کارگزار سفارت بالی _بهترین قیمت

اندونزی، کشوری مجمع‌الجزایری در جنوب شرقی آسیا است. جزیره بالی، یکی از جزایر بی‌شمار اندونزی و از استان‌های آن به شمار می‌رود؛ مهمان‌نوازی مردمان این جزیره کوچک در کنار مناطق زیبا و تماشایی آن، ستایش گردشگران و مسافران زیادی را برانگیخته است.

بالی، سرزمینی زیبا و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود که به نام‌های جزیره خدایان، آخرین بهشت، سرزمین هزاران معبد و صبحگاه جهان در میان گردشگران شهرت دارد. در سراسر جزیره بالی،‌ معابد، سواحل و آبشارهای بسیار زیبایی وجود دارند که از جمله جاهای دیدنی بالی به شمار می‌روند.

 

چگونه به بالی برویم؟

برای سفر به بالی از ایران به بالی باید در نظر داشت که هیچ‌گونه پرواز مستقیمی وجود ندارد؛ از همین رو، مسافران و گردشگرانی که قصد دارند تا از ایران به‌سمت بالی بروند، باید خود را برای پروازی با چندین توقف آماده کنند. پروازهای صورت گرفته به مقصد بالی معمولا در استانبول، دوحه، دبی یا سنگاپور توقف می‌کنند و سپس به‌سمت فرودگاه بالی می‌روند. این امکان نیز وجود دارد که هواپیما بیش از یک توقف داشته باشد و قبل از نشستن در فرودگاه بالی، در دو یا سه مقصد دیگر نیز به زمین بنشیند.

یکی دیگر از روش‌های رفتن به بالی نیز با قایق و کشتی و از راه دریا است؛ می‌توان به فرودگاه‌های پیرامون جزیره بالی سفر کرد و سپس از آنجا، با کشتی به جزیره بالی رفت. در هر صورت، به‌دلیل فاصله زیاد، سفر بسیار طولانی و هزینه آن بسیار بالا است.

هزینه سفر به بالی

فاصله طولانی ایران با جزیره بالی، سبب شده تا هزینه سفر به این جزیره بسیار زیاد باشد. علاوه بر این، نبود پرواز مستقیم نیز یکی دیگر از دلایل گران بودن هزینه سفر است. همچنین هزینه‌های اقامت در جزیره بالی به مراتب گران است. در حقیقت، جزیره بالی، یک مقصد گردشگری لوکس محسوب می‌شود که دارای هتل‌های پنج ستاره زیادی است و بازدید از جاهای دیدنی مختلف آن نیز هزینه‌هایی به‌همراه خواهد داشت.

جاهای دیدنی بالی

معبد تاناه لوت

معبد تانا لوت، یکی از نمادین‌ترین معابد در بالی به شمار می‌رود. این معبد در کنار دریا و روی یک صخره قرار گرفته است و پیرامون آن را نیز موج‌های خروشان فرا گرفته‌اند. برای مردم جزیره بالی،‌ این معبد، یکی از مقدس‌ترین معابد دریایی به شمار می‌رود. به هنگام غروب آفتاب، بسیاری از ساکنان محلی و گردشگران در این محل جمع می‌شوند تا به تماشای غروب آفتاب بنشینند.

معبد «تانا لوت» در اوایل قرن شانزدهم میلادی ساخته شده است. در جزیره بالی، هیچ گردشگر خارجی حق ورود به معابد را ندارد و این معبد نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ هرچند، می‌توان پیرامون آن گردش کرد و از این مناظر تماشایی لذت برد و به عکاسی مشغول شد.

کوه باتور

 

جاهای دیدنی جزیره بالی

 

هر روزه، بسیاری از افراد در تاریکی راهی «کوه باتور» می‌شوند تا در ارتفاع ۱,۷۰۰ متری، به تماشای طلوع خورشید بنشینند. پیرامون این کوه را فضایی سرسبز و پوشیده از مه فرا گرفته است. این آتشفشان مقدس و فعال، در منطقه کینتامانی در کوه‌های مرکزی بالی قرار دارد و با یک ساعت رانندگی از اوبود می‌توان به آن دسترسی داشت. برای رفتن به بالای این کوه، مسیرهای بسیار خوب و علامت‌گذاری شده‌ای تعبیه شده‌اند؛ صعود به «کوه باتور» آسان است و حدود دو تا سه ساعت زمان می‌برد. گردشگران در طی صعود خود شاهد یک دهانه آتشفشانی بزرگ، رشته کوه‌های پیرامون آن و دریاچه زیبای باتور خواهند بود. در ساحل شمال غربی این دریاچه نیز یکی از معابد بسیار مهم بالی قرار دارد.

معبد اولواتو

جاهای دیدنی جزیره بالی

 

در بالای صخره‌های دریایی، یک معبد بسیار مشهور و مهم واقع شده است. این مکان، معبد اولواتو نام دارد که به لطف موقعیت مکانی خود، بسیار مشهور است. در جنوب غربی جزیره بالی و در شبه‌جزیره بوکیت، می‌توان این معبد را مشاهده کرد. غروب آفتاب در این معبد، بهترین زمان برای بازدید از آن به شمار می‌رود؛ در این زمان، آسمان و دریا در نور عصرگاهی خورشید، درخشش خاصی دارند. قدمت معبد «اولوواتو» به قرن دهم میلادی باز می‌گردد. باور بر این است که این معبد از بالی در برابر ارواح خبیثه دریا محافظت می‌کند. تنها هندوها حق ورود به معبد را دارند.

جنگل میمون اوبود

جاهای دیدنی جزیره بالی

 

جنگل میمون اوبود به‌عنوان پناهگاه مقدس میمون‌ها نیز شناخته می‌شود و یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری در اوبود به شمار می‌رود. علاوه بر این، اگر از علاقه‌مندان به حیوانات و عکاسی هستید، این مکان، انتخاب بسیار خوبی است. علاوه بر میمون‌هایی که در این منطقه زندگی می‌کنند، مناظر جنگلی آن بسیار زیبا و دلنشین است. مسیرهای مختلفی وجود دارند که گردشگران را به درون اعماق جنگل می‌برند. در این میان، علاوه بر درختان بسیار بزرگ، مجسمه‌ها و معابد باستانی نیز به چشم می‌خورند که یک حس افسانه‌ای و اسرارآمیز دارند.

معبد اولون دانو براتان

معبد «اولون دانو براتان»، یکی از تماشایی‌ترین معابد بالی به شمار می‌رود. این معبد، به الهه دریا و دریاچه‌ها اختصاص دارد و قدمت آن به قرن هفدهم میلادی باز می‌گردد. این معبد در ساحل غربی دریاچه براتان و روی یک جزیره کوچک واقع شده است. در پشت این معبد نیز کوهستان‌های «گونونگ براتان» قرار دارند و بازتاب معبد در درون آب‌های دریاچه نیز یک منظره بسیار خارق‌العاده را شکل می‌دهد. دریاچه «براتان»،‌ یکی از منابع اصلی جزیره بالی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و همچنین آب آشامیدنی است. بهترین زمان برای بازدید از این مکان، به هنگام صبح و قبل از شلوغ شدن آن است و مه صبحگاهی نیز حس اسرارآمیزتری به آن می‌دهد. از جمله جاهای دیدنی اطراف این معبد نیز می‌توان به باغ گیاه‌شناسی بالی اشاره کرد که دارای جنگل‌ها و گیاهان تماشایی و زیبایی است.

ساحل نوسا دوا

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا نمایشگاهی چین-بدون تمکن مالی

چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در میان ایرانیان

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟ به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و

ویزا هنگ کنگ بهترین قیمت

جزییات و اطلاعات کلی در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه

تور بالی و سنگاپور بهترین قیمت

تور بالی و سنگاپور دلیل اختلاف قیمت تورهای بالی چیست؟ تور بالی با پرواز ایرلاین‌های خارجی برگزار می‌شود. بعضی از این پرواز‌ها ۱ توقف و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارگزار سفارت بالی _بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت