رزرو هتل در آنتالیا_02188487124

هتل های اقتصادی آنتالیا

منظور از هتل‌های اقتصادی، آن دسته از هتل‌هایی است که هم امکانات متنوع و باکیفیتی ارائه می‌کنند، هم از قیمت مناسبی برخوردارند. این هتل‌ها اغلب، سه‌ ستاره و چهار ستاره هستند و میان گردشگران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. از جمله امکانات رایج در هتل‌های اقتصادی، عبارت‌اند از: رستوران، استخر و باشگاه ورزشی؛ تعداد محدودی از این هتل‌ها، خدمات اسپا نیز ارائه می‌کنند. اغلب هتل‌های اقتصادی، اتاق‌هایی بالکن‌دار و رو به دریا یا باغ دارند و در آن‌ها، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، سشوار، حوله، دمپایی، تلویزیون، کتری، یخچال و ماشین لباس‌شویی وجود دارد.

هتل های میان رده آنتالیا

برخی از هتل‌ها از لحاظ تناسب قیمت و امکانات، نه لوکس محسوب می‌شوند، نه ارزان؛ این هتل‌ها «میان رده» هستند. طبق این تعریف، بعضی از هتل‌های سه ‌ستاره، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. این هتل‌ها تهویه مناسب و اینترنت رایگان دارند؛ به اتاق‌های خانوادگی با حمام اختصاصی مجهز هستند و در آن‌ها تجهیزاتی از قبیل چای‌ساز، تلویزیون و سشوار موجود است. برخی از هتل‌های میان‌رده آنتالیا علاوه بر این موارد، چشم‌انداز رو به دریا دارند، به استخر و رستوران مجهز هستند و صبحانه رایگان سرو می‌کنند.

هتل های لوکس آنتالیا

هتل‌های لوکس آنتالیا، از چیدمانی زیبا و چشم‌نواز برخوردارند؛ به‌علاوه، در آن‌ها، پرسنلی حرفه‌ای به مسافران سرویس‌دهی می‌کنند. این هتل‌ها نزدیک ساحل‌های معروفی از جمله «لارا» و «کنیالتی» بنا شده‌اند و در بسیاری از آن‌ها، امکان استفاده از ساحل اختصاصی نیز وجود دارد. همچنین بسیاری از هتل‌های لوکس، all inclusive هستند و در آن‌ها غذاهای متنوع و خوش‌طعم ترکی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی سرو می‌شود. این هتل‌ها، خدمات اسپا و ماساژ ارائه می‌کنند و در برخی از آن‌ها حمام ترکی وجود دارد. تعدادی از این هتل‌ها نیز امکانات فراتری دارند؛ به چند رستوران یا استخر مجهز هستند و حتی اتاق‌هایی با استخر اختصاصی دارند. برخی از هتل‌های لوکس آنتالیا نیز به برندهای جهانی از جمله «دابل تری بای هیلتون»، «همپتون این» و «هالیدی این» تعلق دارند.

ستاره هتل‌ها

رزرو هتل ۵ ستاره آنتالیا

هتل های ۵ ستاره آنتالیا، در رده هتل‌های لوکس قرار می‌گیرند و بیشترین و بهترین امکانات را به مهمانان خود عرضه می‌کنند؛ همچنین برخی از آن‌ها، all inclusive هستند. اگر دوست دارید بخشی از زمان خود را در هتل بگذرانید و از خدمات و امکانات تفریحی و رفاهی اقامتگاه‌تان استفاده کنید، می‌توانید یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا را رزرو کنید. بیشتر این هتل‌ها نزدیک ساحل قرار گرفته‌اند؛ به امکاناتی مثل استخر، پارک آبی، رستوران، باشگاه ورزشی و سالن اسپا مجهزاند و با یک یا چند وعده غذایی رایگان از مسافران پذیرایی می‌کنند. در برخی از این هتل‌های پنج ستاره می‌توانید دوچرخه کرایه کنید، به اجرای زنده موسیقی گوش دهید و از امکانات سرگرم‌کننده‌ای مثل دارت و پینگ‌پنگ استفاده کنید.

قیمت هتل های پنج ستاره آنتالیا از شبی ۶۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۰۰۰ دلار می‌رسد؛ گران‌ترین هتل‌ها هم از نوع هتل‌های آل (All-Inclusive Hotel) هستند. در هتل‌های آل، هزینه غذا، نوشیدنی و برخی از خدمات و امکانات خاص هتل، در هزینه رزرو اتاق محاسبه می‌شود و نیاز نیست در طول اقامت در هتل، برای این موارد، هزینه جداگانه‌ای بپردازید.

رزرو هتل ۴ ستاره آنتالیا

هتل های چهار ستاره آنتالیا با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند، در دسته هتل‌های اقتصادی یا لوکس قرار می‌گیرند. بیشتر این هتل‌ها، فاصله کمی با ساحل دارند؛ صبحانه رایگان و دلپذیر سرو می‌کنند؛ به امکاناتی مانند استخر، سالن اسپا و باشگاه ورزشی مجهز هستند و با غذاهای باکیفیت و لذیذ از مسافران پذیرایی می‌کنند. برخی از هتل های ۴ ستاره آنتالیا امکانات و خدمات ویژه‌تری دارند: all inclusive هستند؛ غذای کودک سرو می‌کنند؛ ساحل اختصاصی دارند؛ به دو یا چند رستوران و استخر مجهز هستند؛ تور یا کلاس‌های مرتبط با فرهنگ محلی برگزار می‌کنند و دوچرخه‌های کرایه‌ای در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

رزرو هتل ۳ ستاره آنتالیا

بیشتر هتل‌ های ۳ ستاره آنتالیا در ساحل کنیالتی و مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته‌اند.

هتل‌های سه‌ستاره آنتالیا، جزو اقامتگاه‌های میان‌رده دسته‌بندی می‌شوند. برخی از این هتل‌ها علاوه بر اینترنت پرسرعت و تهویه مطبوع، به استخر و رستوران مجهز هستند؛ صبحانه رایگان سرو می‌کنند؛ تعداد محدودی از آن‌ها، باشگاه ورزشی و سالن اسپا هم دارند. بیشتر این هتل‌ها در نوار ساحلی قرار گرفته‌اند، برخی دیگر نیز اطراف فرودگاه آنتالیا.

بوتیک هتل های آنتالیا

بوتیک هتل‌های آنتالیا از نظر تنوع خدمات و امکانات، در رده هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره قرار می‌گیرند. تفاوت این هتل‌ها با هتل‌های لوکس عادی در سبک معماری و تعداد اتاق‌های آن‌ها است. معمولا بوتیک‌هتل‌ها به سبکی خاص طراحی می‌شوند و تعداد اتاق‌های محدودی دارند تا سرویس‌دهی به مسافران، به بهترین شکل صورت بگیرد. بسیاری از زوج‌ها، برای ماه‌عسل خود،‌ به سراغ  بوتیک‌ هتل های آنتالیا می‌روند و در اتاق‌هایی رویایی و مجلل اقامت می‌کنند؛ در ساحل اختصاصی آفتاب می‌گیرند؛ همچنین از استخرهایی با ویوی رو به دریا، رستوران‌های متنوع و خدمات اسپا و ماساژ استفاده می‌کنند.

هتل های ساحلی آنتالیا

آفتاب گرفتن در ساحل و شنا کردن، بخش جدایی‌ناپذیر سفر به آنتالیا است؛ به همین دلیل، هتل‌های ساحلی، پرطرفدارترین اقامتگاه‌های این شهر محسوب می‌شوند. فرقی نمی‌کند بخواهید برای ماه‌عسل به آنتالیا بروید یا سفری خانوادگی یا دوستانه درپیش داشته باشید؛ به‌هرحال، اقامت در هتل‌های ساحلی آنتالیا، تجربه لذت‌بخشی برایتان خواهد بود. این هتل‌ها روبه‌روی ساحل‌های معروفی از جمله «کمر»، «بلک»، «چیرالی»، و «لارا»، ساخته شده‌اند؛ ویوی زیبایی دارند و پنجره اتاق‌هایشان رو به دریا باز می‌شود.

با اقامت در این هتل‌ها، می‌توانید از سونا، حمام ترکی و خدمات اسپا و ماساژ استفاده کنید؛ در استخرهایی رو به دریا آب‌تنی کنید و در ساحل اختصاصی، آفتاب بگیرید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هتل‌های ساحلی آنتالیا، صرفا شامل هتل‌های لوکس و پنج‌ ستاره نمی‌شوند؛ بلکه تعداد زیادی از این هتل‌ها، چهار ستاره و سه‌ ستاره هستند و قیمت مناسب‌تری دارند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل در آنتالیا_02188487124

هلدینگ گردشگری پارسا گشت