پاسپورت دومینیکا کلید دنیای بدون مرز

پاسپورت دومینیکا کلید دنیای بدون مرز

تصور کنید مرزهای برای شما دیگر دیگر‌وجود ندارند و می توانید آزادانه به هر کجا که می‌خواهید به راحتی سفر کنید. علاوه بر سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰کشور دنیا، می‌توانید به راحتی حساب بین المللی باز کنید و تجارت کنید و از پرداخت مالیات معاف باشید. فاصله شما با این رویای شیرین دریافت «پاسپورت دومینیکا» است.

سفر بدون محدودیت به تمام نقاط دنیا برای شهروندان کشورهایی که قدرتمندی ندارند، فرصتی ایده آل برای رشد و بالابردن کیفیت زندگی برای خود و خانواده به شمار می‌ رود. یکی از راههای رسیدن به این فرصت طلایی دریافت پاسپورت دومینیکااست. پاسپورت دومینیکا یکی‌از قدرتمندترین های دنیاست که فرصت های ببی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد. سفر آزادانه به کشورهای دنیا از جمله کشورهای حوزه شنگن، دریافت راحت و آسان ویزای انگلستان، آمریکا و کانادا، امکان تحصیل و یا تجارت در کشورهای پیشرفته، معافیت از مالیات و مادام‌العمر بودن بخشی از مزیت های پاسپورت دومینیکاست. برای همین در حال حاضر پاسپورت دومینیکا یکی‌از محبوب ترین و بهترین گزینه دریافت تابعیت دوم در میان متقاضیان سراسر دنیا از جمله ایرانیان عزیز است.

دومینیکا کجاست؟

شاید شما هم با شنیدن نام دومینیکا آنرا با دومینیکن اشتباه گرفته باشید. اما این دو کشور کاملا با هم متفاوت هستند. دومینیکا کشوری کوچک و زیبا در کمربند جزیره‌ای دریای کاراییب و در همسایگی کشور آمریکا است. این جزیره بکر و تماشایی آب و هوایی استوایی و طبیعتی سرشار از جنگل‌ها، آبشارها، کوهستان و ساحل‌های طلایی دارد. دومینیکا از کشورهای همسود (مشترک المنافع انگلستان) است و به دلیل موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به کشورهای آمریکا و کانادا مورد توجه سرمایه‌گذاران است. زبان رسمی این کشور انگلیسی و واحد پولی آن دلار کاراییب شرقی است.

پاسپورت دومینیکا یکی از قدرتمندترین های دنیاست که در سالهای گذشته بسیار محبوب و مورد توجه شهروندان کشورهای دیگر قرار گرفته است. کشور دومینیکا در ازای سرمایه گذاری در بخش گردشگری و جذب سرمایه‌های خارجی خود را به شهروندان کشورها واگذار می‌کند. پاسپورت دومینیکا به دلیل اعتبار بالا و شرایط مناسبی که برای دریافت دارد، از بهترین گزینه‌های موجود دوم برای متقاضیان است.

پاسپورت دومینیکا

چرا پاسپورت دومینیکا مناسب ترین گزینه است؟

● شرایط دریافت ساده

دریافت دومینیکا محدودیت سنی ندارد. همچنین نیاز به داشتن شرایط شغلی ویژه، مدرک زبان و یا مدارک تخصصی دیگر وجود ندارد.

● مدت زمان دریافت بسیار کوتاه

دومینیکا تنها کشوری است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با شرایطی ساده، نسبت به اعطای پاسپورت و حق شهروندی به ایرانیان اقدام می‌نماید. مدت زمان دریافت پاسپورت دومینیکا سه الی چهار ماه خواهد بود.

● کم هزینه تر‌ نسبت به سایر گزینه ها

یکی از مزیت های دریافت پاسپورت دومینیکا ،‌هزینه کم نسبت به گزینه های مشابه است که باعث شده بسیاری از شهروندان دنیا از جمله ایرانیان، برای دریافت آن اقدام نمایند.

● بدون نیاز به سفر و اقامت (حتی یک روز) در دومینیکا

نگران نباشید، برای دریافت دومینیکا اصلا لازم نیست به دومینیکا بروید. با توجه به اینکه مدت زمان پرواز از ایران به دومینیکا حدود 23 ساعت است. شاید به این فکر کنید که با توجه به این فاصله، دومینیکا برای دریافت دوم گزینه چندان مناسبی نباشد. اما شما برای بدست آوردن اقامت دومینیکا اصلا نیازی به سفر به این کشور ندارید. همانطور که می دانید برای دریافت تابعیت و رسیدن به پاسپورت کشورهایی مثل کانادا و یا کشورهای اروپایی نیاز به حضور پیوسته در این کشورها به مدت چندین سال دارید. اما کسانی که در ایران کسب و کاری دارند که نمی خواهند آنرا رها کنند و یا به هر دلیل شرایط از ایران را ندارند، می توانند بدون خروج از کشور، دومینیکا را دریافت کنند و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوند.

● مزیت های فراوان پاسپورت دومینیکا

یکی دیگر از دلایل محبوبیت پاسپورت دومینیکا علاوه بر موارد ذکر شده ، داشتن مزیت های فراوان آن است. با وجود اینکه دومینیکا کشوری کوچک است اما پاسپورت آن در رده ۳۹ معتبرترین پاسپورت های دنیا قرار دارد و علاوه بر امکان سفر بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا مزایای دیگری دارد که شامل موارد زیر می شود.

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

بروشور دومینیکا را دانلود کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در یک فایل داشته باشید

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری پکن

تور لحظه آخری پکن پکن پکن بزرگترین شهر کشور پهناور چین و پایتخت این کشور پرجمعیت آسیایی است، شهر پکن جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در

تور دبی نمایشگاهی

نمایشگاه های دبی سال 2024 دبی یک شهر بسیار مدرن و فوق العاده است که این روزها مورد توجه بسیاری از تاجران و سرمایه گذاران

نمایندگی فروش ماهان_02157749

هواپیمایی ماهان هواپیمایی ماهان یا ماهان ایر از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده

ویزا مولتی چین_ تجاری

ویزا چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسپورت دومینیکا کلید دنیای بدون مرز

هلدینگ گردشگری پارسا گشت