وقت انگشت نگاری کانادا_02157749

دفتر سفارت کانادا در ایران

متاسفانه روابط دیپلماتیک کانادا و ایران قطع شده و امکان مراجعه مستقیم به سفارت کانادا در ایران برای ایرانیان وجود ندارد. به همین دلیل، متقاضیان ویزای کانادا باید برای انجام مراحل وقت بیومتریک کانادا و پیگیری درخواست خود به یکی از مراکز ویزای کانادا در کشورهای دیگر مراجعه کنند.

استانبول به دلیل نزدیکی به ایران، هزینه‌های مناسب سفر و البته توریستی بودن یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان است. هزینه انگشت‌نگاری سفارت کانادا در استانبول شامل هزینه‌های ثبت اطلاعات انگشت‌نگاری و عکس است و به دلار کانادا حساب می‌شود. همچنین در میان مقاصد همسایه مرکز انگشت‌نگاری کانادا در دبی نیز از یکی از دفترهای پرمراجع است. علاوه بر این هزینه، هزینه‌های جانبی مانند هزینه سفر، اقامت، و ترجمه مدارک نیز به آن اضافه می‌شود.با این حال، شما محدود به استانبول نیستید و می‌توانید هر کشوری که مرکز ویزای کانادا دارد را برای انجام مراحل ویزا انتخاب کنید.

مراحل گرفتن وقت سفارت کانادا

برای درخواست ویزای کانادا، معمولا مراحل زیر را باید طی کنید: ابتدا فرم درخواست را به صورت آنلاین پر کرده و هزینه آن را پرداخت می‌کنید. پس از پرداخت هزینه به این صورت است که «برگه دستورالعمل بیومتریک» (BIL) برای شما ایمیل می‌شود. حتما برگه BIL را دانلود کرده و یک نسخه چاپی از آن برای جلسه انگشت نگاری کانادا همراه خود داشته باشید. این برگه حاوی اطلاعات مهمی است و در هنگام مراجعه به سفارت کانادا از شما درخواست خواهد شد. BIL یک کد ۱۳ رقمی به نام IRCC No است که برای رزرو وقت بایومتریک کانادا ضروری است. سپس، مدارک مورد نیاز برای نوع ویزای خود را جمع‌آوری کرده و به صورت آنلاین یا حضوری به سفارت کانادا ارسال می‌کنید.در نهایت، ممکن است برای مصاحبه با افسر ویزا دعوت شوید. توجه داشته باشید که مراحل دقیق و مدارک مورد نیاز ممکن است بسته به نوع ویزا و شرایط شما متفاوت باشد.

طریقه گرفتن وقت سفارت کانادا برای انگشت نگاری

فرایند گرفتن وقت سفارت کانادا برای انگشت‌نگاری ممکن است در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما با دنبال کردن مراحل ساده‌ای که در این مقاله توضیح داده شده است، می‌توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

۱. انتخاب کشور

برای گرفتن وقت انگشت نگاری سفارت کانادا برای هر نوع ویزای این کشور، ابتدا باید به سایت VFS Global مراجعه کنید و مشخص کنید برای سفارت کانادا در چه شهری قصد دارید نوبت بگیرید.

در این تصویر مبدا متقاضی ویزا را ترکیه و مقصد او را کانادا انتخاب کرده‌ایم. بعد از آن با کلیک روی Take Me to The Website به بخش کشور ترکیه در این سایت هدایت می‌شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

ویزا روسیه بدون واسطه-مستقیم

مهم‌ترین نکات سفر با تور روسیه ویزا الکترونیکی روسیه اعتبار اقامتی بیشتری نسبت به ویزا لیبلی دارد. حداقل ۷ روز برای صدور ویزا توریستی روسیه

ویزا چین نرخ ویژه با بلیط ماهان

ویزای چین چین واقع در شرق آسیا، بعد از روسیه و کانادا سومین کشور وسیع و بعد از هند پرجمعیت ترین کشور دنیاست، ویزای چین و دریافت تور چین در

کارگزار سفارت تاجیکستان_02157749

درباره کشور تاجیکستان تاجیکستان کشوری از کشورهای جماهیر شوروی سابق که پس از فروپاشی به استقلال رسید. این کشور خوش آب و هوا و سرسبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وقت انگشت نگاری کانادا_02157749

هلدینگ گردشگری پارسا گشت