بهترین قیمت تور سریلانکا

تور سریلانکا

شرایط اخذ ویزای سریلانکا؛ تا 30 روز اقامت لزومی به اخذ ویزا نیست!

برای سفر به سریلانکا، لزومی به اخذ ویزا نیست و ویزای شما به صورت فرودگاهی صادر می‌شود. شما با این ویزا می‌توانید تا 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید. برای درخواست ویزای فرودگاهی سریلانکا باید گذرنامه با بیش از 6 ماه اعتبار ارائه کنید و هزینه آن در حدود 60 دلار آمریکا می‌باشد. در صورتی که بخواهید بیشتر از 30 روز در سریلانکا اقامت داشته باشید، باید درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین به کنسولگری سریلانکا ارائه کنید.

بهترین زمان سفر به سریلانکا؛ هدف سفرتان را مشخص کنید!

بهترین زمان سفر به سری‌لانکا از نظر هزینه‌ها و آب‌و‌هوا متفاوت است. اگر آب‌و‌هوا برای شما اهمیت دارد، بهتر است در در فصل پائیز و زمستان به سری‌لانکا سفر کنید. در این بازه زمانی آب‌و‌هوای سریلانکا در مطبوع‌ترین حالت خود قرار دارد و تعداد گردشگران تا حد چشمگیری افزایش می‌یابد. اما در فصل تابستان آب‌و‌هوای سریلانکا تا حدودی گرم و خشک است، تعداد گردشگران کاهش یافته و به نسبت آن هزینه‌های اقامت نیز کاهش پیدا می‌کند!

خدمات تور سریلانکا؛ در تور سریلانکا چه خدماتی به شما ارائه می‌شود؟

خدماتی که در ادامه به شما اعلام می‌شود، خدمات رایج تورهای سریلانکا می‌باشد و ممکن است در هر پکیجی متفاوت باشد. خدمات رایج تورهای سریلانکا عبارتند از:

  • اقامت در هتل 4 ستاره به همراه صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • ترانسفر فرودگاهی
  • ترانسفر شهری
  • گشت شهری
  • راهنمای فارسی زبان
  • تور لیدر محلی
  • بیمه مسافرتی مطابق با تعداد روزهای اقامت در سریلانکا

اختلاف زمان کلومبو با تهران چند ساعت است؟

اختلاف ساعت پاتخت سریلانکا با تهران 2 ساعت بوده و ساعت رسمی این کشور 2 ساعت جوتر است.

سریلانکا کجاست؟

سریلانکا کشوری است متشکل از بیش از 100 جزیره بزرگ و کوچک که هر کدام ویژگی‌ها و جذابیت‌های خودشان را دارند. این کشور در جنوب آسیا و اقیانوس هند و در جنوب کشور هند واقع شده است. سریلانکا، سال‌ها از مستعمرات بریتانیا بود و در سال 1984، توانست استقلال خود را به‌دست آورد. هرچند که در فرهنگ، زبان و حتی غذاهای سریلانکایی، می‌توان نشانه‌های این استعمار را هنوز پیدا کرد.
بیش از 75 درصد از مردم سریلانکا، سینهالی هستند. یک نژاد هندوآریایی که احتمالا حدود 3000 سال پیش از شمال هند به این سرزمین پر جزیره آمده‌اند. طبق یافته‌های باستان‌شناسی، آنها اولین مردم سریلانکا نبودند. بیش از 34 هزار سال پیش، نخستین انسان‌ها در سریلانکا ساکن شده‌اند و آثاری هم از آنها به‌جا مانده است.
از سریلانکا چای، قهو، کائوچو و یک بلور طبیعی سفید به اسم کینین استخراج می‌شود که خاصیت‌های دارویی فراوانی دارد.
امروزه بیش از 22 هزار نفر در 9 استان سریلانکا زندگی می‌کنند. بیشتر مردم سریلانکا کشاورزند و یا در بخش‌های خدماتی کار می‌‌کنند.
این کشور دارای قدیمی‌ترین قوانین دموکراسی جدید در آسیاست.

پرواز به سریلانکا چگونه است؟

از تهران به کلمبو، پرواز مستقیم وجود دارد. کلمبو دومین شهر مهم سریلانکاست و پایتخت تجاری آن نیز محسوب می‌شود. هواپیمایی قطری، فلای‌دبی و امارات از جمله شرکت‌هایی هستند که به این شهر پرواز دارند. علاوه بر پرواز مستقیم، برخی پروازها ابتدا از تهران به دبی و بعد از آنجا به سریلانکا می‌روند. در حالت اول، پرواز شما حدود 8 ساعت طول می‌کشد. در حالت دوم، زمان بیشتری را باید در نظر بگیرید و معطلی در فرودگاه دبی هم به زمان سفرتان اضافه می‌شود.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین قیمت تور سریلانکا

هلدینگ گردشگری پارسا گشت