تور ژاپن بهترین قیمت 1403-02188487122

تور ژاپن

تور ژاپن در یک نگاه

ژاپن کشوری جالب و دیدنی است که در آسیای شرقی واقع شده است. این کشور دارای تاریخ و فرهنگ غنی و همچنین مناظر طبیعی زیبا است. ژاپن یک مقصد توریستی محبوب است و سالانه میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان به آنجا می آیند. بازدیدکنندگان ژاپن می توانند از شهرهای مدرن مانند توکیو و کیوتو، معابد و معابد باستانی، چشم اندازهای طبیعی خیره کننده، و غذاهای لذیذ ژاپنی لذت ببرند. در ادامه این مطلب از آژانس گردشگری رها‌راز  به معرفی کشور ژاپن و همچنین تور ژاپن می‌پردازیم.

بهترین زمان سفر به ژاپن

بهترین زمان سفر به ژاپن به عوامل مختلفی از جمله علایق شما، بودجه شما و زمان سال بستگی دارد.

  • بهار (مارس تا مه): بهار فصل شکوفه های گیلاس در ژاپن است که به دلیل زیبایی و محبوبیت آن، به هانامی معروف است. این فصل همچنین زمان برگزاری بسیاری از جشنواره های سنتی ژاپنی است.
  • تابستان (ژوئن تا آگوست): تابستان در ژاپن گرم و مرطوب است. این فصل زمان برگزاری بسیاری از جشنواره های تابستانی ژاپنی، از جمله جشنواره تابستانی بون در اوکیناوا است.
  • پاییز (سپتامبر تا نوامبر): پاییز در ژاپن فصلی زیبا و رنگارنگ است. در این فصل، برگ های درختان رنگ های نارنجی، زرد و قرمز زیبایی را به خود می گیرند.
  • زمستان (دسامبر تا فوریه): زمستان در ژاپن سرد و برفی است. این فصل زمان مناسبی برای اسکی و ورزش های زمستانی است.

اگر به دنبال آب و هوای معتدل و شلوغی کمتر هستید، بهترین زمان سفر به ژاپن در ماه های آوریل، مه، سپتامبر و اکتبر است. اگر به دنبال تجربه شکوفه های گیلاس یا برگ های پاییزی هستید، باید سفر خود را به این دو فصل محدود کنید. اگر به دنبال تجربه فرهنگ سنتی ژاپن هستید، بهتر است در تعطیلات رسمی یا جشنواره های سنتی سفر کنید. در نهایت، بهترین زمان سفر به ژاپن به ترجیحات شخصی شما بستگی دارد. با کمی تحقیق می توانید زمان مناسبی را برای سفر خود به ژاپن انتخاب کنید تا از آن نهایت لذت را ببرید.

قیمت تور ژاپن

هزینه تور ژاپن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله مدت زمان سفر، فصل سفر، نوع هتل و امکانات آن، نوع حمل و نقل و فعالیت‌های گردشگری که در طول سفر انجام می‌دهید. به طور کلی، هزینه تور ژاپن از 1000 دلار آمریکا برای یک سفر 10 روزه شروع می‌شود.

  • هزینه بلیط هواپیما: هزینه بلیط هواپیما به مقصد ژاپن از تهران، از 2000 تا 3000 دلار آمریکا متغیر است.
  • هزینه اقامت: هزینه اقامت در هتل‌های ژاپن از 50 دلار آمریکا در شب برای هتل‌های ارزان قیمت تا 500 دلار آمریکا در شب برای هتل‌های لوکس متغیر است.
  • هزینه خورد و خوراک: هزینه خورد و خوراک در ژاپن از 20 دلار آمریکا در روز برای غذاهای ساده تا 100 دلار آمریکا در روز برای غذاهای مجلل متغیر است.
  • هزینه حمل و نقل: هزینه حمل و نقل در ژاپن از 10 دلار آمریکا برای یک سفر یک طرفه با مترو تا 200 دلار آمریکا برای یک سفر یک طرفه با قطار سریع السیر متغیر است.

تور ژاپن ارزان

برای اینکه هزینه های خود را در در تور مسافرتی ژاپن کاهش دهید می توانید تور ژاپن اقساطی رهاراز را رزرو کنید.با پرداخت بخشی از هزینه سفر با خیالی آسوده سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنید.

در ژاپن از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟

ژاپن کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه های گردشگری بی شمار است. در اینجا برخی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ژاپن آورده شده است:

  • کوه فوجی، بلندترین کوه ژاپن و نماد این کشور است. این کوه آتشفشانی فعال است و از بسیاری از نقاط ژاپن قابل مشاهده است. کوه فوجی یک مقصد محبوب برای کوهنوردی و پیاده روی است.
  • کاخ امپراتوری توکیو، محل اقامت رسمی امپراتور ژاپن است. این کاخ در قلب توکیو واقع شده است و بازدید از آن رایگان است.
  • موزه یادبود صلح هیروشیما، یادبود قربانیان بمب اتمی هیروشیما است. این موزه در نزدیکی محل انفجار بمب قرار دارد و روایتی تکان دهنده از این رویداد غم انگیز ارائه می دهد.
  • قلعه شوری، قلعه اصلی خاندان سلطنتی کیوشو بود. این قلعه در شهر ناگاساکی واقع شده است و به دلیل معماری خیره کننده و تاریخ غنی خود شناخته شده است.
  • دیزنی لند توکیو، یکی از بزرگترین پارک های تفریحی در جهان است. این پارک در شهر اوزاکا واقع شده است و دارای طیف گسترده ای از جاذبه ها و نمایش ها برای همه سنین است.

کوه فوجی

کیفیت هتل های ژاپن

رده نام هتل شهر خدمات
لوکس هتل پارک حیات توکیو توکیو اتاق های بزرگ و مجلل با امکانات مدرن، رستوران های مشهور، استخر، اسپا و سالن های ورزشی
لوکس هتل کپیتال توکیو توکیو اتاق های بزرگ با طراحی سنتی ژاپنی، رستوران های متنوع، استخر، اسپا و سالن های ورزشی
لوکس هتل ایمپریال توکیو توکیو اتاق های مجلل با منظره شهر، رستوران های مشهور، استخر، اسپا و سالن های ورزشی
اقتصادی هتل کپسولی آساکوسا ریورساید توکیو اتاق های کوچک و ارزان با امکانات اولیه، Wi-Fi رایگان و حمام های مشترک
اقتصادی هتل K’s house هیروشیما هیروشیما اتاق های کوچک با امکانات اولیه، Wi-Fi رایگان و آشپزخانه مشترک
اقتصادی هتل MANGA ART HOTEL، توکیو توکیو اتاق های کوچک با طراحی مبتنی بر انیمیشن و مانگای ژاپنی، Wi-Fi رایگان و حمام های مشترک

هتل های ژاپن در مجموع از کیفیت بالایی برخوردار هستند. هتل های لوکس ژاپن با امکانات مدرن و خدمات عالی، تجربه ای بی نظیر را برای مهمانان خود فراهم می کنند. هتل های اقتصادی ژاپن نیز با امکانات اولیه و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای مسافران با بودجه محدود هستند.

اخذ ویزای توریستی ژاپن

ویزای توریستی ژاپن برای افرادی صادر می شود که قصد سفر به ژاپن برای مقاصد گردشگری، تفریحی، بازدید از اقوام و دوستان، یا شرکت در رویدادهای فرهنگی را دارند. این ویزا به مدت 90 روز اعتبار دارد و امکان ورود دو بار در طی شش ماه را به شما می دهد.

ویزای ژاپن

شرایط اخذ ویزای توریستی ژاپن:

  • داشتن پاسپورت معتبر
  • داشتن تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های سفر و اقامت در ژاپن
  • ارائه مدارک اثبات تمکن مالی
  • ارائه مدارک اثبات هدف از سفر
  • ارائه مدارک اثبات بازگشت به ایران
  • ارائه فرم درخواست ویزا به صورت تکمیل شده
  • ارائه دو قطعه عکس رنگی گذرنامه ای
  • پرداخت هزینه ویزا

چند نمونه از سنت های مردم ژاپن

– خم شدن و ادای احترام یکی از مهم‌ترین رسوم مردم این کشور است که بسیار اهمیت دارد.
– سیزا یا نشستن مودبانه یکی دیگر از آداب کشور ژاپن است.
– هاتوشی یا دیدن اولین طلوع سال از جمله رسوم مردم ژاپن است که طی آن صبحانه‌ای مفصل می‌خورند.
– هاکاما یکی از لباس‌های سنتی ژاپنی‌ها در محیط آموزشی است که معمولا در بین زنان رواج دارد.

جشن‌های مردم ژاپن

جشن‌های این کشور نیز بسیار دیدنی و جذابند. یکی از این جشن‌ها که ماهی در آن نقش مهمی دارد، کوینوبوری نام دارد. طی این سنت در کنار رودخانه بادنمایی به شکل ماهی در باد به حرکت در می‌آورند و مردم محلی بر این باورند که با این کار کودکان سالم و ایمن می‌مانند. کوینوبوری که هر ساله در روز کودک اجرا می‌شود، قدمتی دیرینه دارد و طی افسانه‌های ژاپنی در گذشته‌های دور ماهی کپور خلاف جهت رودخانه شنا کرد تا به جنگ اژدها برود. این سنت که در ماه آوریل اجرا می‌شود، طرفداران زیادی دارد و گردشگران زیادی از سراسر دنیا برای دیدن آن راهی ژاپن می‌شوند.

جشن شکوفه‌های گیلاس

مگر می‌شود از ژاپن سخن گفت و به جشن شکوفه‌های گیلاس این دیار نپرداخت؟ این جشن که شهرتی جهانی دارد، در فصل بهار و با باز شدن شکوفه‌ها آغاز می‌شود درست مانند یک بهشت واقعی می‌ماند که با زیبایی‌هایش هوش از سر هر بازدیدکننده‌ای می‌برد. ساکورا محبوب‌ترین نوع درخت گیلاس در ژاپن است که همچون یک تابلو رنگ و بوم هوش از سر هر گردشگری می‌برد و تماشایی است. بد نیست بدانید که تاریخچه جشن شکوفه‌های گیلاس به 1000 سال قبل برمی‌گردد، زمانی که اشراف در باغ‌های خوب به تماشای شکوفه‌ها می‌نشستند و تحت تاثیر آواز و اشعار هنرمندان لحظاتی رویایی را رقم می‌زنند. اولین شکوفه‌های گیلاس در تاریخ 18 مارس در جزیره شیکوکو باز می‌شوند و اگر دوست دارید تا شاهد این همه زیبایی خارق‌العاده باشید، باید این تاریخ را برای سفر به ژاپن انتخاب کنید.

جشن سال نو

یکی دیگر از مهم‌ترین آداب و رسوم مردم کشور ژاپن جشن سال نو است که گردشگران خارجی زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این فستیوال به‌یادماندنی در ۳۱ دسامبر و هماهنگ با سال نو میلادی آغاز می‌شود و بین خانواده‌های ژاپنی اهمیت بسزایی دارد. در این ایام بزرگ‌ترها به بچه‌های کم سن و سال هدیه می‌دهند و در کنار یکدیگر به صرف رشته فرنگی یا سوبا می‌پردازند. همچنین با خواندن نیایش صبحگاهی توسط امپراطور ژاپن رسما سال نو شروع می‌شود و ژاپنی‌ها آغاز سال خود را جشن می‌گیرند.
فرهنگ مردم ژاپن

فرهنگ ژاپنی در خانواده

ژاپن کشوری با اصالت و فرهنگ باشکوه است که مردم آن همچنان به رسوم خود پایبند هستند. حفظ پوشش سنتی و رسوم متعدد جزء جدانشدنی فرهنگ این کشور است که باعث شده تا امروزه گردشگران زیادی را به سمت خود بکشاند. در ادامه به معرفی آداب و رسوم مردم کشور ژاپن می‌پردازیم که در نوع خود جذاب و دیدنی‌اند.

آداب و رسوم غذا خوردن مردم ژاپن

در ژاپن مردم رسوم خاصی برای صرف غذا دارند. آن‌ها قبل از میل کردن غذا دست‌ها را می‌شویند و سپس با چاپستیک شروع به غذا خوردن می‌کنند. مردم ژاپن همچنین کاسه‌ای ویژه صرف برنج در نظر می‌گیرند که استفاده از آن بسیار راحت است و به آسانی در دست گرفته می‌شود. آداب و رسوم مردم ژاپن شامل غذا خوردن نیز می‌شود و سبک زندگی آن‌ها را شکل می‌دهد.

به رستوران ما خوش آمدید!

سنت ایراشای ماسن یکی از اصلی‌ترین رسوم مردم کشور ژاپن است که شهرت جهانی دارد. “به رستوران ما خوش آمدید” اگر این جمله را در ورودی رستوران‌های ژاپن دیدید تعجب نکنید. طی این سنت که به ایراشای ماسن مشهور است، مشتریان را به داخل رستوران دعوت کرده و از آن‌ها پذیرایی می‌کنند. به همین دلیل همواره رستوران‌ها به استخدام افراد خوشرو می‌پردازند تا با روی گشاده به استقبال مشتریان بروند. این کار که تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد، به عنوان یک سنت مهم برای صاحبان کسب و کار شمرده می‌شود و بسیار به آن اهمیت می‌دهند.

غذاهای ژاپنی را بیشتر بشناسیم

– سوشی (شامل ماهی خام و برنج که با زحمت فراوان ساخته می‌شود)
– تونکاتسو (ترکیبی از کلم خورد شده، برنج، سس و نان سوخاری که شبیه به ناگت طبخ می‌شود)
– تمپورا (غذایی شامل میگو و ادویه که در قرن 16 از پرتغال به ژاپن وارد شد)
– رامن (ترکیبی از ماهی، گوشت و رشته که با دو چوب سرو می‌شود)
– سانوکی اودان (غذایی لذیذ شامل رشته فرهنگی، تخم مرغ و سبزیجات که محبوبیت فراوان دارد.)
– گیوزا (شامل کوفته‌هایی خوشمزه که با کلم، سیر، پیاز و گوشت طبخ می‌شوند و بسیار نرم و لطیف است)
– اونیگیری (ترکیبی از برنج، گوشت گاو، سبزی و سس مایونز که معمولا به عنوان میان وعده سرو می‌شود)
– یاکیتوری (غذایی خوش طعم با ترکیب مرغ تنوری و برنج پخته شده که با نوشیدنی‌های متنوع و سس سرو می‌شود)
– اگر دوست دارید تا غذایی جدید و غریب را امتحان کنید، باید به شما بگوییم که تاکویاکی که با گوشت هشت پا درست می‌شود، در بین ماجراجویان طرفداران زیادی دارد و در اکثر رستوران‌های ژاپن سرو می‌شود.
فرهنگ مردم ژاپن

آداب معاشرت در ژاپن

ژاپن مانند دیگر کشورهای شرقی به معاشرت و روابط عمومی پایبند است. شاید همین دلیل باعث شد تا ساکنین آن روابط گرم و دوستانه با یکدیگر داشته باشند. شاید جالب باشد بدانید که ژاپنی‌ها نیز مانند ما ایرانیان در گذشته حمام عمومی داشتند! این نوع حمام که به سنتو معروف بود، به عنوان محلی برای شست و شو و اجتماع مردم شناخته می‌شد و مثل دیگر فرهنگ‌ها شایعه‌ها و غیبت‌های زیادی از آنجا نشات می‌گرفت! امروزه با اینکه تمام خانه‌های ژاپنی حمام دارند، ولی باز هم هر از گاهی افراد در سنتوها دور یکدیگر جمع می‌شوند و با دوستانشان دیدن می‌کنند. شاید بتوان این نوع حمام را محلی برای فعالیت‌های اجتماعی مردم دانست که تا به امروز به عنوان یکی از آداب و رسوم مردم کشور ژاپن حفظ شده است. اگر علاقه دارید که بیشتر با این آداب و رسوم آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم حتما به یکی از شهر های ژاپن مثلا توکیو سفر کنید. همچنین قبل از سفر خود بهتر است راهنمای کامل سفر به شهر توکیو را مطالعه کنید تا با شناخت بیشتری به برنامه ریزی سفر خود بپردازید.

نینجاها در ژاپن

در زبان ژاپنی نینجا معمولا ً (shinobi) نامیده می‌شود که به معنای جاسوس است. در دهه‌های ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ میلادی نینجاها وجود داشتند و به عنوان جاسوس و قاتل می‌شدند. تنها ۲ منطقه در ژاپن وجود داشت که افراد می‌توانستند در آنجا تعلیم دیده و به یک نینجا تبدیل شوند. اگرچه تصویر آن‌ها معمولا با ترور مرتبط است، ولی اغلب زمانی که آن‌ها به عنوان جاسوس فعالیت می‌کردند، در سکوت راه می‌رفتند بسیار سریع می‌دویدند و مواد مخدر و مواد منفجره می‌ساختند. از آنجا که نینجاها اسب نداشتند و شمشیر را حمل نمی‌کردند، مجبور بودند برای زنده ماندن با سرعت زیاد بدوند. برخی از نینجاها می‌توانستند بیش از ۵۰ کیلومتر در یک روز بدوند. آن‌ها لباس سیاه و گاهی لباس‌های عادی می‌پوشیدند چون نمی‌خواستند که شناخته شوند.
فرهنگ مردم ژاپن

هنر در ژاپن

ژاپن مشهور است به هنرهای زیبا! خطاطی یکی از جذاب‌ترین هنرهای این مرز و بوم است که در قالب خطوط منظم و زیبا اجرا می‌شود. نگارش خط زیبا از قدیم در ژاپن اهمیت داشته است و همچنان بین مردم این کشور مرسوم است. اوکیو (Ukiyoe) یا چاپ دستی از دیگر هنرهای ژاپنی است که در قرن ۱۷ میلادی ظهور کرد. اوکیو که به معنای جهان شناور و تصویر است، خطوط پررنگی را شامل می‌شود و زیبایی خاصی دارد. گل آرایی( Ikebana) یکی دیگر از هنرهای ژاپنی است که کاملا به شیوه سنتی این کشور انجام می‌شود و در معابد و مکان‌های مذهبی کاربرد دارد. استفاده از گل‌های پهن و بلند و به کارگیری تنوع بسیار باعث شده تا گل آرایی ژاپنی شهرت فراوانی پیدا کند عبادت را برای زائران لذت‌بخش‌تر کند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار سفارت تاجیکستان_02157749

درباره کشور تاجیکستان تاجیکستان کشوری از کشورهای جماهیر شوروی سابق که پس از فروپاشی به استقلال رسید. این کشور خوش آب و هوا و سرسبز

پیکاپ ویزا کانادا_02157749

هر آنچه باید در مورد پیکاپ ویزا کانادا بدانید! در چند سال اخیر بحث مهاجرت به کانادا بسیار رونق گرفته است. ایرانی‌ها به دلیل شرایط

تاییدیه مدارک از سفارت چین_02157749

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست،ویزای چین و دریافت تور چین در

تور لحظه آخری استانبول نوروز1404

تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور ژاپن بهترین قیمت 1403-02188487122

هلدینگ گردشگری پارسا گشت