ویزا چین _مولتی

ویزا چین

انواع ویزاهای چین:

ویزای کار چین

یکی از انواع ویزای چین ویزای کار در این کشور است، این ویزا به فردی تعلق می گیرد که برای کار در یک شرکت یا کارخانه قصد ورود به چین را دارد. شما می توانید با ویزای کاری خود برای سایر اعضای خانواده نیز ویزای کاری دریافت کنید.

برای گرفتن ویزای کار چین باید شرکتی که قرار است در آن کار کنید یا ارگان های دولتی چین مدارک و اسناد مربوطه را برای سفارت چین ارسال کنند. پس از آن شما موفق به دریافت ویزای Z چین می شوید و پس از ورود به کشور چین باید بلافاصله کارهای مربوط به اقامت و مجوزهای مربوط به کار را دریافت کنید.

ویزای تجاری چین

ویزای تجاری یکی دیگر از انواع ویزای چین است، این ویزا مختص افرادیست که بنابر تجارت با تجار چینی به چین مسافرت می کنند و مدت اقامت آن ها در چین کوتاه و حداکثر 1 ماه از یک سال است. این نوع از ویزا که به آن ویزای M می گویند در سال 2013 برای افرادی که توسط شرکت مربوطه در چین دعوت نامه ی تجاری دارند و سفرهای کوتاه مدت بسیاری به چین دارند ارائه می شود.

ویزای تجاری چین برای مردم ایران تا یک ماه قابل ارائه است و برخی از کشورها از جمله کانادا می توانند این ویزا را به مدت ده سال اعتبار تمدید کنند. نکته قابل توجه اینکه درخواست ویزای چین فقط با پاسپورت ایرانی قابل انجام است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری چین عبارتند از:

  • اسکن پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  •  فرم درخواست ویزا
  •  دعوت نامه شرکت چینی
  •  اسکن یک قطعه عکس زمینه سفید

چنانچه قصد سفر به کشور دیدنی تایلند را دارید، تور تایلند بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

ویزا تجاری چین، نوعی دیگر از ویزای این کشور است که در حدود ۹۰ روز اعتبار دارد. با اخذ این نوع از ویزا، شما می‌توانید در مدت زمان ۳۰ روز در کشور چین اقامت داشته باشید.

ویزای تجاری چین

ویزای غیر تجاری چین

ویزای غیر تجاری چین یکی دیگر از انواع ویزای چین است که به افرادی تعلق می گیرد که با اهدافی غیر از تجارت به چین مسافرت می کنند به عنوان مثال(تبادل فرهنگی، شرکت در سمینارهای علمی، کارهای تحقیقاتی و…) مدت زمان اقامت با ویزای F بین 30 تا 90 روز است.

بازدید از پارک برج های دوقلو، پارک آبی سان وی لاگون، کاخ جواهر شرق و دیگر جاذبه های دیدنی و گردشگری در تور مالزی.

ویزای تحصیلی چین

در ادامه ی بررسی انواع ویزای چین به معرفی ویزای تحصیلی در چین می پردازیم؛ این ویزا به افرادی تعلق می گیرد که قصد تحصیل در کشور چین را دارند این افراد باید مدارک تحصیلی خود و مدارک مبنی بر پذیرش دانشگاه یا آموزشگاه مربوطه را به سفارت ارائه دهند تا بتوانند ویزای X دریافت کنند. این افراد فقط در صورت ارائه مدارک از جانب محل تحصیل خود قادر به کارآموزی در یک شرکت یا کارخانه هستند در غیر این صورت نمی توانند در جایی مشغول به کار شوند، ویزای X نیز به دو صورت به دانشجویان تعلق می گیرد که عبارتند از:

  1. گروهی که زمان تحصیل آن ها 180 روز به طول می انجامد.
  2. گروهی که تحصیل آن ها در کمتر از 180 روز تمام می شود.

ویزای گردشگری چین

ویزای توریستی نیز یکی دیگر از انواع ویزای چین است. این نوع از ویزا مختص افرادیست که صرفا با اهداف گردشگری و برای مدت زمان کوتاهی قصد سفر به چین را دارند. این نوع از ویزا بین 30 تا 90 روزه با امکان ورود یک بار یا چندین بار برای توریست ها صادر می شود.

یکی دیگر از انواع ویزای چین به منظور گردشگری تقاضا برای ویزای گروهی است. این ویزا برای گروه هایی که قصد گردشگری به صورت دسته جمعی در چین را دارند صادر می شود. شرایط این نوع از ویزا آسان تر است و زودتر از سایر انواع ویزای چینی صادر می شود.

ویزای گروهی چین

ویزای گروهی چین یک ویزای ۳۰ روزه است که دو هفته از این مدت زمان را می‌توانید در چین سپری کنید. ویزای گروهی چین برای یک گروه ۵ نفره که قصد ورود و خروج گروهی به کشور چین را دارند صادر می‌شود. این نوع ویزا به طور حداقلی در 2 هفته کاری قابل ارائه خواهد بود.

ویزای استعداد چین

یکی دیگر از انواع ویزای چین ویزای استعداد چین است که به افرادی تعلق می گیرد که دارای مهارت خاص و ویژه ای هستند که در کشور چین به آن مهارت نیاز است. این ویزا براساس طبقه بندی مهارت در چین و سیستم کار در چین دسته بندی می شود. این افراد می توانند ویزای 5 تا 10 ساله و با چندین بار اجازه ورود به کشور را کسب کنند و حتی فرزند و همسر فرد نیز با همین ویزا می توانند وارد کشور چین شوند.

سفر راحت و هیجان انگیز به شهر کاپادوکیا ترکیه با ارزانترین تور کاپادوکیا لیانا پرواز

ویزای اقامتی چین

این ویزا که به آن کارت سبز اقامت در چین گفته می شود به افرادی تعلق می گیرد که قصد اقامت دائم در چین را دارند و گرفتن این نوع ویزا بسیار سخت است.

ویزای ترانزیت چین

این نوع از ویزا مختص افرادی است که قصد عبور از خاک چین را دارند و قرار نیست در خاک این کشور اقامت داشته باشند. این افراد با ماشین محموله ای را از مسیر چین به کشور دیگری انتقال می دهند

ویزای مولتی چین

یکی دیگر از انواع ویزای چین ویزای مولتی چین است که اعتباری یک ساله دارد. با داشتن ویزای مولتی چین، دفعات ورود به کشور چین در این مدت، محدودیت خاصی ندارد. شرایط دریافت ویزای مولتی چین، به این صورت است که حداقل ۴ نوع ویزای تجاری این کشور در پاسپورت شما ثبت شده باشد، همچنین مدت زمان برای دریافت ویزای مولتی چین 1 ماه است.

آموزش اخذ ویزای چین

شرط ورود به کشور چین، اخذ ویزای این کشور است. برای دریافت ویزای چین، باید طبق قوانین چین اقدام کرد و مطابق قوانین این کشور، حضور فرد متقاضی برای انگشت نگاری در سفارت لازم است. به این منظور، می‌توان اخذ ویزای چین را به کسانی که در این زمینه تخصص دارند بسپارید، تا با تجربه‌ای که در این زمینه دارند، بتوانند به اخذ ویزای چین اقدام کنند.

به هر حال اگر به هر نحوی قصد داشته باشید اخذ ویزای چین را دنبال کنید باید فرم تقاضای ویزای این کشور را پر کرده و فرم‌ها و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کشور چین را به سفارت این کشور، تحویل دهید. پس از تایید مدارک و فرم‌های مربوط به افسر سفارت پرونده شما را مشاهده و مطالعه می‌کند و در صورت عدم وجود نقص، اقدام به صدور ویزا خواهد کرد.

آیا می دانید با کمترین هزینه می توانید به مالدیو سفر کنید، فقط با انتخاب تور مالدیو

گاهی هم اتفاق افتاده است که با وجود تکمیل همه مدارک، باز هم از صدور ویزا ممانعت شده است. علت به وجود آمدن این شرایط، این است که نوع درخواست ویزای فرد با هدف وی از سفر به چین، مطابقت نداشته است. بنابراین برای اینکه با این مشکل مواجه نشوید باید حتما هدف شما از سفر به این کشور با نوع ویزای درخواستی شما مطابقت داشته باشد.

چگونه ویزای چین بگیریم؟

برای دریافت ویزای چین، ابتدا باید مدارک موردنیاز را تهیه کرده و در صورت نیاز، ترجمه برخی از مدارک را هم آماده کنید. مدارک موردنیاز برای دریافت ویزای چین عمدتاً به نوع ویزای موردنظر بستگی خواهد داشت. پس از تهیه‌کردن مدارک، باید هزینه دریافت ویزا پرداخت شده و سپس مدارک به سفارت چین ارائه شده و در صورت نیاز وقت مصاحبه دریافت شود. درصورتی‌که مدارک کامل باشند و روند مصاحبه هم به‌خوبی پیش برود، می‌توانید پس از طی‌شدن زمان لازم برای تکمیل پروسه، ویزای خود را دریافت کنید. یکی از بهترین روش‌های دریافت ویزای چین، تحویل مدارک به آژانس مسافرتی برای دریافت ویزاست.

 

سوالات

1- ویزای نوع L چین به چه معناست؟

منظور از نوع L همان ویزای توریستی چین است.

 

2- سفارت چین مدارک را آنلاین یا از طریق پست تحویل می‌گیرد؟

خیر، سفارت فقط مدارک را حضوری تحویل می‌گیرد.

3- ورود و خروج افرادی که ویزای توریستی گروهی می‌گیرند به چه صورت است؟
کلیه مسافران ویزای گروهی در زمانی مشخص باید باهم وارد و خارج شوند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا چین _مولتی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت