ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی

ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی

بهترین هتل ها برای اقامتی ارزان

همیشه بهترین هتل های تایلند نمی توانند اقامتی خاص و به یادماندنی را به افراد ارائه دهند به خصوص اگر افراد علاقه مند در پی سفری ارزان تر و مقرون به صرفه تر به این کشور باشند و اگر شما هم جز همین دسته از افراد هستید بهتر است با ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی بیشتر آشنا شوید .

 

 داوین نانا

اولین هتلی که می توانید به صورت ارزان تر و کم هزینه تر در آن اقامتی خاص و مناسب را تجربه کنید هتل داوین نانا نام دارد و البته بد نیست بدانید که این هتل که توسط بهترین مراکز خرید بانکوک احاطه شده است.

در یکی از خیابان ها و محله های معروف بانکوک یعنی سوخومویت قرار گرفته است و از این رو نیز توانسته از دسترس بسیار آسانی برخوردار شود .که البته همین امر نیز می تواند به شما عزیزان برای تماشای مشهورترین جاذبه ها گردشگری بانکوک از نزدیک بسیار کمک کند .

در ضمن بد نیست بدانید که با ورود به این هتل 3 ستاره می توانید از امکانات بسیار مناسبی چون پذیرش شبانه روزی ، استخر آب شور در بالاترین و مرتفع ترین قسمت هتل ، اینترنت پرسرعت رایگان ، 53 اتاق عالی و مناسب ، راهنمای تهیه و رزرو بلیط ، انبار چمدان ، جایگاه ویژه صرافی ، اتاق خشکشویی ، سالن کنفرانس ، ترانسفر فرودگاهی برای انتقال به فرودگاه های بین المللی تایلند ، محوطه ویژه سیگار و کارکنان مهربان و مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی بهره ببرید .

 

میراکل سوئیت

با این که تعداد هتل های لوکس پاتایا بسیار زیاد است اما هتل میراکل سوئیت چیز دیگری است و می تواند سفری با کیفیت و رویایی را به شما عزیزان هدیه دهد چرا که این هتل از سواحل بسیار زیبا و تماشایی این شهر خیره کننده و بی همتا تنها 10 دقیقه فاصله دارد و همچنین بد نیست بدانید که در مجاورت این هتل باشگاه گلف هم وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید لحظات بسیار شادی را پشت سر بگذارید و در ضمن شاید جالب باشد بدانید که معماری این هتل بسیار شبیه به معماری اروپایی است و به همین دلیل هم تمامی اتاق های هتل توانسته اند از بالکنی اختصاصی بهره ببرند .

البته نا گفته نماند که افراد با ورود به این هتل 3 ستاره می توانند علاوه بر بهره مندی از 210 اتاق بسیار زیبا و عالی از امکانات دیگری چون چای ‌ساز و قهوه‌ ساز در هر اتاق ، وای فای پر سرعت رایگان ، پذیرش 24 ساعته ، تلویزیون کابلی ، دو نوع استخر سرپوشیده و روباز ، سالن های ورزشی مختلف و رستوران های جذاب و خاص پاتایا که در آن ها معروفترین غذاهای تایلند و غذاهای بین المللی طبخ و تهیه می شود ، حمام سنتی با بهترین سالن های ماساژ تایلند ، سونا و جکوزی ، ترانسفر فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، اتاق‌های خانوادگی بسیار عالی و کارکنان مهربان و خوش برخورد مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی نیز بهره ببرند و اقامتی مناسب و عالی را تجربه کنند .

 

 ایبیس بانکوک سیام

همان طور که می دانید یکی از بهترین شهرهای تایلند برای مسافرت شهر زیبا و خیره کننده بانکوک می باشد ، این شهر به واسطه جای دادن زیباترین جاذبه های گردشگری تایلند در خود توانسته از محبوبیت بسیار زیادی بهره مند شود و به همین دلیل هم در این شهر تا چشم کار می کند می توان هتل های چندین ستاره لوکس و عالی را مشاهده کرد ولی بد نیست بدانید که بانکوک توانسته در کنار این هتل های بی همتا و بی نظیر از هتل های ارزان تر و مقرون به صرفه ترین هم برخوردار شود که هتل 3 ستاره ایبیس بانکوک سیام تنها یکی از هتل های ارزان بانکوک می باشند .

البته نا گفته نماند که افراد با ورود به این هتل می توانند از اقامت در 189 اتاقی که دارای امکاناتی مانند وای فای پر سرعت رایگان ، تلویزیون کابلی و سیستم تهویه هوا مطبوع و حمام اختصاصی و سیستم گرمایش مناسب نهایت لذت را ببرند.

در ضمن باید بدانید که این هتل 3 ستاره توانسته از امکانات دیگری چون اتاق های خانوادگی ، بهترین رستوران های بانکوک ، استخر روباز در تمامی فصول ، پارکینگ رایگان با گنجایش بالا ، دستگاه خودپرداز و صرافی ، اتاق چمدان ها ، پذیرش ۲۴ ساعته ، اتاق خشکشویی ، سالن کنفرانس ، فروشگاه مواد غذایی ، امکانات لازم برای افراد معلول و ناتوان  و کارکنانی مسلط به زبان‌های انگلیسی و تایلندی نیز برخوردار شود .

 

هتل ایبیس پوکت پاتونگ

در سفر به پوکت می توانید در کنار بهترین هتل های پوکت از هتل های ارزان و کم هزینه این شهر نیز بهره ببرید و سفری ارزان تر و کم هزینه تر را تجربه کنید که البته هتل ایبیس پوکت پاتونگ تنها یکی از این هتل ها است و همچنین شاید خوب باشد بدانید که با ورود به این هتل 3 ستاره می توانید از ۲۸۵ اتاق عالی و بسیار زیبا بهره ببرید و در ضمن نا گفته نماند که هتل ایبیس پوکت پاتونگ می تواند امکاناتی چون پذیرش ۲۴ ساعته ، دستگاه فتوکپی و فکس ، صرافی و خودپرداز ، دو نوع استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق خانوادگی ، اتاق اختصاصی برای استعمال سیگار ، پارکینگ با ظرفیت بالا ، سیستم تهویه هوای مناسب ، امکان اجاره دوچرخه ، اتاق خشکشویی و انبار چمدان ها را نیز در اختیار افراد علاقه مند به خود قرار دهد .

 

هتل ال کی لجند

هتلی 3 ستاره که توانسته از 129 اتاق بسیار لوکس و مجلل برخوردار شود و امکاناتی مانند استخر روباز و سرپوشیده ، باغ بسیار سرسبز و دیدنی ، اینترنت پر سرعت رایگان در تمامی محوطه هتل ، پارکینگ رایگان با گنجایش بالا ، ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش ۲۴ ساعته ، سیستم تهویه هوا مطبوع ، صندوق امانات ، اتاق‌های خانوادگی .

صرافی ، آبشار مصنوعی ، سالن های مختلف ورزشی مجهز و با کیفیت ، رستوران های مختلف و فروشگاه های مواد غذایی گوناگون را در خود جای دهد و به یکی از هتل ها و اقامتگاه های عالی در شهر ساحلی پاتایا تبدیل شود هتل ال کی لجند نام دارد .

۱۰ هتل ارزان پاتایا

در این میان پاتایا یکی از مشهورترین مراکز توریستی این کشور محسوب می‌شود و ازاین‌رو، هتل‌های بسیاری در این ناحیه به‌منظور رفاه حال گردشگران تاسیس شده‌اند. هتل های پاتایا تنوع گسترده‌ای دارند.

میراکل سوئیت (Miracle Suite)

هتل میراکل سوئیت در فاصله ۱۰ دقیقه (رانندگی) از ساحل پاتایا و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. علاوه بر این باشگاه گلف در شعاع ۳ کیلومتری از این هتل واقع است. چیدمان کلیه اتاق‌های این هتل به سبک اروپایی و دارای بالکن اختصاصی بوده و از جمله امکانات رفاهی آن‌ها می‌توان به تلویزیون تخت، چای‌ساز و قهوه‌ساز، وان و دوش‌های بارانی اشاره کرد. همچنین هتل دارای استخر سرپوشیده و روباز به‌همراه سالن ورزشی است. رستوران هتل همه‌روزه صبحانه متنوعی برگرفته از غذاهای بین‌المللی را به مهمانان عرضه می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۱۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: حمام سنتی، سونا، اینترنت و پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر، اتاق جلسه و کنفرانس، سرویس اتاق، فضای مخصوص برای استعمال سیگار، اتاق‌های خانوادگی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی و انگلیسی

۲. ال کی لجند (LK Legend)

هتل‌های ارزان پاتایا

هتل ال کی لجند هتلی است که با وجود تعداد ستاره‌ها کاملا لوکس محسوب می‌شود و در فاصله ۱۵ رانندگی از ساحل پاتایا قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به آبشار مصنوعی، سالن ورزشی مجهز، اتاق‌های مدرن مجهز به مبلمان و بخش نشیمن به‌همراه بالکن اختصاصی اشاره کرد. همچنین مهمانان می‌توانند از خدمات هتل مانند راهنمای تهیه و رزرو تهیه بلیط به‌صورت ۲۴ ساعته، خشکشویی و فروشگاه‌ هتل استفاده کنند. رستوران هتل نیز انواع مختلفی از غذاهای غربی و سنتی تایلند را در فضای کنار استخر برای وعده‌های غذایی سرو می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر روباز، باغ، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتاق‌های خانوادگی

۳.  پرمیر (Premier Inn Pattaya)

هتل پرمیر نیز یکی دیگر از هتل‌های حومه خیابان واکینگ پاتایا است، ۲٫۷ کیلومتر از اوت‌لت مال پاتایا و ۸۶ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی بانکوک فاصله دارد. هتل پرمیر دارای امکانات بسیار خوبی مانند استخر روباز، سالن ورزشی، اینترنت رایگان، اتاق‌های مجهز به تلویزیون تخت، یخچال و مبل راحتی و حمام مجهز به سشوار است. همچنین مهمانان می‌توانند از غذاهای بین‌المللی و لذیذ سرو شده در رستوران هتل لذت ببرند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۶۴ اتاق است.
  • امکانات هتل: پارکینگ رایگان، سرویس روزانه اتاق، صرافی، خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، امکانات برای مهمانان دارای مشکلات جسمی و حرکتی، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی

۴. هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ (E-outfitting Boutique Hotel Pattaya)

هتل‌های ارزان پاتایا

یکی از بهترین هتل‌های پاتایا که در در فاصله ۶۰۰ متری از خیابان پاتایا و ۳۱ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی یو-تاپائو پاتایا قرار دارد. کلیه اتاق‌های هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ مجهز به تلویزیون تخت و حمام اختصاصی است. البته برخلاف سایر هتل‌ها فقط تعدادی از اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۴۵ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس و باغ، اسنک بار، اینترنت و پارکینگ رایگان، چک این٫ چک اوت اختصاصی و اکسپرس، نگهداری چمدان، خدمات تهیه بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، فضای مخصوص افراد سیگاری، سیستم تهویه مطبوع، سوئیت ماه عسل، خدمات اتاق، کارکنان مسلط به زبان‌های چینی، تایلندی و انگلیسی

۵. رزیدانس گاردن (The Residence Garden)

هتل‌های ارزان پاتایا

هتل رزیدانس گاردن فقط ۸ دقیقه با ساحل پاتایا فاصله دارد و با ۹۰ دقیقه رانندگی می‌توان به فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی دسترسی پیدا کرد. علاوه بر این، هتل در ناحیه‌ای آرام در جنوب پاتایا قرار دارد و در عین حال با برخورداری از امکاناتی مانند ۲ استخر، اتاق‌های دارای بالکن اختصاصی، تلویزیون تخت و گاو صندوق، فضای نشیمن فضای بسیار مناسبی برای استراحت و گذران تعطیلات است. علاوه بر این، رستوران کاپیتان کورنر انواع مختلفی از غذاهای خوشمزه مانند استیک و غذاهای دریایی را در کنار برنامه‌های سرگرمی به مهمانان عرضه می‌کند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۰ تاق است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های افراد غیر سیگاری، خدمات اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری چمدان، میز تور، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، اتاق جلسه و کنفرانس

۶.  رزیدانس بی‌واک (Baywalk Residence Pattaya)

هتل‌های ارزان پاتایا

هتل رزیدانس بی‌واک در ساحل زیبای پاتایا در نزدیکی مکان‌هایی مانند خیابان واکینگ، رویال گاردن پلازا و مرکز فستیوال ساحل پاتایا قرار دارد. به‌منظور رفاه حال مسافران امکانات متعددی از جمله استخر روباز، اتاق‌های مجهز به مبلمان چوبی، بالکن اختصاصی و تلویزیون تخت و …. تعبیه شده است.

تنوع موجود در هتل‌های پاتایا با هر بودجه و سلیقه‌ای سازگار است.
  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۷۰ اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس آفتاب‌گیر، غواصی، رستوران دارای سلف صبحانه، اینترنت و پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، نگهداری چمدان، میز تور، سالن زیبایی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص استعمال سیگار، سیستم تهویه مطبوع، فروشگاه‌ها، صندوق امانات، اتاق‌های مخصوص افراد غیر سیگاری، کارکنان مسلط به زبان تایلندی و انگلیسی

۷. ساحلی جومتین (Jomtien Beach Penthouses)

هتل‌های ارزان پاتایا

هتل ساحلی جومتین در کنار ساحل پاتایا، ۳۰ دقیقه (رانندگی) از باشگاه‌های گلف و ۹۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی قرار دارد. هتل جومتین به‌دلیل برخورداری از امکاناتی نظیر استخر روباز، اینترنت و پارکینگ رایگان و سرپوشیده، سالن ورزشی، کرایه خودرو و … در حد همتایان ۵ ستاره خود قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌های اختصاصی مبله و آپارتمان‌ها مجهز به مبلمان مدرن به‌همراه تلویزیون‌های متصل به شبکه‌های کابلی هستند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۵۵ اتاق٫آپارتمان است.
  • امکانات هتل: سیستم تهویه مطبوع، اتاق‌های خانوادگی و غیرسیگاری، سالن ورزشی، باغ، نگهداری چمدان، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی، کارکنان مسلط به زبان‌های تایلندی، انگلیسی و دانمارکی

۸.  ال کی متروپل (LK Metropole)

هتل ای کی متروپل در فاصله ۵ دقیقه پیاده‌روی از ساحل، ۶۵۰ متری از مراکز تفریحی مانند مرکز فستیوال ساحل پاتایا قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا خیابان واکینگ پاتایا در حدود ۱٫۱ کیلومتر و ۸۵ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی است.

این اقامتگاه دارای هتل آپارتمان‌هایی مدرن، استخر روباز و پذیرش ۲۴ ساعته است. همچنین اتاق‌های هتل نیز مجهز به مبلمان چوبی، تلویزیون تخت، بالکن اختصاصی و نمایگشر دی وی دی است. علاوه بر این امکانات رفاهی، مهمانان می‌توانند از خدماتی مانند ماساژ در مرکز اسپا، تمرین‌های سالن ورزشی، خشکشویی، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با سلف صبحانه و غذاهای تایلندی و غربی برای ناهار و شام استفاده کنند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۵۳ اتاق است.
  • امکانات هتل: اینترنت و پارکینگ رایگان، خدمات اتاق، فضای مخصوص افراد سیگاری، صندوق امانات و اتاق‌های غیر سیگاری

۹.  و اقامتگاه ساحلی باسایا (Basaya Beach Hotel & Resort)

هتل باسایا در کنار ساحل قرار دارد و فقط با ۵۰۰ متر پیاده‌روی می‌توان به خیابان واکینگ پاتایا دسترسی پیدا کرد. همچنین فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی در فاصله ۹۰ دقیقه‌ای (رانندگی) از این هتل واقع است. هتل دارای امکانات رفاهی متعددی از جمله استخر روباز ۲۵ متری، اتاق‌های دارای منظره روبه استخر، شهر یا دریا، صندوق امانات، زمین تنیس و بدمینتون، میز تور، فرودشگاه هدایا و سالن زیبایی است. همچنین خدمات جانبی نظیر ماساژ تایلندی نیز به مهمانان ارائه می‌شود.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۱۴۸ اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، سلف صبحانه با غذاهای بین‌المللی، کارائوکه، خشکشویی، صرافی، راهنمای تهیه و رزرو بلیط، خودپرداز آنلاین، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق جلسه، کارکنان مسلط به انگلیسی و تایلندی

۱۰. هتل لانه پرنده (Tweet Tweet Nest Pattaya)

هتل لانه پرنده دارای فضا و چیدمانی بسیار خاص است و در فاصله ۴ دقیقه از ساحل قرار دارد. همچنین مراکزی مانند مرکز فستیوال پاتایا و فرودگاه بین‌المللی سوارنابومی به‌ترتیب در فاصله ۱۰۰ متری و ۸۵ کیلومتری از محل هتل قرار دارند. اتا‌ق‌های هتل مجهز به تلویزیون‌های تخت متصل به شبکه‌های کابلی و ماهواره‌ای، بالکن اختصاصی، کتری برقی، گاو صندوق و یخچال هستند. علاوه بر این، رستوران‌های محلی در فاصله ۵ دقیقه‌ای از هتل قرار دارند.

  • این هتل دارای ۳ ستاره و ۲۹ اتاق است.
  • امکانات هتل: پذیرش ۲۴ ساعته، فضای مخصوص افراد سیگاری، آسانسور، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی و تایلندی
  • در حال حاضر، هزینه اقامت در این هتل‌ها بین ۲۰۰,۰۰۰ تا ۴۰۰,۰۰۰ تومان به‌ازای هر شب اقامت است.

 

Sandalwood Luxury Villas

 

هتل Sandalwood Luxury Villas در بالای تپه با نمایی 360 درجه از سواحل Chaweng Noi و Chaweng در ساحل شرقی Koh Samui واقع شده است. این هتل فوق العاده دارای 10 ویلا مستقل است که راحتی مدرن را با معماری سنتی تایلندی ترکیب می کند. هر ویلا دارای یک بالکن خصوصی با منظره ی گسترده ای از ساحل است و ترکیبی از دکوراسیون سنتی تایلندی و امکانات مدرن است. تعطیلات در ویلاهای  Sandalwood Luxury، در عین اینکه باعث آسودگی و یک اقامت لوکس و رویایی برای تور تایلند شما می شود، فاصله ای نسبتا کوتاه از رستوران های جالب توجه و تفریحات شبانه در سواحل Chaweng و Lamai دارد.

 

Keemala Phuket

 

هتل Keemala با 38 اتاق treehouse، بالای یک تپه واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا ساحل Kamala دارد. این هتل در ساحل غربی پوکت قرار دارد. طراحی ویلاها منحصر به فرد است، زیرا به نظر می رسد که بخشی از محیط طبیعی آنهاست. ظاهر روستایی و طبیعی ویلاها، در داخل آنها با امکانات مدرن جریان دارد. هر ویلا treehouse دارای وان های عمیق، استخرهای روباز و چشم انداز فوق العاده از ساحل Kamala است. هتل Keemala دارای سرویس Spa کامل، دو رستوران و یک کلاب سلامتی می باشد.

Four Seasons Tented Camp Golden Triangle – All Inclusive

 

هتل Four Season با Tented Camp خود، سطح جدیدی از کمپینگ کردن را در مثلث طلایی آسیا بوجود آورد. این هتل در Chiang Saen که در نزدیکی مرزهای میانمار و لائوس قرار دارد، تنها چند دقیقه با ماشین تا پارک Golden Triangle فاصله دارد. هتل Four Season، این فرصت را به شما می دهد که در نهایت لوکس بودن در میان محیطی بسیار باشکوه و وحشی اقامت داشته باشید. این هتل برنامه هایی برای معرفی کردن فعالیت ها و گردش هایی که می توانید در این منطقه بینظیر تایلند داشته باشید، فراهم کرده است. شما امکان دیدن و ارتباط با فیل ها را خواهید داشت، درباره رسوم محلی و گیاهان بومی اطلاعاتی بدست می آورید و خیلی چیزهای دیگه. از Spa تا رستوران ها، امکانات هتل هماهنگی فوق العاده ای با طبیعت وحشی و لوکس بودن، دارد. برای سفر به این نقطه از تایلند شما با یک پرواز داخلی از بانکوک به فرودگاه  Chiang Rai خواهید رفت و از این فرودگاه تا هتل حدودا یک و ساعت و نیم با ماشین راه خواهید داشت.

DNA Resort & Spa

 

هتلی 3 ستاره در مرز پارک ملی Khao Yai که در حدود 150 کیلومتری بانکوک قرار دارد ( با ماشین از فرودگاه بانکوک در حدود 2 ساعت راه می باشد)، DNA Resort & Spa انتخابی خوب برای فیلمبرداری یک سریال تلویزیونی علمی – تخیلی می باشد. 45 اتاق یا Pods که تخت های بیضی شکل دارد، پنجره هایی به شکل پنجره های هواپیما و امکانات مدرن، این هتل با الهام گرفتن از ساختار مولکولی DNA، ساخته شده است. این هتل در بکر ترین مکان ممکن در تایلند، که در دریایی از سبزیجات و امکانات بسیار مناسب (رستوران، Spa، استخر روباز) قرار دارد.

Six Senses Samui

 

Six Senses Samui هتلی، تقریبا منحصر به فرد است، زمانی که فقط به دنبال یک هتل لوکس در ساموئی می گردید. احساس شما در هنگام ورود به این هتل خیره کننده، بسیار برانگیخته می شود. معماری هتل، مواد طبیعی مورد استفاده برای ساخت آن، اقلام تزئینی دست ساز و فضای آرام محل هتل، به سادگی شما را حیرت زده می کنند. این هتل در جنوبی ترین نقطه جزیره ساموئی قرار گرفته است و  شما می توانید از یک تعطیلات بسیار آرام در اینجا لذت ببرید. هتل دارای 66 ویلا و یک مجموعه وسیع از امکانات، از جمله یکی از مشهورترین رستورانهای این جزیره است: ناهار خوری روی سنگ.

بهترین هتل های پوکت - الی گشت

تایلند یکی از کشورهای هیجان‌انگیز و دیدنی است که هر ساله توجه گردشگران زیادی را به‌خود جلب می‌کند، یکی از شهرهای پرطرفدار و گردشگری این کشور، شهر پوکت است. پوکت یکی از مناطق ساحلی این کشور به‌شمار می‌رود که سفر به بهترین هتل های پوکت تجربه آرامشی فوق‌العاده را با خود به‌همراه می‌آورد.

جاذبه‌های طبیعی زیبا و جذاب این شهر سبب شده است که گردشگران فراوانی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند و بسیاری از آن‌ها معتقد هستند این منطقه، بهترین گزینه برای تفریح و سفر در تعطیلات است.

1.هتل ۴ ستاره رویال پارادایس – Royal Paradise

هتل رویال پارادایس هتلی ۴ ستاره، زیبا و مدرن است که در شهر پوتک واقع شده‌است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی سالانه مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

این هتل دارای امکانات متعددی است که می‌توان به اینترنت بی‌سیم در همه قسمت‌های هتل به صورت رایگان، صندوق امانات، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل با داشتن ۳۵۰ اتاق جزو مجهزترین و بهترین هتل های پوکت به‌حساب می‌آید، به‌طوری که اتاق‌های آن به تخت، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام و سایر ملزومات بهداشتی تجهیز شده است.

2.هتل ۴ ستاره اشلی هاب – Ashlee HuB

هتل اشلی هاب، اقامتگاهی چهار ستاره و بسیار زیبا در شهر پوتک تایلند است که در مکانی بسیار جذاب و توریستی قرار دارد. این هتل ۸ طبقه امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در دسترس مهمانان هتل قرار می‌دهد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به زمین گلف، استخر روباز، خشکشویی، اتوشویی، محل نگهداری از کودکان و غیره اشاره کرد که همه این امکانات در بالاترین کیفیت و سطح در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، ازاین‌رو هتل اشلی هاب یکی از بهترین هتل های پوکت برای اقامت به‌شمار می‌رود.

آدرس هتل: ۲۳۷/۱۸ Rat-U-Thit Song Roi Pee Road, Pa Tong, Phuket 83150, Thailand

3.هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت – PHUKET GRACELAND

هتل گریسلند پوکت، هتلی معروف و مدرن در شهر پوکت است. این هتل ۵ ستاره به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید از زیبایی‌های شهر پوکت بازدید کنید، هتل گریسلند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما به‌حساب می‌آید.

هتل گریسلند پوکت امکانات زیادی را در خود جای داده است. از پارکینگ رایگان گرفته تا شاتل فرودگاهی تنها چند مورد از امکانات این هتل به‌حساب می‌آید، از دیگر امکانات این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، نگهداری چمدان و ارائه خدمات تبدیل ارز اشاره کرد.

4.هتل ۴ ستاره نووتل پوکت ریزورت – Novotel Phuket Resort

هتل نووتل پوکت ریزورت هتلی ۴ ستاره که در کنار دریا واقع شده‌است. این هتل به دلیل نزدیک ‌بودن به جاذبه‌های گردشگری هر سال مورد توجه مسافران بسیاری قرار می‌گیرد. دسترسی آسان به مراکز خرید این هتل را به یکی از بهترین هتل های پوکت تبدیل کرده است.

از امکانات این هتل می‌توان به صندوق‌امانات، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان فراهم کرده‌است. اتاق ‌های این هتل مجهز به اینترنت رایگان، کانال‌های متنوع‌ ماهواره‌ای و حمام اختصاصی نیز هستند

5.هتل ۵ ستاره لمردین پوکت – LE MERDIEN PUKET

هتل لمریدن پوکت، جزو هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر پوکت به‌حساب می‌آید. این هتل در قلب طبیعت آرامش‌بخش پوکت جای گرفته است. نکته جالب این است که این هتل تا ساحل پاتونگ فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد و این مورد برای گردشگران یک مزیت مهم به‌حساب می‌آید.

در این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات در بالاترین سطح و کیفیت ممکن در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. از رستوران گرفته تا انواع تفریحات آبی، سالن زیبایی و فروشگاه‌های مختلف تنها بخشی از امکانات این هتل ۵ ستاره به شمار می‌رود.

6.هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت – JW Marriott

این هتل ۵ ستاره با قرار گرفتن در میان دو برج، جذابیت خاص خود را در بین دیگر بهترین هتل های پوکت دارد. هتل جی دبلیو ماربوت به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و نزدیکی به مراکز خرید از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل در تمامی قسمت‌های خود اینترنت رایگان عرضه می‌کند و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، اسب‌سواری، بولینگ و کلوپ‌ شبانه نیز اشاره کرد. این هتل دارای باشگاه بدن‌سازی است که می‌توانید در کلاس‌های این باشگاه شرکت کنید و از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا بهره‌مند شوید.

7.هتل ۵ ستاره هیلتون پوکت – Hilton Phuket Arcadia

هتل هیلتون پوکت ارکادیا هتلی مجهز و پنج ستاره‌ در منطقه ساحلی کارون در تایلند قرار گرفته‌است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و این امر باعث شده‌است که این هتل جزء بهترین هتل‌های پوکت قرار بگیرد. این هتل دارای امکانات بسیار بالایی است به عنوان نمونه در محوطه این هتل مبلمانی چیده‌ شده‌است که می‌توانید در هنگام شب یا عصر در این مبلمان استراحت کنید.

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به میز تنیس، اسکواش و باشگاه بدن‌سازی نیز اشاره کرد. این هتل دارای استخرهای روبازی است که در آن‌ها سرسره‌هایی قرار دارد، که این کار باعث‌ شده‌است این هتل از نظر مسافران در جایگاه بالای قرار بگیرد.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارزان ترین هتل های تایلند برای سفرهای اقتصادی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت