بهترین هتل های پوکت_کاگزار هتل های تایلند

تایلند

یکی از کشورهای هیجان‌انگیز و دیدنی است که هر ساله توجه گردشگران زیادی را به‌خود جلب می‌کند، یکی از شهرهای پرطرفدار و گردشگری این کشور، شهر پوکت است. پوکت یکی از مناطق ساحلی این کشور به‌شمار می‌رود که سفر به بهترین هتل های پوکت تجربه آرامشی فوق‌العاده را با خود به‌همراه می‌آورد.

جاذبه‌های طبیعی زیبا و جذاب این شهر سبب شده است که گردشگران فراوانی این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند و بسیاری از آن‌ها معتقد هستند این منطقه، بهترین گزینه برای تفریح و سفر در تعطیلات است.

۱.هتل ۴ ستاره رویال پارادایس – Royal Paradise

هتل رویال پارادایس هتلی ۴ ستاره، زیبا و مدرن است که در شهر پوتک واقع شده‌است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به مراکز خرید و جاذبه‌های تفریحی سالانه مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد.

این هتل دارای امکانات متعددی است که می‌توان به اینترنت بی‌سیم در همه قسمت‌های هتل به صورت رایگان، صندوق امانات، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل با داشتن ۳۵۰ اتاق جزو مجهزترین و بهترین هتل های پوکت به‌حساب می‌آید، به‌طوری که اتاق‌های آن به تخت، تلویزیون، تهویه مطبوع، حمام و سایر ملزومات بهداشتی تجهیز شده است.

۲.هتل ۴ ستاره اشلی هاب – Ashlee HuB

هتل اشلی هاب، اقامتگاهی چهار ستاره و بسیار زیبا در شهر پوتک تایلند است که در مکانی بسیار جذاب و توریستی قرار دارد. این هتل ۸ طبقه امکانات رفاهی و تفریحی زیادی را در دسترس مهمانان هتل قرار می‌دهد.

از جمله امکانات این هتل می‌توان به زمین گلف، استخر روباز، خشکشویی، اتوشویی، محل نگهداری از کودکان و غیره اشاره کرد که همه این امکانات در بالاترین کیفیت و سطح در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، ازاین‌رو هتل اشلی هاب یکی از بهترین هتل های پوکت برای اقامت به‌شمار می‌رود.

آدرس هتل: ۲۳۷/۱۸ Rat-U-Thit Song Roi Pee Road, Pa Tong, Phuket 83150, Thailand

۳.هتل ۵ ستاره گریسلند پوکت – PHUKET GRACELAND

هتل گریسلند پوکت، هتلی معروف و مدرن در شهر پوکت است. این هتل ۵ ستاره به دلیل نزدیک بودن به ساحل زیبای پاتونگ مورد توجه بسیاری از مسافران قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید از زیبایی‌های شهر پوکت بازدید کنید، هتل گریسلند یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت شما به‌حساب می‌آید.

۴.هتل ۴ ستاره نووتل پوکت ریزورت – Novotel Phuket Resort

هتل نووتل پوکت ریزورت هتلی ۴ ستاره که در کنار دریا واقع شده‌است. این هتل به دلیل نزدیک ‌بودن به جاذبه‌های گردشگری هر سال مورد توجه مسافران بسیاری قرار می‌گیرد. دسترسی آسان به مراکز خرید این هتل را به یکی از بهترین هتل های پوکت تبدیل کرده است.

از امکانات این هتل می‌توان به صندوق‌امانات، رستوران و پارکینگ رایگان اشاره کرد. همچنین این هتل خدمات پذیرش ۲۴ ساعته، آسانسور و امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان فراهم کرده‌است. اتاق ‌های این هتل مجهز به اینترنت رایگان، کانال‌های متنوع‌ ماهواره‌ای و حمام اختصاصی نیز هستند.

آدرس هتل: ۲۸۲ Phrabaramee Rd, Tambon Patong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

۵.هتل ۵ ستاره لمردین پوکت – LE MERDIEN PUKET

هتل لمریدن پوکت، جزو هتل‌های ۵ ستاره و لوکس شهر پوکت به‌حساب می‌آید. این هتل در قلب طبیعت آرامش‌بخش پوکت جای گرفته است. نکته جالب این است که این هتل تا ساحل پاتونگ فقط ۵ کیلومتر فاصله دارد و این مورد برای گردشگران یک مزیت مهم به‌حساب می‌آید.

در این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات در بالاترین سطح و کیفیت ممکن در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. از رستوران گرفته تا انواع تفریحات آبی، سالن زیبایی و فروشگاه‌های مختلف تنها بخشی از امکانات این هتل ۵ ستاره به شمار می‌رود.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این هتل ۱۰ رستوران وجود دارد و تمام پرسنل این رستوران‌ها به ۱۰ زبان زنده دنیا مسلط هستند.

۶.هتل ۵ ستاره جی دبلیو ماریوت – JW Marriott

این هتل ۵ ستاره با قرار گرفتن در میان دو برج، جذابیت خاص خود را در بین دیگر بهترین هتل های پوکت دارد. هتل جی دبلیو ماربوت به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو و نزدیکی به مراکز خرید از محبوبیت بالایی برخوردار است. این هتل در تمامی قسمت‌های خود اینترنت رایگان عرضه می‌کند و پارکینگ رایگان نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، اسب‌سواری، بولینگ و کلوپ‌ شبانه نیز اشاره کرد. این هتل دارای باشگاه بدن‌سازی است که می‌توانید در کلاس‌های این باشگاه شرکت کنید و از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا بهره‌مند شوید.

آدرس هتل: ۲۳۱ Mai Khao, Thalang District, Phuket 83110, Thailand

۷.هتل ۵ ستاره هیلتون پوکت – Hilton Phuket Arcadia

هتل هیلتون پوکت ارکادیا هتلی مجهز و پنج ستاره‌ در منطقه ساحلی کارون در تایلند قرار گرفته‌است. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و این امر باعث شده‌است که این هتل جزء بهترین هتل‌های پوکت قرار بگیرد. این هتل دارای امکانات بسیار بالایی است به عنوان نمونه در محوطه این هتل مبلمانی چیده‌ شده‌است که می‌توانید در هنگام شب یا عصر در این مبلمان استراحت کنید.

از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به میز تنیس، اسکواش و باشگاه بدن‌سازی نیز اشاره کرد. این هتل دارای استخرهای روبازی است که در آن‌ها سرسره‌هایی قرار دارد، که این کار باعث‌ شده‌است این هتل از نظر مسافران در جایگاه بالای قرار بگیرد.

آدرس هتل: No 333 Patak Road, Karon Beach, Muang,, 83100 Karon Beach, Thailand

.هتل ۵ ستاره گرند مرکور – Grand Mercure

هتل گرند مرکور پوکت، جزء هتل‌های ۵ ستاره شهر پوکت است. این هتل امکانات بسیار زیادی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان تلویزیون صفحه تخت، یخچال، لوازم بهداشی و سایر لوازم الکترونیکی را نام برد. این امکانات باعث شده این هتل جزء بهترین هتل های پوکت قرار گیرد.

برخی از اتاق‌های این هتل بهتر از بقیه بوده و مجهز به بالکن اختصاصی نیز هستند. این هتل سرویس اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوعی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل گرند مرکور یک رستوران بسیار شیک و زیبا دارد که بهترین غذا‌های بین‌الملی را طبخ کرده و در اختیار مسافران قرار می‌هد. با پرداخت مبلغ بسیار کمی می‌توانید از انواع سرویس‌ها و خدمات هتل بهره‌مند شوید. از جمله این خدمات می‌توان به اتوی لباس، برگزاری کلاس‌های اشپزی و برگزاری توراشنایی با اماکن فرهنگی محل اشاره کرد.

آدرس هتل: Soi Ratuthit Songroipi 2, Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

هتل ۵ ستاره فیشر‌من هاربر اربن – Fishermen’s Harbour Urban Resort Phuket

هتل فیشر‌من هاربر اربن پوکت، هتلی ۵ ستاره، زیبا و مجلل است که در یک منطقه تفریحی واقع شده‌است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به ساحل پاتونگ و مراکز خرید مورد توجه مهمانان قرار گرفته است.

از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، صندوق امانات،استخر روباز و رستوران اشاره کرد. این هتل امکاناتی مناسب برای افراد کم‌توان نیز ارائه می‌کند. علاوه بر امکاناتی که ذکر شد خدماتی نیز مانند لباسشویی، خشکشویی و اینترنت رایگان در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد، از این رو جزءبهترین هتل‌های پوکت قرار گرفته است.

آدرس:   No 2/21 Siriraj Road, Kathu, Patong, Phuket, Thailand, 83150

هتل فیشر‌من هاربر اربن - الی گشت

هتل ۵ ستاره دوانجیت ریزورت اسپا – Duangit Resort and Spa

هتل دوانجیت ریزورت اسپا، هتلی ۵ ستاره و مدرن در شهر پوکت است. این هتل به دلیل نزدیک بودن به ساحل پاتونگ، مراکز خرید و جاهای دیدنی، مورد توجه مهمانان قرار گرفته است. این هتل دارای ۳۶ هکتار زمین پر از گیاهان گل‌دار است به همین دلیل است که جزء بهترین هتل‌های پوکت قرار گرفته است.

هتل دوانجیت ریزورت اسپا دارای امکانات بسیار زیادی است. از جمله آن‌ها می‌توان به پارکینگ رایگان، صندوق امانات، اینترنت رایگان و رستوران اشاره کرد. برای راحتی مهمانان این هتل خدمات زیادی ارائه می‌دهد مانند نگه‌داری چمدان، خدمات پذیرش ۲۴ ساعته و همچنین اگر نیاز به مراجعه به صرافی داشته‌باشید می‌توانید به بخش خدمات تبدیل ارز مراجعه کنید.

آدرس هتل: No 18 Prachanukroh Road, Kathu, 83150 Patong Beach, Thailand

.هتل ۵ ستاره دیاموند کلیف – Diamond Cliff

هتل دیاموند کلیف هتلی شیک و مدرن به شمار می‌رود که در شهر پاتونگ واقع شده‌است. این هتل دارای منظره بسیار زیبا رو به دریای اندامان است. به همین دلیل است که جزء بهترین هتل‌های پوکت شناسایی شده‌است. طراحی بسیار شیک و زیبای این هتل باعث شده‌است که میزبان مسافران زیادی باشد.

از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران و شاتل فرودگاهی نیز اشاره کرد. این هتل برای راحتی مهمانان خود خدمات ۲۴ ساعته را راه‌اندازی کرده‌است. از دیگر خدمات آن می‌توان به نگه‌داری چمدان نیز اشاره کرد. این هتل مجهز به کف‌پوش، حمام اختصاصی و تهویه مطبوع است.

آدرس هتل: ۲۸۴ Phrabaramee Rd, Pa Tong, Kathu District, Phuket 83150, Thailand

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین هتل های پوکت_کاگزار هتل های تایلند

هلدینگ گردشگری پارسا گشت