بهترین هتل های استانبول منطقه تکسیم

بهترین هتل های استانبول منطقه تکسیم

Sofitel Istanbul Taksim

Sofitel Istanbul Taksim واقع در استانبول و با ۲ دقیقه پیاده‌روی میدان تقسیم، دارای خدمات دربان، اتاق‌های غیرسیگاری، تراس، وای‌فای رایگان در سراسر ملک و بار است. این ملک دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، استخر سرپوشیده و سونا نیز می باشد. این هتل خدمات اتاق، پذیرش 24 ساعته و صرافی را برای مهمانان ارائه می دهد. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، دستگاه قهوه ساز، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش در اختیار مهمانان قرار می دهد. اتاق های Sofitel Istanbul Taksim دارای ملحفه و حوله می باشند. مهمانان اقامتگاه می توانند از یک صبحانه قاره ای یا حلال لذت ببرند. Sofitel Istanbul Taksim اقامتگاه های 5 ستاره با حمام ارائه می دهد. از نقاط محبوب نزدیک هتل می توان به ایستگاه متروی تقسیم، خیابان استقلال و برج ساعت دلمه باغچه اشاره کرد. نزدیک‌ترین فرودگاه استانبول است که در فاصله 23 مایلی از Sofitel Istanbul Taksim قرار دارد و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

قبلی
بعدی

Sheraton Istanbul City Center

مرکز شهر 5 ستاره شرایتون استانبول که در استانبول، تنها چند قدم با گالری هنری آرتر و 2.5 مایل دورتر از کلیسای ارتدکس یونانی پانایا فاصله دارد، دارای 254 اتاق مهمان با سلیقه طراحی شده است. این هتل دارای استخر سرپوشیده و سرویس رفت و برگشت رایگان به تکسیم است. مرکز تناسب اندام کاملا مجهز و اسپای احیا کننده شاین را می توانید در محل لذت ببرید. در هتل، اتاق ها دارای میز هستند. همه اتاق های مهمان دارای کمد لباس هستند. همه اتاق های دارای تهویه مطبوع دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، وای فای رایگان و حمام خصوصی هستند. مهمانان مرکز شهر شرایتون استانبول می توانند از صبحانه قاره ای یا بوفه ای در رستوران Nev-i Lokma لذت ببرند. در اقامتگاه ها رستورانی خواهید یافت که غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند. مرکز شهر شرایتون استانبول یک مرکز تجاری برای استفاده مهمانان ارائه می دهد. کارکنان پذیرش با زبان انگلیسی و ترکی همیشه آماده کمک هستند. از نقاط محبوب نزدیک هتل می توان به خیابان استقلال، میدان تقسیم و برج گالاتا اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه استانبول است که ۲۵ مایل از مرکز شهر شرایتون استانبول فاصله دارد. فرودگاه Sabiha Gokcen 30 مایل با شما فاصله دارد.

قبلی
بعدی

Gleam Collection Hotel

هتل گلیم کالکشن که در استانبول واقع شده است، دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع با وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق است.

این ملک دارای رستوران، مرکز تناسب اندام، سونا و حمام نیز می باشد. تراس، بار داخلی و سالن استراحت مشترک موجود است. اتاق های هتل دارای میز، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، ملحفه و حوله می باشند. اتاق‌ها دارای صندوق امانات هستند، در حالی که برخی از اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برخی دیگر دارای منظره شهر هستند. اتاق ها یک کمد و یک چای خوری برقی در اختیار مهمانان قرار می دهند.

صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه های گیاهی، وگان و حلال است. مشاوره شبانه روزی در پذیرش در دسترس است، جایی که کارکنان به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی صحبت می کنند. از نقاط محبوب در نزدیکی هتل گلیم کالکشن می توان به مرکز کنگره استانبول، ایستگاه مترو تقسیم و میدان تقسیم اشاره کرد. نزدیکترین فرودگاه استانبول است که 21 مایل از محل اقامت فاصله دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد.

قبلی
بعدی

Cartoon Hotel

هتل کارتون با تزئینات کارتونی خود اقامتی بی نظیر را در قلب منطقه سنتی بی اوغلو استانبول ارائه می دهد. بار پانوراما چشم‌انداز میدان تقسیم را ارائه می‌دهد و رستورانی با شیشه‌ای در آن قرار دارد. اتاق‌های مهمان The Cartoon شامل Wi-Fi رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. آنها دارای تهویه مطبوع و حمام مدرن با دوش هستند. مهمانان می توانند شام را در رستوران عایشه که دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی آسانسور شیشه ای دارد، میل کنند. بار محیطی شیک برای نوشیدنی با افق استانبول در پس‌زمینه ارائه می‌دهد. Cartoon در 2 دقیقه پیاده روی از میدان تقسیم و ایستگاه متروی مجاور آن قرار دارد. مرکز فرهنگی آتاتورک با 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. فرودگاه استانبول در 31 مایلی است.

قبلی
بعدی
آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

جاذبه های گردشگری ژاپن ژاپن، کشوری با ترکیبی منحصر به ‌فرد از سنت و مدرنیته، طبیعت باشکوه و فناوری پیشرفته است. از معابد تاریخی کیوتو

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین هتل های استانبول منطقه تکسیم

هلدینگ گردشگری پارسا گشت