اطلاعات گردشگری تایوان

تایوان

 

پایتخت سیاسی و اقتصادی تایوان، شهر چین تایپه محسوب می شود که از نظر تراکم جمعیت در لیست پرجمعیت ترین شهرهای روی زمین قرار دارد. چین تایپه توسط کوه های شمالی جزیره محصور شده است و به طور کلی جمعیت سه میلیونی برای آن گزارش شده است . این منطقه دارای بازارها و آسمان خراش ها و همینطور معابد زیادی است.

وقتی در چین تایپه قدم می زنید اولین حسی که برای شما ایجاد می شود ساختمان های قدیمی و سنتی است اما وقتی دقیق تر شوید مشخص می‌شود که ساختمان های جدید و بسیار هوشمندی در این منطقه وجود دارد که با معیارهای بین المللی بسیار سازگار هستند.

نرخ پس انداز و سرمایه گذاری در چین تایپه بسیار بالا است و تحلیلگران معتقد هستند که تشکیل سرمایه نقش آسانی در توسعه موفق دارد، سرمایه‌سرانه در چین تایپه به طور کلی بیشتر از کشورهای در حال توسعه است و این عامل سبب شده است که میزان بهره وری و درآمد در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

جاذبه گردشگری تایوان:

فستیوال فانوس آسمانی پینگسی یک فضای بسیار جالب ایجاد می کند به طوریکه مردم یک منطقه را دور هم جمع می کند و فانوس های زیادی به هوا فرستاده می شود، فرستادن فانوس به آسمان در کشور چین تایپه سبب می شود که جشن های سالانه روز به روز بهتر شود و البته که فرهنگ های بومی زیادی نیز در این فستیوال دیده می شود.

این جشن تلفیقی از نشانه های مذهبی و تاریخی و فرهنگی است و در سطح ملی برگزار می شود. فستیوال فانوس یا فستیوال نارنجی یکی از جشن های بسیار جذاب است.

معابد فو گوئِنگ شان:

پایگاه یک جنبش مذهبی بین المللی بودایی تازه کار چینی در میان این مجتمع عظیم قرار گرفته است و امروزه درب آن به روی بازدید کنندگان باز است.

پارک ملی یوشان:

این پارک ملی پر از تعداد زیادی قله های مرتفع، دره های عمیق و باریک، گردنه های سرسبز و باشکوه و صخره های با شیب بسیار تند می باشد. به دلیل موقعیت مکانی نسبتاً دور دست آن، این پارک همچنان طبیعت خارق العاده و دست نخورده خود را حفظ کرده است.

پارک ملی کِنتینگ:

این پارک ملی که در شبه جزیره تایوان واقع شده، به علت وجود در یکی از جزایر جنوبی از این شبه جزیره، چشم اندازهای نفس گیر و بی نظیری را از اقیانوس به نمایش می گذارد. همچنین این پارک خانه ای برای گونه های مختلفی از انواع حیوانات و همینطور گیاهان است.

پارک ملی تاروکو:

این پارک ملی دارای مسیرهای بی شماری است که به ماجراجویان اجازه می دهد تا در میان طبیعت زیبا و خارق العاده آن که نظیر آبشارها، دره باریک تاروکو و رودخانه لیوُ به گردش بپردازند. یکی از هیجان انگیز ترین و غیر طبیعی ترین ویژگی های دیدنی در این منطقه، دره هایی هستند که از سنگ مرمر به وجود آمده اند

جنگل تایپینگ شان:

این منطقه تفریحی از جنگل ملی تایپینگ شان، بخش بسیار عظیمی را در منطقه ای کوهستانی پوشش می دهد و دارای مناظر دیدنی و پر ابهتی است. این مناظر شامل رودخانه ها، نهرهای آب، زمین های سرسبز و باشکوه، دریاچه ها و کلی نقاط دیدنی دیگر بر فراز یک منطقه طبیعی با چشم اندازی نفس گیر می باشند تا آن را به مکانی استثنایی برای بازدید گردشگرها تبدیل کند.

ویزای تایوان:

ویزای تایوان برای اتباع ایرانی ویزای بیزنس بوده و ارائه دعوتنامه از سوی مسافران که مشخص نماید به چه دلیلی و در چه تاریخ قصد سفر به تایوان را دارند، الزامی می باشد.
در تورهای نمایشگاهی که توسط آندیا سیر برگزار می گردد زمانی نیز برای بازدید از تایوان و آشنایی با شهر تایپه برنامه ریزی شده است و البته چنانچه مسافران قصد اقامت بیشتر در کشور تایوان را داشته باشند با هماهنگی قبلی این امر امکان پذیر می باشد.

ویزای توریستی کشور چین تایپه یک ویزای یکبار ورود است که برای فضای گردشگری صادر می شود و بعد از اتمام مهلت ویزا فرد باید چین تایپه را ترک کند.

ویزای توریستی چین تایپه به صورت چند بار ورود نبوده و تنها ویزای تجاری این کشور چند بار ورود است.

مدارک ویزای تایوان:

1- اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار (پاسپورت مسافر امضا شود)
2-دعوتنامه نامه (روی سربرگ شرکت دعوت کننده باشد ومشخصات کامل شرکت ،اسم شخص دعوت کننده قیدگردد)
3-جواز کسب ، روزنامه رسمی ، مدارک شغلی معتبر یا گواهی اشتغال به کار(به لاتین و مهر لاتین و با ذکر سمت ، تاریخ شروع به کار و حقوق به دلار)
4- نامه درخواست ویزا ( به لاتین و مهر لاتین با ذکر سمت و شماره پاسپورت و تاریخ شروع بکار و دلیل سفر و مدت اقامت)
5- گواهی تمکن مالی آخرین مانده حساب به دلار( بالای 5000دلار) و پرینت گردش حساب 3 و یا 6 ماه گذشته
6- 3 قطعه عکس 4*3رنگی جدید پشت زمینه سفید( حداکثربرای3ماه گذشته)
7-(LC, INVOICE, T/T, PAYMENT) سوابق کاری با طرف تایوانی
8- بیزینس کارت (کارت ویزیت به لاتین)
9- فرم تعهد نامه
10-رزرو هتل و ووچر هتل
11 -پر کردن فرم مشخصات فردی
12-تکمیل و امضا اپلیکنت
Authorization Letter-13

مدت زمان اقامت ویزای تایوان :
ویزای این کشور بسته به نوع مدارک ارائه شده و افسر مربوطه در کنسولگری 14 و یا 30 روزه می باشد.

مدت زمان اعتبار ویزا تایوان

۱.اعتبار ویزای های تک سفره سه ماه تا یک سال است به طوری که می‌توانید به مدت ۱۴، ۳۰، ۶۰ و ۹۰ روز در خاک این کشور حضور داشته باشید.
۲.ویزاهای چند سفره که مخصوص اهداف کاری هستند از زمان صدورش به مدت ۶ ماه اعتبار دارد.
۳.اگر قصد دارید بیش از ۶ ماه در کشور تایوان بمانید، باید ویزای اقامت داشته باشید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

کارگزار تور ژاپن

ژاپن ژاپن | کشور ژاپن ژاپن یا جزیره ژاپن کشوری واقع در آسیای شرقی و شمال غرب اقیانوس آرام است. از دیگر همسایگان ژاپن کره

جاهای دیدنی تایلند

جاهای دیدنی تایلند ر شرق آسیا، تایلند، کشور هزاران معبد و هزاران لبخند، به یکی از پرطرفداران‌ترین نقاط گردشگری جهان تبدیل شده است. کشوری که

تور ویتنام1403-02188487124

ویتنام سرزمینی افسانه‌ای است که زیبایی‌های طبیعی بی‌نظیری دارد. این سرزمین بلند و باریک که در جنوب شرقی آسیا و در کناره‌های دریای چین جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری تایوان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت