اخذ پاسپورت دومینیکا_کمترین قیمت

پاسپورت دومینیکا

پاسپورتی بسیار قدرتمند است که با در دست‌ داشتن آن می‌توانید به بیش از ۱۴۴ کشور از جمله تمامی کشورهای حوزه شنگن بدون ویزا سفر کنید. همچنین با این پاسپورت مجاز به درخواست ویزای ۱۰ ساله توریستی آمریکا هستید تا شانسی برای سفر به ایالات متحده هم داشته باشید.

علاوه بر قدرت سفر، این پاسپورت دارای مزایای دیگری مانند پروسه کوتاه ۳ تا ۶ ماهه دریافت پاسپورت، امکان دریافت پاسپورت برای تمام اعضای خانواده، عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا حتی برای یک روز و عدم نیاز به امتحان زبان و شرط مدیریتی است. به همین دلایل است که برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا در سال ۲۰۲۲ برای ششمین سال متوالی بهترین برنامه شناخته شده است.

شما یک بار برای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت مادام‌العمر دومینیکا اقدام می‌کنید و برای همیشه از درگیری‌های ویزا راحت می‌شوید. برنامه دومینیکا راهی برای مهاجرت نیست و به درد افرادی می‌خورد که به دنبال آزادی سفر هستند. در حال حاضر، این برنامه تنها برنامه‌ای است که شهروندان ایرانی می‌توانند از طریق آن مستقیما برای پاسپورت دوم اقدام کنند و دیگر برنامه‌های اخذ پاسپورت برای ایرانی‌ها بسته است.

چرا پاسپورت دومینیکا؟

  • قدرت سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۴ کشور در سرتاسر جهان از جمله کشورهای حوزه شنگن و چین، برای دیدن لیست کامل کشورها به صفحه (با پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی میتوان سفر کرد) مراجعه کنید.
  • امکان دریافت پاسپورت برای همسر، فرزندان وابسته زیر ۳۰ سال، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ بالای ۶۵ سال
  • انتقال شهروندی و امکان دریافت پاسپورت به نسل‌های بعدی
  • حق زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا
  • بدون هیچ محدودیتی در رابطه با تابعیت مضاعف
  • بدون نیاز به حضور فیزیکی، دانش زبان و شرط مدیریتی
  • پروسه آسان و سریع چند ماهه
  • آزادی تجارت در همه کشورهای عضو Caricom

شرایط اخذ پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا جزیره ای واقع در دریای کارائیب با جمعیت حدود ۷۲۰۰۰ نفر و رتبه سی و دومین پاسپورت قدرتمند جهان  در سال ۲۰۲۳ به آن اعطا شده است.

با داشتن پاسپورت دومینیکا  امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور که مقصد محبوب گردشگران در سراسر جهان است را بدون ویزا خواهید داشت بطور مثال سفر به کشورهای اروپایی عضو شنگن و بسیاری از مقاصد محبوب ایرانیان با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا امکان پذیر است.

همچنین میتوان با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی برای ویزای توریستی، بیزینسی و تحصیلی امریکا یا کانادا اقدام کنید و با توجه به دو ملیتی بودن نیازی به ارائه مدارک گسترده، صرف زمان طولانی برای دریافت پاسخ از سمت سفارت خانه ها و احتمال پایین دریافت ویزا را نخواهید داشت و به راحتی میتوانید روادید ده ساله مولتی امریکا یا کانادا را در پاسپورت دومینیکای خود داشته باشید.

هزینه پاسپورت دومینیکا

با صرف هزینه ای معقول در مدت زمانی کوتاه دریافت پاسپورت دومینیکا انجام می پذیرد. اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به زمان و هزینه در قیاس با سایر کشورهای اروپایی یا امریکایی که شخص یا با سرمایه گذاری های هنگفت یا ثبت شرکت که نیازمند دانش و تسلط کافی به بازارها و قوانین مالیاتی کشور دوم است و همچنین اثبات سود دهی تجارتش برای کشور مقصد و پس از سالیان متمادی و شرط اقامت چندین ساله در کشور مورد نظر امکان پذیر است قابل مقایسه نبوده و متقاضی در مدت زمان چهار ماه و بدون مدارک خاص و پیچیده تابعیت و پاسپورت خود را دریافت می نماید.

همچنین داشتن مدرک تحصیلی یا دانش زبان و الزام زندگی و سکونت ۵ ساله یا بیشترکه در بسیاری از کشورها جهت اخذ تابعیت ضروری است ، برای داشتن پاسپورت دومینیکا لازم نبوده و به هیچ کدام ز این موارد نیازی نیست و فقط در ۱۲۰ روز میتوانید با صرف هزینه  پاسپورت و شهروندی کشور دومینیکا را داشته باشید و حتی نیازی به اخذ اقامت اولیه یا حضور شما در دومینیکا نیست.

به راحتی با تماس با مشاورین شرکت در عرض ۱۲۰ روز پاسپورت دومینیکای خود را دست بگیرید و با خیالی راحت به هر مقصدی که میخواهید سفر کنید.

همچنین دومینیکا کشوری آرام و مقصدی مطمئن برای استراحت و آسودگی بدور از هیاهوی زندگی های امروز و مقصدی مناسب جهت سرمایه گذاری با رشد اقتصادی بالا و پذیرای بیزینس های جدید و استارت اپ ها می باشد.

کشور دومینیکا تمام ویژگی های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اب وهوایی و اقلیمی مناسب که مدنظر ایرانیان است را دارا میباشید و یکی از بهترین روشهای سرمایه گذاری و اخذ تابعیت دوم برای اینده مطمئن خانواده و عزیزان شما خواهد بود تا از امکانات و فرصت های تحصیلی و شغلی و بین المللی استفاده کنند.مجموعه دومینیکا پارادایس در مسیر اخذ تابعیت و پاسپورت کشور دومینیکا با سابقه درخشان تسهیل گر و همراه شما خواهد بود.

اعتبار پاسپورت دومینیکا چند ساله است ؟

پاسپورت دومینیکا برای بزرگسالان با اعتبار زمانی ۱۰ ساله صادر میشود ولی این مدت برای افراد زیر ۱۶ سال متفاوت می‌باشد و اعتبار آن ۵ سال میباشد. در سال اخیر پاسپورت های بیومتریک جایگزین پاسپورت های قدیمی شده اند و تمامی شهروندان ملزم به دریافت پاسپورت بیومتریک هستند.

شما می‌توانید برای تمدید پاسپورت دومینیکا و یا تعویض آن با پاسپورت بیومتریک از طریق دومینیکا پارادایس اقدام نمایید و با کمترین هزینه ممکن و کوتاه ترین زمان، پاسپورت های جدید خود را دریافت نمایید.

روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

کشور دومینیکا از متقاضیان دعوت می کند تا با سرمایه گذاری در این کشور باعث رونق اقتصادی و بوجود امدن موقعیت های شغلی و تجاری برای شهروندان این کشور شوند.

بنابراین دولت دومینیکا تضمین ارائه شرایط قانونی با پشتیبانی کامل برای ترغیب سرمایه گذاران و دسترسی به این اهداف را ارائه می دهد.

برای بدست اوردن تابعیت دوم از کشور دومینیکا ۲ روش پیش روی شماست.سرمایه گذاران نسبت به بودجه  و  سرمایه خود یکی از این ۲ روش را برگزینند:

۱. پرداخت غیر قابل برگشت به کشور دومینیکا

۲. سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید کشور دومینیکا

در کنار مبالغ اصلی که به دولت یا کشور دومینیکا و یا سرمایه گذاری از طریق شرکت های ثالث انجام می شود, هزینه هایی دیگر شامل: بررسی پرونده، هزینه ثبت شهروندی، هزینه صدور پاسپورت و شناسنامه و همچنین بررسی امنیتی نیز وجود دارد.

نحوه اقدام یک خانواده از طریق یک نفر انجام می گیرد و مابقی افراد زیر مجموعه پرونده نفر اصلی محسوب می شوند.

بطور مثال در یک خانواده ۴ نفره، پدر نفر  اصلی، همسر و فرزندان زیر مجموعه پدر یا در اصل نفر اصلی قرار می گیرند.

قوانین جدید اخذ شهروندی و پاسپورت دومینیکا

در آگوست ۲۰۲۲ دولت مشترک المنافع دومینیکا در قوانین برنامه اعطای شهروندی خود به متقاضیان، تغییراتی را اعمال کرد. قوانین جدید برای کسانی که به دنبال شهروندی دومینیکا هستند کمی سختگیرانه تر شده و از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ به اجرا گذاشته شده است.

شرایط برنامه شهروندی برای مبالغ سرمایه گذاری (روش دونیشن یا کمک غیر قابل استرداد و روش مشارکت در پروژه های مجاز املاک و مستغلات) ثابت باقی مانده است.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخذ پاسپورت دومینیکا_کمترین قیمت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت