اطلاعات کامل کی ریزورت اند اسپا پوکت

قبلی
بعدی

The Kee Resort & Spa

اطلاعات کامل کی ریزورت اند اسپا پوکت

The Kee Resort & Spa

کی ریزورت و اسپا که در کنار جاده بنگلا قرار دارد، اقامتگاه‌هایی بزرگ با تلویزیون صفحه‌تخت و بالکن خصوصی ارائه می‌دهد. استراحتگاه دارای یک استخر روباز و یک بار روی پشت بام با چشم‌انداز خط افق خلیج پاتونگ است. هتل کی ریزورت که 5 دقیقه پیاده از ساحل پاتونگ فاصله دارد، 19 کیلومتر تا شهر پوکت و 40 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد.

اتاق‌های مدرن کی ریزورت با کف‌پوش کاشی‌شده، نور گرم دارند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع و حمام خصوصی بزرگ است و همچنین دارای یک تخت خواب و یک مینی بار است. سرویس اتاق ارائه می شود. Kee Kitchen در تمام طول روز باز است و دارای یک بار کاملاً مجهز است که هم غذاهای محلی و هم بین‌المللی سرو می‌کند.

می‌توانید از کوکتل‌ها و میان‌وعده‌های خوشمزه با منظره غروب آفتاب خیره‌کننده در پس‌زمینه در پشت بام Kee Sky Lounge لذت ببرید. برای داشتن محیطی آرام تر و خودمانی تر، بار لابی میان وعده های سبک و انواع قهوه و چای ویژه ارائه می دهد. مهمانان استراحتگاه می توانند در مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا در اسپا استراحت کنند. کی ریزورت همچنین دارای میز تور، میدان خرید و کلینیک سلامتی است. پارکینگ رایگان ارائه شده است. وای فای رایگان است.

طبق بررسی های مستقل، این قسمت مورد علاقه مهمانان ما از ساحل پاتونگ است.

زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند – آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.4 دادند.

برای رزرو هتل و تور های تایلند با  ما در ارتباط باشید.

02188487124

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات کامل کی ریزورت اند اسپا پوکت

هلدینگ گردشگری پارسا گشت