اطلاعات کامل هتل آندامان بیچ سوییتس پوکت

قبلی
بعدی

Andaman Beach Suites Hotel

اطلاعات کامل هتل آندامان بیچ سوییتس پوکت

Andaman Beach Suites Hotel

هتل Andaman Beach Suites در 150 متری ساحل پاتونگ، مشرف به دریای آندامان است و دارای یک استخر است. برخی از اتاق ها منظره ای از دریا دارند. وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است. مرکز خرید Jungceylon و جاده پرجنب‌وجوش Bangla در 15 دقیقه پیاده‌روی تا هتل بیچ سوئیت قرار دارند. فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

اتاق‌ها دارای مبلمان چوبی کلاسیک و صندوق امانات و امکانات تهیه چای و قهوه هستند. حمام های ضمیمه دارای امکانات دوش هستند. مهمانان می توانند از یک جلسه در سونا لذت ببرند. زمین تنیس و مرکز تناسب اندام موجود است.

اتاق بازی کودکان برای کودکان کوچک و گوشه اینترنت برای راحتی مهمانان وجود دارد. رستوران سوئیت ها انواع غذاهای تایلندی و بین المللی را ارائه می دهد. نوشیدنی ها در The Poolside Snack Corner و در Lobby Bar سرو می شود. طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از ساحل پاتونگ است. زوج‌ها به‌خصوص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 8.9 دادند.

برای رزرو تور وهتل های تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل آندامان بیچ سوییتس پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت