هتل های اصفهان

بهترین هتل های اصفهان+عکس

اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای گردشگری ایران در سطح جهان شناخته می‌شود که به دلیل تاریخ غنی و پرفراز و نشیب آن و جاذبه‌های تاریخی و امکانات مناسبی که برای گردشگران فراهم کرده توانسته رتبه خوبی بین شهرهای توریستی ایران به دست آورد. به همین دلیل این شهر زیبا که در یکی از استان‌های مرکزی کشور قرار دارد سالانه میزبان گردشگران بسیاری است که برای بازدید به نصف جهان سفر می‌کنند و همین باعث شده تا علاوه‌بر امکانات تفریحی مناسب، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوع از گران تا ارزان در سطح شهر برای اقامت مسافران فراهم شود. به همین دلیل قصد داریم در این مطلب شما را با بهترین هتل های اصفهان برای اقامت آشنا کنیم.

 

بهترین هتل های ۵ ستاره اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان در میدان انقلاب، خیابان گلدسته قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر و از بزرگترین هتل‌های کشور است که ابتدا به شکل کاروانسرا و به دست شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و بعد از ساخت به مادر شاه پیشکش کردند. این هتل زیبا که در بافت تاریخی شهر واقع شده اهمیت زیادی بین گردشگران دارد و دارای معماری ایرانی و سنتی به سبک قرن ۱۸ است که در سال ۱۳۵۱ بعد از بازسازی به یک هتل ۵ ستاره زیبا تغییر کاربری داد.

این هتل دارای امکاناتی مثل ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی، ۴ تالار پذیرایی، کافه و رستوران، استخر با تعرفه هتل، پارکینگ سرپوشیده و روباز، اینترنت رایگان، آژانس مسافرتی، کتابخانه، اتاق چمدان، چایخانه، مرکز خرید، تاکسی سرویس، صندوق امانات و بسیاری موارد دیگر است.

 

هتل عباسی اصفهان - الی گشت

هتل کوثر اصفهان

یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان که روبه‌رو سی و سه پل قرار دارد هتل کوثر اصفهان یا هتل کوروش سابق است. این هتل از ۷ طبقه با ۲۲۵ اتاق متنوع شامل اتاق تک نفره، دو نفره، سوئیت کوچک و رویال سوئیت تشکیل شده که دارای امکاناتی مثل پارکینگ، اینترنت رایگان، رستوران، استخر با تعرفه هتل، فضای سبز، آتلیه، سالن ورزشی، خدمات تور، خشکشویی، جکوزی و سالن ماساژ، صرافی و آرایشگاه است.

هتل عطار اصفهان

هتل عطار اصفهان که به دلیل معماری سنتی و طراحی زیبای در بین مسافران محبوبیت زیادی دارد در خیابان مسجد سید واقع شده است. این هتل مجلل از ۱۰ سوئیت دو نفره و ۲ سوئیت چهار نفره با امکانات مجهز تشکیل شده که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر و جکوزی، حمام سنتی، حمام ترکی، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، پارکینگ، تاکسی سرویس، صندوق امانات و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد و بدون شک می‌توانید اقامتی دلنشین و آرام در این هتل زیبا و مجلل را تجربه کنید.

هتل عطار اصفهان - الی گشت

بهترین هتل های ۴ ستاره اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان از بهترین هتل‌های ۴ ستاره نصف جهان است که به دلیل قرارگیری در نزدیکی باغ و عمارت چهلستون، نقش جهان، بازار بزرگ، عالی قاپو، زاینده رود و جاذبه‌های دیگر در بین گردشگران مطرح است. این هتل تلفیقی از معماری مدرن و سنتی دارد و از ۵ طبقه با ۹۶ اتاق و سوئیت رویال تشکیل شده و دارای امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ، اتاق سیگار، اینترنت رایگان در لابی، گشت نیمروزی، آژانس مسافرتی، ترانسفر، فروشگاه و کافی شاپ است.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره و معروف این شهر است که در خیابان مطهری، روبه‌رو پل فلزی قرار دارد و به دلیل چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از اصفهان و زاینده رود به هتل آسمان نامگذاری شده است. این هتل در ۱۳ طبقه با ۹۳ اتاق و دارای امکاناتی مثل اتاق‌های متنوع، خدمات برای معلولان، سونا و جکوزی، پارکینگ، استخر و بسیاری موارد دیگر است. اگر قصد اقامت در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مثل پل خواجو، میدان نقش جهان و محله جلفا را دارید هتل آسمان بهترین گزینه است.

هتل آسمان اصفهان - الی گشت

هتل عالی قاپو

از دیگر هتل‌های معروف و قدیمی اصفهان هتل عالی قاپو است که معماری مجلل و زیبایی دارد و در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مثل کاخ‌های سنتی، میدان نقش جهان، سی و سه پل و دیگر جاذبه‌ها واقع شده است. این هتل از ۴ طبقه با ۱۰۶ اتاق تشکیل شده و دارای امکاناتی مثل رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت، استخر طبق تعرفه هتل، تاکسی سرویس، کافی نت، فضای سبز، جکوزی و صرافی است‌.

هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان که یک هتل ۴ ستاره است یکی از بهترین هتل‌ های اصفهان محسوب می‌شود که در خیابان چهارباغ و روبه‌رو هتل عباسی قرار دارد و از ۶ طبقه با ۱۰۰ اتاق متنوع و سوئیت تشکیل شده و دارای امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، استخر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خودپرداز، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و صرافی است. این هتل به دلیل نزدیکی به جاذبه‌های اصلی شهر و دسترسی آسان به مناطق اصلی از جمله هتل‌های محبوب بین گردشگران است.

هتل سفیر اصفهان - الی گشت

بهترین هتل های ۳ ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره که از جمله هتل‌های ۳ ستاره و زیبا اصفهان در بافت تاریخی و در میدان نقش جهان واقع شده از بهترین هتل‌های این شهر است که به دلیل نزدیکی به بازار و اماکن تاریخی در بین گردشگران محبوبیت دارد. این هتل که در ۳ طبقه و با معماری سنتی و مدرن طراحی شده دارای امکاناتی مثل رستوران تابستانه، سفره خانه سنتی، پارکینگ، اینترنت، تاکسی سرویس و کافی نت است.

هتل زهره اصفهان

هتل زهره اصفهان از جمله بهترین هتل‌های ۳ ستاره اصفهان است که در مرکز شهر و خیابان فردوسی قرار دارد و از اتاق‌های متنوع یک تخته، دو تخته، سه تخته و سوئیت رویال تشکیل شده است. این هتل دارای امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ، تاکسی سرویس، کافی شاپ، چایخانه سنتی، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، خدمات تور و بسیاری موارد دیگر است.

هتل زهره اصفهان - الی گشت

هتل سوئیت اصفهان

هتل ۳ ستاره سوئیت اصفهان از بهترین هتل های اصفهان است که در مرکز شهر و کنار رودخانه زاینده رود قرار دارد. این هتل از ۳ طبقه با ۵۲ اتاق تشکیل شده و دارای امکانات رفاهی مثل رستوران، اینترنت نامحدود، فروشگاه، خشکشویی و ترانسفر رفت و برگشت است و به دلیل قرارگیری در نزدیکی اماکن و جاذبه‌های تاریخی شهر و امکانات مناسبی که دارد در بین گردشگران مطرح است.

هتل ونوس

هتل ونوس که در بافت قدیمی اصفهان و خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد، از ۷ طبقه با ۵۸ اتاق تشکیل شده و دارای معماری سنتی و مدرن برگرفته از دوران صفوی و قاجار است که با معماری ایرانی ترکیب شده و دارای امکاناتی مثل پارکینگ، اینترنت نامحدود، جکوزی، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران و استخر است‌.

هتل ونوس اصفهان - الی گشت

بهترین هتل های سنتی اصفهان

هتل سنتی عتیق

یکی از بهترین هتل های اصفهان که در خیابان ابن سینا و در خانه‌ای با قدمت ۲۰۰ ساله و مربوط به دوران قاجار قرار دارد هتل سنتی عتیق است که دارای ۳۰ اتاق با امکانات و معماری مختلف است. این هتل زیبا که در فهرست آثار ملی ایران قرار دارد از معماری بی‌نظیر با گچ‌بری‌ها، کاشی‌کاری‌ها و پنجره‌های چوبی با شیشه‌های رنگارنگ برخوردار است که باعث شده تا این هتل یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های سنتی اصفهان شناخته شود.

هتل سنتی قصر منشی

یکی از بهترین هتل های اصفهان که در عمارتی متعلق به دوره صفوی، در خیابان نشاط، کوچه قصر منشی قرار دارد هتل سنتی قصر منشی است. این هتل زیبا و سنتی که دارای فضایی زیبا و خاص است از ۲۱ اتاق یک نفره، دو نفره، سه نفره و سوئیت تشکیل شده که همه اتاق‌ها شامل امکانات مجهز و کامل برای مسافران است. هتل قصر منشی به دلیل رستوران با تنوع غذایی بالا و موقعیت مکانی مناسبی که دارد در بین گردشگران بسیار مطرح است.

بهترین هتل های سنتی اصفهان - الی گشت

هتل سنتی اصفهان

از دیگر هتل‌های سنتی اصفهان که در عمارتی قدیمی واقع شده هتل سنتی اصفهان است. این هتل در خیابان سپه، خیابان حکیم و نزدیک میدان نقش جهان قرار دارد که از ۱۶ اتاق و رویال سوئیت تشکیل شده و از امکاناتی مثل رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی با اجرای موسیقی زنده، پارکینگ و بسیاری موارد دیگر برخوردار است.

بوتیک هتل های اصفهان

بوتیک هتل کاخ سرهنگ

در خانه‌ای تاریخی به قدمت ۳۰۰ سال ساخته شده که بعد از بازسازی به عنوان هتل بوتیک فعالیت می‌کند. این هتل از ۲۱ اتاق با معماری سنتی و دارای گچ‌بری‌ها، نقاشی‌ها، سنگ‌بری و در و پنجره‌های چوبی است. هتل کاخ سرهنگ دارای امکاناتی مثل تالارپذیرایی، رستوران، کافی شاپ و بسیاری موارد دیگر است و به دلیل امکانات مجهز و مدرن در بین گردشگران مطرح است.

خانه تاریخی بخردی اصفهان

اگر به دنبال اقامت در خانه تاریخی و زیبا هستید خانه تاریخی بخردی اصفهان بهترین گزینه است. این هتل بوتیک زیبا در خانه‌ای متعلق به دوران صفوی قرار دارد و از اتاق و سوئیت‌های منحصربه‌فرد تشکیل شده که شامل امکاناتی مثل حمام اختصاصی، اینترنت، سیستم تهویه، تلویزیون و یخچال کوچک و معماری سنتی با کاشی‌کاری‌های زیبا و فضایی موزه مانند است. خانه تاریخی بخردی به دلیل قرارگیری در منطقه مناسب و دسترسی به اماکن تاریخی بین گردشگران محبوب است.

خانه تاریخی بخردی اصفهان - الی گشت

بوتیک هتل کاریز

بوتیک هتل کاریز به عنوان یک مجموعه گردشگری شناخته می‌شود که دارای ۹ اقامتگاه سنتی با فضایی بومی و روستایی است که از امکاناتی مثل حمام، سیستم تهویه، سالن غذاخوری، شومینه مرکزی در اتاق و بسیاری امکانات دیگر برخوردار است و می‌توانید تجربه یک زندگی سنتی و روستایی را در این بوتیک هتل تجربه کنید.

خانه تاریخی کیانپور اصفهان

خانه تاریخی کیانپور اصفهان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در مرکز شهر قرار دارد که به تازگی بازسازی شده است. این خانه زیبا دارای امکاناتی مثل تهویه مناسب، مینی بار، توالت، صندوق امانات، یخچال، اینترنت و تلویزیون است و در نزدیکی اماکن تاریخی مثل کاخ هشت بهشت، سی و سه پل، میدان نقش جهان و دیگر جاذبه‌های دیدنی قرار دارد.

خانه تاریخی کیانپور اصفهان - الی شت

 

حرف آخر درباره بهترین هتل های اصفهان

شهر زیبا اصفهان از جمله شهرهای مهم گردشگری کشور است و هر سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که باعث شده تا در این شهر هتل‌های متنوع برای اقامت مسافران فراهم شود. در این مطلب سعی کردیم بهترین هتل‌ های اصفهان را که در بین مسافران رتبه مناسبی دارند به شما معرفی کنیم.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تاییدیه مدارک از سفارت چین_02157749

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست،ویزای چین و دریافت تور چین در

تور لحظه آخری استانبول نوروز1404

تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به

تور لحظه آخری استانبول-02157749

تور لحظه آخری استانبول تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هتل های اصفهان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت