ویزا چین و بلیط ماهان _بهترین قیمت

خرید بلیط هواپیما چین از پارساگشت

شرکت پارساگشت، یکی از معتبر ترین مراکز ارائه دهنده بلیط هواپیما خارجی در کشور است .این شرکت با ارائه بهترین امکانات و خدمات، دارای مزایایی برای خرید بلیط می باشند که مسافران می توانند از آن ها بهره مند شوند. این امکانات عبارتند از:

رزرو آسان و سریع در کمترین زمان:

 با خرید بلیط از رسپینا، نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و می توانید تنها با وارد کردن اطلاعات شخصی، شماره پاسپورت و شماره تماس، رزرو بلیط خود را به پایان برسانید. در صورتی که از قبل تجربه خرید بلیط از این سایت را داشته باشید، کافی است تنها کد ملی خود را وارد کنید. با این کار اطلاعات دیگر به طور خودکار در فیلد های موجود قرار داده می شود و نیازی به وارد کردن مجدد نیست.

خرید بلیط ارزان با مشاهده تقویم پروازی:

 یکی از مزایای رسپینا، امکان مشاهده تقویم پروازی تا 30 روز آینده است. در این صورت می توانید با مراجعه به تقویم پروازی و مقایسه قیمت ها، ارزانترین قیمت بلیط چین را انتخاب و خریداری کنید.

پشتیبانی 24 ساعته:

تیم کارشناسی رسپینا، از زمان ورود مسافران به سایت تا زمانی رسیدن به فرودگاه مقصد، به صورت 24 ساعته همراه مسافران خواهد بود و مسافران می توانند در زمان بروز مشکل، از راهنمایی ها آن ها برخوردار شوند.

اطلاع رسانی تاخیر های پرواز:

 با خرید بلیط هواپیمای چین از رسپینا، چنانچه پرواز مورد نظر با تاخیر(حتی تاخیر های 1 دقیقه ای) رو به رو شود، این مجموعه با ارسال پیام صوتی به مسافران اعلام می کند.

تضمین برگشت وجه:

 در صورتی که در برنامه سفر شما تغییری ایجاد شود، می توانید با تماس با کارشناسان و یا ورود به پنل کاربری، بلیط خود را استرداد و کنسل کنید. هزینه پرداخت شده نیز پس از کسر جریمه، به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

بلیط هواپیما چارتر چین

از آنجایی که ایرلاین های ایرانی در مسیر پروازی چین فعالیت ندارند و همچنین این مسیر جزء مسیر های پرتردد نیست، هیچ ایرلاینی بلیط این مسیر را به صورت چارتری به فروش نمی رساند و کلیه بلیط های آن به صورت سیستمی به مسافران ارائه می شود که می توانید با مراجعه به جدول پرواز های سایت، مشاهده کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی

ویزا بالی _کارگزار سفارت اندونزی اندونزی از جمله کشورهایی است که برای سفر به آن باید ویزای توریستی دریافت کرد و این کار از طریق سفارتخانه اندونزی در

ویزا توریستی چین _عادی/فوری

ویزای توریستی چین برای گرفتن ویزای چین لازم نیست خودتان به سفارت بروید. سفارت چین برای ویزا با متقاضی مصاحبه نمی‌کند، به همین دلیل می‌توانید

تور روسیه بهترین هتل ها

تور لحظه آخری روسیه

تور روسیه تابستان 1403 تور ویژه    7 شب ساعت رفت: 09:00 ساعت برگشت: 14:00 19,500,000تومان 450دلار تور سنت پترزبورگ + مسکو تابستان 1403 تور

تور تایلند کریسمس2025

  تور تایلند یک مقصد گردشگری مهم در سراسر جهان است که هر ساله پذیرای میلیون ها بازدید کننده است. تایلند از سواحل بکر گرفته تا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویزا چین و بلیط ماهان _بهترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت