برگزار کننده تور ژاپن

تور ژاپن

اپن (Japan) یک کشو جزیره‌ای در سواحل شرقی آسیا بوده که رشته بزرگی از جزایر را در امتداد یک کمان شمال شرقی به جنوب غربی شامل می‌شود. زیبایی سفر با تور ژاپن در همین موقعیت جغرافیایی منحصر به‌فرد آن نهفته است که همچنین با 2400 کیلومتر در غرب اقیانوس آرام شمالی امتداد یافته است. کشور ژاپن شامل چهار جزیره اصلی به نام‌های هوکایدو، هونشو، شیکوکو و کیوشو است که جزیره شیکوکو بزرگ‌ترین آن‌ها می‌باشد. اگر مقصد تور ژاپن به پایتخت این کشور یعنی توکیو باشد باید گفت که این شهر یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ژاپن و در شرق مرکز هونشو واقع گردیده است. سرزمین ژاپن را پوششی ناهموار در بر گرفته چرا که بیش از چهار پنجم آن را کوه‌ها، تشکیل داده‌اند. همچنین کشور جزیره‌ای ژاپن که در آب محصور گشته دارای مرزهای آبی با کشورهای چین، کره شمالی، کره جنوبی و روسیه است لذا توسعه و رونق تور ژاپن نیز از این موقعیت نسبی خوب متاثر بوده است.

از بزرگ‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ژاپن می‌توان به کویا سان، شهر ساحلی ایشیگاکی، شهر بزرگ کانازاوا، کیوتو شهر معابد زیبا و توکیو اشاره کرد که بیش‌ترین مسافران تور ژاپن به این شهرها سفر می‌کنند. معابد گوناگون، بازارهای بزرگ، جشنواره‌های سنتی، چشمه‌های آب گرم، ارتفاعات کوهستانی، آبشارها، دریاچه‌ها، جزایر شگفت‌انگیز و هنرهای ژاپنی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور به شمار می‌آیند.

Japan tour

اطلاعات مهم کشور ژاپن

اگر مسافر تور ژاپن بوده باشید حتما متوجه شده‌اید که این کشور دارای سنت فرهنگ باستانی و پیچیده‌ای است اما با این حال از سال 1950 به عنوان یک کشور قدرتمند و پیشرفته از نظر اقتصادی و فناوری در جهان ظاهر شده است. جالب است بدانید ژاپنی‌ها، یکی از باسوادترین مردم جهان بوده که تاکید زیاد این کشور بر بخش آموزش، این نتایج گرانبها را به بار آورده است. این مردمان باسواد از نظر قومی نزدیک به مردمان آسیایی شرقی هستند و همه خود را متعلق به یک گروه قومی همگن می‌دانند. البته اقلیت‌های کره‌ای و چینی نیز در این کشور ساکن بوده که به ویژه کره‌ای‌ها از جنگ جهانی دوم در ژاپن اقامت داشته‌اند که هنوز هم تحت تبعیض دولت ژاپن هستند.

تور ژاپن سفر به دل یک کشور سنتی در باطن و مدرن در ظاهر است اما ترکیب سنت و مدرنیته بر جذابیت آن افزوده است. زبان مردم ژاپن، ژاپنی است که از گروه زبان‌های آلتایی و شبیه به زبان کره‌ای می‌باشد. اگر تور ژاپن خود را به مقصد توکیو خریداری کنید شکل استاندارد گویش هوندو زبان ژاپنی را در این شهر خواهید دید که در اواخر قرن نوزدهم از طریق یک سیستم آموزشی ملی گسترش یافت.

از نظر دینی باید گفت که دین بومی مردم ژاپن شینتو است که با فرقه‌های مختلف بودیسم و مسیحیت همزیستی دارد. اعتقادات سفت و سخت مذهبی و دینی در میان ژاپنی‌ها دیده نمی‌شود و لذا در تور ژاپن از ادیان و اقوام مختلف به گرمی پذیرایی می‌کنند.

نام رسمی: ژاپن (Japan)

زبان رسمی: ژاپنی

پایتخت: توکیو  (Tokyo)

نوع حکومت: مشروطه سلطنتی

واحد پول: ین (¥) (JPY)

نوع برق شهری ژاپن: 100 ولت و 50 هرتز است.

کد کشور: 81+

شماره‌‌های اضطراری:

پلیس: 110

آمبولانس و آتش‌نشانی: 119

اختلاف ساعت با تهران: 5 ساعت و نیم جلوتر از تهران است.

فرودگاه‌های بین‌‌المللی ژاپن: فرودگاه بین‌المللی کانسای (Kansai International Airport)، فرودگاه بین‌المللی ناریتا (Narita International Airport)

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگزار کننده تور ژاپن

هلدینگ گردشگری پارسا گشت