به نظر شما چرا شهر استانبول یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین شهرها برای ایرانیان محسوب می‌شود؟ برای سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارید و بدون ویزا می‌توانید حدود 3 ماه (90 روز) در شهرهای ترکیه اقامت کنید؛ به همین دلیل ترکیه یکی از پرطرفدارترین شهرها برای سفر ایرانیان به‌شمار می‌آید.

برای ایرانیان سفر با تور خارجی پردردسر است، اما ورود به ترکیه برای ایرانیان راحت و بی‌دردسر محسوب می‌شود. فقط قبل از سفر در نظر داشته باشید برای سفر به استانبول باید عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید.

معرفی خدمات پکیج تور استانبول

بسیاری از افراد نمی‌دانند که آیا تور استانبول با ناهار و شام است یا خیر. همچنین مسافران گوناگونی به دنبال تور دقیقه 90 استانبول می‌گردند و نمی‌دانند پکیج تورهای استانبول شامل چه مواردی است. در ادامۀ این متن خدمات پکیج تور استانبول آژانس الفبای سفر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • بلیط هواپیما رفت و برگشت
  • رزرو هتل مورد نظر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • تورلیدر فارسی‌زبان و مسلط به شهر استانبول
  • بیمه مسافرتی

برای سفر به استانبول بهترین آژانس مسافرتی را انتخاب کنید؛ چراکه خیالتان از بابت یک مسافرت بی‌دغدغه همراه با آرامش‌خاطر راحت است. تورهای استانبول الفبای سفر در کنار کیفیت استثنایی، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و سفر ماندگار و خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تاییدیه مدارک از سفارت چین_02157749

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست،ویزای چین و دریافت تور چین در

تور لحظه آخری استانبول-02157749

تور لحظه آخری استانبول تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران

کارگزار سفارت برزیل

ویزای توریستی برزیل تضمینی: شرایط، مدارک، هزینه‌ها (2024) برزیل با دارا بودن جاذبه‌های متنوع طبیعی و فرهنگی یکی از مقاصد محبوب گردشگری و سفر در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور لحظه آخری استانبول نوروز1404

هلدینگ گردشگری پارسا گشت