اطلاعات کامل هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت

قبلی
بعدی

Dusit Thani Laguna Phuket 

اطلاعات کامل هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت

Dusit Thani Laguna Phuket 

این ملک 3 دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. Dusit Thani Laguna Phuket – SHA Extra Plus در امتداد ساحل بنگ تائو در مجموعه تفریحی لاگونا پوکت واقع شده است. اتاق‌های مهمان مدرن با الهام از تایلندی و امکانات استخر در این هتل مجلل منتظر مهمانان هستند.

میهمانان می توانند غذاهای ایتالیایی را در رستوران برنده جایزه La Trattoria با اجاق پیتزا در فضای باز و سالن استراحت خود امتحان کنند. اتاق‌ها و سوئیت‌های مجلل در Dusit Thani Laguna Phuket – SHA Extra Plusare با وسایل چوبی کلاسیک و پارچه‌های تایلندی با رنگ‌های زنده تزئین شده‌اند. کانال های تلویزیون کابلی و امکانات تهیه چای/قهوه ارائه می شود.

وای فای رایگان در کل هتل ارائه می شود. مهمانان می توانند در کلاس آشپزی تایلندی شرکت کنند. ورزش های آبی نیز در داخل استراحتگاه انجام می شود. Dusit Thani Laguna Phuket – SHA Extra Plus 5 گزینه غذاخوری را ارائه می دهد که مهمانان می توانند غذاهای بین المللی و ایتالیایی را امتحان کنند.

غذاهای دریایی و کبابی در رستوران و میخانه ساحلی Casuarina ارائه می شود، در حالی که Ruen Thai غذاهای محلی سنتی دارد. مهمانان همچنین می توانند از موسیقی زنده همراه با یک کوکتل در سالن هورایزن لذت ببرند. ساحل پاتونگ 30 دقیقه با ماشین از Dusit Thani Laguna Phuket فاصله دارد. نیم ساعت رانندگی میهمانان را به شهر پوکت می آورد. زوج‌ها به‌ویژه این مکان را دوست دارند – آن‌ها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.2 دادند.

برای رزرو تور و هتل های تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت