هزینه پیکاپ ویزا کانادا

مسلماً هزینه پیکاپ ویزا و پاسپورت یک موضوع بسیار مهم برای همه متقاضیان پیکاپ پاسپورت کانادا به حساب می‌آید. به طور کلی چند عامل بر روی هزینه‌ها تأثیر می‌گذارد:

  • هزینه مربوط به تمدید پاسپورت کانادایی
  • هزینه مربوط به تکمیل مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای کانادا
  • هزینه مربوط به دستمزد آژانس مسافرتی برای ارائه خدمات پیکاپ ویزای کانادا
  • تغییر نرخ ارز

البته لازم است این نکته را متذکر شویم که قطعاً هزینه پیکاپ ویزای کانادا نسبت به زمانی که شخصاً بخواهید سفری را به کشور مصاحبه‌کننده داشته باشید و خودتان ویزا را دریافت کنید بسیار کمتر می‌شود چون اگر بخواهید دوباره به سفر بروید هزینه دریافت بلیط، رزرو هتل و اقامت حداقل یک روزه در کشور مصاحبه‌کننده باعث افزایش هزینه‌ها خواهد شد.

 

چه کشورهایی خدمات پیکاپ ویزای کانادا را ارائه می‌کنند؟

همانگونه که گفتیم سفارتخانه‌ای از کشور کانادا در ایران وجود ندارد و شما باید به سراغ کشور‌های همسایه بروید. ما در ادامه این مطلب لیستی از کشور‌هایی که می‌توانید جهت پیکاپ ویزای کانادا به آن‌ها مراجعه کنید را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

  • پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

در دو شهر آنکارا و استانبول خدمات مربوط به مصاحبه برای مهاجرت به کشور کانادا برای هموطنان ایرانی ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید از همان ابتدا مصاحبه را در این کشور‌ برگزار کنید تا خدمات پیکاپ ویزا نیز توسط همین کشور انجام شود.

  • پیکاپ ویزای کانادا از ارمنستان

هموطنانی که می‌خواهند برای کاهش هزینه‌های سفر کشور ارمنستان را برای دریافت ویزای کانادا انتخاب نمایند باید بدانند که در شهر ایروان جلسه مصاحبه آن‌ها برگزار می‌شود و بعد در صورت تأیید و دریافت نامه قبولی باید برای پیکاپ ویزای کانادا با همین کشور در ارتباط باشند.

  • پیکاپ ویزای کانادا از کشور امارات

امارات یکی از کشور‌های بسیار بزرگ و زیبا در منطقه خاورمیانه شناخته شده و به همین دلیل اغلب کسانی که به فکر مهاجرت به کانادا هستند تصمیم می‌گیرند جلسه مصاحبه خود را در این کشور سپری کنند. مصاحبه و خدمات پیکاپ ویزای کانادا در دو شهر دبی و ابوظبی ارائه می‌شود.