اطلاعات گردشگری کره جنوبی

کره جنوبی

جاهای دیدنی کره جنوبی بسیار متنوع هستند و در سر تا سر این کشور آسیایی پراکنده شده‌اند. کره جنوبی کشوری با قدمت طولانی نبوده و شکل گیری مرزهای سیاسی آن به پایان جنگ جهانی دوم باز می‌گردد اما بر خلاف محدوده مرزهای کشور، محدوده مرزهای تاریخی این پهنه به هزاران سال قبل باز می‌گردد.

تاریخ کهن کره و طبیعت فوق‌العاده آن، این کشور را به یکی از جاذبه‌های گردشگری در قلب آسیا تبدیل کرده و هر ساله مسافران زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی کره جنوبی به این کشور وارد می‌شوند.

 

جاهای دیدنی کره جنوبی

 

کاخ چانگ دیوک گونگ

نمای واقعی تاریخ سلطنتی کره را می‌توان در کاخ چانگ دیوک گونگ مشاهده کرد. این کاخ یکی از 5 کاخی بود که در قرن پانزدهم به دست خانواده سلطنتی چوسان در اطراف شهر سئول ساخته شد. چانگ دیوک گونگ محل اقامت پادشاهان و اطرافیان آن‌ها بوده و شامل یک مجموعه بزرگ اتاق‌های اقامتی، کتابخانه، اتاق ملاقات، اتاق غذاخوری و باغی 30 هکتاری است.

این کاخ محبوب‌ترین کاخ برای خاندان چوسان بوده و بیشترین دوره اقامتی پادشاهان کره در این مجموعه کاخ سپری شده است.

باغ اطراف کاخ از دیدنی‌های مهم این جاذبه تاریخی بوده و با دریاچه های رنگارنگ، ساختمان‌های پاگودا، انواع گونه های گیاهی و جویبارها تزیین شده است.

شهر بوسان

یکی از جاذبه‌های دیدنی شهر بوسان روستای گامچئون است. این روستا همانند سانتورینی یونان بوده و دهکده‌ای رنگارنگ بر روی تپه‌ای بلند رو به دریا قرار دارد. اگر اهل غذاهای دریایی هستید نیز بوسان مرکز تجاری غذاهای دریایی کره محسوب شده و در رستوران‌های آن می‌توان خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی را سرو کرد.

برج سئول

تماشای دید 360 درجه از شهر سئول تنها بر روی برج بلند این شهر ممکن است. برج سئول بر روی کوه نامسان و در محوطه پارکی به همین نام قرار گرفته است. برای رسیدن به برج سئول بایستی مسیر سراشیبی پارک را پیاده روی کرده و سپس به برج 237 متری سئول رسید.

برج سئول

پارک ملی سئوراکسان

اگر اهل ماجراجویی و عاشق طبیعت هستید حتما سری به پارک ملی سئوراکسان در نزدیکی شهر سئول بزنید. این پارک را می‌توان یکی از اصلی‌ترین جاهای دیدنی کره جنوبی عنوان کرد که پذیرا بازدیدکنندگان بسیاری است. شهرت این پارک به تنوع طبیعی موجود در آن بوده که شامل بیش از ۱۵۰۰ گونه‌ی جانوری و بیش از هزار گونه‌ی متفاوت گیاهی است.

در نزدیکی پارک سئوراکسان دو معبد قدیمی بودایی نیز قرار دارد. معماری یکی از این دو معبد بسیار متفاوت بوده و به دلیل وجود حوضچه‌های فراوان اطراف آن به معبد یک صد حوضچه نیز معروف است. از دیگر جاذبه‌های طبیعی این پارک می‌توان به صخره‌های Gongnyong Ridge با ظاهری شبیه به فلس‌های دایناسور اشاره کرد.

سئوراکسان

موزه ملی کره

یکی از بزرگترین موزه‌های جهان موزه ملی کره بوده که در مرکز شهر سئول قرار دارد. این موزه بسیار شبیه به موزه مترو پولیتن نیویورک و موزه لوور بوده و برای گشتن آن نیاز به یک روز کامل دارید. کلکسیون‌های این موزه شامل هنر، تاریخ و باستان‌شناسی می‌شوند و تاریخ و فرهنگ و زندگی مردمان کره را روایت می‌کنند.

موزه ملی کره

جزیره ججو

برای داشتن یک مسافرت هیجان انگیز سفر به جزیره ججو را در برنامه بازدید خود از جاهای دیدنی کره جنوبی قرار دهید. این جزیره در صورت سفر هوایی یک ساعت با شهر سئول فاصله دارد و به راحتی می‌توان از پایتخت به آن سفر کرد.

ججو مملو از کوه‌های آتشفشانی و غارهای مختلف بوده و بلندترین کوهکره جنوبی با نام هالاسان در این جزیره قرار دارد.

دیگر مکانی دیدنی این جزیره ساحل جونگمون است. این ساحل دارای طبیعتی بی مثال و دریایی آبی رنگ بوده و یکی از قدیمی‌ترین سنت‌های رایج این منطقه در کنار ساحل آن اجرا می‌شود؛ در این سنت قدیمی زنان بدون استفاده از وسایل غواصی به کف ساحل سر زده و انواع ماهی، صدف و مروارید بدون هیچ تجهیزاتی صید می‌کنند.

جزیره ججو

معبد هائینسا

قدیمی‌ترین معبد دست نخورده بودایی در خاک کره معبد هائینسا است. این معبد قدمتش به 1200 سال قبل باز می‌گردد و در استان جئونسانگنام-دو کره جنوبی قرار دارد. یکی از علت‌های شهرت این معبد بودایی وجود بیش از 81 هزار دست نوشته چوبی حکاکی شده است. همچنین این معبد محل نگهداری کتب خطی کره‌ای معروف به تریپی‌تاکا است.

معبد

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری تفلیس-02188487124

تور تفلیس یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین تورهای گردشگری در گرجستان است. پرواز تفلیس یکی از آن دسته پروازهایی است که گردشگران و مسافران

تور لحظه آخری باتومی

باتومی نحوه برگزاری تور باتومی به‌صورت مستقیم در گذشته تور باتومی گرجستان فقط با پروازهای غیر مستقیم انجام می‌شد. در حال حاضر یک خط پروازی

تور ارزان چین_02188487123

تورچین چین کشور پهناور و تاریخی است که سفر به آن می تواند دنیای دیگری را به شما نشان دهد. نکته جالبی که در این

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری کره جنوبی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت