توردبی پرواز امارات

تور دبی

دبی شهری بسیار پیشرو و مدرن است که سرعت توسعه شهری آن، در حال افزایش نیز هست. به همین دلیل این شهر مقصد افراد مختلفی با انگیزه‌های مختلف، اعم از گردشگری، سرمایه‌گذاری، اشتغال و… به شمار می‌رود. به هر دلیلی که بخواهید به شهر دبی سفر کنید، نیاز به شناخت این شهر دارید. در این مقاله به معرفی دبی از جنبه‌های گوناگون خواهیم پرداخت و شما را با موقعیت جغرافیایی، فضای فرهنگی، جمعیت حاضر در این خلیفه‌نشین و… آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کشور امارات متحده عربی

یکی از همسایه‌های جنوبی کشور ما است و بزرگ‌ترین شهر این کشور، دبی نام دارد. شهر دبی پایتخت امارت امیرنشین دبی بوده و امیر شهر دبی، محمد بن راشد آل مکتوم است. جالب است بدانید، این شهر به‌وسیله خوری که از آن عبور می‌کند، به دو قسمت دیرا و بر تقسیم می‌شود. شهر دبی دارای چند بندر نیز هست که در معرفی دبی به‌عنوان پل تجاری و گردشگری، اهمیت زیادی دارند؛ دو بندر اصلی آن، بندر راشد و بندر جبل علی هستند. به دلیل پیشرفت‌هایی که دبی از نظر معماری، تجارت و اقتصاد، گردشگری و… داشته، اکنون به‌عنوان عروس خلیج فارس شناخته می‌شود.

زبان و مذهب مردم دبی

مانند سایر دیگر امارت‌های کشور امارات متحده عربی، زبان رسمی شهر دبی نیز عربی است. از طرف دیگر دبی همواره شهری مهاجرپذیر معرفی شده و امروزه از ملیت‌های مختلفی در این شهر ساکن هستند. وجود دفاتر شرکت‌های بین‌المللی به اهمیت اقتصادی شهر دبی نیز افزوده است. مجموعه این عوامل باعث شده به غیر از زبان عربی، سایر زبان‌ها نیز در این شهر مرسوم باشند. یکی از این زبان‌ها انگلیسی است؛ چرا که بسیاری از فروشندگان و همچنین مردم این شهر به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. از آنجایی که کارگران هندی نیز در شهر دبی حضور دارند، یکی دیگر از زبان‌هایی که در این شهر رواج دارد، هندی است.

 

تور دبی؛ خرید و آب‌بازی در گرم‌ترین تور آسیایی

تور دبی را با قیمتی پایین‌تر از پکیج‌های شرق آسیا می‌توان رزرو کرد. در این تور می‌توانید به آب‌تنی در سواحل یا استخر هتل‌ها پرداخته یا از پارک‌های یخی این شهر نیز استفاده کنید.

 

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توردبی پرواز امارات

هلدینگ گردشگری پارسا گشت