رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

برای تور تایلند چقدر باید هزینه کنیم؟

به همان نسبت که قیمت تور تایلند نسبت به سایر تورهای شرق آسیا پایین‌تر است، هزینه خورد و خوراک و رفت و آمد نیز در این کشور به صرفه‌تر از بسیاری از تورهای خارجی است. به طور مثال با رزرو یک تور 7 روزه ممکن است شما حدود 35 میلیون تومان برای رزرو تور تایلند هزینه کنید، اما هزینه‌های رفت و آمد و خورد و خوراکتان حدود نصف این مبلغ باشد. با این حال به شما پیشنهاد می‌دهیم که به ازای هر نفر مبلغی معادل با صد دلار برای هر روز از سفرتان داشته باشید تا در طول سفر دچار مشکل نشوید.

شرایط و مدارک رزرو تور تایلند 1403 چیست؟

در صورتی که به دنبال رزرو تور تایلند هستید، باید مدارک زیر را جهت اخذ ویزا به کارشناسان تور ارائه دهید:

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
  • دو قطعه عکس 4 در 6
  • تمکن مالی به ازای هر نفر بالای 50 میلیون تومان
  • بلیط رفت و برگشت پرواز
  • واچر هتل

در نظر داشته باشید که تمکن مالی فقط تا زمان صدور ویزا باید در حساب‌تان باشد. پس از صدور ویزا می‌توانید پول را از حساب‌تان خارج کنید. در صورت ارائه‌ی کامل مدارک فوق، احتمال ریجکتی ویزا بسیار پایین است. پس از ارائه مدارک مذکور ظرف مدت 5 الی 6 روز کاری، پاسخ به درخواست ویزای شما صادر می‌شود. البته ممکن است در ایام پیک سفر، صدور ویزا حدود 10 تا 12 روز کاری طول می‌کشد .

شرایط سفر به تایلند در فصول مختلف سال

اختلاف دمای زمستان و تابستان در تایلند حداکثر ۵ درجه است و این تغییر چندان ملموس نیست. اما در 6 ماهه‌ی اول سال در تایلند، بارندگی‌ها بیشتر است. به همین دلیل هم در بهار یا تابستان، گشت و گذار در سطح شهر کار چندان ساده‌ای نیست. اما در این فصول تقاضا برای سفر به این کشور کاهش می‌یابد. در نتیجه می‌توانید ارزان ترین تور تایلند را در این ایام رزرو کنید. با وجود اینکه هزینه‌های سفرتان در 6 ماه نخست سال کاهش می‌یابد. اما پیشنهاد می‌کنیم با پرداخت هزینه‌ی ببیشتر پاییز و زمستان را برای سفر به این کشور انتخاب کنید.؛ زیرا در این فصول از میزان بارندگی و دمای هوا کاسته می‌شود. به طبع با بهبود شرایط آب و هوایی تقاضا نیز برای رزرو تورهای تایلند افزایش پیدا می‌کند.

بهترین فرصت برای رزرو تور تایلند

امکان رزرو تور ارزان تایلند لحظه اخری وجود ندارد. به همین دلیل هم برای کاهش هزینه‌های سفر باید به جای تور تایلند لحظه آخری به دنبال بهترین زمان برای رزرو پکیج‌های مسافرتی این مقصد باشید. چون ظرفیت پروازها و هتل‌ها خصوصا در ایام پیک سفر با فاصله‌ی یک الی دو روز مانده به زمان سفرتان تکمیل می‌شود. در نتیجه هتل‌ها و ایرلاین‌ها نرخ خود را افزایش می‌دهند. پس باید به جای رزرو تور لحظه آخری تایلند، این تور را حداقل از دو هفته قبل از زمان سفرتان رزرو کرده باشید.

آیا هتل‌های تایلند Uall هستند؟

تمامی هتل‌های بانکوک، فقط صبحانه‌ی رایگان به میهمانان خود ارائه می‌کنند. به همین دلیل هم نمی‌توان تور تایلند هتل uall (صبحانه، ناهار، شام و نوشیدنی به صورت 24 ساعته) را رزرو کرد.  پس باید برای صرف وعده های غذایی از خدمات رستوران های خارج و داخل هتل استفاده کنید.

بهترین مناطق برای اقامت مسافران در شهرهای تایلند

به شما پیشنهاد می‌کنیم در هتل‌های مرکز شهر بانکوک اقامت داشته باشید؛ زیرا بهترین مراکز خرید و تفرجگاه‌های اصلی این شهر نیز در مرکز شهر قرار دارند. در عوض برای اقامت در پوکت و پاتایا باید به سراغ هتل‌های ساحلی بروید. در این صورت دسترسی کافی به ساحل و ورزش‌های دریایی را در کم‌ترین زمان ممکن خواهید داشت.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا تاجیکستان-بهترین قیمت

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تاجیکستان تاجیکستان کشوری است که در آسیای مرکزی و پایتخت آن شهر دوشنبه می باشد. زبان رسمی مردم و

ویزا چین بهترین قیمت

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رزرو هتل تایلند- بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت