بلیط هواپیما تهران به استانبول (بهترین قیمت پرواز-نمایندگی فروش)

بلیط هواپیما تهران به استانبول

سالانه شاهد سفر خیل عظیمی از مردم سراسر جهان به شهر زیبای استانبول هستیم.

شهری که مملو از دیدنی‌های تاریخی و طبیعی بوده و شامل دو بخش اروپایی و آسیایی بوده است. کافه‌ها، رستوران‌ها و غذاهای خیابانی این شهر حس خوبی را به شما القا خواهند کرد و بهترین لحظات در این سفر برایتان رقم خواهد خورد. در صورتی که برای سفر به استانبول راه هوایی را انتخاب کرده باشید، خرید بلیط هواپیما تهران استانبول را نیز میتوانید از وبسایت ما اقدام کنید و بلیط به مقصد استانبول را از یکی از ایرلاین‌های مختلفی چون ایران ایر، ماهان، قشم ایر و… انجام دهید.

در آژانس گردشگری پارساگشت امکان خرید بلیط هواپیما استانبول به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی برقرار است.

خرید حضوری و تلفنی بلیط هواپیما استانبول

شیوه خرید اینترنتی بلیط هواپیما استانبول را در بخش قبلی توضیح دادیم، برای خرید حضوری بلیط هواپیما استانبول می توانید به دفتر آژانس گردشگری پارساگشت به آدرس تهران خیابانجلال ال احمد بین پل گیشا وآزمایش پلاک113 مراجعه نموده و بلیط هواپیما استانبول را حضوری رزرو و خریداری نمایید. روش سوم که جز روش های آسان هم محسوب می شود، خرید تلفنی بلیط هواپیما استانبول ازپارساگشت است که بدین منظور کافیست با شماره 02188487126 تماس برقرار کنید و بلیط هواپیما استانبول خود را رزرو کنید.

ایرلاین های پرواز استانبول

ایرلاین های مختلفی پرواز استانبول را برگزار می کنند، که از جمله ی آنها میتوان به ترکیش ایرلاینز، پگاسوس ایرلاینز، الامارات، قطر ایر ویز، ماهان ایر، معراج، قشم ایر و ایران ایر تور اشاره نمود. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز جز بهترین ایرلاین های پرواز مسیر استانبول است که پروازهای تهران به استانبول و بلعکس را نیز ساپورت می کند.

مدارک مورد نیاز برای سفر به استانبول

برای سفر تفریحی به کشور ترکیه ویزا لازم نیست و توریست ها و گردشگران تور استانبول نیازی به گرفتن ویزا برای سفر به کشور ترکیه ندارند، اما برای سفر به ترکیه تعدادی مدارک لازم است که تهیه کردن آنها هم بسیار آسان است. پاسپورت، فیش پرداخت عوارض خروج از کشور، ارز خارجی و مدرک شناسایی معتبر مدارک مورد نیاز برای سفر به استانبول است.

بلیط هواپیما چارتر استانبول

اولین و متفاوت ترین نکته ای که درباره بلیط هواپیمای چارتر استانبول وجود دارد این است که بلیط هواپیما چارتر استانبول، مدام تغییر قیمت دارد و در خیلی از مواقع، نسبت به بلیط هواپیما سیستمی خیلی ارزان تر است. در واقع بعضی از آژانس های مسافرتی همه ی صندلی های یک هواپیما یا بخشی از آن را برای مدت معلومی پیش خرید می کنند و به این ترتیب، قیمت بلیط هواپیما را خودشان تعیین می کنند. تغییر قیمت بلیط هواپیما چارتر استانبول به میزان تقاضای مسافر بستگی دارد.

در مواقعی که میزان تقاضا بالا باشد مثال عیدها یا ایام نوروز، قیمت این بلیط ها بالا می رود. هر زمان هم تقاضا کمتر باشد مثل فصل های کم گردشگر و Low season ،قیمت این بلیط هواپیما پایین تر می آید. بزرگترین عیب این نوع بلیط هواپیما استانبول، این است که نمی توانید آن را لغو کنید یا پس بدهید و در ضمن قیمت بلیط هواپیما برای همه ی افراد با هر سن و سالی یکسان است و مثل بلیط سیستمی نیست.

تور ارزان استانبول

تور استانبول، بسته ای شامل بلیط هواپیما، هتل و خدماتی مانند ترانسفر و یا گشت شهریست. قیمت تور استانبول، تابعی از قیمت موارد ذکر شده می باشد. مجموع قیمت بلیط هواپیما، رزرو هتل و سایر خدمات، قیمت تور استانبول را تعیین می کند.

قیمت بلیط هواپیما و رزرو هتل به تناسب تقاضا، افزایش یا کاهش می یابد. بنابراین قیمت تور استانبول در فصول پر سفر مانند تابستان و تعطیلات نوروز، گرانتر از سایر ایام است. هرچند کیفیت هتل و شرکت هواپیمایی نیز، مسلما تاثیرگذار است.

ما در پارساگشت، برای اینکه بتوانیم تور ارزان استانبول را به شما ارائه دهیم. قیمت بلیط تمامی پروازها به استانبول را مقایسه می کنیم. و با توجه به کیفیت و قیمت، بهترین پرواز را برای شما انتخاب می کنیم. اطلاعات بسیاری از هتلها در بهترین مناطق استانبول را در اختیار داریم. و از بهترین کارگزاران و کانال های رزرو، بهترین قیمت را در نظر میگیریم. و در نتیجه ارزانترین تور استانبول را به شما پیشنهاد می دهیم.

بهترین هتل را انتخاب کنید !

تعداد بیشمار هتل های استانبول، طیف وسیعی را شامل می شوند. از هتل های بی ستاره و ارزان قیمت گرفته، تا قصرهای عثمانی کنار بوسفور که حالا به هتل های لوکس تبدیل شده اند. از هتل های کوچک در مناطق تاریخی و قدیمی استانبول گرفته، تا برج های بلند مرتبه در محله های جدید و مدرن. خلاصه اینکه با هر سلیقه ای می توانید هتل تور استانبول خود را انتخاب کنید.

استانبول شهریست پر از جاذبه و جاهای دیدنی. در طول سفر و تور استانبول، مدت زمان زیادی را در هتل نخواهید ماند. بیشتر زمان سفرتان را خارج از هتل خواهید بود. منطقه ی هتل شما در تور استانبول بسیار مهم است. و در کیفیت تور استانبول شما تاثیرگذار است. هرچند همچنان کیفیت هتل را هم باید بررسی کنید.

در ادامه می توانید جزییات هتل های پیشنهادی ما برای تور استانبول را بررسی کنید. سپس با اطلاعات کامل نسبت به انتخاب هتل و خرید تور استانبول اقدام کنید.

قیمت تور استانبول

همیشه سفر ارزان و به صرفه به استانبول و پیدا کردن ارزانترین تور استانبول از معتبرترین آژانس مسافرتی دغدغه ی بزرگی برای مسافرین بوده است. قیمت تور استانبول تابعی از قیمت بلیط هواپیما به استانبول، هزینه ی اقامت در یک هتل و هزینه ی سایر خدمات تور است. راهیتو به عنوان یک آژانس مسافرتی آنلاین معتبر، راحت ترین ابزار برای پیدا کردن تور ارزان استانبول را برای شما فراهم کرده است. کافی است تاریخ مورد نظرتان را در ابزار جستجوی بالای همین صفحه جستجو کنید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بلیط هواپیما تهران به استانبول (بهترین قیمت پرواز-نمایندگی فروش)

هلدینگ گردشگری پارسا گشت