اطلاعات گردشگری کوش آداسی

کوش آداسی

یکی از پرطرفدارترین شهرهای بندری ترکیه که چند سالی است مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته، کوش آداسی است. کوش آداسی به دلیل جذابیت های بسیارش مانند سواحل زیبا، آفتاب، دریا و تفریحات سرگرم کننده و مراکز خرید ارزان و خوبش مشهور است. اگرچه این شهر بندری، بخش بزرگ جذابیتش را مدیون دریاست اما مناطق تاریخی غنی آن را نباید از یاد برد

مختصری از تاریخ شهر کوش آداسی

شهر افسوس در سال ۳۰۰۰ هجری قمری توسط ایونی‌ها در نزدیکی کوش آداسی کنونی تأسیس شد. این شهر در سال ۵۴۶ قبل از میلاد به تصرف ایرانیان درآمد. در سال ۲۰۰ قبل از میلاد امپراتوری روم این شهر را به تصرف خود درآورد و بعد از تقسیم امپراتوری رم، امپراتوری رم شرقی بر این شهر تسلط یافت. یک زلزله باعث تغییر مسیر رودخانه، آب و هوا و در نتیجه نابودی شهر افسوس در نزدیکی کوشی آداسی گردید و بندر جدیدی با نام یونانی اسکالا نُوا (اسکلهٔ نو) در محل کنونی کوش آداسی تأسیس شد و جای بندرگاه افسوس را گرفت.

پس از حمله سلطان محمد فاتح، این شهر در سال ۱۴۱۳ توسط امپراتوری عثمانی اداره می‌شد. در دوران سلطنت عثمانی‌ها، اسکالا نوا به ساختمان‌های با شکوه مشهور شد. پس از جنگ جهانی اول در سال ۱۹۱۹ کوشی آداسی مورد تاخت و تاز یونانیان قرار گرفت و طی یک مبارزه طولانی در سال ۱۹۲۲ اسکالا نوا بخشی از جمهوری ترکیه شد. پس از نبرد چناق‌ قلعه و پیروزی آتاترک، وی به اسکالا نوا آمده و پس از آگاهی از نام یونانی آن به دلیل درگیری های ترک ها و یونان، نام بندر را بر اساس نام جزیره‌ای در نزدیکی آن به کوش آداسی یا جزیرهٔ پرنده تغییر داد.

هتل های پیشنهادی در شهر کوش آداسی

 توسان بیچ ریزورت | Tusan Beach Resort Hotel

هتل ۵ ستاره توسان بیج ریزورت یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی ترکیه است. این هتل تا ساحل فاصله چندانی ندارد از همین رو گزینه مناسبی برای اقامت است. از جمله امکانات این هتل می توان به ۲ استخر، غذاهای بین المللی و ترکیه ای، سالن تئاتر و کلاس های یوگا می توان اشاره کرد.

سی لایت | Sealight Resort Hotel

دیگر هل ۵ ستاره شهر کوش آداستی سی لایت است که در ۵ کیلومتری این شهر قرار گرفته است. اگر به امکانات رفاهی این هتل اشاره کنید مرکز اسپا و ماساژ، ۳ استخر سرباز به همراه پارک آبی و یک استخر سرپوشیده داره. تمامی اتاقها مجهز به تلویزیون LCD ،تهویه و مینی بار از جمله آنها هستند.

 گرند بلو اسکای اینترنشنال | Grand Blue Sky International Hotel

هتل ۴ ستاره ای که می خواهیم در راهنمای سفر به کوش آداسی معرفی کنیم، هتل گرند بلو اسکای نام دارد. این هتل در حاشیه ساحلی دریای اژه و در کنار مناظر شگفت انگیز دریای شهر آیدین قرار دارد. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می شود به استخرهای متعدد سرپوشیده و سرباز به همراه تخت های آفتابگیری ، ماساژ ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری ، مدرسه شیرجه ، ۲ زمین تنیس ، یک حمام سنتی ، قایقرانی با کانو ، تفریحات شبانه و کلوپ کودکان با مدیریت یک تیم حرفه ای و سرگرم کننده اشاره کرد .

هتلهای 5 ستاره کوش آداسی

 بلو ویستا هیل کوش آداسی

موقعیت جغرافیایی هتل بلو ویستا هیل به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را  و در فاصله ی 7 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. گردشگران تور ترکیه برای رسیدن به هتل بلو ویستا از فرودگاه ازمیر باید 100 کیلومتر مسیر را طی کرد. مهمانان هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی میتوانند از بین همه ی اتاق های رو به ساحل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. 

اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید .

گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در اتاق های هتل بلو ویستا هیل بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. این هتل دارای دو استخر در فضای باز حیاط و یک استخر سرپوشیده میباشد که امکان استفاده از آن در تمام فصول از سال قابل استفاده میباشد.  توجه داشته باشید که امکان استفاده از استخرها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، سالن بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید.

این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل بلو ویستا هیل دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند.

در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل بلو ویستا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند.

در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد. هتل بلو ویستا هیل دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و لذت ببرید.

هتل آریا کلارس کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل آریا کلارس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. برای رسیدن به هتل آریا کلارس کوش آداسی از فرودگاه باید 45 کیلومتر مسیر را طی کرد. مهمانان هتل آریا کلارس کوش آداسی میتوانند از بین 504 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل آریا کلارس یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز ، تلفن ، وان و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. هر یک از اتاق های هتل آریا کلارس کوش آداسی بالکن هایی با امکانات خاصی دارند که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. این هتل دارای یک استخر در فضای بسته میباشد که در تمام فصول از سال قابل استفاده خواهد بود و همچنین یک استخر بزرگ در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل آریا کلارس دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، ساحل و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل آریا کلارس کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل آریا کلارس کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل در دسترس میباشد. هتل آریا کلارس کوش آداسی دارای یک باغ بزرگ، زمین گلف ، بیلیارد و ساحل اختصاصی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد. در ساحل اختصاصی هتل آریا کلارس امکانات آفتاب گیری از جمله تخت و چتر های آفتاب گیری فراهم شده است.

هتل توسان کوش آداسی

موقعیت جغرافیایی هتل توسان کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط یک دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به هتل توسان کوش آداسی از فرودگاه باید 76 کیلومتر مسیر را طی کرد. مهمانان تور ترکیه در هتل توسان کوش آداسی میتوانند از بین 377 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل توسان کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز ، سشوار و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته در این هتل زیبای 5 ستاره خدمات ویژه ی برای مهمانان معلول در نظر گرفته است. این هتل دارای دو استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و یک پارک آبی بزرگ مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل توسان کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل توسان کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل توسان دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد. هتل توسان دارای باغ ، زمین تنیس و ساحل اختصاصی بوده و همه ی امکانات استراحتی و آفتاب گیری در آنجا فراهم میباشد، شما در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

هتل رامادا کوش آداسی

موقعیت جغرافیایی هتل رامادا کوش آداسی به گونه ای است که در بالای یک صخره ی سرسبز بوده و رو به دریا میباشد، در حالیکه از هتل رامادا دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را خواهید داشت و با مرکز شهر فقط یک کیلومتر دورتر است. برای رسیدن به هتل رامادا، گردشگران تور ترکیه از فرودگاه باید 80 کیلومتر مسیر را طی کنند ، البته هتل رامادا خدمات ترانسفر فرودگاهی را توسط شرکت شاتل انجام میدهد. مهمانان هتل رامادا میتوانند از بین اتاق های ویلایی و رو به دریا، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل رامادا کوش آداسی یک یخچال بزرگ ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. اتاق های ویلایی هتل رامادا هر کدام دارای یک استخر خصوصی میباشند، در این اتاق ها بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. این هتل دارای 5 استخر بزرگ بوده که یکی از آنها در فضای بسته و دارای سقف است و در هر فصلی قابل استفاده میباشد و مابقی استخر ها در فضای باز حیاط میباشد و امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان خواهد بود. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری با سرسره های آبی که مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان و بزرگسالان در نظر ساخته شده است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل رامادا کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل رامادا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل رامادا کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد. هتل رامادا در کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال ، زمین تنیس و یک زمین گلف بزرگ بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستان و خانوادتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

 هتل فانتاسیا کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل فانتاسیا کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، این هتل در 8 طبقه با بهترین امکانات در مساحت 6000 متر مربعی ساخته شده است. گردشگران تور ترکیه برای انتقال از فرودگاه میتوانند از سرویس ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند. مهمانان هتل فانتاسیا میتوانند از بین اتاق های زیبای رو به باغ ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل فانتاسیا یک مینی یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در حالیکه همه ی کارکنان هتل برای راحتی برقراری ارتباط با مهمانان تور ترکیه به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند . در اتاق های هتل فانتاسیا کوش آداسی بالکن های بزرگی وجود دارد که امکانات استراحتی فراهم شده است و هرکدام رو به باغ بوده و میتوانید ساعت ها استراحت کنید و لذت ببرید. این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر بزرگ در حیاط دارد که در وسط آن یک استخر کوچکتر قرار گرفته است، امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان هتل رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل فانتاسیا کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف شیک ترک استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل فانتاسیا کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل فانتاسیا کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد. هتل فانتاسیا دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس ، میز بیلیارد و اتاق بازی کامپیوتری بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

هتل ل بلو کوش اداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل ل بلو به گونه ای است که در سواحل دریای اژه قرار دارد. این هتل دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر کوش آداسی را داشته و در فاصله ی 3 کیلومتری از شهر قرار گرفته است. شرکت کنندگان تور ترکیه از فرودگاه برای رسیدن به هتل ل بلو کوش آداسی باید 72 کیلومتر مسیر را طی کنند. مهمانان هتل ل بلو کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های شیک، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها بسیار زیبا طراحی و دیزاین شده اند و همچنین دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل ل بلو یک مینی یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در اتاق های هتل ل بلو کوش آداسی بالکن های کوچکی ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. ساحل اختصاصی یکی دیگر امکانات خاص هتل ل بلو است که همه ی شرایط تفریحی، استراحتی و آفتاب گیری را برای مهمانانش محیا کرده است. این هتل دارای یک استخر بزرگ در محوطه ی حیاط بوده که امکان استفاده از آن برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از آبگرم ، حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا بهره ببرید. این هتل 5 ستاره پارک تفریحی و استخری مخصوص برای سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل ل بلو کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال ، زمین تنیس و پیست دوچرخه سواری و همچنین تفریحات آبی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و ساعت ها لذت ببرید. هتل ل بلو دارای رستوران های لوکس و مجهزی میباشد و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و غذاهای دریایی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند. هتل ل بلو کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل ل بلو دارای یک کتابخانه ی کوچک و یک سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل به خصوص اتاق ها در دسترس میباشد.

هتل سی لایت کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل سی لایت کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد و در فاصله ی 5 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی میباشد. شما برای رسیدن به این هتل از فرودگاه ازمیر باید 72 کیلومتر مسیر را طی کنید البته هتل سی لایت در پکیج های تور ترکیه خدمات ترانسفر فرودگاهی را برای همه ی مهمانانش ارائه میدهد. مهمانان هتل سی لایت کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های مدرن ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.  اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل سی لایت کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی است که در هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. بعضی از اتاق های هتل سی لایت دارای بالکن هایی با امکانات خاص میباشند که رو به ساحل و باغ بوده و میتوانید در آنجا ساعت ها استراحت کنید. هتل سی لایت کوش آداسی دارای ساحل خصوصی میباشد، این ساحل به مساحت 300 متر مربع بوده و امکانات تفریحی و آفتاب گیری در آنجا موجود میباشد. این هتل دارای یک استخر در فضای بسته بوده که استفاده از آن در تمام فصل سال ممکن است و 3 استخر در محوطه ی حیاط بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی، آبگرم  بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند و همچنین پرستاران کودک در این هتل از فرزندان شما در طول روز نگه داری میکنند تا شما به راحتی به تفریح بپردازید. هتل سی لایت دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. هتل سی لایت کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل سی لایت سامویی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل سی لایت در دسترس میباشد. این هتل 5 ستاره در کوش آداسی دارای باغ ، زمین گلف ، میز بیلیارد و میز تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که ساعات و لحظات خوشی را خواهید گذراند. 

هتل پالم وینگز کوش آداسی

  • هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، یک هتل بزرگ است که در میان باغ های سرسبز گرمسیری و در امتداد دریای اژه قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل پالم وینگز از فرودگاه باید 67 کیلومتر مسیر را طی کرد.  این هتل 5 ستاره دارای یک ساحل 500 متری اختصاصی بوده و در آنجا امکانات آفتاب گیری محیا میباشد. مهمانان هتل پالم وینگز کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هرکدام از اتاق های اتاق های شیک و مدرن هتل پالم وینگز دارای یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز بوده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است، البته در بعضی از اتاق ها حمام هایی با سیستم صوتی داخلی وجود دارد که آرامش واقعی را به هنگام حمام کردن حس خواهید کنید، و همچنین برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در هر یک از اتاق ها بالکن های خصوصی دارند که میتوانید ساعت ها از تماشای منظره ی دریای اژه و باغ ها لذت ببرید. این هتل دارای یک استخر آبگرم در فضای بسته و یک استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز با مربیان آموزشی در آنجا به بازی و تفریح مشغول شوند. هتل پالم وینگز دارای 6 رستوران لوکس و مجهز است که در آنجا از مهمانان با ظروف زیبا و شیک ترکیه ای پذیرایی میکنند. در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین بخش دیگری در این هتل وجود دارد که خدمات کافی شاپ را ارائه میدهد، مکانی آرام و ایده آل برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ خواهد بود. هتل پالم وینگز کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل پالم وینگز دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل پالم وینگز در دسترس میباشد. هتل پالم وینگز کوش آداسی دارای باغ ، امکانات قایقرانی، زمین والیبال ساحلی و میز تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد. 

 آمارا سی لایت کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل آمارا سی لایت کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. برای رسیدن به هتل آمارا سی لایت از فرودگاه باید 53 کیلومتر مسیر را طی کرد. مهمانان هتل آمارا سی لایت کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های لوکس، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. 
  • اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هرکدام از اتاق های هتل آمارا سی لایت کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید .
  • گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است که برای راحتی مهمانان حوله های تمیزی در نظر گرفته شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در

 سونیس افس رویال کوش آداسی

محل قرارگیری هتل سونیس افس رویال کوش آداسی در یک موقعیت عالی قرار گرفته است. که در فاصله ی نزدیکی از شهر قرار دارد. مهمانان هتل سونیس افس رویال میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند.

اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هرکدام از اتاق های هتل سونیس افس رویال کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هرروز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.

در هتل سونیس افس رویال بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی بزرگی بوده و بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و استراحت خواهد بود. این هتل دارای یک استخر در فضای باز با پارک آبی و یک استخر سرپوشیده است ، که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی و آبگرم بهره ببرید و از شما با نوشیدنی های خوشمزه پذیرایی میشود.

این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند. هتل سونیس افس رویال کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.

هتل سونیس افس رویال به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است. هتل سونیس افس رویال دارای سالن کنفرانس و سالن های نمایشگاهی مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و فضای هتل در دسترس میباشد. هتل سونیس افس رویال کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال و تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

 ریچموند افسوس کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل ریچموند افسوس به گونه ای است که در منطقه ی Pamucak قرار گرفته و اطراف هتل را درختان کاج محاصره کرده اند. این هتل زیبا خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر باید 70 کیلومتر مسیر را طی کنند تا از فرودگاه ازمیر به هتل ریچموند افسوس برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. از دیگر مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده و برنامه های شبانه میباشد که همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل ریچموند افسوس کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید. در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ مخصوص، که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. 

 کارپه دییم کلاروس کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل هتل کارپه دییم کلاروس به گونه ای است که در ساحل اوزدر قرار گرفته و دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر از فرودگاه باید 55 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل هتل کارپه دییم برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی همچون غواصی و قایق سواری فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است.
  • سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل هتل کارپه دییم کلاروس کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
  • در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ روباز ، یک استخر سرپوشیده ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات حمام ترکی و ماساژ مخصوصی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.

هتل آداکوله کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل آداکوله به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط 7 دقیقه تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد. هتل آداکوله در نزدیکی شهر باستانی افسس و خانه ویرجین ماری واقع شده است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر رایگان از فرودگاه باید 1 ساعت مسیر را طی کنند تا به هتل آداکوله برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. یکی دیگر از مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل در هتل آداکوله کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید. در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ با امکانات پارک آبی ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. 

 هتل پینه بای هالیدی کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل پینه بای هالیدی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر رایگان، از فرودگاه باید حدودا 20 کیلومتر مسیر را طی کنند تا به هتل پینه بای هالیدی برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. یکی دیگر از مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمانی به رنگ گرم و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل در این هتل پینه بای هالیدی کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید. در فضای حیاط هتل شما با 3 استخر سرپوشیده و 4 استخر بزرگ به همراه امکانات پارک آبی، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی های شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید. 

هتل کوشتور کلاب کوش آداسی

  • موقعیت جغرافیایی هتل کوشتور کلاب به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط 4.5 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد . این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است تا گردشگران با دیدنی های شهر کوش آداسی بیشتر آشنا شوند و همچنین شما با اقامت در این هتل زیبا و دنج در نزدیکی شهر باستانی افسس خواهید بود. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید  به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید. یکی دیگر از مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی بوده که در آنجا همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید. این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل در هتل کوشتور کلاب کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید. در فضای حیاط هتل شما با 2 استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ تایلندی که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.

محبوب ترین رستوران های کوش آداسی

ذائقه ی غذایی مردم ترکیه شباهت بسیار زیادی به ذائقه و طبع غذایی ایرانی ها دارد. در مهمترین غذاهای ترکی، گوشت حرف اول را می زند

رستوران اوستا کاظم

  • یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین رستوران های کوش آداسی که قدمتی بیش از نیم قرن در پخت غذا و رستوران داری دارد، رستوران اوستا کاظم است. اگر از علاقمندان ماهی و غذاهای دریایی هستید، این رستوران یکی از بهترین گزینه ها برای شماست تا از غذایتان نهایت لذت را ببرید.
  • غذاهای دریایی در این رستوران به صورت کبابی یا آب پز و یا سوخاری سرو می شوند. نمای این رستوران چوبی و میز و صندلی های آن نیز چوبی شکل به رنگ قهوه ای تیره می باشد و شکلی کاملا مشابه یک رستوران محلی ترکی و ساحلی دارد. صاحب رستوران پیرمردی به نام کاظم بوده که سال هاست در زمینه طبخ غذاهای دریایی فعالیت می کند و از پیشکسوتان محسوب می شود.
  • بنا بر نظر مشتریان، سرویس دهی در این رستوران بسیار سریع و حرفه ای می باشد. کلیه مواد اولیه در رستوران اوستا کاظم به صورت روزانه و تازه تهیه می شود. قیمت های آن نیز مناسب بوده و بهترین انتخاب برای یک نهار دلپذیر است. در نظر داشته باشید ساعت کار این رستوران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می باشد

رستوران هالیدی این

اگر دنبال یک رستوران محبوب با خدمات ارائه ی غذای بیست و چهارساعته هستید، این رستوران یکی از بهترین گزینه ها است. در اینجا انواع کباب، دنر، پیتزا و غذاهای ترکی ارائه می شود. معروف ترین غذای این رستوران کبابی معروف به کباب والی می باشد. این غذا که طرفداران بسیاری دارد، ترکیبی شگفت انگیز از گوشت مرغ، بره و گوساله است که به خوبی با ادویه ها و چاشنی ها طعم دار شده و کباب می شود. قیمت این کباب حدودا چهل لیره بوده و تقریبا قیمت مناسبی است. صندلی های رستوران هالیدی این هم در خیابان و هم در داخل محوطه سربسته رستوران چیده شده است. عمدتا به علت شلوغی فضای رستوران و مشتری های زیاد، لازم است دقایقی منتظر بمانید تا میزی برای شما خالی شود. شما می توانید پس از خوردن غذا از مغازه همجوار این رستوران باقلواهای بسیار خوشمزه به عنوان دسر انتخاب کنید و همراه با چایی لذت غذای خود را دوبرابر کنید.توجه داشته باشید اگر نصفه شب احساس گشنگی داشتید این رستوران خدمات بیست و چهار ساعته دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

کبابی حسن کولکووقلوو

همانطور که گفتیم اکثر غذاهای ترکی از گوشت راسته گوسفند و گوساله تهیه می شوند و همانند ایران کباب های مختلف از محبوب ترین غذاهای ترکی میان مردم هستند. رستوران دیگری که قصد داریم به شما معرفی کنیم رستوران یا کبابی حسن است که شهرت زیادی در کوش آداسی دارد و البته از رستوران های بسیار شلوغ این شهر است.این رستوران طراحی داخلی بسیار شیکی داشته و در طبقه بالای یک هتل معروف قرار گرفته است. طراحی آن شبیه قصری مجلل و سفید رنگ بوده و برای قرارهای رمانتیک دو نفره و کاری بسیار مناسب است. تراس رستوران حسن بهترین محل برای صرف غذای لذیذ آن می باشد و معمولا همیشه رزرو شده است. نمای تراس بسیار زیبا با نورپردازی حرفه ای می باشد، که می تواند لحظات دلنشینی برای شما رقم زند.همچنین چند سالی است که رستوران علاوه بر نهار و شام، خدمات صبحانه نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت صبحانه در این رستوران حدودا پنجاه لیره می باشد و به صورت سلف سرویس یا بوفه ارائه می شود. انواع صبحانه های لذیذ محلی و اصیل ترکی در این رستوران ارائه می شود و مرباهای آن شهرت بسیار زیادی دارد. ساعت کاری این رستوران فوق العاده هر روز از ساعت هشت صبح الی دوازده شب می باشد.

رستوران بلک اند وایت

  • این رستوران، رستورانی با سبک اروپایی خاص خود است. عموما رستوران هایی که نزدیک بازار ماهی فروشان قرار می گیرند غذاهای خوشمزه ای دارند و زود به شهرت و محبوبیت بین مردم و گردشگران می رسند. رستوران بلک اند وایت نیز به علت تهیه مواد اولیه تازه، ماهی ها و میگوهای تازه صید شده، خرچنگ ها و صدف های نرم و جوان، یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد علاقمند به غذاهای دریایی است.

فضای این رستوران بسیار صمیمی و برخورد پرسنل بسیار مناسب است. همچنین قیمت غذاها بسیار مطلوب و کیفیت آن‌ها نیز بسیار بالا می باشد. اگر همراه خود کودک دارید، صندلی کودک و غذای کودک از خدمات ویژه این رستوران به کودکان می باشد.این رستوران هم همانند رستوران حسن، علاوه بر وعده ناهار،‌ صبحانه را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شعریه و انواع املت های ترکی در وعده صبحانه ارائه می شود. ساعت کاری این رستوران هشت صبح تا یازده شب می باشد.

رستوران قصر یا سارای

  • یکی دیگر از معروف ترین رستوران های کوش آداسی، رستوران معروف قصر یا سارای است. این رستوران غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، اروپایی، مکزیکی ،چینی ، غذاهای محلی و غذاهای مخصوص گیاه‌خواران را برای عموم ارائه می دهد.
  • تمامی وعده های غذایی از جمله صبحانه، میان وعده بین صبحانه و ناهار، ناهار، شام و دسر آخر شب را در این رستوران برای مشتریان قابل سفارش است. ساعت کاری این رستوران هر روز از ساعت نه صبح تا سه بامداد می باشد.

اگر قرار کاری دارید یا برای اولین بار قرار است غذایی را همراه مهمانانتان صرف کنید ، رستوران قصر یکی از بهترین گزینه ها با سرویس دهی بسیار خوب است

رستوران آولو  | Avlu

شاید دلتان بخواهد حالا که در کوش آداسی هستید فقط و فقط غذاهای محلی ترکی بخرید در این صورت یکی از بهترین گزینه ها رستوران آولو است چون منوی آن پر از غذاهای ترکی و مدیترانه ای است که با طعم و رنگ خارق عالی اشتهایتان را دو برابر می کنند. همین  که پا به این رستوران می گذرانید با دیدن فضای تمیز و کارکنان مودب حتما از انتخاب تان خوشحال می شوید. در این رستوران اینترنت رایگان برقرار است و به راحتی می توانید در فاصله ای که غذایتان آماده شود کارهای اینترنتی تان را انجام دهید. حتی صندلی هایی هم در فضای باز هست که می توانید آن ها را هم امتحان کنید.

رستوران اوز اورفا | Oz Urfa

اگر به دنبال رستوران های حلال و معروف شهر کوش آداسی ترکیه می گردید، رستوران اوز اورفا گزینه مناسب و پرطرفداری است. این رستوران از طرف مشتریانش امتیاز بالایی را دریافت کرده است و غذاهایی با طعم آشنا را برای شما گردشگران ایرانی طبخ می کند. محیط دوست داشتنی و کارکنان مهربان آن به همراه غذاهای خوشمزه اش و نان های خانگی همه را به این رستوران جذب می کند. انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی، سبزیجات، آسیای میانه و حلال در آن تهیه و سرو می شود. در بین ۳۰۴ رستوران کوش آداسی این رستوران، رتبه ۷ ام را به خود اختصاص داده است.

رستوران اوکسا مارینا | Oksa Marina

• موقعیت و نمای زیبای رستوران اوکسا مارینا به همراه تراسی رو به بندر دریا، لحظات دل انگیزی را به همراه خوردن غذا برای شما به ارمغان می آورد. این رستوران اگر چه در بین رستوران های کوش آداسی رتبه ۴۳ را دریافت کرده است اما نمای زیبای تراس و طبخ غذاهای دریایی و سرو عالی آن، باعث محبوبیت این رستوران شده است

رستوران کوردون | Kordon

این رستوران برای علاقه مندان به فست فود و غذاهای ترکی گزینه خوبی است و دسترسی بسیار عالی هم دارد چرا که در بلوار ۵۰ آتاتورک واقع شده است. تحویل غذا بعد از سفارش در این رستوران سریع انجام می شود و اگر مشکلات فشارخون دارید و به دنبال غذاهای کم نمک هستید، این رستوران می تواند غذای مخصوص شما را تهیه کند.

رستوران های بازار ماهی

افراد زیادی برای خرید ماهی های متنوع به بازار ماهی می روند و به نوعی اینجا را به جاذبه ی گردشگری تبدیل کرده اند پس طبیعی ست که در اطراف این بازار رستوران های زیادی را می توانید پیدا کنید. در این رستوران ماهی های کبابی به همراه سالاد و نان سرو می شود و تجربه ی خارق العاده ای را نصیب تان می کند. قسمت هیجان انگیز رفتن به این رستوران ها این است که می توانید از بازار ماهی، ماهی های دلخواه خود را بخرید و به رستوران ها بدهید تا برایتان بپزند. البته اگر خیال همچین کاری را دارید از قبل بر سر قیمت غذا به توافق برسید

جاذبه های گردشگری در کوش آداسی

جزیره کبوتر | Güvercin Ada

بسیاری از گردشگران، کوش آداسی را به جزیره ی کبوتر آن می شناسند. جزیره کبوتر در فاصله ی بسیار کمی از بندرکوش آداسی قرار گرفته و در آن بقایایی از یک قلعه ی نظامی قرن سیزدهمی را می توان دید. جزیره کبوتر یک جای عالی برای گشت و گذار و قدم زدن در کنار دریا است

کیرازلی | Kirazli

کیرازلی نام روستایی بسیار زیباست که به باغ های انگورش مشهور است. آن دسته از گردشگرانی که علاقه دارند تا با سبک زندگی روستایی مردم ترکیه آشنا شوند، حتما از کیرازلی دیدن کنند.

جزیره ساموس | samos island

یکی از جذاب ترین جزیره های شهر کوش آداسی در جزیره ساموس است. اگر با تور به این شهر ترکیه ای بروید، هر روزه کشتی هایی بین کوش آداسی و ساموس در حرکت هستند و این فرصتی است برای توریست هایی که می خواهند دو فرهنگ و کشور متفاوت را در زمان کوتاهی ببینید.

غار کاراجا | Karaga Cave

در غار کاراجا استخرهای تراوتن و حوضچه های کوچکی وجود دارد. رطوبت در این غار بسیار زیاد است و به دلیل قطرات آبی که از شکافهای سقف می چکد، سنگ های قطره ای زیبایی درون این غار به وجود آمده است.

پارک ملی دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین در استان آیدین، در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد. فاصله این پارک ملی تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است؛ این پارک پلاژ های شنی، دره ها، تخته سنگ های مرتفع باعث زیبایی بسیار پارک شده و در قسمت شمالی پارک، درختان سرسبز مدیترانه ای وجود داره که این پارک رو به پارکی بسیار زیبا و آرامش بخش تبدیل کرده است. در سواحل پارک دلتای آیدین انواع لاک پشت ها وجود دارد که در اونجا زندگی و زاد و ولد می کنند و گردشگران می توانند از نزدیک این لاک پشت های زیبا رو مشاهده کنند

معرفی مراکز خرید کوش آداسی

خرید در سفر چه سفر کاری و چه سفر تفریحی، یکی از لذت بخش ترین و در عین حال هیجان انگیز ترین بخش های آن مسافرت به ویژه برای خانم ها است. در سفر به کوش آداسی بخشی از تفریحات شما معطوف به خرید از مراکز تجاری در این شهر می شود. اگرچه این شهر به اندازه اماکن تفریحی و گردشگری خود مراکز خرید با کیفیت و بزرگ ندارد ولی قطعا بازدید از مراکز خرید اصلی و محلی آن حتی برای خرید سوغاتی بسیار کوچک خالی از لطف نخواهد بود. اگر شما هم شبیه خیلی از مسافرین، در سفر به کشور ترکیه و شهر کوش آداسی، قصد خرید دارید، در خارج از شهر و در جاده ای که به شهر بدروم منتهی می شود، در منطقه ای به نام سوکه می توانید برندهای معروف و جهانی مثل Adidas,Nike, Benetton, Billabong, Levis را پیدا کرده و از آن ها تهیه کنید. نکته ای که وجود دارد این است که باید سعی کنید جنس اصلی را از تقلبی تشخیص دهید زیرا در بسیاری از مراکز خرید کوش آداسی مارک های معروف نسخه های تقلبی هم دارند. فاصله این منطقه از شهر کوش آداسی حدود سه ربع ساعت است که دسترسی به آن با اتوبوس، مینی بوس و تاکسی امکان پذیر است.

شاید بگویید چون با تور سفر می کنید امکان دیدن این منطقه نخواهد بود، اما لازم است به شما بگوییم، در اکثر تورها، برنامه بازدید و خرید از منطقه تجاری معروف سوکه وجود دارد و می توانید هماهنگی های لازم را با تور لیدر خود انجام دهید تا بخشی از زمان سفر شما به خرید از این مرکز اختصاص یابد. معمولا یکی دیگر از تورهایی که در هنگام سفر به کوش آداسی توسط لیدر در اختیار شما قرار می گیرد، بازدید یک روزه از شهر دیدنی “ازمیر” است. در حقیقت “سوکه” و ” ازمیر” بهترین مراکز خرید برای مسافرینی است که به کوش آداسی سفر می کنند

۱-مرکز خرید کاله ایچی

مرکز خرید معروف Kus Shopping Center Kusadasi یا کاله ایچی، یکی از مراکز خرید بسیار شلوغ در کوش آداسی است. این مرکز خرید در محله ای قدیمی به نام کاله ایچی قرار گرفته است و تقریبا بیست و چهار ساعته دایر است. شیفت فروشندگان مغازه ها عوض می شود و شما می توانید در تمام طول روز از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز خرید می توانید مارک هایی همچون آدیداس، نایک، بنتون، لیوایز را بیابید. نام دیگر مرکز خرید کاله ایچی، مرکز خرید کوش است که بسیاری از مردم محلی کوش آداسی و سایر شهرهای کشور ترکیه نیز برای خرید به اینجا می آیند

۲-مرکز خرید سوکه

یکی دیگر از مراکز خرید کوش آداسی مرکز تجاری Soke Shopping می باشد. این محل قیمت های مناسب تری نسبت به سایر پاساژ ها در کوش آداسی دارد. در اکثر فصول بیشتر فروشگاه های این مرکز تجاری، تخفیف های بسیار هیجان انگیز و وسوسه کننده با درصدهای بالا برای مشتریان در نظر گرفته اند. برندهای متنوع و فروشگاه های زیادی در این مرکز خرید وجود دارد که می تواند هر نوع سلیقه ای را راضی نگاه دارد

۳-بازار بزرگ کوش آداسی

در بازار بزرگ کوش آداسی می توانید، مغازه های زیادی را در ابعاد کوچک و بزرگ به صورت فشرده کنار هم ببینید. هر نوع کالایی که مدنظر شما باشد، اعم از یادگاری های سنتی برای سوغاتی، فرش دست باف، قالیچه، گلیم، جواهرات بزرگ و کوچک، البسه و چرم مصنوعی و طبیعی را می توانید در این بازار تهیه کنید.

فاصله این بازار تا بندر به صورت پیاده پنج دقیقه است و این موضوع یکی از نکات موفقیت بازار بزرگ در زمینه جذب مشتری می باشد.

نکته ای که باید توجه کنید آن است که در فصل تابستان به ویژه زمانی که کشتی های تفریحی یا اصطلاحا کوروز در بندر پهلو می گیرند مغازه دارهای بازار بزرگ عمدا قیمت اجناس خود را بالا برده و از این طریق سود زیادی را از مشتری دریافت می کنند.

به خاطر داشته باشید شما می توانید برای خرید یک کالا در این مرکز تجاری تا پنجاه درصد از فروشنده تخفیف بگیرید. هرگز برای خرید کالا از خود اشتیاق نشان ندهید و توجه کنید فروش بسیاری از کالا ها در این مرکز تجاری به صورت عمده یا جینی می باشد.

۴- سه شنبه بازار کوش آداسی

سه شنبه بازار بیشتر محلی برای فروش میوه ها و سبزیجات محلی می باشد. اگر شما هم علاقمند هستید در طول سفر از محصولات محلی مقصد گردشگری خود امتحان کنید می توانید در صبح روز های سه شنبه هر هفته به این بازار بروید تا میوه و سبزیحات تازه بخرید

۵-چهارشنبه بازار کوش آداسی

این بازار مخصوص البسه و پارچه به صورت متری و کیلویی است. همانطور که حدس زده می شود این بازار بسیار شلوغ بوده و اگر حوصله ازدحام را ندارید به سراغ آن نروید.

البته از سوی دیگر چهارشنبه بازار یکی از جالب ترین اماکن برای آشنایی با فرهنگ و هنر مردم محلی و به طور کلی مردم ترکیه است در کنار پارچه و لباس، می توانید کیف های تقلبی مارک های معروف را با قیمت بسیار ارزان ولی با کیفیت بسیار پایین تهیه کنید

۶-جمعه بازار کوش آداسی

بازار دیگری نیز در کوش آداسی وجود دارد که جمعه ها دایر می شود. این بازار، مواد غذایی همچون ماهی و ادویه های مختلف دارد و می توانید محصولات ارگانیک بسیاری را درون آن از دستفروشان محلی خریداری کنید.

  • بازار اورینت کوش آداسی | Orient Bazaar Kusadasi
  • مرکز خرید اسکالا نووا | Scala Nuova Shopping Center Ege Ports Kuşadası
  • آت لت سنتر کوشی آداسی | Kuşadası Outlet Center

فستیوال های شهر کوش آداسی در ترکیه

فستیوال زمستانی کوش آداسی

زمان برگزاری: ماه ژانویه

فستیوال بین‌المللی ازمیر در کوش آداسی

این فستیوال یکی از مهمترین جشنواره‌های ترکیه و محبوب خیلی از توریست‌ها، هنرمندان و هنردوست‌های سراسر دنیا است، البته برای دیدن آن نیازی نیست که بخواهید به ازمیر بروید زیرا در شهر کوش آداسی برگزار می گردد. زمان برگزاری: ماه ژوئن و جولای

فستیوال موسیقی کوش آداسی

فستیوال موسیقی کوش آداسی

بایدها و نبایدهای کوش آداسی

  • کشور ترکیه به دلیل توریستی بودن آن از لحاظ امنیت در سطح خوبی قرار دارد اما با این حال موارد ایمنی را سعی کنید رعایت فرمایید.
  • هزینه درمان در این شهر کمی بالا است اگر قرص یا داروی خاصی مصرف می کند سعی کنید فراموش نکنید آن را همراه خود داشته باشید.
  • باید بدانید کوش آداسی فرودگاه ندارد و برای رفتن به این شهر ابتدا باید با هواپیما به فرودگاه ازمیر رفته و از آنجا حدود ۱٫۵ ساعت با ماشین های کرایه و یا با وسایل حمل و نقل عمومی راهی کوش آداسی شوید.

۵ مورد از بهترین جاذبه های کوش آداسی

جاذبه های باستانی و دانستن قصه های این جاذبه ها سفرتان را با معنا می کند.

۱- دیدیما

خانه ی افسانه ای دیدیما و دومین بنای مذهبی بزرگ باستانی دنیا در این شهر که مرکز مذهبی تمدن هلنیمی نیز می باشد، قرار دارد. بنای آپولو همچنان با ستون های برج هایش خودنمایی می کند و یکی از مکان های یونانی در ترکیه است. بنای دیدیما از اهمیت زیادی در دنیای باستان برخوردار بوده و به لحاظ اعتبار نسبت به بنای دلفی در جایگاه دوم قرار دارد. تنها در زمان کنستانتین کبیر و نوکیشی او ( تغییر مذهب اش ) به مسیحیت بود که تاثیر این بنا رو به زوال رفت.

۲- روستای کیرازلی

روستای شگفت انگیز کیرازلی محصور شده با باغستان ها و تاکستان ها، احساسی ناب از بی زمانی به شما می دهد. این روستا مکانی عالی برای گذراندن یک پیاده روی عصرانه از میان پیچ و خم های کوچه های روستاست  که با خانه های سفیدرنگ سنتی محصور شده اند و فاز مثبت و صلح آمیز زندگی روستایی در ترکیه را به خود نمایان می کنند. چند کافه و رستوران دوست داشتنی اینجا وجود دارد و فضای مناسبی برای تعمق و مکاشفه است. اگر شما یک گردشگر اهل غذا هستید، اینجا شنبه ها برای کشاورزان بازاری برپا می شود که در آن محصولات طبیعی و به فروش می رسد.

۳-پرین

پرین در کناره های مناظر کوهستانی، بقایای شهر هلنی بازمانده از تمدن یونانی است. دوران شکوفایی این شهر باستانی ما بین سال های ۳۰۰ تا ۴۵ قبل میلاد بوده است و بندرگاه هایش از رونق تجاری خوبی برخوردار بوده است. تا قرن دوم پس از میلاد، به خاطر نابودی شهر، گل و لای در رودخانه ی میندِر بالا آمده و این شهر خالی از سکنه را تا حدی به زیر برد.

جاذبه ی اصلی در اینجا بنای آتنا با طرح سنتی ایونیایی (مربوط به تمدن ایونیا) است، یکی دیگر از جاذبه های آن آمفی تئاتر ۶۵۰۰ نفری است که به طرز باورنکردنی ای سالم باقی مانده است.

۴- میلتوس

مانند پرین، میلتوس شهر بندری بزرگ دیگری از دوران هلنی ست با این تفاوت که گل و لای در بنادر آن بالا نیامده و مردم در این شهر تا دوران حکومت سلجوقیان در قرن چهاردهم زندگی می کردند. این به این معنی است که خرابه های شهر ترکیبی از دوران های مختلف است. درست بالای آمفی تئاتر دیوارهای قلعه ی بیزانسی وجود دارند و درست به سمت شرق بقایای بنای آپولو دیده می شوند. حمام های فائوستینا که به طرز حیرت آوری هنوز سالم هستند به سمت شرق قرار گرفته اند و آن طرف تر کاروانسرایی سلجوقی و در زمان های قدیمی تر بقایای یونانی- رومی مشاهده می شوند.در این شهر موزه ی بسیار خوبی که درباره ی تاریخ هر دو شهر میلتوس و پرین احداث شده، از دیگر گزینه های گردشگری است

۵- شبه جزیره دیلک

شبه جزیره ی دیلک مملو از مناظر عالی کوهستانی و خطوط ساحلی شگفت انگیز یک پارک ملی است که با سفری آسان و عالی از کوش اداسی در ۲۶ کیلومتری می توانید به آن برسید. سواحل بسیاری برای شنا وجود دارد. ساحل Aydınlık و ساحل KarasuKöyü گزینه های خوبی هستند. غار زئوس یک جاذبه ی گردشگری مشهور است که فرصت های عالی پیاده روی را در راه های جنگلی پارک فراهم می آورد، این بهترین گزینه در فهرست گردشگران طبیعت دوستی ست که می خواهند چرخی در طبیعت بزنند.

دیدنی های کوش آداسی

بنادر قایق های تفریحی کوش آداسی | Kusadasi Cruise Port

در کوش آداسی ۲ اسکله مخصوص کشتی های توریستی ترکیه و یک بندر قایق های تفریحی با ظرفیت ۶۵۰ قایق وجود دارد. در بندر کوش آداسی در هر فصل کشتی ها پهلو گیری می کنند. از این بندر در ماه های بهار و تابستان (از اوایل آوریل الی ۲۰اکتبر) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس برگزار می شود. این سفرها در ماه های زمستان به صورت چارتر انجام می گیرد. در بندر در هر ساعت از روز تورهای تفریحی با قایق های مسافربری انجام می گیرد. قایق های تفریحی ترکیه نیز که تورهای آبی برگزار می کنند در بندر مستقر می باشند.

جزیره کبوتر | Pigeon Island

جزیره ی کبوتر جزیره ی کوچکی است که با یک جاده ی باریک به شهر وصل می شود و در فصل مهاجرت پرندگان، خانه ی پرنده ها می شود و می توان گفت سمبل شهر کوش آداسی است؛ ساحلی دنج و خلوت دارد و برای مسافرانی که دنبال آرامش هستند و می خواهند دور از هیجان شهرهای پر تجمل ترکیه باشند، جای مناسبی است.

کاروانسرای محمد پاشا | Mohammed Pasha

یکی از دیدنی های کوش آداسی کاروانسرای محمد پاشا است که می توان با کشتی به جزایری که در حاشیه هستند و فاصله کمی تا ساحل دارند، سفر کرد و از آب دریای مدیترانه در یک روز لذت برد. در شهر می توان جیپ کرایه کرد و به مناطق اطراف سفر کرد؛ سوراخهای توپ که در دیوارهای بیرونی وجود دارد، به جهت دفاع از شهر در مقابل دزدان دریایی ساخته شده است. مسجد داخل قلعه نیز در سال ۱۶۱۸از طرف صدر اعظم اوکوز محمد پاشا ساخته شده است .

گوورجین آداسی | Guvercin Adasi Kusadasi

از دیدنی های کوش آداسی این کلانتری قدیمی ست که در قرن نوزده و در هنگام قیام مورا از سوی عثمانی ها به عنوان کلانتری و جهت مقابله با تهاجمات احتمالی از جزیره ها در کوش آداسی ساخته شده است.

غار سیر تلائینی | Cave Sir Telaiiini

این غار در شهرستان کاراجاسو در بین روستاهای یوکاری چام آداسی و نارلی گدیک کوش آداسی قرار دارد. امکان رفت و آمد به غار از هر دو روستا وجود دارد. روستای نارلی گدیک با یک پیاده روی ۲۵-۲۰ دقیقه ای نزدیک تر است. همچنین به خرابه های Afrodisian نیز که از جاهای دیدنی ترکیه می باشد، نزدیک است. طول کلی غار ۳۴۸ متر (سالن اصلی۱۴۷ متر) بوده و عمیق ترین نقطه آن نسبت به ورودی ۳۲ متر است. این غار ترکیه یک غار افقی و خشک و دهانه غار بسیار تنگ است. پس از ۴ -۵ متر، محوطه اصلی غار شروع می شود.

پارک ملی بیوک مندرس | Büyük Menderes

پارک ملی بیوک مندرس در محدوده شهرستانهای کوش آداسی و سوکه قرار دارد و از طریق جاده کوش آداسی – سوکه قابل رفت و آمد می باشد. فاصله این پارک ملی که از تفریحات کوش آداسی ست تا کوش آداسی ۲۸ کیلومتر و تا سوکه ۳۴ کیلومتر است. بافت ژئولوژیکی شبه جزیره دیلک که از پیشروی کوه سامسون به دریای اژه بوجود آمده از توده های متعلق به دوران پالزوئیک، مزوزوئیک و نئوژن بوده که یکی از نواحی مندرس است.

پلاژهای شنی، دره ای، سنگی مرتفع این شبه جزیره بسیار جالب توجه است. بخش شمالی این پارک ملی دارای یک پوشش گیاهی بی نظیر در منطقه مدیترانه است. به ویژه گیاهان تیره شاه بلوط و دفنه و نیز کلیه انواع گیاهان مخصوص ناحیه مدیترانه در این شبه جزیره با طراوت و زیبایی خاصی دیده می شود. شاه بلوط مخصوص نواحی جنگلی آناطولی شمالی، بید، سرو و غیره تنها در این منطقه از کشور در کنار هم وجود دارد. پارک ملی، آخرین نقطه غربی آناطولی است که نسل آن در حال انقراض است. همچنین فک مدیترانه و لاک پشتهای دریایی که در کشورهای مدیترانه ای تحت حمایت و حفاظت قرار گرفته اند در کناره ها و سواحل این پارک ملی امکان زاد و ولد و رشد یافته اند. منطقه مقدس واقع در روستای گوزل چاملی که در دامنه تپه دیلک در محدوده شمال شرقی پارک ملی قرار دارد به قرون ۸ – ۹ پیش از میلاد تعلق داشته و به عنوان محل کنفرانس های کنفدراسیون Panionion که مرکز سیاسی و علمی Ionia بوده مورد استفاده قرار می گرفت. در این پارک ملی گردشگاه هایی برای استفاده روزانه وجود دارد و نیازهای گردشگران را برآورده می نماید. همچنین بوفه و قهوه خانه صحرایی نیز وجود دارد. در این مکان امکان پذیرایی در چادر و کاروان ها نیز فراهم شده است

کاروانسرای تاریخی کوش آداسی | Kusadasi kervansaray

کاروانسرای این شهر با بیش از ۳۰۰ سال قدمت امروزه تبدیل به اقامتگاهی با معماری خاص در کوش آداسی واقع شده است. اغلب دست اندرکاران این اقامتگاه ترکیه ، عثمانی اند. تمامی کسانی که در این اقامتگاه کار می کنند برخورد بسیار دوستانه ای دارند. اتاق های این کاروانسرا معماری های قرون وسطی را یادآور می شوند. این مکان عمومی ارزش یک بار دیدن را دارد، حتی اگر قصد اقامت در آنجا را نداشته باشید.

۸ مکان تفریحی معروف در کوش آداسی

کوش آداسی، به علت نزدیکی به دریا و همچنین همجواری با جزیره ی ساموس یونان، همچنین آب و هوای خوب و در کنارش امکانات تفریحی مناسبی که دارد، برای گردشگرانی که به  ترکیه سفر می کنند، از جذابیت های  خاصی برخوردار است و معمولا گردشگران در هر سفر به ترکیه، برای تفریح به مراکز تفریحی و پارک هایآبی و بنادر کوش آداسی، به این شهر بندری نیز می روند.

 همانطور که در بالاتر گفته شد، کوش آداسی شهری بندری است و شاید برایتان جالب باشد که بدانید معنای اسم این شهر، جزیره ی پرنده است. این شهر ۷۱ کیلومتری شهرستان مرکزی استان آیدین، نوار ساحلی منطقه ی اژه قرار دارد.

در سطر بالاتر گفیتم که کوش آداسی در نزدیکی جزیره ی ساموس یونان قرار دارد، به خاطر همین نزدیکی در فصل های بهار و تابستان، سفرهای منظمی با قایق های موتوری به جزیره ی ساموس یونان از جزیره ی کوش آداسی انجام می شود. همین صفات، این شهر بندری قدیمی را تبدیل به یکی از بنادر مهم منطقه مخصوصا در زمینه ی گردشگری تبدیل کرده است.

۱- پارک ملی دلتای آیدین

این پارک زیبا در استان آیدین و در محدوده ی کوش آداسی و سکه قرار دارد. در واقع محل قرار گیری این پارک مقدس شناخته شده است و قدمتش به قرن ۸ و ۹ میلادی باز می گردد. این پارک در زمره ی جاذبه های طبیعی کوش آداسی به شمار می رود و مملو از درختان بلند و محیطی سبز و زیباست. در این پارک، کنفدراسیون های علمی، سیاسی و فرهنگی برگزار می شود.

۲- پارک آبی لانگ بیچ آکواریزورت

این پارک آبی یکی از مجهزترین پارک های آبی جزیره ی کوش آداسی و کشور ترکیه است و از بخش های متنوعی تشکیل شده است.از جمله ی این بخش های متنوع آبی می توان به یک استخر شنای متفاوت برای بزرگسالان، بخش قایقرانی، بازی های آبی، سرسره های آبی بسیار مرتفع، جت اسکی، استخرهای مختلف برای کودکان و انواع و اقسام امکانات دیگر همچون سوناهای مختلف را دارا است. ضمن این که این مجموعه برای گردشگران بسیار مهیج و کامل است، برای ورزشکاران هم سالن ورزش های آبی وجود دارد.

۳- پلاژهای کوش آداسی

پلاژ کالاماکی

پلاژ گوورچین آداسی

پلاژ یاوان سو

پلاژ اختصاصی بانوان

پلاژ کوشتور

پلاژ ییلانچی بورنو

پلاژ گوزل چاملی

پلاژ کارا اوا

پلاژ سوگی

۴- پارک آبی آکوآ فانتزی

در منطقه ی افسوس، در مجاورت ساحل کوش آداسی مجموعه پارک های آکوآفانتزی به علت دارا بودن یک پارک بسیار بزرگ آبی با ۲۶ سرسره ی بسیار بزرگ آبی و امکانات مهیج دیگری قرار گرفته است. این پارک عنوان بهترین هتل آبی را در جهان ازآن خود کرده است. سالانه افراد زیادی برای گذراندن اوقات فراغت و تعطیلی خود به این پارک و هتل های اطراف آن سر می زنند. این هتل آبی بسیار فانتزی و زیبا، دارای معماری بسیار مدرن  و زیبا است و از نظر سرویس دهی و امکانات رفاهی یکی از بهنرین های ترکیه و جهان است. این هتل یکی از بهترین نمونه های مراکز تفریحی و پارک های کوش آداسی ترکیه است. از جمله امکانات این هتل فوق مدرن و آبی می توان به استخرهای سرباز و سر پوشیده برای گروه سنی کودک وبزرگ سال، ساحل و پلاژ اختصاصی، زمین بازی کودکان، باغ، حمام ترکی، بولینگ، پارک آبی و دیگر امکانت کامل این مجموعه اشاره کرد.

۵- پارک ملی بیوک مندرس

این پارک دارای پلاژهای شنی و دره ای و حتی سنگی جالبی است که شاید در کمتر جایی از جهان بتوان همانندش را دید. پارک بیوک مندس، از طریق جاده ی کوش آداسی و سوکه قابل رفت و آمد است. این پارک در بخش شمالی، دارای یک پوشش گیاهی مدیترانه ای است که این پارک را به صورت خاص و ویژه ای زیبا کرده است. از جمله گیاهانی که در این پارک وجود دارند می توان از شاه بلوط و دفنه اشاره کرد. این پارک آخرین قسمت از فلات غربی آناتولی قرار گرفته  است که در حال حاضر هم در معرض خطر انقراض قرار گرفته است. در کناره ها و حاشیه ی سواحل این پارک، لاک پشت های دریایی و فک مدیترانه ای زندگی می کنند.

۶- پارک آبی آدالند

یکی از پارک های جالب کوش آداسی، پارک آبی آدالند است. شما می توانید با سپری کردن یک روز کامل در این پارک، از انواع و اقسام سرگرمی های این پارک استفاده کنید و خسته نشوید. این پارک مجهز، مکانی بسیار عالی برای گذران وقت در کنار خانواده است و برای تمامی سنین مناسب است. مساحت آدالند، بیش از ۲۵ هزار هکتار است و نزدیک به ۲۰ نوع وسیله ی سواری بر روی آب دارد.

۷-  آب های گرم

در کوش آداشی شما می توانید برای استفاده از آب های گرم به مکان هایی همچون؛ آب گرم یاوان سو یا چیبان، آب گرم ونوس و آب گرم گوزل جاملی مراجعه کنید. این آب های گرم، دارای امکانات ساحلی می باشند و شما می توانید در زمان حضور در این آب گرم ها، با خیال راحت به استراحت بپردازید.

۸- بنادر قایق های تفریحی و ناوها

شما در کوش آداسی می توانید به ۲ اسکله ی مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر قایق های تفریحی که در آن ظرفیت برای ۶۵۰ قایق موجود است، بروید. در بندر کوش آداسی، کشتی های تفریحی همیشه در حال بارگیری هستند و در فصل بهار و تابستان یعنی از اوایل ماه آوریل تا ۲۰ ماه اکتبر، به صورت منظم به سمت جزیره ی یونانی ساموس مسافر برای تورهای تفریحی می برند. توجه داشته باشید که در فصل زمستان این سفرها با هواپیما و به صورت چارتر انجام می شود. تمامی قایق های تفریحی دارای تور آبی هستند و شما می توانید در سفر به این جزیره و استفاده از این قابق های تفریحی، اوقاتی خوش و خاطره انگیز داشته باشید

در کوش آداسی چه کار کنیم؟

در این شهر می توانید تفریحات منحصربفرد و ویژه ای را انجام دهید که ساده گذشتن از کنار آن ها خیلی سخت است. کوش آداسی به عنوان بندر مهم کشتی های کروز مسافران زیادی را با این کشتی ها به ویرانه های تاریخی افسوس می برد

 بازدید از خرابه های شهر باستانی افسوس

افسوس تنها دلیلی است که کوش آداسی را تبدیل به بندر محبوب کشتی های کروز کرده است. افسوس هم ردیف شهرهای باستانی یونان و ایتالیا یکی از جاذبه های پربازدید ترکیه است. جاذبه های مهم این شهر مثل کتابخانه سلسیوس، آمفی تئاتر، عبادتگاه هادریان و … مورد بازسازی قرار گرفته اند

بازدید از دیدنی های شهر سلجوک: عبادتگاه آرتمیس، کلیسای سنت جان، مسجد عیسی بی

خیلی از کتاب های راهنمای سفر و وبسایت ها شهر سلجوک را نادیده می گیرند اما من عاشق گشت و گذار در بناهای محلی و راه های آبی مرکز شهر و کلیسای سنت جان هستم که بازدید از آن ها فقط چند ساعتی زمان نیاز دارند. مسجد عیسی بیک از عالی ترین نمونه های معماری است که زمان ساخت آن به دوره سلجوقیان برمی گردد. در حومه این شهر عبادتگاه آرتمیس یکی از عجایب هفتگانه جهان باستان است اما دیدن باقی ماننده های کمی که از آن به جای مانده کمی آدم را ناامید می کند

رفتن به دو پارک آبی اکا فانتسی (Aqua Fantasi) و آدالند  (Adaland)

این دو پارک از محبوب ترن پارک های آبی ترکیه هستند. گردشگران به خصوص خانواده ها عاشق سرسره ها، استخرهای مواج، فواره ها و دیگر قسمت های جذاب این دو پارک اند. اگر حیوانات را دوست دارید می توانید در پارک دولفین آدالند نمایش این موجودات دوست داشتنی را ببینید و با آن ها شنا کنید و عکس بیندازید. آکا فانتسی به دلیل داشتن استخر مواج بزرگ و رودخانه ماجراجویی از پارک های آبی مورد علاقه من است.

بازدید از خانه مریم مقدس

بر روی تپه های شهر سلجوک خانه سنگی محجوبی قرار دارد که زیارتگاه مسیحیان کاتولیک و مسلمانان سراسر جهان است. باغ و محیط آرامش بخش خانه مریم مقدس که توسط راهبان اداره می شود تاثیر خاصی را حتی بر روی افراد غیر مذهبی می گذارد. در این محل چشمه ای وجود دارد که گفته می شود خوشبختی، سلامت و ثروت می آورد.

بازدید از پارک ملی دیلک (Dilek) و غار زئوس (Zeus) در شهر گوزلکملی

در پارک ملی دیلک چهار ساحل تماشایی، چشم اندازهای رویایی از دریای اژه و حیوانات و گیاهان متنوع انتظار شما را می کشند. این پارک یکی از مناطق محافظت شده ترکیه است که در آن می توانید حیوانات زیادی را از نزدیک ببینید. غار زئوس در نزدیکی ورودی پارک دیلک قرار دارد. برای رفتن به این دو محل نیاز به اتومیبل دارید اما می توانید از سافاری جیپ هم استفاده کنید.

اطلاعات مفید کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی

یکی از خصوصیات کوش آداسی این است که هوای آن کاملاً مدیترانه ای است با تابستانهای گرم و زمستانهای نسبتاً سرد. حدود 300 روز در سال مردم به این شهر سفر میکنند و سواحل آن لذت می برند.

اما بهترین فصل سفر به کوش آداسی از 15 خرداد الی 15 شهریور میباشد. همچنین در این زمان آب و هوای بسیار معتدل و مطلوبی در انتظار شما خواهد بود. بسیاری از ایرانیان در تهطیلات عید به ترکیه سفر میکنند اما در این موقع از سال هنوز استفاده از تفریحات آبی تا حد بسیار زیادی مقدور نمی باشد

راه های ارتباطی کوش آداسی

از طریق جاده زمینی و مسیر دریایی می توان به کوش آداسی رفت و آمد نمود. راه دریایی: بندر کوش آداسی یکی از بنادر مهم منطقه می باشد. مسیر هوایی: نزدیکترین فرودگاه به کوش آداسی، فرودگاه ازمیر است.

واحد پول و ساعت رسمی کوش آداسی

باید بدانید که واحد پول ترکیه لیر است که حدودا 1200 تومان کشور ما می‌شود. آب لوله کشی ترکیه قابل شرب نمی باشد همچنین ساعت رسمی کوش آداسی حدود 1.5 ساعت از ایران عقب تر می باشد فلذا ساعت پرواز برگشت به وقت آنجا می باشد

کد تلفن کوش آداسی

کد کشور: ۰۰۹۰ (۹۰+) کد شهر: ۲۵۶

تلفنهای ضروری کوش آداسی​
شماره تلفنهای ضروری که در سفر به کوش آداسی باید همراه داشته باشید: آتشنشانی 110، آمبولانس 112، پلیس 155 و ژاندارمری 156
حمل و نقل عمومی کوش آداسی

نزدیکترین فرودگاه به کوشی آداسی، فرودگاه ازمیر است که 90 کیلومتر با آن فاصله دارد. حمل و نقل عمومي در اين شهر مبتني بر تاكسي اختصاصي، تاكسيهاي ون اشتراكي مي باشد. تاكسي هاي اين شهر نسبتا گران مي باشد.

نرخ اوليه تاكسي متر در بدو ورود به وسيله در حدود 2 دلار مي باشد و پس از طي يك مسير 10 كيلومتري در حدود 20 الي 30 دلار مي بايست پرداخت نمود.

اين تاكسيها فقط به صورت اختصاصي اقدام به سوار نمودن مسافر مي نمايند. تاكسي هاي ديگر تاكسيهاي ون هستند كه در شهر مارماریس به نام دل موش ناميده ميشوند و ظرفيت 10 سرنشين را دارا بوده و به صورت اشتراكي مورد استفاده مسافران قرار مي گيرند.

اين تاكسيها در خطوط مشخصي حركت مي نمايند و كرايه آنها ثابت بوده و براي هر نفر در 1.5 لير جديد مي باشد. اين خودروها در طي مسير خود داراي ايستگاه نمي باشند و بنابه در خواست مسافر توقف مي نمايند. يكسري اتوبوس در اين شهر وجود دارد كه طي خطوطي ثابت و با هزينه اي مناسب مسافران را به ازمير مي رسانند

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور لحظه آخری بدروم-02188487124

تور لحظه آخری بدروم بهترین زمان سفر به بدروم بهار ترکیب رطوبت و دما در فصل بهار باعث شده که فصل بهار بدروم آب و

تور ارزان بدروم-02188487124

تور ارزان بدروم به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار

تور لوکس بدروم

تور بدروم به دلیل سرد بودن بیش از حد هوا در فصول پاییز و زمستان فقط در دو فصل ابتدایی سال تور بدروم برگزار می‌شود؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات گردشگری کوش آداسی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت