اطلاعات گردشگری ایتالیا

ایتالیا

ایتالیا پنجمین کشور پر جمعیت اروپا و 23مین کشور پر جمعیت دنیا است و جزو 8 کشور صنعتی جهان محسوب می شود.
آب و هوای ایتالیا بسیار مطبوع است ؛ به طوریکه بیشتر هوای معتدل فصلی دارد و آب هوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان های داخلی تفاوت زیادی دارد

زندگی به سبک ایتالیایی :

در کمتر جایی از دنیا هنر و زندگی اینقدر آسان با هم درآمیخته می شوند.این کشور ممکن است مهد ظهور نامهای شاخصی چون دانته، میکلانژ، داوینچی، بوتیچلی بوده باشد اما سرزمین سالواتوره فراگامو، جورجو آرمانی و گوالتی یرو مارکزی نیز به حساب می آید. غذا، مُد، هنر و معماری – خیلی زود متوجه خواهید شد که ریشه و معنای زندگی در ایتالیا، تعلق خلل ناپذیر مردمان این کشور به خوش زیستن در زندگی است. بسیاری از ایتالیایی ها قلباً به رایحه ی ماندگار پنیر ایتالیایی، یا خلق لطافت های هنری در مجسمه هایی از سنگ سخت یا ظرافت های کنسرت ویوالدی توجه دارند. در عین وجود دیدگاهی زیبا به زندگی، توجهی احساساتی به سبک و جزئیات در همگی مردم این کشور نهفته است.

درباره ایتالیا

غذاهای ایتالیایی :

بعد از این باید سراغ غذاها رفت. ایتالیا به معنای واقعی کلمه، جشن بی پایان انواع غذاهاست. فارغ از اینکه اساساً به غذا علاقه مند هستید یا خیر، درخواهید یافت که نمی توان به سادگی از غذاهای اشتهاآور ایتالیایی گذشت. حتی طعم ساده ترین اسنک می تواند شما را دگرگون سازد، و یک برش پیتزای اصیل ایتالیایی یا میگو سوخاری قیفی یا دسر بستنی ایتالیایی با دانه های پسته جای خود را دارند.

راز این شعبده، توجه بعضاً افراطی به استفاده از بهترین و تازه ترین مواد غذایی و فراورده های فصلی است.
در عین آنکه جنبش غذای آهسته در ایتالیا درصدد حمایت از ریشه های پیشه ورانه این سبک است، آشپزی مدرن ایتالیایی نیز مملو از نوآوری است. هم اکنون در باغ های زیتون ایتالیا جدیدترین روش ها به کمک آمده اند تا طعم سنتی روغن زیتون ایتالیایی کماکان مانند گذشته باقی بماند.

جغرافیای ایتالیا :

هم راستا با دلبستگی عمیق مردم ایتالیا به مد، شکل چکمه مانند این کشور آن را به یکی از سمبلیک ترین کشورها در جغرافیای جهان بدل کرده است. عرض کم و کشیدگی زمین از بالا تا پایین آن را از سه طرف به چهار دریای مدیترانه ای (دریاهای آدریاتیک، لونین، لیگوریان و تایرنین) متصل نموده است.

در حالی که دیواره شمالی کوه های آلپ و دولومیتز و نیز دریاچه های منجمد در شمال یخبندان ایجاد میکنند، کوه های آتشفشانی وِزُووِیِس، اِتنا و اِسترومبولی در آبخست سیسیل در جنوب این سرزمین در جوش و خروش اند. ایتالیا فراتر از تصویر سنتی ای که از شهرها و موزه های آن وجود دارد، تنها محلی برای سیر و سیاحت نیست.

از تجربه صخره نوردی در دیواره های عمودی تا اسب سواری در زمینهای مردابی و حاصلخیز مارِما یا غواصی در آبهای زلال و پر از صخره های مرجانی، همه و همه شما را می خوانند تا از نزدیک آنها را تجربه کنید.

جاذبه های توریستی ایتالیا

با جمعیتی غریب به 44 میلیون نفر توریست در سال 2010، ایتالیا پنجمین کشور دنیا از نظر تعداد توریست می باشد.
بر اساس آماری از سازمان یونسکو بیشتر از نیمی از میراث فرهنگی کل جهان در ایتالیا جای دارد. غنای فرهنگی در کشوری که تنها 0.25 % از سطح خشکی دنیا به آن اختصاص دارد در هر حالتی غیر قابل محاسبه می باشد. درخشش هنر با آثار غير قابل شمارش آن، شاهكارهاي هنرمندان نام آشنا، از صدها سال پیش گردشگران خارجي را به سوي ایتالیا مي خواند .

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری ایتالیا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت