هتل های ارزان راس الخیمه | بهترین قیمت

راهنمای رزرو هتل های راس الخیمه امارات متحده عربی از سراسر جهان

جستجوی هتل در شهر راس الخیمه

در فرم جستجو پس از وارد کردن راس الخیمه به عنوان مقصد، تاریخ ورود و خروج، تعداد اتاق ها و تعداد مسافران را وارد نموده و دکمه جستجو را بزنید تا لیست هتل های راس الخیمه به شما نمایش داده شود.
با انتخاب تعداد اتاق می توانید مشخص نمایید که در هر اتاق چند مسافر اقامت خواهند داشت. برای مثال در اتاق اول ۲ بزرگسال و یک کودک پنج ساله و در اتاق دوم ۳ بزرگسال.

رزرو هتل های راس الخیمه

در نتایج جستجو، لیست هتل های راس الخیمه به همراه عکس، منطقه هتل، قیمت و سایر جزییات به ترتیب از هتل ارزان قیمت نمایش داده می شود.
پس از انتخاب هتل دکمه رزرو را انتخاب نمایید تا اتاق های موجود (Available) به شما نمایش داده شود. پس از انتخاب اتاق موردنظر مجدد دکمه رزرو را بزنید تا به مرحله ثبت مسافران بروید.
قیمت نمایش داده شده مجموع قیمت برای کل مسافران و تمام مدت اقامت است؛ همچنین در هر هتل اتاق(های) متناسب با تعداد مسافران نمایش داده می شود و شما می توانید هر کدام از آن ها را انتخاب و رزرو کنید.

در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی دکمه تغییر هتل، نسبت به رزرو هتل دیگری اقدام نمایید.
با استفاده از منو فیلترهای سمت راست می توانید لیست هتل های راس الخیمه را بر اساس نوع، درجه، منطقه، قیمت و امکانات هتل فیلتر کنید تا به سرعت هتل موردپسند خود را بیابید.

اگر هتل خاصی در راس الخیمه موردنظر شماست می توانید با تایپ نام هتل، اتاق های آزاد آن را مشاهده نمایید.

بهترین زمان رزرو هتل در راس الخیمه

بهترین زمان رزرو هتل در راس الخیمه بر اساس معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود؛‌ برای مثال وضعیت آب‌وهوا بر قیمت هتل‌های این شهر تاثیر زیادی دارد. دمای راس الخیمه بین ۱۲ تا ۴۲ درجه سانتی‌گراد است و در تابستان ممکن است هوا به شکل ناخوشایندی گرم شود؛ بنابراین اگر به گرمای زیاد عادت ندارید و برای انجام فعالیت‌های سرگرم کننده در فضای باز به راس الخیمه سفر می‌کنید،‌ توصیه می‌کنیم در فصل‌های پاییز و زمستان هتل رزرو کنید. پاییز و زمستان، فصل‌های اوج سفر به راس الخیمه هستند و در این زمان قیمت هتل‌ها بیشتر از حالت عادی خواهد بود. در این زمان بهتر است حدود یک ماه قبل از سفر هتل موردنظر خود را رزرو نمایید.

ارزان‌ترین زمان رزرو هتل در راس الخیمه، فصل تابستان است؛ در این فصل گرمای هوا باعث می‌شود مسافران کمتری به این شهر سفر کنند و به دلیل کاهش تقاضا، قیمت هتل‌ها هم کمتر می‌شود. بهترین زمان برای رزرو هتل در تابستان‌ها،‌ حدود دو هفته قبل از سفر است. ارزان‌ترین روز رزرو هتل در این شهر، سه‌شنبه هر هفته است؛ در این روز قیمت هتل‌ها اندکی کاهش پیدا می‌کند. گران‌ترین روز رزرو هتل هم جمعه‌ است.

ستاره هتل‌ها

هتل های ۵ ستاره راس الخیمه

اغلب هتل‌ های ۵ ستاره راس الخیمه، اقامتگاه‌هایی ساحلی هستند که در جزیره الحمرا و مرجان احداث شده‌اند؛ در نزدیکی مرکز این شهر هم تنها یک هتل پنج ستاره وجود دارد. معماری ساختمان و دکوراسیون داخلی هتل های پنج ستاره راس الخیمه، به سبک عربی و مدرن طراحی شده است. این هتل‌ها با پارک‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌های سنتی، مراکز خرید لوکس و درختان و کوه‌های تماشایی احاطه شده‌اند و به جاذبه‌هایی چون موزه ملی راس الخیمه، قصر غامص و باغ وحش راس الخیمه نزدیک‌اند. این اقامتگاه‌ها برای زوج‌ها و خانواده‌ها مناسب هستند و امکانات باکیفیتی در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

با رزرو هتل های ۵ ستاره راس الخیمه می‌توانید از امکاناتی چون شاتل فرودگاهی، خدمات روم‌سرویس، رستوران، استخر، باشگاه تناسب اندام و خدمات اسپا بهره‌مند شوید؛ با اقامت در این هتل‌ها، امکان شرکت کردن در تفریحاتی مانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، غواصی و ماهیگیری را هم خواهید داشت. متوسط قیمت این هتل‌ها ۴۱۰ دلار برای هر شب اقامت است.

در صفحه رزرو هتل ۵ ستاره راس الخیمه، درباره این هتل‌ها اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل های ۴ ستاره راس الخیمه

هتل های ۴ ستاره راس الخیمه در نزدیکی سواحل و جاذبه‌های طبیعی مانند دریاچه‌ها و کوه‌ها ساخته شده‌اند؛ برخی از هتل های چهار ستاره‌ای که فاصله کمی با ساحل دارند، سواحل اختصاصی و اتاق‌هایی رو به خلیج فارس نیز ارائه می‌دهند. بسیاری از بهترین هتل‌های چهار ستاره این شهر در محدوده جزیره الحمرا قرار گرفته‌اند. این روستای زیبا ساختمان‌هایی با معماری سنتی دارد و کوچه‌هایش با درختان نخل و درختچه‌ها تزئین شده‌اند.

هتل‌های چهار ستاره این شهر امکانات خوبی مانند استخر، رستوران، باشگاه تناسب اندام و اسپا ارائه می‌دهند. برخی از محبوب‌ترین هتل‌های چهار ستاره، تورهای پیاده‌روی و مسابقات گلف برگزار می‌کنند و امکانات فعالیت‌هایی چون تنیس و اسب‌سواری را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. برای هر شب اقامت در هتل های چهار ستاره راس الخیمه باید بین ۴۹ تا ۱۰۶ دلار درنظر بگیرید.

در صفحه رزرو هتل ۴ ستاره راس الخیمه، درباره این هتل‌ها اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل های ۳ ستاره راس الخیمه

هتل های ۳ ستاره راس الخیمه با سواحل زیبای این شهر فاصله اندکی دارند و در نزدیکی مرکز شهر و جاذبه‌های توریستی آن احداث شده‌اند؛ پنجره‌ اتاق‌های برخی از این هتل‌ها نیز رو به منظره دریا، دریاچه و کوه‌های اطراف‌شان باز می‌شود. اغلب هتل‌ های سه ستاره راس الخیمه به امکاناتی نظیر استخر و باشگاه ورزشی مجهز هستند؛ در هتل‌های سه ستاره محبوب این شهر نیز میز بیلیارد وجود دارد و می‌توانید با خانواده و دوستان‌تان بازی کنید. برای هر شب اقامت در هتل های سه ستاره راس الخیمه باید حداقل ۳۸ دلار و حداکثر ۵۴ دلار بپردازید.

در صفحه رزرو هتل ۳ ستاره راس الخیمه، درباره این هتل‌ها اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

رزرو هتل در جزیره المرجان راس الخیمه

جزیره المرجان که با نام جزیره مرجان هم شناخته می‌شود، یک جزیره مصنوعی است که در نزدیکی سواحل راس الخیمه و تفرجگاه ساحلی ام ال قیوین قرار دارد. این مجمع‌الجزایر از چهار جزیره تشکیل شده است که به شکل یک مرجان در کنار هم قرار گرفته‌اند. با رزرو هتل در جزیره المرجان راس الخیمه به تفرجگاه‌های ساحلی،‌ زمین‌های بازی و استخرهای مخصوص کودکان، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و زمین‌های گلف دسترسی خواهید داشت. هتل‌ های جزیره المرجان هتل‌های بزرگ چهار ستاره و پنج ستاره هستند و هزینه هر شب اقامت در آن‌ها از ۱۰۳ دلار شروع می‌شود.

اطراف جاهای دیدنی

رزرو هتل نزدیک ساحل پارک آبی ایسلند راس الخیمه

پارک آبی آیسلند در جزیره الحمرا و در نزدیکی ساحل قرار دارد. آیسلند، بزرگترین پارک آبی امارات است که از یک سرزمین یخی با بیش از ۳۰ سرسره هیجان‌انگیز، دو استخر خیلی بزرگ، اتاق‌های کابانای خصوصی و یک ساحل زیبا تشکیل شده است. در این مرکز تفریحی، استخر و وسایل بازی مخصوص کودکان هم وجود دارد. در نزدیکی پارک آبی ایسلند، هتل‌ها و هتل‌ آپارتمان‌های سه ستاره تا پنج ستاره ایجاد شده است؛ البته هتل‌آپارتمان‌های نزدیک این پارک، در میان مسافران خیلی محبوب نیستند.

هتل‌های با کیفیت نزدیک پارک آبی آیسلند سواحل اختصاصی دارند و به امکانات لوکسی مانند استخرهای روباز و تجهیزات لازم برای انجام فعالیت های آبی مجهزاند. قیمت هر شب اقامت در این هتل‌‌ها از ۱۲۶ دلار شروع می‌شود.

 

اطراف مراکز خرید

رزرو هتل نزدیک مرکز خرید الحمرا مال راس الخیمه

مرکز خرید الحمرا در جزیره الحمرا و در نزدیکی خیابان شیخ محمد بن سالم قرار گرفته است. الحمرا یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید راس الخیمه است. این مرکز خرید دو طبقه، بیش از ۱۳۰ فروشگاه برای عرضه محصولات برندهای داخلی و بین‌المللی دارد و به رستوران، سینما، بانک و فروشگاه‌ لوازم خانگی مجهز است. با رزرو هتل نزدیک مرکز خرید الحمرا مال راس الخیمه، به ساحل، رستوران‌ها و کافه‌های کنار دریا و پارک‌های بزرگ جزیره دسترسی خواهید داشت. در نزدیکی مرکز خرید الحمرا هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره،‌ هتل آپارتمان‌ها و ویلاهایی با چشم‌انداز دریا وجود دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل‌ها از ۶۹ دلار شروع می‌شود.

 

رزرو هتل نزدیک مرکز خرید مانار مال راس الخیمه

مرکز خرید مانار المال در خیابان المنتصر و در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. مانار مال یک مرکز خرید و مرکز تفریحی معروف است که در آن ۱۲۰ فروشگاه، یک سینما سه بعدی، محل مناسب برای فعالیت‌های آبی،‌ تجهیزات لازم برای پیک نیک زدن در کنار ساحل و مکانی برای صرف غذا تعبیه شده است. با رزرو هتل نزدیک مرکز خرید مانار مال راس الخیمه می‌توانید از تمام امکانات سرگرم‌کننده موجود در نزدیکی ساحل استفاده کنید،‌ در مسیر پیاده‌روی مانار مال قدم بزنید و در رستوران‌های متنوع کنار ساحل غذا صرف کنید. در نزدیکی مرکز خرید مانار مال هتل‌های بدون ستاره و هتل‌های سه ستاره و چهار ستاره‌ باکیفیتی قرار گرفته است که حدود پنج دقیقه با سواحل و مرکز شهر فاصله دارند. هزینه اقامت در این هتل‌ها از ۳۲ دلار شروع می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های ارزان راس الخیمه | بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت