ویزا تایلند با بهترین قیمت_02188487124

مدارک ویزای تایلند

توصیه می کنیم برای سفر به تایلند به صورت انفرادی اقدام نکنید. زیرا به احتمال خیلی زیاد ریجکت می شوید. بهتر است از آژانس‌های معتبری که برگزار کننده تور تایلند هستند برای سفر به این کشور اقدام نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزا عبارتند از:

  • پاسپورت با 6 ماه اعتبار
  • ۲ قطعه عکس رنگی
  • اسکن تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  • واچر هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • فرم درخواست به صورت تکمیل و امضا شده
  • تمکن مالی ویزای تایلند 50 میلیون

تمکن مالی ویزای تایلند

همانطور که در بخش گذشته اشاره شد یکی از مدارک و ملزومات مهم در اخذ ویزای تایلند دارا بودن تمکن مالی به میزان 50 میلیون تومان است. در واقع با ارائه تمکن مالی شما به سفارت تایلند اثبات می کنید که توانایی کافی برای سفر به این کشور را دارید. همچنین تمکن مالی ویزای تایلند به این معناست که در طی مدت حضور در این کشور توانایی مالی کافی برای سفر خود و اقامت در این کشور هر چند به مدت کوتاه را دارید.

اعتبار ویزا

در حال حاضر برای ایرانیان فقط ویزای سینگل صادر می‌شود و مدت عتبار آن هم ۵۸ روز است. مدت زمان صدور ۳ تا ۴ روز است و بعد از دریافت تا ۵۸ روز بعد فرصت دارید در این کشور حضور داشته باشید.

وقت سفارت تایلند نیاز به مصاحبه ندارد و ویزا به صورت لیبل در پاسپورت شما درج می شود.

انواع ویزای تایلند

ویزای تایلند در انواع ویزای توریستی، ترانزیت و کاری و تحصیلی صادر می شود.

ویزای توریستی به منظور گردش و بازدید از این کشور صادرمیشود.

ویزای ترانزیت برای مسافرینی صادر می شود که تایلند را به عنوان کشور ثالث و برای تردد انتخاب می کنند.

ویزای تحصیلی برای افرادی که قصد تحصیل دردانشگاه های این کشور را دارند صادر می شود و اعتبار آن تا پایان مدت تحصیل است.

افرادی که قصد کار در این کشور را دارند بعد از دریافت دعوتنامه از یک کافرمای تایلندی یا ایجاد یک کسب و کار در تایلند با ویزای کاری تایلند وارد این کشور می شوند.

نکات مربوط به اخذ ویزا

  • ایرانیان برای دریافت این ویزا باید به صورت گروهی اقدام کنند
  • ویزا برای ایرانیان به صورت سینگل صادر می شود
  • مدت اعتبار ویزای توریستی تایلند ۵۸ روز است
  • ارائه گردش حساب ضروری است
  • تنها تا پایان مدت اعتبار ویزا می توانید در تایلند حضور داشته باشید
  • برای دریافت ویزا  حدودا ۲ تا ۳ هفته قبل از تاریخ سفر اقدام نمایید
  • احتمال ریجکتی این ویزا بسیار پایین است اما گاهی ممکن است بسته به شرایط متقاضی با صدور ویزا به شما موافقت نشود
  • برای دریافت روادید نیازی به حضور مسافر در سفارت نیست

بهترین زمان سفر به تایلند

تایلند آب و هوای گرمسیری و مرطوب دارد. از اواخر اسفند تا خرداد دمای هوا به بالاترین حد خود می رسد و زمان خوبی برای سفر به جزایر این کشور نیست.

از تیر تا آبان میزان بارش ها در تایلند به اوج خود می رسد اما هوای آفتابی هم دور از انتظار نیست. به طور کلی در هر فصلی از سال که به تایلند سفر می کنید باید انتظار باران داشته باشید به همین جهت توصیه می کنیم چتر همراه خود داشته باشید.

البته باید بگوییم در مناطق مختلف تایلند آب و هوای متفاوتی را خواهید دید. برای مثال در پوکت که منطقه ای محبوب برای ایرانیان است از آبان تا اسفند دمای هوا نسبتا پایین است و هوای خنکی را تجربه می کنید. بارش باران های موسمی در این وقت از سال دور از انتظار نیست! فراموش نکنید در چمدان خود لباس های نسبتا گرم همراه داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که اگر در فصل های پر گردشگر به تایلند سفر کنید هزینه سفر شما نسبت به سایر فصول بالاتر می رود زیرا نرخ پرواز و هتل‌ها بالاتر از هر زمان دیگر است

بهترین زمان برای سفر به بانکوک

در رابطه با بهترین زمان سفر به بانکوک باید بدانید که پیشنهاد ما ماه ژانویه یا بازه یک ماه قبل و بعد ان است، اما همان‌طور که از زمان آن مشخص است در این بازه نمی‌توان تور ارزان پیدا کرد و به همین خاطر اگر به دنبال سفر ارزان‌قیمت هستید می‌توانید زمان‌های گرم این منطقه را انتخاب کنید تا بتوانید با کمترین هزینه به بانکوک سفر کنید.

بهترین زمان برای سفر به پاتایا

بهترین زمان سفر به پاتایا از اواخر ماه مهر تا فروردین است که با توجه به‌قرار داشتن روزهای کریسمس و سال نو میلادی در این بازه باید زمان مناسبی را انتخاب کنید تا ازلحاظ هزینه هم بتوانید سفر ارزان قیمتی را برای خود برنامه ریزی کنید.

بهترین زمان برای سفر به پوکت

اگر علاقه‌مند سفر به پوکت هستید باید بدانید بهترین زمان سفر به این منطقه از آبان ماه تا اواخر دی‌ماه است که هرچه سفر خود را در ابتدای این زمان برنامه‌ریزی کنید با توجه هم‌زمان شدن آخر این بازه با سال نو میلادی می‌توانید با هزینه کمتری به پوکت سفر کنید و از سواحل زیبای آن لذت ببرید.

 

انواع ویزای تایلند

 اگر علاقه‌مند سفر به کشور زیبای تایلند هستید باید بدانید ورود به این کشور نیاز به دریافت ویزا دارد. کارگزار مستقیم اخذ ویزای تایلند در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه، بدون نیاز حضوری شما مسافر عزیز در سفارت تایلند، گرفتن ویزا برای سفر به این کشور را برای شما آسان نموده است.  لازم به ذکر است ویزای تایلند به صورت یک لیبل است که در پاسپورت مسافر چسبانده می شود. انواع ویزا بر حسب نوع سفر شما به شرح زیر است:

  • ویزای توریستی تایلند یک‌بار ورود
  • ویزای توریستی تایلند دو بار ورود
  • ویزای تجاری, تحصیلی یک‌بار ورود
  • ویزای تجاری، تحصیلی چند بار ورود
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا تایلند با بهترین قیمت_02188487124

هلدینگ گردشگری پارسا گشت