قیمت تور سنگاپور ارزان و لحظه آخری

تور سنگاپور

هیچ نیازی به لباس‌های گرم برای سفر به سنگاپور در فصل پاییز ندارید. زیرا در این فصل بادهای موسمی تابستانی در کشورهای شرق آسیا پایان یافته و می‌توانید بدون دردسر خاصی از این کشور بازدید کنید. البته به دلیل وجود باران‌های گاه و بی‌گاه باید چتر را در وسایل مسافرتی خود قرار دهید. در ادامه این مورد را به همراه موضوعاتی مانند قیمت تور سنگاپور پاییز 1403، مدت اقامت، ویزای این کشور و غیره به شما توضیح می‌دهیم.

دمای سنگاپور در پاییز؛ ثابت و بدون تغییر زیاد

سنگاپور هم یکی از کشورهای شرقی آسیا است که در پاییز تغییرات دمایی زیادی ندارد. استفاده از لباس‌های خنک بین مردم سنگاپور در این فصل به دلیل دمای نسبتاً بالا مرسوم است. زیرا دمای سنگاپور در طول پاییز پایین‌تر بین 22 تا 34 درجه‌ی سانتیگراد است. رطوبت هوا نیز در اغلب روزهای این فصل حداقل 50 درصد است.  البته بهتر است آبان یا آذر را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.

قیمت تور سنگاپور پاییز 1403؛ بالاتر از تابستان و بهار

تور سنگاپور پاییز 1403 قیمت بالاتری نسبت به فصول بهار و تابستان دارد. زیرا با توجه به تعادل آب و هوای سنگاپور در پاییز تقاضا برای سفر به این کشور افزایش یافته و در نتیجه قیمت تور افزایش می‌یابد. قیمت تور سنگاپور آبان و آذر نیز به دلیل شرایط بهتر آب و هوایی نسبت به مهر بالاتر است.

صدور ویزای سنگاپور چه زمان و مدارکی نیاز دارد؟

پروسه‌ی تأیید یا عدم تأیید ویزای الکترونیکی سنگاپور عموماً به مدت حدود 10 روز طول می‌کشد. اما از طریق نهال گشت این پروسه به 3 یا 4 روز کاهش می‌یابد. برای دریافت ویزای این کشور و رزرو تور سنگاپور پاییز 1403 نیز به مدارک زیر نیاز دارید.

  • اسکن پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • فایل عکس 4*3 که با عکس پاسپورت متفاوت باشد
  • تکمیل فرم سفارت

مسافران معمولا تور ترکیبی سنگاپور را رزرو می‌کنند

به دلیل اینکه ممکن است 7 روز اقامت در سنگاپور کسل کننده به نظر برسد، کارشناسان تور نهال گشت پکیج‌های مسافرتی سنگاپور مالزی، سنگاپور تایلند مالزی و غیره را نیز به شما ارائه می‌دهند. در نظر داشته باشید که اغلب مسافران سنگاپور این نوع تورها را رزرو می‌کنند.

برای سفر با ایرلاین ایرانی باید تور ترکیبی رزرو کنید

فقط مسافرانی که تور مالزی سنگاپور و تایلند را رزرو می‌کنند، امکان استفاده از پروازهای ایرانی را خواهند داشت. زیرا هیچ ایرلاین ایرانی‌ای به سنگاپور پرواز برگزار نمی‌کند. برای سفر با ایرلاین ایرانی باید به‌وسیله هواپیماهای شرکت ماهان ایر راهی بانکوک شده، و پس از اقامت در این شهر و کوالالامپور به سنگاپور خواهید رفت. در صورت رزرو تورهای سنگاپور تنها به مقصد این کشور باید خود را به تهران یا شیراز برسانید. پروازهای قطری، اماراتی و ترکی از این این دو شهر به سمت سنگاپور پرواز دارند.

مسافران تور سنگاپور پاییز 1403

افرادی که تور سنگاپور پاییز 1403 را رزرو می‌کنند، خدمات زیر را از پارسا گشت دریافت خواهند کرد.

  • رزرو هتل (با صبحانه)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ویزا
  • بیمه

سنگاپور (Singapore) پایتخت و بزرگترین شهر کشور سنگاپور در جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور که تنها ۷۲۵ کیلومتر مربع مساحت دارد در اصل یک کشور-شهر (city-state) است.
بخش کلیدی و مرکزی شهر سنگاپور به نام (Downtown Core) شناخته می‌شود و قدیمی‌ترین و کلیدی‌ترین بخش شهری سنگاپور به شمار می‌رود. در مرکز شهر سنگاپور بیشتر ساختمان‌های تجاری و اداری که هویت اقتصادی منحصر به فرد سنگاپور را تشکیل می‌دهند گردآمده‌اند. اهمیت این منطقه از شهر به حدی است که برخی از ساختمان‌های قرار گرفته در آن مانند (Marina Bay Sands)، از گران قیمت‌ترین ساختمان‌های جهان به شمار می‌روند.
سنگاپور
یکی از مدرن‌ترین و هدفمندترین شهرهای جهان است که به طور دقیقی توسعه آن برنامه‌ریزی شده است. سنگاپور همچنین به طور پیوسته در حال افزایش مساحت خود با پیشروی در اقیانوس است و سواحل مصنوعی زیادی را پدید آورده است.

تاریخچه سنگاپور

سنگاپور از مجموعه کشورها و مناطق جنوب شرقی آسیا است که دوران استعمار را پشت سر گذاشته و به استقلال رسیده است. مرکز شهر سنگاپور هم در همان دوران استعمار، به عنوان مرکز تجاری و بازرگانی هدفگذاری و انتخاب شد و متناسب با این هدف توسعه پیدا کرد.

جاهای دیدنی سنگاپور

به جز مراکز دولتی و سیاسی مانند پارلمان و دادگاه عالی سنگاپور و نهادهای مالی و بازرگانی مثل مرکز اوراق بهادار سنگاپور، در بخش شهری سنگاپور، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری متنوعی قرار دارد. به سبب مساحت محدود سنگاپور، در این شهر-کشور، همه چیز به طور دقیقی و با بیشترین بهره‌وری برنامه‌ریزی و ساخته شده است.
سنگاپور
موزه هنر سنگاپور، موزه ملی سنگاپور، مسجد سلطان، معبد بودایی تانگ هود، مرکز میراث فرهنگی هندی سنگاپور و معبد هندو سری ویراماکالیامان از جمله مکان‌های گردشگری اصلی سنگاپور هستند و تنوع آنها نشانی از تنوع فرهنگی کشور مدرن سنگاپور است.

آب و هوای کشور سنگاپور

کشور سنگاپور در شمال خط استوا قرار دارد و دارای آب و هوای گرمسیری است، بدین معنا که در تمام طول سال هوایی گرم دارد. در طی فصل های مختلف سال، چندان تغییر هوایی حس نمی شود، اما نسبتا از ماه دسامبر تا ژانویه هوا خنک تر می شود. درجه حرارت هوا بین ۲۲ تا ۳۵ درجه سانتی گراد است و صبح ها شبنم صبحگاهی همه جا را فرا می گیرد و در هنگام ظهر درصد رطوبت هوا کمتر می شود. بارش باران نیز در کشور سنگاپور قابل توجه است و در هر ماهی از سال ممکن است رخ دهد. بر همین اساس، بهترین زمان برای سفر به سنگاپور در تمامی ماه‌ های سال مخصوصا آذر تا بهمن توصیه می شود. اینکه به دلیل حجم زیاد مسافران به این کشور همواره قیمت ها بالا است و می توان گفت کشور سنگاپور یکی از کشورهای گران قیمت آسیا به شمار می رود و سالانه میزبان مسافران زیادی است که با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفری به این کشور را تجربه می کنند.

شرایط ویزا و روادید

در هنگام سفر به کشور سنگاپور همراه با خرید بلیط هواپیما باید به فکر تهیه ویزا باشید. چندین روش برای درخواست ویزای سنگاپور وجود دارد؛ یکی از روش ها درخواست ویزای آنلاین سنگاپور است که می توانید با مراجعه به سایت مربوطه و ارسال مدارک مورد نظر اقدام به دریافت ویزا کنید. دیگر اینکه درخواست ویزا را از طریق سفارت سنگاپور انجام دهید؛ البته این کشور در ایران سفارتی ندارد و برای این کار باید از طریق آژانس های مسافرتی یا سفارت خانه در کشورهای همسایه مراجعه کنید. ویزای توریستی سنگاپور یک ماه اعتبار دارد و برای تمدید آن باید با همراه داشتن اصل گذرنامه به اداره مهاجرت سنگاپور مراجعه کنید. توجه داشته باشید که قیمت ویزای توریستی سنگاپور برای ایرانیان برابر با ۸۵ دلار آمریکاست.

حمل و نقل عمومی در سنگاپور

شبکه حمل و نقلی مترو و اتوبوس در سنگاپور بسیار گسترده است. تقریبا می توانید از طریق این وسایل نقلیه به هر مکانی در این شهر بروید و اکثر جاذبه های گردشگری و نقاط مهم شهر را برای یک گردشگر تحت پوشش قرار می دهد. متروی سنگاپور به عنوان سریع‌ ترین شیوه برای سفر در داخل شهر است. با توجه به اینکه جاذبه های دیدنی‌ مهم سنگاپور در فاصله کوتاهی از هم قرار دارند، به راحتی می توانید مقصدی را با مترو طی کنید و بقیه مسیر را پیاده بروید.

متروی سنگاپور از ساعت ۵:۳۰ صبح تا نیمه شب کار می کند و دارای ۵ خط است که هر کدام با یک رنگ مشخص شده‌ اند. شمال-جنوب (قرمز)، شمال-شرق (بنفش)، شرق-غرب (سبز)، خط حومه شهر (زرد) و خط مرکز شهر (آبی).

جاهای دیدنی سنگاپور

خلیج مارینا بی سندز (Marina Bay Sands)

یکی از جاهای دیدنی شهر سنگاپور شامل هتل، فروشگاه‌ های برند، موزه‌ آرت‌ ساینس و اسکای پارک است که جزو نقاط جذاب شهر به شمار می رود. از بالای اسکای پارک می توانید چشم انداز فوق العاده ای را تماشا کنید. همچنین مجتمع تفریحی مارینا بی سندز به عنوان قطب تفریح و سرگرمی سنگاپور مشهور بوده و طراحی زیبای مارینا بی سندز در هنگام شب بسیار زیباست، زیرا آبنماهای زیبا و نمایش رقص نور، موسیقی و آب در این مجموعه گردشگران را به سوی خود جذب می کند.

مجسمه مرلیون سنگاپور (Merlion Statue)

مجسمه مرلیون به عنوان نماد اساطیری سنگاپور با ۷۰ تن وزن به شکل سر شیر و بدن ماهی است که در گردشگری این شهر نقش اساسی دارد. مجسمه مرلیون جزو پرطرفدارترین مناطق سنگاپور سالانه پذیرای بیش از یک میلیون بازدید کننده است و از محوطه این مجسمه می توانید فضای دل انگیز تفرجگاه خلیج مارینا را تماشا کنید.

پرنده سنگاپور (Singapore Flyer)

به عنوان دومین چرخ‌ و فلک بزرگ جهان در شهر سنگاپور قرار دارد. با هر بار پرواز ۳۰ دقیقه هیجان و شهر را زیرپای خود لمس خواهید کرد.

باغ گیاه شناسی (Botanic Gardens)

در شهر سنگاپور به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است و در این مجموعه گونه‌ هایی از درختان کهنسال حفظ گردیده است و همچنین بیش از ۶۰ هزار گونه گیاه و حیوان در این باغ وجود دارد. جاذبه‌ های باغ‌ گیاه‌ شناسی عبارتند از بوم‌ باغ، بوم‌ دریاچه، باغ بونسای، مجسمه‌ های گوناگون. وقتی در این باغ بی نظیر قدم می گذارید به می توانید از باغ ارکیده ملی نیز بازدید کنید.

محله چینی ها (Chinatown)

یکی از موارد جالب در سفر به شهر سنگاپور بازدید از محله ای به نام محله چینی هاست، در این محله احساس خواهید کرد که گویی به چین رفته اید. از مغازه ها گرفته تا غذاهای محلی چینی. از جاذبه های دیدنی این محله مرکز میراث چین و معبد هندوی سری ماریامان و معبد بودا توث رلیک است که در هنگام صبح در آن مراسم طبل برگزار می شود.

کلیسا و موزه‌ چانگی (Changi Chapel and Museum)

سنگاپور نیز مانند دیگر شهرها در جهان تحت تاثیر جنگ جهانی دوم بوده و سال ها تحت اشغال ژاپنی‌ ها بوده است. در این موزه می توانید نامه‌ ها، عکس‌ ها، نقاشی‌ ها و وسایل شخصی‌ زندانیان را مشاهده کنید. کلیسای چانگی نیز در محوطه‌ فضای باز این موزه واقع شده است.

باغ وحش سنگاپور (Singapore Zoo)

نمونه‌ای از جنگل‌ های بارانی در دنیا است که بسیار چشم‌ نواز بوده و همواره به خاطر تمیزی و جذابی در میان گردشگران شهرت دارد. تماشای اورانگوتان‌ ها و حیواناتی مانند شامپانزه‌، گورخر، اژدهای کومودو، موش‌ صحرایی، ببر سفید، کانگورو و چندین موجود دیگر در این باغ‌ وحش بسیار جالب هستند. شما در حین بازدید می توانید به حیوانات غذا بدهید.

اسکله‌ کلارک (Clarke Quay)

این مرکز تجاری در قرن نوزدهم در سنگاپور ساخته شده و از آن روز مورد توجه خیلی از گردشگران قرار گرفته است. اسکله کلارک جزو مناطق توسعه‌ یافته در سنگاپور است که با معماری زیبای خود شامل انواع تفریحات مانند کلوب های شبانه، رستوران‌ ها و مناطق تفریحی جذاب است. همچنین در این بخش رستوران‌ های ساحلی دایر هستند که می توانید در چنین فضای بی نظیری غذا نوش جان کنید.

موزه‌ تمدن‌ های آسیایی (Asian Civilisations Museum)

اگر جزو افراد علاقه مند به تاریخ هستید، پیشنهاد ما بازدید از موزه ای بی نظیر در سنگاپور است که در سال ۱۸۶۵ به سبک نئوکلاسیک ساخته شده و نام ملکه ویکتوریا نیز بر روی  موزه نهاده شده است. در این موزه می توانید با فرهنگ‌ های آسیایی زیادی آشنا شوید که در شکل گیری شهر سنگاپور نقش داشته اند.

فرودگاه سنگاپور

از برترین فرودگاه های آسیایی با نام فرودگاه بین المللی چانگی (Singapore Changi Airport) در شهر سنگاپور قرار دارد. این فرودگاه با استانداردهای خیلی عالی جزو بهترین فرودگاه های جهان انتخاب شده و به عنوان رابط میان قاره های مختلف فعالیت دارد. زیرا تمامی پروازها از این فرودگاه بین المللی است. فرودگاه چانگی با ۴ ترمینال به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازد. راه دسترسی به این فرودگاه نیز بسیار آسان است و از طریق وسایل نقلیه مانند تاکسی، قطار شهری و اتوبوس انجام می گیرد.
شماره فرودگاه: ۶۵۶۵۹۵۶۸۶۸+

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت تور سنگاپور ارزان و لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت