رزرو هتل در ایروان بهترین قیمت_02157749

تفاوت مدت زمان سفر با مدت اقامت در سفر زمینی

در سفر زمینی ۲ روز به رفت و برگشت شما تعلق دارد. یعنی در صورت رزرو تور ارمنستان ۵ شب، شما ۷ روز در سفر خواهید بود.

مشکلات سفر زمینی به ارمنستان

بد نیست علاوه بر مزایای ارزانترین تور ارمنستان زمینی، نگاهی به مشکلات سفر داشته باشید. اگر در ایام پیک سفر با اتوبوس به ایروان بروید، با ترافیک جاده‌ای یا معطلی در مرز مواجه می‌شوید. در ایام پیک سفر مانند نوروز مرز شلوغ می‌شود و احتمال معطلی تا ۳ ساعت نیز وجود دارد. اما در ایام عادی بین ۱ تا ۱/۵ ساعت، تشریفات عبور از مرز طول می‌کشد. مشکل دیگر سفرهای زمینی به ارمنستان، گیر کردن اتوبوس در برف است. جاده‌های ارمنستان گردنه‌های متعددی دارند. به همین دلیل در صورت سفر به ارمنستان در زمستان، احتمال گیر کردن اتوبوس در برف وجود دارد. اما با وجود چنین شرایطی، مزیت تور زمینی ارمنستان به معایب آن می‌ارزد.

امکان رزرو هتل ۵ ستاره با تور زمینی ارمنستان

خیلی از مسافران تورهای هوایی، هتل‌های ۳ و ۴ ستاره رزرو می‌کنند تا هزینه‌های سفرشان را کاهش دهند. اما می‌توانند با اتوبوس به ارمنستان بروند و به جای هزینه هواپیما، برای هتل هزینه کنند. در این صورت می‌توانند به جای هتل ۳ و ۴ ستاره، به هتل ۵ ستاره و با کیفیت بروند.

تور گروهی ارمنستان مختص به سفر زمینی است

فقط با تور ارمنستان زمینی می‌توانید سفر گروهی را تجربه کنید. در تور گروهی ارمنستان، تور لیدر از ابتدا تا انتهای سفر همراه‌تان خواهد بود و در حین سفر برای شما برنامه‌های شاد برگزار می‌کند. در نتیجه از طولانی بودن مسیر سفر خسته نخواهید شد. در ایروان نیز از یک گشت شهری گروهی با همراهی تور لیدر برخوردار می‌شوید.

راحت شدن سفر زمینی به ارمنستان نسبت به گذشته

در گذشته پس از تشریفات عبور از مرز باید با اتوبوس دیگری سفرتان را ادامه می‌دادید. به همین دلیل باید چمدان‌ها و وسایل‌تان را از اتوبوس قبلی به اتوبوس جدید منتقل می‌کردید. اما در حال حاضر در تور ارمنستان زمینی دیگر نیازی به تعویض اتوبوس نخواهید داشت. فقط یک اتوبوس شما را از ترمینال فرودگاه به هتل در ایروان می‌رساند.

 

معرفی هتل برای سبک سفر‌های متفاوت به ارمنستان

بعضی مسافران برای تفریح، بعضی برای امتحانات دانشگاه و بعضی دیگر برای انجام امور ویزا در سفارت آمریکا یا کانادا، تور ارمنستان را رزرو می‌کنند. در ادامه هتل‌های مناسب برای هر کدام از این گروه مسافران را معرفی می‌کنیم.

رزرو هتل‌های تفریحی دارای پارک آبی

هتل‌های ۴ ستاره آکواتک و ویلیج پارک در ایروان پارک آبی دارند. اما حدود ۲۰ دقیقه از مرکز شهر و میدان جمهوری دور هستند.

هتل‌های نزدیک به سفارت آمریکا و کانادا

سفارت کانادا در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد. در نتیجه هتل‌های اطراف میدان جمهوری دسترسی راحتی به سفارت کانادا دارند. اما سفارت آمریکا در انتهای یک اتوبان قرار دارد و برای رسیدن به آن از هر نقطه‌ای از شهر باید با تاکسی مسیر را طی کنید. نزدیک‌ترین هتل به سفارت آمریکا، هتل ۴ ستاره متروپل است. البته به دلیل کیفیت بالای این هتل، نمی‌توان به راحتی آن را رزرو کرد. پس برای رزرو هتل متروپل باید ۲ الی ۴ هفته زودتر از تاریخ سفرتان اقدام به رزرو تور ارمنستان کنید.

خدمات پارساگشت برای تور ارمنستان

قبل از رزرو تور ارمنستان می‌توانید تمام سوالات‌تان را از کارشناسان ما بپرسید. در صورت رزرو تور خدمات زیر را برای شما فراهم می‌کنیم.

  • بلیط رفت و برگشت اتوبوس یا هواپیما
  • رزرو هتل با صبحانه
  • گشت شهری رایگان برای تور گروهی
  • تور لیدر در تمام مدت سفر (برای تورهای گروهی)
  • تور لیدر در شهر ایروان (برای تورهای انفرادی)
  • پشتیبانی سفر
  • بیمه مسافرتی

آیا تور ارمنستان از مشهد برگزار می‌شود؟

خیر تور ارمنستان فقط از تهران به صورت هوایی و از شهرهای تبریز، زنجان، قزوین، کرج و تهران به صورت زمینی برگزار می‌شود.

2. چگونه تور ارمنستان لحظه آخری رزرو کنیم؟

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل در ایروان بهترین قیمت_02157749

هلدینگ گردشگری پارسا گشت