تور کوالالامپور مالزی + بهترین قیمت

تور کوالالامپور

تور کوالالامپور یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در مالزی است. تور سنگاپور و کوالالامپور یکی از آن دسته تورهای مسافرتی اند که گردشگران و مسافران ایرانی علاقه زیادی به آن دارند. ولی برای پیدا کردن بهترین تور کوالالامپور و بهترین قیمت تور کوالالامپور چه باید کرد؟ در مقاله تور کوالالامپور به شما می‌گوییم که برای رسیدن به یک تور کوالالامپور ارزان و یا تور کوالالامپور لحظه آخری و به طور کلی برای رزرو هر نوع تور کوالالامپور چه باید بکنید و سفر مارکت چگونه به شما کمک می‌کند.

 

تور ارزان کوالالامپور

تور ارزان کوالالامپور یکی از آرزوها و خواسته های هر گردشگر و عاشق سفر ایرانی است. اما تور ارزان کوالالامپور چیزی است که خیلی هم دور از دسترس نیست و می توانید آن را تجربه کنید. اگر فصل های کم گردشگر را انتخاب کنید، هتل های مقرون به صرفه ای را برای اقامت برگزینید و یا خطوط هواپیمایی ارزانتری را انتخاب کنید می توانید از تور ارزان کوالالامپور لذت ببرید. اما شاید برای شما سوال باشد که پارساگشت برای ارائه تور کوالالامپور ارزان چه راهکاری دارد؟
سفر مارکت با ارائه و نمایش تورهای کوالالامپور در یک پلتفورم این امکان را به شما می‌دهد تا ارزان ترین و مناسب ترین تور کوالالامپور یا همان تور ارزان کوالالامپور را به صورت اینترنتی رزرو نمایید.

تور لحظه آخری کوالالامپور

تور لحظه آخری کوالالامپور یکی دیگر از گزینه ها برای رسیدن به تور ارزان کوالالامپور است. تور لحظه آخری کوالالامپور مخصوص کسانی است که هدف تورشان را برای شهر زیبای کوالالامپور انتخاب کرده‌اند و فراغت کافی برای سفر دارند. شما هم اگر فرصتش را دارید گوش به زنگ تور لحظه آخری کوالالامپور باشید و آن را از دست ندهید! چون هر آژانسی حاضر است چند روز مانده به حرکت تور، ظرفیت باقیمانده تور کوالالامپور را با قیمتی پایین تر عرضه کند. مخصوصا اگر آژانس مسافرتی پروازی به کوالالامپور را چارتر کرده باشد، حتما تور لحظه آخری کوالالامپور را با قیمت کمتری برای فروش می گذارد.

تور کوالالامپور | پکیج کامل تور ارزان کوالالامپور

رزرو تور کوالالامپور

رزرو تور کوالالامپور با سفرمارکت بسیار آسان شده و تور کوالالامپور را بیشتر از هر زمانی در دسترس شما قرار داده است. رزرو تور لنکاوی و کوالالامپور در سفرمارکت تنها با چند کلیک ساده انجام می‌شود. تنها لازم است مبدا و مقصد تور و ماهی که برای سفر به کوالالامپور انتخاب کرده اید را مشخص کنید. رزرو تور کوالالامپور به همین سادگی ممکن است. البته این تمام ماجرا نیست شما می‌توانید برای رزرو تور کوالالامپور علاوه بر وب سایت سفرمارکت از اپلیکیشن های موبایل سفر مارکت (نسخه اندروید و آی او اس) برای رزرو تور کوالالامپور استفاده کنید.

انواع تور کوالالامپور

تور کوالالامپور از تورهای بسیار متنوع است. انواع تور کوالالامپور مانند تورهای ماه عسل، ماجراجویانه (adventure)، طبیعت گردی، کمپینگ و چند روزه هستند که می‌توانید هر کدام از آنها را متناسب با سلیقه و هدفتان از سفر به کوالالامپور انتخاب کنید. البته تمامی انواع تورهای کوالالامپور بستگی به فصل و ماهی دارد که در آن قصد سفر کرده‌اید.

جاهای دیدنی کوالالامپور

معبد کک لوک سی

زیبایی های مالزی

معبد کک لوک سی (Kek Lok Si) در شهر جرج تاون با پاگوداهایی ۷ طبقه و هزاران مجسمه برنزی، اگر نخواهیم بگوییم در سراسر جهان اما بی‌شک یکی از زیباترین معابد بودایی در کشور مالزی محسوب می‌شود.

کمرون هایلندز

سفر به مالزی

کمرون هایلندز در شهر پاهانگ، یکی از بزرگترین مزارع کشت چای در کشور مالزی را در خود جای داده است. چشم‌اندازی خیره‌کننده از تپه‌ها با برگ‌های سبز رنگ چای که از تماشای آنها لذت خواهید برد. کمرون هایلندز جایی است که در آن می‌توانید در میان باغ‌های پر از پروانه و مزارع توت‌فرنگی به گشت‌گذار بپردازید.

پارک دریایی تون‌ساکاران

جزایر مالزی

پارک دریایی تون‌ساکاران در فضایی به مساحت ۳۵۰ کیلومتر مربع قرار دارد. این پارک در جزیره بورنئو و ساحل شرقی ایالت صباح مالزی واقع شده و به دلیل مکان‎های فوق‌العاده که برای غواصی دارد بسیار مشهور است. صدف دوکفه‌ای غول‌پیکر، دلقک‌ماهی و لقمه‌ماهی از جمله آبزیانی هستند که اگر خوش‌شانس باشید، احتمالا آنها را در غواصی خود خواهید دید.

 

منطقه کوتا بهارو

بازار مالزی

منطقه کوتا بهارو در سواحل شرقی مالزی شبه‌جزیره‌ای قرار دارد. در این منطقه موزه‌ها، مسجدها و بازار معروف سیتی خدیجه (Siti Khadijah Market) گردشگران را به سمت خود جذب می‌کنند. در بازار سیتی خدیجه، زنان محلی انواع غذاهای سنتی مالزیایی، همچون سوپ و کوکی‌های مخصوص این کشور را برای فروش می‌آورند.

 

پارک کینابالو

طبیعت مالزی

پارک کینابالو در شمال برنئو و ایالت صباح واقع شده است. این پارک به دلیل قرار داشتن مرتفع‌ترین کوه مالزی در آن بسیار معروف است. کوه کینابالو ۴ هزار و ۹۴ متر طول دارد. اما پارک کینابالو نیز طیف گسترده‌ای از زیستگاه‌های گیاهی و جانوری را در خود جای داده است. این پارک از سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان میراث جهانی در سازمان یونسکو به ثبت رسید.

جزایر پرهنتیان

جزیره در مالزی

جزایر پرهنتیان در حقیقت گروهی از جزایر کوچک هستند که مابین شمال شرقی مالزی و کشور تایلند قرار دارند. این جزایر زیبا به علت داشتن شن‌های سفید در سواحل و صخره‌های مرجانی محافظت شده معروف هستند. علاقمندان به غواصی سطحی و غواصی اسکوبا از حضور در این مکان لذت خواهند برد. لاکپشت‌های دریایی و کوسه‌ها در آب‌های این منطقه بسیار زیاد دیده می‌شوند.

 

پل آسمان لنگکاوی

پل لنگکاوی

پیاده‌روی روی پلی با ۶۶۱ متر ارتفاع از روی زمین بسیار هیجان‌انگیز است. این پل در بالای کوه ماشینچانگ (Machinchang) قرار گرفته است و یکی از جاذبه‌های گردشگری لنگکاوی محسوب می‌شود. پل دارای یک مسیر پیاده‌روی است که انحنا داشته و کوه ماشینچانگ را به کوه مجاورش متصل می‌کند. این پل حدود ۱۲۵ متر طول دارد. جالب است بدانید بخش‌هایی از این پل بصورت کف شیشه‌ای ساخته شده که راه رفتن روی آن تجربه خاصی خواهد بود. شما می‌توانید از این قسمت از پل درختان زیر پایتان را تماشا کنید.

غارهای باتو

غارهای باتو مالزی

غارهای باتو در حقیقت مجموعه‌ای از سه غار آهکی بوده که البته چند غار کوچک دیگر را نیز درون خود جای داده‌اند. این غارها عبادتگاه‌هایی برای هندوها به شمار می‌آیند. غارهای باتو در شمال کوالالامپور واقع شده و تنها ۷ کیلومتر با مرکز این شهر فاصله دارند. این مکان به علت مجسمه عظیم‌والجثه مورگان معروف است. مورگان از خدایان هندو بوده و مجسمه وی نیز در کنار ورودی این منطقه با ۴۰ متر ارتفاع خودنمایی می‌کند.

 

شهر سمپورنا

سفر به مالزی

شهر سمپورنا در ایالت صباح یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی است. بسیاری از مردم در این منطقه از مالزی در روستاهای آبی زندگی می‌کنند. خانه‌ها در این نوع از روستاها بر روی چوب‌هایی بلند ساخته می‌شوند که این چوب‌ها به کف دریا چسبیده‌اند. هنوز هم زندگی محلی در شهر سمپورنا و جزایر اطراف آن جریان دارد. گردشگران نیز می‌توانند به‌وسیله قایق به از این خانه‌ها بازدید کنند.

ببرهای مالایایی

حیات وحش مالزی

گردشگران می‌توانند ببرهای مالایایی که در خطر انقراض هستند را در بخش‌های جنوبی و مرکزی مالزی شبه‌جزیره‌ای مشاهده کنند. تنها ۲۵۰ قلاده از این نوع ببرها در سراسر جهان باقی مانده است. پارک ملی تامان نگارا و جنگل‌های محافظت شده منطقه جلی کلانتان (Jeli) بهترین مکان برای پیدا کردن این نوع از ببرها هستند. البته باید بدانید که تور سافاری‌هایی برای تماشای آنها اجرا می‌شوند که می‌توانید با کمک آنها وارد محل زندگی این ببرها شوید و آنها را از نزدیک تماشا کنید.

غذاهای خیابانی

غذاهای مالزی

کوالالامپور یکی از بهترین شهرهای جهان برای امتحان کردن غذاهای خیابانی است. غذاهای ساده‌ای همچون روجاک (rojak)، سالادهای میوه و انواع سبزیجات، غذای سنتی لوک-لوک (lok-lok) و انواع خوراکی‌ها و گوشت‌ها در بازارهای این شهر به چشم می‌خورند. این خوراکی‌ها همچون تصویر بالا به سیخ کشیده می‌شوند و سپس سرخ شده و یا کباب شده برای مشتریان سرو خواهند شد. یک نکته مهم در مورد غذا خوردن در مالزی این است که اگر برنج بر روی برگ موز برایتان سرو شد، پس از تمام کردن غذا آن را تا نکنید. اینکار نشان می‌دهد که شما علاقه چندانی به غذا نداشتید و دیگر این مکان را برای غذا خوردن انتخاب نخواهید کرد.

جرج تاون

شهر جرج تاون مالزی

شهر جرج تاون که در حقیقت پایتخت ایالات پنانگ است، دومین شهر بزرگ در سراسر مالزی محسوب می‌شود. جرج تاون برای هنرهای خیابانی، معماری دوران استعماری بریتانیا و مکان‌های بی‌شمارش برای صرف نوشیدنی و وعده‌های غذایی بسیار شناخته شده است. مرکز تاریخی این شهر جایی که ساختمان‌های قدیمی کمپانی هند شرقی بریتانیا در آن قرار دارد به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این کمپانی با هدف یک مرکز تجاری از این ساختمان‌ها بهره می‌برد.

پارک ملی گانانگ مولو

پارک مالزی

پارک ملی گانانگ مولو (Gunung Mulu) از سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است. گانانگ مولو بیش از هر پارک ملی دیگر در جهان توسط محققان مورد مطالعه قرار گرفته است. هزاران گونه از گیاهان، میلیون‌ها خفاش، غارها با مسیرهایی در هم پیچیده که شکاف‌های بزرگ و کوچک و ستون‌هایی آویخته از سقف از جنس آهک در آنها به چشم می‌خورد؛ از جذابیت‌های این پارک ملی هستند.

مسجد تنگه ملاکا

مسجد در مالزی

مسجد تنگه ملاکا در سال ۲۰۰۶ میلادی ساخته شده است. این مسجد در جنوب سواحل جزیره ملاکا قرار دارد. مسجد تنگه ملاکا دارای مناره‌ای در حدود ۳۰ متر است که از آن به عنوان فانوس دریایی نیز استفاده می‌شود. البته این مناره در تصویر قابل مشاهده نیست و کمی با آن فاصله دارد. از نکات جالب توجه مسجد این است که با بالا آمدن آب، بنظر می‌رسد مسجد روی آب شناور شده است.

رودخانه کینابتانگان

سفر به مالزی

رودخانه کینابتانگان (Kinabatangan River) با طول ۵۶۰ کیلومتر یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری مالزی است. این رودخانه در ایالت صباح قرار دارد و جاندارانی همچون تمساح آب شور، اورانگوتان بورنئویی، فیل بورنئو و بسیاری دیگر از حیوانات در آن زندگی می‌کنند.

قیمت تور کوالالامپور

قیمت تور کوالالامپور تحت تاثیر عوامل مختلف است. پس بد نیست بدانیم که چه چیزهایی در تعیین قیمت تور کوالالامپور موثر است. قیمت بلیط هواپیما کوالالامپور، طول مدت تور کوالالامپور، محل اقامت شما در کوالالامپور مانند نوع هتل شما در کوالالامپور، خدمات جانبی تور کوالالامپور (راهنما و تور لیدر، تغذیه، سیم کارت، گشت شهری و …)، جا به جایی درون شهری، ترانسفر فرودگاهی، بازدید و ورودیه ها (مثل موزه ها و …) در تعیین قیمت تور کوالالامپور موثر هستند.

ویزا تور کوالالامپور

مسافران ایرانی برای رفتن به مالزی و یا کوالالامپور چه از طریق تور کوالالامپور و چه از طریقی به غیر از سفر با تور کوالالامپور برای ۱۴ روز نیازی به دریافت ویزا توریستی ندارند.

پیش از خرید تور کوالالامپور چه مواردی را باید بدانیم؟

برای آنکه بهترین تور کوالالامپور را بتوانید انتخاب کنید، بد نیست قبل از سفر درباره بعضی چیزها مطالعه کنید و اطلاعات به دست بیاورید.
درباره هتل و محل اقامت تورتان در کوالالامپور مطالعه کنید. همچنین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کوالالامپور را بررسی کنید و ببینید تور کوالالامپور شما بازدید از کدام ها را در برنامه دارد. خدمات جانبی سفر در تور کوالالامپور و جزئیات پرواز هم از دیگر چیزهایی است که قبل از رزرو تور کوالالامپور بهتر است به آن توجه کنید.
اینکه کدام آژانس تور کوالالامپور را برگزار می‌کند هم در کیفیت و البته قیمت تور کوالالامپور تاثیرگذار است. زیرا برخی آژانس ها در برگزاری تور کوالالامپور دارای تجربه و سابقه بیشتری هستند و اعتبار بیشتری در بازار سفر دارند. البته در سفر مارکت این اطمینان را به شما می دهیم که تورهای معتبرترین و باسابقه ترین آژانس های مسافرتی را برای شما به نمایش می‌گذاریم.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور کوالالامپور مالزی + بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت