تور چین نوروز1404_02157749

سفر ارزان با گشت‌های گروهی در شانگهای

تصور کنید که با تور چین نوروز سفر کرده‌اید. در شانگهای از ارتفاع ۶۳۰ متری برج مخابراتی (دومین ساختمان بلند جهان) به ششمین کلانشهر جهان نگاه می‌کنید. در حالی که با هزینه‌ای کمتر از بقیه گردشگران به بالای برج رسیده‌اید. تازه قبل از بازدید از برج مخابراتی به کارخانه ابریشم رفته‌اید و طرز ساخت پارچه ابریشمی از صفر تا صد را دیده‌اید. جالب‌تر این که پارچه‌های ابریشمی مرغوب چینی را به عنوان سوغاتی با قیمت ارزان در کیسه همراه خود دارید. در ادامه نیز قرار است یک موزه و باغ «یو» را ببینید. هیجان دیدن معماری چینی در کنار فضای سبز این باغ شما را از برج به پایین می‌کشد.

بازدید از فرهنگ، تاریخ و هنر غنی چین در پکن

جاذبه‌های شانگهای فقط شروع قصه سفر شما با تور چین نوروز بود. در پکن یک راهنما، نحوه صید صدف و استخراج مروارید از دل آن را به شما توضیح می‌دهد. همچنین با دیگر همسفران‌تان باید تعداد مروارید‌های داخل یک صدف را حدس بزنید تا به شما جایزه بدهند. حتی می‌توانید یک گردنبند با مروارید‌های مورد علاقه‌تان را به فروشگاه کارخانه مروارید سازی بدهید. حالا صحنه عوض می‌شود و بزرگ‌ترین میدان جهان به نام «تییان آن من»، با ظرفیت یک میلیون نفر شما در خود گرفته. این‌ها فقط چند چشمه‌ای از جاذبه‌های این سفر گروهی و به یاد ماندنی هستند. در این سفر شما از شهر ممنوعه، مراسم چای چینی و دیوار چین نیز بازدید خواهید کرد.

سالن نمایشگاه سبک زندگی شانگهای و ازدحام جمعیت

مزیت‌‌های بازدید گروهی از جاذبه‌های چین

اصلی‌ترین مزیت گشت‌های گروهی، کاهش هزینه‌های حمل و نقل و ورودی مکان‌های دیدنی است. به عنوان مثال در هانگژو برای بازدید از دریاچه باید فاصله زیادی را طی کنید. اما در سفر گروهی، متوجه گذر زمان نمی‌شوید چرا که تور لیدر تمام مسیر شما را با عجایب فرهنگ چین آشنا می‌کند. در عین حال با هزینه کمتری از جاذبه‌ها بازدید می‌کنید. همچنین گشت‌های تور چین نوروز با ناهار برگزار می‌شوند. در این صورت بخشی از هزینه‌های غذا از سفرتان حذف می‌شود. حالا که با خوبی‌های تور چین نوروز آشنا شدید، بد نیست از معایب آن بدانید.

منحصر بودن تور گروهی چین به ایام خاص

به غیر از نوروز، در روزهای عادی نمی‌توانید تور چین را به صورت گروهی رزرو کنید. چرا که تورهای گروهی چین فقط در ایام خاص مانند عید نوروز یا زمان‌های برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های گردشگری این کشور برگزار می‌شوند. از طرف دیگر، رزرو تور چین به صورت انفرادی، سخت‌تر از سفر گروهی است. چرا که دریافت ویزای تجاری چین نسبت به ویزا توریستی گروهی، شرایط سخت‌تری دارد. در ادامه شرایط لازم برای دریافت ویزا تور چین نوروز را می‌گوییم.

۲۵۰ میلیون تمکن مالی؛ شرط دریافت ویزا چین

ویزا برای تور چین نوروز به صورت گروهی و تحت عنوان توریستی صادر می‌شود. برای دریافت ویزا، علاوه بر پاسپورت باید یک قطعه عکس ۶ در چهار ارائه دهید. همچنین باید تا زمان صدور ویزا، ۲۵۰ میلیون تمکن مالی داشته باشید. پس از دریافت ویزا می‌توانید موجودی حساب‌تان را کاهش دهید. ویزای توریستی چین به صورت یک برگه صادر می‌شود و در پاسپورت ثبت نمی‌شود. با ویزای توریستی چین امکان اقامت در این کشور به مدت زمان اجرای تور گروهی را خواهید داشت. البته تور چین نوروز از نظر مدت اقامت، با تنوع بالایی برگزار می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تاییدیه مدارک از سفارت چین_02157749

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست،ویزای چین و دریافت تور چین در

تور لحظه آخری استانبول نوروز1404

تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به

تور لحظه آخری استانبول-02157749

تور لحظه آخری استانبول تور لحظه آخری استانبول سفر به استانبول یکی از پرطرفدارترین سفرها در میان گردشگران است و هرساله تعداد زیادی از گردشگران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور چین نوروز1404_02157749

هلدینگ گردشگری پارسا گشت