رزرو هتل اندونزی_بهترین قیمت

رزرو هتل اندونزی

در جزیره زیبای بالی اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که شامل خانه‌های ییلاقی، ویلاها و هتل‌هایی می‌شوند که کنار سواحل یا مزارع برنج قرار گرفته‌اند؛‌ در این مطلب قصد داریم نحوه رزرو هتل بالی را به صورت کامل بررسی کنیم.

بالی یکی از جزایر زیبای اندونزی است که آب‌وهوایی استوایی دارد و گردشگران برای تماشای مزارع برنج و جاده‌های سرسبز،‌ موج سواری در سواحل، کشف آبشارهای پنهان در دل جنگل‌ها و آشنایی با فرهنگ مردم بومی اندونزی، به این جزیره سفر می‌کنند. آب‌وهوای بالی در تمام طول سال گرم و بارانی است؛ ولی در فصل‌های بهار و تابستان بارش باران کمتر می‌شود و گردشگران بیشتری به بالی سفر می‌کنند.

مسافران معمولا بین ۵ تا ۱۰ روز در بالی می‌مانند تا فرصت کنند از همه جاذبه‌های این شهر دیدن کنند؛ بنابراین در زمان رزرو هتل بالی بهتر است برای سفری طولانی برنامه‌ریزی کنید. برخی از هتل های بالی درست کنار سواحل قرار گرفته‌اند و برخی دیگر درون مزارع زیبای برنج هستند. بیش از هزار هتل و هزاران ویلا در بالی وجود دارد و از میان این اقامتگاه‌ها قطعا می‌توانید هتلی مطابق معیارهای خود پیدا کنید؛ اما پیش از رزرو هتل باید درباره این هتل‌ها اطلاعات خوبی به دست آورید تا بتوانید مناسب‌ترین گزینه را رزرو کنید. در ادامه این مطلب، درباره هتل‌های این شهر اطلاعات دقیق و کاملی به دست می‌آورید.

رزرو آنلاین هتل در بالی

برای رزرو آنلاین هتل در بالی می‌توانید از پنل جستجوی همین صفحه استفاده کنید. کافی است در این پنل نام مقصد،‌ تاریخ ورود و خروج از هتل و تعداد مسافران را وارد کنید و سپس روی گزینه جستجو کلیک کنید. در صفحه‌ جدیدی که باز می‌شود، فهرستی از هتل های بالی و هزینه اقامت در هر هتل، به شما نمایش داده خواهد شد.

در این صفحه می‌توانید با استفاده از فیلترهایی مانند قیمت، امتیاز کاربران و تعداد ستاره، ترتیب نمایش هتل‌ها را تغییر دهید؛ در سمت راست صفحه ابزارهای بیشتری مانند فیلترهای مربوط به نوع اقامتگاه، نوع غذا، برند و امکانات هتل‌ها نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کنند راحت‌تر بتوانید هتل موردنظر خود را انتخاب کنید.

با انتخاب هر هتل می‌توانید موقعیت مکانی دقیق هتل و نوع امکانات هتل را هم مشاهده کنید. در نهایت کافی است از میان گزینه‌هایی که در اختیار دارید، اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید و تعداد اتاق و تخت‌ها را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در سایت بوکینگ پرداخت هزینه هتل به صورت ریالی انجام می‌شود؛ همچنین بلافاصله بعد از پرداخت هزینه، ووچر هتل به شماره تماس و ایمیل شما ارسال خواهد شد. یکی دیگر از مزایای رزرو هتل از سایت بوکینگ این است که اگر در حین بررسی هتل‌ها یا بعد از رزرو هتل سوالی برایتان ایجاد شد یا با مشکلی مواجه شدید، ‌می‌توانید با پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت تماس بگیرید.

بهترین زمان رزرو هتل در بالی

بهترین زمان رزرو هتل در بالی با توجه به معیارهای متفاوتی مانند فصل اوج سفر، شرایط آب و هوایی و قیمت هتل‌ها تعیین می‌شود. جالب است بدانید که در زمان رزرو هتل در بالی وضعیت آب‌وهوا مانع بزرگی محسوب نمی‌شود؛‌ در فصل‌های پاییز و زمستان بارش باران در این جزیره شدت پیدا می‌کند؛ ‌ولی بارش‌ها معمولا مقطعی هستند و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کنند؛ با این حال، بالی در فصل‌های بهار و تابستان شرایط آب و هوایی پایدار‌تری دارد. بهار و تابستان فصل‌های اوج سفر به بالی هستند؛‌ به همین دلیل هم در این فصل‌ها جزیره خیلی شلوغ می‌شود و قیمت هتل‌ها هم تا حدودی افزایش پیدا می‌کند. بهترین زمان رزرو هتل در این دو فصل، حدود یک ماه قبل از سفر است.

اگر قصد دارید از سواحل شلوغ، ترافیک‌های جاده‌ای و پرداخت هزینه‌های زیاد برای اقامت در هتل‌ها خودداری کنید؛ بهتر است برای پاییز و زمستان هتل رزرو کنید. در فصل‌های سردتر، قیمت هتل‌ها اندکی کاهش پیدا می‌کند و ظرفیت هتل‌‌ها دیرتر تکمیل می‌شود؛ در این زمان، ۱۰ روز قبل از سفر هم می‌توانید هتل رزرو کنید؛ همچنین ارزان‌ترین روز رزرو هتل در بالی جمعه هر هفته است؛ در روزهای پنجشنبه نیز قیمت هتل‌ها بیش از سایر روزها می‌شود.

خدمات تور اندونزی؛ در تورهای اندونزی چه خدماتی به شما ارائه می‌شود؟

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات رایج تورهای اندونزی می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تور اندونزی به ترتیب زیر می‌باشد:

  • اخذ ویزای توریستی اندونزی
  • رزرو هتل به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • تور لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی مطابق با مدت زمان اقامت

کیفیت هتل‌های اندونزی؛ حتما قبل از خرید تور با کارگزار خود چک کنید!

معمولا هتل‌های اندونزی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای اطمینان از کیفیت هتل محل اقامت، حتما هتل خود را با کارگزار و یا آژانس مسافرتی خود بررسی کنید. چرا که بعضی از آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران برای کاهش قیمت تور اندونزی، یک هتل بی‌کیفیت برای شما رزرو می‌کنند. بهتر است برای اقامت فقط هتل‌های 4 و یا 5 ستاره را انتخاب کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا تاجیکستان-بهترین قیمت

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تاجیکستان تاجیکستان کشوری است که در آسیای مرکزی و پایتخت آن شهر دوشنبه می باشد. زبان رسمی مردم و

ویزا چین بهترین قیمت

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل اندونزی_بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت