تور مالزی نوروز1403

تور مالزی

مقصد پروازهای ایرانی تور مالزی نوروز 1403 به جای پایتخت مالزی (کوالالامپور)، شهر بانکوک است. به همین دلیل نمی‌توان این تور را با ایرلاین ایرانی و ارزان قیمت رزرو کرد. در حال حاضر ایرلاین ایرعربیا و قطر ایرویز مسافران را در نوروز از تهران به کوالالامپور جابه‌جا می‌کنند. قیمت پروازهای ایرعربیا پایین‌تر از ایرلاین قطری است. اما در تعداد پرواز نسبت به قطر ایرویز محدودیت دارد. البته با وجود کمتر بودن قیمت پروازهای ایرعربیا، برخی از افراد برای کاهش هزینه‌های سفر، قصد رزرو تور لحظه آخری مالزی را دارند.

تور لحظه آخری مالزی در نوروز وجود دارد؟

از یک ماه قبل از عید نوروز میزان تقاضا برای سفر بیشتر شده و به تبع آن، قیمت تور نیز حدود 5 الی 15 درصد افزایش می‌یابد. با توجه به این موضوع امکان پیدا کردن تور لحظه آخری مالزی با قیمت ارزان وجود ندارد. پس باید حدود یک ماه قبل از زمان سفرتان، برای رزرو تور مالزی با قیمت ارزان اقدام کنید. در غیر این صورت ممکن است قیمت تور مالزی در چند روز باقی مانده نسبت نسبت به عید افزایش زیادی داشته باشد.

تورهای نوروزی مالزی مدت زمان اقامت مشخصی دارند

به دلیل مشخص بودن زمان پروازهای برگشت، مدت اقامت مسافران در تور مالزی 8 یا 10 روزه است. البته می‌توان تور مالزی نوروز 1403 را به مدت بیشتر یا کم‌تری رزرو کرد. اما در این صورت هزینه‌های رزرو پکیج مسافرتی مدنظرتان افزایش چشمگیری می‌یابد.

پکیج تور مالزی

 

تور مالزی نوروز 1403 را ترکیبی رزرو کنیم؟

تور مالزی نوروز 1403 را می‌توان به صورت ترکیبی نیز رزرو کرد. پکیج‌های ترکیبی مالزی در داخل این کشور به مقصد کوالالامپور پنانگ، کوالالامپور لنکاوی یا کوالالامپور با هر دو شهر ذکر شده رزرو می‌شود. همچنین امکان رزرو تور کوالالامپور به همراه هر یک از شهرهای بانکوک، بالی و سنگاپور یا تمامی آن‌ها وجود دارد. در حال حاضر تور مالزی سنگاپور بهترین و پرطرفدارترین پکیج ترکیبی همراه با مالزی محسوب می‌شود. زیرا مسیر بین این دو کشور با ترانسفر زمینی انجام شده و هزینه‌ی کم‌تری نسبت به سایر تورهای ترکیبی مالزی روی دست مسافران می‌گذارد.

آب و هوای مالزی در عید تفاوت چندانی با زمستان ندارد

آب و هوای شهر کوالالامپور و دو شهر اطراف آن (پنانگ و لنکاوی) در ایام عید نوروز برای گردش مسافران مناسب می‌باشد. دمای کوالالامپور در ایام عید بین 22 تا 34 درجه‌ی سانتیگراد متغیر است. در این زمان بارندگی‌ها نیز به حداقل رسیده و شرایط آب و هوایی مانند تهران در تابستان می‌شود. در نتیجه می‌توانید بدون نیاز به چتر راهی سفر شده و از البسه‌ی خنک نخی در طول سفرتان استفاده کنید.

برای اقامت نوروزی کدام هتل‌های مالزی را انتخاب کنیم؟

بهتر است به دلیل افزایش قیمت تور مالزی، هتل‌های ارزان‌تر (3 ستاره به پایین) را در این کشور رزرو نکنید. زیرا کیفیت خدمات در آن‌ها پایین است. همچنین این هتل‌ها امکانات کم‌تری نسبت به اقامتگاه‌های لوکس دارند. در نتیجه ممکن است رضایت شما را در طول سفر جلب نکنند. پس پیشنهاد ما به شما انتخاب بهترین هتل های مالزی در نوروز است.

مسافران تور مالزی نوروز 1403

خدمات زیر را به مسافران تور مالزی نوروز 1403 ارائه می‌دهد:

  • رزرو بلیط رفت و برگشت (بر اساس پکیج مورد نظرتان)
  • رزرو هتل
  • اخذ ویزا
  • ارائه بیمه مسافرتی
  • گشت شهری (متناسب با پکیج مسافرتی شما)
  • مدارک و شرایط لازم برای سفر با تور مالزی

    خوشبختانه به خاطر وجود قانون لغو ویزا، ایرانیان می‌توانند با پاسپورت خود به مدت 14 روز بدون نیاز به ویزا به مالزی سفر کنند که خب این مدت برای تورهای مالزی کاملا کافی است. به این ترتیب شما برای رفتن به این کشور تنها به پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از آغاز سفر، بلیط رفت و برگشت، تاییدیه رزرو هتل و بیمه معتبر مسافرتی نیاز دارید که غیر از پاسپورت، بقیه مدارک از طرف آویسا تراول برایتان مهیا خواهد شد.

    البته این نکته را مد نظر داشته باشید که برای تورهای ترکیبی مالزی و سنگاپور، نیاز است برای مقصد دوم ویزا تهیه کنید. در حال حاضر هزینه ویزای توریستی سنگاپور 95 دلار بوده و برای دریافت آن نیاز به اسکن پاسپورت، ، بلیط رفت و برگشت، عکس رنگی 6×4، مدارک رزرو هتل، گواهی اشتغال به کار و اسکن فرم درخواست ویزا دارید که البته برای دریافت ویزا سنگاپور نیز می‌توانید با شماره‌های درج شده در پایین سایت تماس گرفته و مشاوره کاملی را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

  • تور نوروز مالزی ارزان و لحظه آخری

    اگر برایتان این سوال پیش آمده است که تور نوروز مالزی ارزان و لحظه آخری ویژه نوروز 1403 چه زمانی به علاقه مندان سفر عرضه می شود؟ باید بگوییم که زمان دقیقی برای ارائه این تورهای دقیقه 90 مالزی وجود ندارد، چرا که امکان دارد چند ساعت دیگر زمان پروازتان به مقصد مالزی باشد و شما می بایستی چمدان به دست سریع خود را آماده سفر با تور لحظه آخری مالزی ویژه عید کنید. توجه داشته باشید که تور لحظه آخری مالزی یا همان تور دقیقه نودی مالزی معمولا بین یک تا دو روز مانده به آغاز تور به دلیل پر نشدن سهمیه آژانس مسافرتی با قیمت ارزان تری به شما ارائه می کنند که بهترین انتخاب برای مسافرانی است که به دنبال تورهای ارزان قیمت مالزی هستند.

    نکته: در خصور تورهای لحظه آخری به مقصد مالزی باید بگوییم که با توجه به محدود بودن پروازهای این مقصد، چنین امری به ندرت امکان پذیر می شود. در بیشتر مواقع حتی در صورتی که ظرفیت پروازهای مالزی تکمیل نشده نشود، باز با همان قیمت اصلی به فروش می ‌رسد! بنابراین اگر بخواهیم با شما صادق باشیم باید گفت که تور لحظه آخری مالزی تفاوت قیمتی چندانی با تورهای معمولی مالزی برای شما ندارد؛ البته در بعضی از مواقع سال استثنا هم وجود دارد!

اقامت در هتل‌های ارزان مالزی در نوروز پیشنهاد می‌شود؟

با وجود هزینه‌ی بالای تور مالزی در نوروز، اقامت در بهترین هتل های مالزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؛ زیرا ممکن است هتل‌های ارزان‌تر این کشور باعث نارضایتی شما از اقامتتان شوند.

مهم‌ترین شهرهای قابل عرضه در تور مالزی

تعداد شهرهای گردشگری مالزی کم نیست اما ایرانیان به همه‌ی آن‌ها سر نمی‌زنند یا حداقل در آن اقامت نمی‌کنند. به عنوان مثال پوتراجایا که پایتخت سیاسی این کشور محسوب می‌شود، محل گردش مسافران تورهای مالزی خواهد بود اما تقریباً کسی در آن اقامت نخواهد داشت.

اما شهرهای مختلفی نیز وجود دارند که مسافران برای اقامت خود در این کشور، آن را بر می‌گزینند.

کوالالامپور به عنوان پایتخت این کشور، یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی این کشور محسوب می‌شود. این شهر مانند اکثر دیگر شهرهای این کشور، جدید ساخت است و عمر چندان طولانی را طی نمی‌کند. اما در بسیاری از بخش‌های آن، آثار معماری به جا مانده در از دوران استعمار یا معابد و مساجد قدیمی، دیده می‌شود. همچنین در حاشیه شهر، آثار تاریخی قدیمی مانند مجسمه مورگان در مقابل باتو کیو واقع شده است.

مجموعاً آن که جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور بسیار فراوان است اما عمده‌ی آن‌ها را آثار مدرن گردشگری تشکیل می‌دهد. در کنار این موارد اما مراکز خرید کوالالامپور هم بسیار فراوانند و مسافران با هر نوع سلیقه و هر میزان بودجه، می‌توانند از یکی از ده‌ها مورد موجود در شهر بهره برده و برای خود یا سوغات گزینه‌هایی را برگزینند. این موارد تمام جاذبه‌های این شهر نیستند و حتی تفریحات شبانه‌ی این شهر نیز پررنگ بوده و نایت کلاب‌های کوالالامپور بسیار فراوان، مشهور و باکیفیت و پررونق هستند.

در تور مالزی این جاذبه‌های مهم را از دست ندهید

همان‌ طور که گفتیم، مالزی مقاصد مختلفی دارد که می‌توانید به آن‌جاها سفر کنید و هر کدام این مقاصد، جاذبه‌های خاص خود را دارند. با این حال بعضی از جاذبه‌های گردشگری مهم مالزی هستند که دیدن از آن‌ها را به هیچ وجه نباید از دست بدهید:

  • برج‌های پتروناس

برج‌های دو قلوی کوالالامپور که یکی از مهم‌ترین نمادهای مدرن شهر کوالالامپور به حساب می‌آید و از بسیاری نقاط شهر به خوبی پیداست.

  • غارهای باتو

این غارهای معروف نوعی معبد به حساب آمده و با پلکان رنگین کمانی و مجسمه‌ی بزرگ طلایی که در ورودی آن قرار گرفته در جهان معروف هستند. غارهای باتو در فاصله‌ی کمی از کوالالامپور واقع شده‌‌اند.

  • جزیره ردانگ

جزایر زیبای زیادی در مالزی هستند که هر کدام آن‌ها یک جاذبه‌های مهم برای این کشور به حساب می‌آیند. اما از نظر زیبایی و سواحل دیدنی، ردانگ در زمره جذاب‌ترینِ آن‌ها قرار می‌گیرد.

  • پارک ملی باکو

در تور مالزی، امکان بازدید از چندین جاذبه‌ی گردشگری طبیعی مثل پارک‌های ملی و جنگل‌های بارانی را خواهید داشت. پارک ملی باکو با رودخانه، مناطق جنگلی زیبا، آبشارهای متعدد و … از جمله این زیبایی‌های طبیعی محسوب می‌شود.

  • مراکز خرید

مالزی یکی از مقاصد عالی برای خرید نیز به حساب می‌آید. مراکز خرید کوالالامپور و مقاصد دیگری همچون لنکاوی یا پنانگ نیز دارای مراکز خرید جذابی هستند.

  • جزیره سیپادان

اگر اهل غواصی هستید، حتما باید سری به جزیره سیپادان بزنید. مناظر زیر آبی این جزیره، همچون بهشتی رنگارنگ می‌ماند که همه را عاشق خود خواهد کرد.

شهرهای مهم و گردشگری مالزی

در کشور مالزی چندین شهر توریستی وجود دارند که شناخت آن ها قبل از سفرتان خالی از لطف نیست تا خاطرات خوشی برای خود رقم بزنید. مالزی با اینکه شهرهای مدرنی دارد اما طبیعت بکر شهرهای این کشور باعث شده اند تا به مقصدی عالی برای سفر تبدیل شود. در این قسمت می خواهیم در مورد شهرهای مالزی بیشتر برایتان صحبت کنیم:

کوالالامپور Kuala Lumpur

شهر کوالالامپور به عنوان بزرگترین شهر و پایتخت رسمی کشور مالزی است که در مرکز ایالت سلانگور واقع شده است و قدمت آن به اواسط قرن نوزدهم میلادی بر می گردد. اطراف این شهر را دامنه های کوهستانی و کوه ها فرا گرفته اند که همین امر سبب شده تا کوالالامپور در مناطق مجاور خود کلانگ یعنی دره داشته باشد. شهر کوالالامپور در نزدیکی خط استوا قرار دارد و بر همین اساس آب و هوای این شهر تغییرات زیادی ندارد و با رطوبت بسیار بالا و باران های موسمی مناظر بی نظیری ایجاد می شود. همچنین شهر کوالالامپور به عنوان مهمترین شهر از نظر اقتصادی و گردشگری محسوب می شود و به دلیل قرارگیری در محل تلاقی رودخانه های کلانگ و گمباک به پايتخت گل آلود نيز معروف است. جنگل های تو در توی استوایی در بافت طبیعی شهر و کوچه های باریک با برج های بلند لقب شهر ماجراجویی را نیز به کوالالامپور داده است؛ مطمئنا از هر نقطه دنیا و با هر سلیقه ای که باشید، لحظات نابی در این شهر در انتظار گردشگران است. جاذبه های تفریحی زیادی در شهر کوالالامپور وجود دارند، عبارتند از آکواریوم کوالالامپور، برج های دوقلو پتروناس، پارک پروانه، موزه هنرهای اسلامی مالزی و مرکز ملی ستاره شناسی و …

پنانگ Penang

شهر پنانگ به جزیره شگفتی ها در مالزی شهرت دارد. این شهر با سواحل ماسه ای طلایی رنگ، نخل های سرسبز و بلند، جنگل های استوایی، حیوانات و پرندگان و میوه های متنوع در کنار همدیگر شهر بی نظیری ایجاد کرده اند. پنانگ به مروارید مشرق زمین شهرت دارد. همچنین این شهر زیبا دارای مشهورترین تفریحگاه های اقامتی است. شهر پنانگ با آب و هوای گرمسیری و فوق العاده خود همواره در طول سال گرم و مرطوب است و باران های موسمی در این شهر مرسوم هستند. مورد جالب توجه در مورد شهر پنانگ در مالزی اینست که بیشتر قسمت های آن در جزیره واقع شده است، به طوری که این شهر شامل جزیره پنانگ و قسمت کوچکی از سرزمین اصلی است و یکی از معروفترین و پر طرفدارترین تفریحگاه های دنیا همین شهر است. اهالی در این شهر به تجارت ادویه و انواع ماهی و پرنده می پردازند.
همچنین از سال ۱۹۷۰ نیز کارخانه های مدرن در این منطقه افتتاح شده اند و اکنون این منطقه به یکی از مراکز مهم صنعتی کشور مالزی تبدیل شده است؛ وجود جاذبه‌ های گردشگری طبیعی و تاریخی نیز جزیره پنانگ را به یکی از قطب های مهم گردشگری در آسیا تبدیل کرده است. شهر پنانگ دارای مناظر و مناطق دیدنی فراوانی است که می توان به مسجد کاپیتان کلینگ، پارک پرندگان، معبد که کلاک سی، ساحل باتو فرینیگی، قلعه تاریخی کورن والیس و موزه اسباب بازی و … اشاره کرد.

لنکاوی Langkawi

شهر لنکاوی به عنوان مجمع الجزایر از صد جزیره تشکیل شده و در تلاقی تنگه مالاکا و آب های دریای آندامان قرار دارد. این شهر در سواحل شمال غربی کشور مالزی واقع شده و خیلی از جزایر شهر لنکاوی از جنگل های انبوه پوشیده شده و غیر مسکونی هستند. شهر لنکاوری جزو منطقه آزاد و معاف از هزینه های گمرک است. کلمه لنکاوی به معنی غذاهای دریایی است؛ پس به علاقه مندان غذاهای دریایی مژده می‌دهیم که در این جزیره می توانید انواع غذاهای بسیار لذیذ را در رستوران ها سفارش دهید. همچنین نام دیگر این شهر جواهر کده است. جاذبه های گردشگری در این شهر افسانه های زیادی به همراه خود دارند؛ از مناظر و جاذبه های گردشگری لنکاوی می توان به آبشارهای تلاگاتوجو، جزیره وایانگ بانتینگ و زیبایی های طبیعی مثل ماسه های سفید و آب های روشن کریستالی، درختان استوایی و … اشاره کرد.

کوتا کینابالو Kota Kinabalu

شهر کوتا کینابالو در مرکز ایالت صباح قرار دارد و این ایالت با فرهنگ و آداب و رسوم کاملا متفاوت در کشور مالزی است، طوری که بیش از ۳۰ قبیله بومی در آن منطقه زندگی می کنند و به ۸۰ گویش مختلف نیز سخن می گویند. جزیره ای با آب هایی کم عمق، زمین های مرجانی، ساحلی با شن های سفید براق گردشگران را مجذوب خود می کند. شهر کوتا کینابالو از یک طرف به دریای جنوب چین و بوستان تونکو عبدالرحمان می رسد و از طرف دیگر به دامنه های کوه سر به فلک کشیده کینابالو می رسد.

جورج تاون GeorgeTown

شهر جورج تاون مشهور به جواهر شرق است و نام این شهر از جورج سوم پادشاه انگلستان گرفته شده است. جورج تاون خود یک جزیره است و در این شهر می توانید در رستوران ها، کافه های خیابانی و بازارهای محلی لذت ببرید و در مراکز خرید این شهر به گشت و گذار و خرید بپردازید. همچنین در این شهر مغازه های قدیمی وجود دارند که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند و شهر جورج تاون ترکیبی از معابد، مساجد، برج های مدرن و موزه های بی نظیری است که همگی در کنار هم زیبایی های چند برابری به شهر بخشیده اند.

کوالا ترنگ گانو Kuala Terengganu

شهر کوالاترنگ گانو قبل از سال ۸۰ میلادی به عنوان دهکده‌ ای کوچک برای ماهیگیری بود. ولی بعد از کشف چاه های نفتی در این شهر به سرعت پیشرفت کرد و امروزه به یکی از مناطق توریستی مالزی و یکی از قطب های اقتصادی کشور تبدیل شده است. فرهنگ مالایی را در این شهر بیشتر از جاهای دیگر خواهید دید.

ایپوه Ipoh

ایپوه به عنوان سومین شهر بزرگ کشور مالزی و مرکز ایالت پراک است که در فاصله دو ساعتی از کوالالامپور قرار دارد. در شهر ایپوه، شهری باستانی به چشم می خورد که فاصله چندانی تا شهر جدید ندارد و رودخانه کینتا نیز از این شهر عبور می کند. شهر ایپوه به عنوان یکی از شهرهای ثروتمند آسیای جنوبی به شمار می رود. جاذبه های دیدنی شهر ایپوه عبارتند از معابد غاری، برج ساعت، اداره پست و شهرداری و چندین بنای دیگر که به دوران استعمار بر می گردند.

تایپینگ Taiping

شهری کوچک به نام تایپینگ یکی از شهرهای تاریخی کشور مالزی به شمار می رود که در استان پراک قرار دارد و شامل آثار باستانی زیادی است. Lake Gardens در سال ۱۸۸۰ به عنوان اولین پارک عمومی مالزی ساخته شده است، همچنین اولین موزه‌ کشور نیز درهمین شهر قرار دارد؛ کلمه تایپینگ کلمه ای چینی است و از ترکیب دو کلمه تای به معنی عالی و پینگ به معنی صلح بوجود آمده است. در هنگام سفر به این شهر متوجه خواهید شد که اکثر ساکنین این شهر چینی ها هستند. شهر تایپینگ به عنوان بارانی ترین شهر در کل کشور شناخته شده است و سبب جذب گردشگر از سراسر دنیا شده است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور مالزی نوروز1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت