اطلاعات کامل هتل نووتل پوکت کاتا آویستا ریزورت اند اسپا پوکت

قبلی
بعدی

Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa

اطلاعات کامل هتل نووتل پوکت کاتا آویستا ریزورت اند اسپا پوکت

Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa


شما واجد شرایط تخفیف Genius در Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa هستید! برای صرفه جویی در این ملک، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد شوید.

Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa واقع در ساحل کاتا، در میان تپه‌های سرسبز قرار دارد و چشم‌انداز وسیعی از دریا ارائه می‌کند. اقامتگاه های مجلل دارای اتاق های بزرگ با بالکن یا تراس است. اتاق های شیک Novotel Phuket Kata Avista مشرف به دریا، استخر یا باغ هستند. یک دستگاه پخش دی وی دی با تلویزیون صفحه تخت راه آسانی را برای رفع خستگی فراهم می کند. مهمانان می توانند از ماساژ و درمان بدن در اسپا InBalance لذت ببرند یا در استخر شنای آرامش بخش داشته باشند. بچه‌ها می‌توانند در منطقه «کودکان» بازی کنند، در حالی که بزرگسالان می‌توانند به ماجراجویی پیاده‌روی یا ساحل بروند.

یک استراحتگاه ایده آل برای خانواده ها. سرسره آبی و پد اسپلش در محل برای خانواده ها در دسترس است. غذاهای دریایی تازه، غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی در En Vogue سرو می شود. فهرست گسترده ای از نوشیدنی ها نیز موجود است. سرویس اتاق و بوفه صبحانه ارائه می شود.

از نوشیدنی‌های با طراوت در بار شنای Zing لذت ببرید. Novotel Phuket Kata Avista Resort and Spa تنها 5 دقیقه پیاده تا ساحل کاتا فاصله دارد.

مراکز خرید و سرگرمی در 10 دقیقه پیاده روی هستند. ساحل کارون فقط 3 دقیقه با ماشین یا 12 دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

برای رزرو هتل و تورهای تایلند با ما در ارتباط باشید.

02188487125

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل هتل نووتل پوکت کاتا آویستا ریزورت اند اسپا پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت