بهترین زمان سفر به روسیه-02188487125

بهترین زمان سفر به روسیه

کشور روسیه از لحاظ گردشگری

سرزمین روسیه دارای پدیده های طبیعی است که نمونه اش در دیگر کشور ها نیست و یا وجود ندارد و برای طبیعت گردی بسیار مناسب است و به طور مثال یکی از کشورها برای دیدن شفق قطبی است. جدا از آن این شهر برای دیدن موزه های باستانی و هنری نیز مناسب است .

موزه ی ارمیتاژ

یکی از بزرگترین موزه های دنیا در سنت پترزبورگ قرار دارد که بخش مهمی  از آن بهترین آثار های نقاشان روسی را دارد و برای تاریخ نقاشی نیز بسیار مهم به حساب می آید. کاخ ها و معماری آن بسیار باشکوه۳ هستید و شما را معماری سبک گوتیک آشنا می کند.

از  دیگر دلایل سفر

 به روسیه علاقه به تاریخ معاصر جهانی است که بهترین مکان برای انقلاب کبیر روسیه، نظریه مارکس،  جنگ جهانی دوم و تشکیل سرزمینی به نام اتحاد جماهیر شوروی است.

روسیه در گردشگری

ادبی که زمینه ی ادبیات است بسیار پیش رفته است و با مشاهیر ادبیات روسیه چون لئو تولستوی، ماکسیم گورکی و یا آنتوان چخوف، آنا آخماتوا و صدها شاعر و نویسنده دیگر  آشنا می شوید و می توانید در فستیوال های ادبی روسی اگر زبان روسی را می دانید شرکت کنید.

زمان سفر

از این رو بهترین زمان سفر به روسیه با توجه به به فستیوال ها، آب و هوا، قیمت و کاهش هزینه های سفری متفاوت است و بنا به هدف سفر هر کسی فرق می کند. اما الی گشت به شما مخاطب اهل سفر پیشنهاد می دهد که یکبار  سفر به روسیه

آب و هوای روسیه

روسیه کشوری است که در اوراسیا و در نیمکره ی شمالی قرار گرفته است و نزدیکی به قطب شمال دارد از همین رو شهرهای شمالی آن بسیار سرد است.

وجود دریای بالتیک و دریاچه بزرگ خزر بر آب و هوای این کشور پهناور تاثیر دارد شهرهای نزدیک به ساحل دریای خزر شهرهای گرم تری هستند و شهرهای شمال روسیه شهرهای سرد تری به حساب می آید.

آب و هوای روسیه به خاطر دوری از خط استوا سرد است و مانند تمام کشورهای که در نیمکره شمالی قرار گرفتند دارای بارش سالانه باران و برف بالایی است و پیست اسکی های بزرگ نیز شهره است.

میانگین دمای روسیه

در سال بین منفی ۳۰ درجه سانتی گراد تا ۳۵ درجه است. روسیه چون کشور پهناوری هست با توجه به مقصدی که می روید آب و هوای آن را بررسی کنید و ممکن است در شهرهای جنوبی آن قدر سرما نباشد که در شهرهای سیبری آن  سرما وجود دارد.

چهار فصل ،روسیه

هر فصلی شما می توانید از آب و هوای روسیه لذت ببرید و در چهار فصل آن شهرگردی، موزه گردی داشته باشید، اما اگر میخواهید از آب و هوای مطبوع لذت ببرید بهترین زمان سفر به روسیه از ماه ژوئن تا اواسط سپتامبر یعنی از خرداد تا اواسط شهریور است.

بهترین زمان سفر از لحاظ مطبوع ترین  آب و هوا در روسیه

دو شهر دیدنی روسیه که همواره مورد توجه گردشگران ایرانی است مسکو و سنت پترزبورگ است و برای دیدن به خصوص سنت پترزبورگ فصل تابستان بهترین گزینه برای سفر است.

دمای هوای روسیه

در این فصل در شهرهای چون مسکو و سنت پترزبورگ به ۳۰ درجه سانتی گراد می‌رسد و از همین رو بهترین زمان سفر به روسیه از لحاظ آب و هوایی محسوب می شود. باید خاطر نشان کنیم چون های سیزن کشور روسیه به حساب می آید از سرتاسر دنیا به سوی این کشور سفر می کنند.

صف طولانی برای دیدن هر یک از اماکن تاریخی وجود دارد و حسابی افزایش قیمت غذاهای رستوران ها و فست فود ها را خواهید داشت.

هزینه ی سفر

اگر هزینه ی سفر برایتان تفاوتی ندارد می توانید در تابستان از ماه جولای تا اواسط شهریور به این کشور سفر کنید و حسابی از آب و هوای مطبوع روسیه و شب های شاد و دلنشین، موسیقی خیابانی، جنبش و جوش مردم در خیابان های سنت پترزبورگ مانند نوسکی لذت ببرید.

سری به سالن های شلوغ باله و اپرا بزنید و حتما اگر به هنر علاقه دارید یک اپرای دیدنی و یا رقص باله را در کشور روسیه به خود هدیه دهید.

اگر به روسیه برای دیدن پدیده ی شفق قطبی سفر می کنید

می توانید مقصد های مختلفی را در روسیه انتخاب کنید. شفق قطبی در کشور های سردسیر و در هنگام بلندترین شب های طولانی سال اتفاق می افتد

و روسیه جزو هشت کشوری است که در آن شفق قطبی را می توانید مشاهده کنید و از همین رو تورهایی روسیه با هدف سقف قطبی را انتخاب کنید. بستگی دارد کدام مکان روسیه مقصد شما برای  دیدن شفق قطبی  انتخاب می کنید.

بهترین زمان سفر به روسیه:

از دیدن شفق قطبی پاییز نیز هست که از ماه نوامبر تا مارس در منطقه ناریان مار است.

در این بازده ی زمانی هم هزینه تورهای شفق قطبی کاهش دارد و استفاده از حمل و نقل بین شهری برای رسیدن به ناریان مار آنچنان گران هست. اگر دوست دارید این پدیده ی طبیعی و بکر خاص را حداقل یکبار در عمر خود تجربه کنید به ناریان مار سفر کنید

سفر به روسیه در فصل پاییز

در فصل پاییز تنها زمانی است که می توانید روسیه رنگارنگ از طبیعت را ببینید اما پاییز در روسیه زودتر از راه می رسد و از اواخر ماه سپتامبر شروع می شود.

اکتبر یا مهرماه تور روسیه

بهترین زمان سفر به روسیه از لحاظ دیدن پاییز در شهرهای روسی است که جاذبه های سنت پترزبورگ کاخ و پارک گاچینا،کاخ کاترین در سنت پترزبورگ و… زیبایی منحصر به فردی دارد. این زمان برای شهر گردی مناسب است.

در صف های طولانی مکان های بازدیدی قرار نمی گیرید با خیال راحت از خلوتی شهر استفاده می کنید و از پاییز کوتاه مدت روسیه بهره مند می شود.

مسکو
سفر به روسیه در فصل پاییز

البته دیگر شب های پر جنب و جوشی در شهرهای روسی در این زمان نیست و یا خیلی از رودخانه و چشمه ها در حال یخ زدن هستند. اما به لحاظ قیمت نیز ماه اکتبر آنچنان گران نیست و می توانید سفر به روسیه در این ماه تجربه کنید.

فصل زمستان: ماه‌های نوامبر تا مارس (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)

مسکو
فصل زمستان: ماه‌های نوامبر تا مارس (۱۰ آبان تا ۱۱ فروردین)

زمستان‌های روسیه، برای افراد ضعیف مناسب نیست. «طولانی»، مناسب‌ترین صفت برای این فصل بی‌رحم است. برخی روزها، خورشید تنها یک ساعت در روز می‌تابد. همچنین، بارش سنگین برف تا ماه مارس (۱۰ اسفند تا ۱۱ فروردین) ادامه دارد.

یخبندان روسیه

تعداد کمی از افراد، به غیر از ساکنین شهر، می‌توانند از پس این یخبندان بر بیایند. اگر جرات سفر در این زمان از سال را دارید، می‌توانید با هزینه‌هایی مقرون به صرفه به مسکو سفر کنید. به خاطر داشته باشید هزینه هتل‌ها در زمستان، به غیر از جشن‌های سال نو، در حداقل خود قرار دارد.

فصل بهار: ماه‌های آوریل تا می (۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد)

مسکو

دما در فصل بهار، تا محدوده قابل قبولی افزایش می‌یابد (دمای میانگین در طول روز در بازه ۱۰ تا ۲۱٫۱ درجه سانتی‌گراد است)، البته هنوز برای گردش‌های عصرگاهی در شهر، نیاز به یک کت گرم دارید.

قیمت اتاق‌های هتل‌ها

همزمان با پیش رفتن فصل بهار افزایش می‌یابد. با سفر در این زمان از سال می‌توانید از هزینه کمتر هتل‌ها به همراه تابش آفتاب لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس فستیوال‌ها و رویدادها

فستیوال‌ها و رویدادهای فصل تابستان

فستیوال جاز اوسادبا (Usadba Jazz Festival)

مسکو

فستیوال جاز اوسادبا، یک فستیوال موسیقی جاز در مسکو است که در طول یک تا دو روز در ماه جولای (۱۰ تیر تا ۹ مرداد)، برگزار می‌شود.

این فستیوال بزرگ‌ترین فستیوال موسیقی در فضای باز در روسیه است. گروه‌هایی با سبک‌های مختلف موسیقی مانند جاز، بوز، جاز-راک و دیگر سبک‌های موسیقی معاصر در این رویداد جالب، اجرا دارند.

بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس هزینه هتل‌ها

 

مسکو
بهترین زمان سفر به مسکو بر اساس هزینه هتل‌ها، ماه‌های فصل زمستان و ماه جولای و آگوست، است.
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین زمان سفر به روسیه-02188487125

هلدینگ گردشگری پارسا گشت