تور آفریقای جنوبی با پرواز امارات

تور آفریقای جنوبی گروهی برگزار می‌شود یا انفرادی؟

تور آفریقای جنوبی در حال حاضر فقط به صورت گروهی برگزار می‌شود؛ زیرا با توجه به برگزاری تور حیات وحش آفریقای جنوبی به یک تور لیدر فارسی زبان نیاز دارید. همچنین در صورت مسلط نبودن به زبان انگلیسی نیز بهتر است به صورت گروهی سفر کنید.

کدام فصل را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنیم؟

دمای شهرهای آفریقای جنوبی ممکن است در روزهای سرد سال تا 25- درجه سانتیگراد برسد. از طرفی دیگر در فصول گرم، برخی از شهرهای آفریقا دمای 33 درجه را نیز تجربه می‌کنند. فصول گرم سال در این کشور معادل پاییز و زمستان در بین ما ایرانی‌ها است. همچنین فصول سرما نیز بین بهار و تابستان محسوب می‌شود. ممکن است اختلاف دما بین روز و شب به سی یا چهل درجه سانتیگراد برسید. در نتیجه برای جلوگیری از این موضوع باید اطلاعات کاملی در مورد فصل مناسب سفر داشته باشید.

عید نوروز؛ زمان پرتقاضا برای سفر

هرچند که آب و هوای آفریقای جنوبی در آغاز بهار برای سفر مناسب نیست و اختلاف دما بین روز و شب به 30 درجه می‌رسد؛ اما قیمت پکیج‌های مسافرتی این مقصد در فروردین کاهش چندانی پیدا نمی‌کند؛ زیرا تقاضا برای رزرو تور آفریقای جنوبی نوروز بسیار زیاد است.

سرمای هوا شما را در تابستان آزار خواهد داد!

به دلیل قرارگیری آفریقای جنوبی در زیر خط استوا، آب و هوای این کشور با مناطق بالای خط استوا متفاوت است. در نتیجه فصل تابستان در نیم کره‌ی جنوبی زمین، مانند زمستان در کشورهای شمال نیم کره می‌باشد. دمای آفریقای جنوبی در این فصل برخی اوقات به زیر صفر درجه نیز می‌رسد. به همین دلیل باید در طول سفر به این کشور لباس‌های گرم همراه خود داشته باشید.

افزایش تقاضای تور آفریقای جنوبی از اواخر پاییز

پاییز فصل مناسبی برای سفر به آفریقای جنوبی نیست؛ اما اگر قصد رزرو تور در این فصل را دارید، آذر ماه بهترین انتخاب است. از این ماه به بعد آب و هوای آفریقای جوبی برای سفر ایده آل می‌شود.در نتیجه تقاضا برای سفر به آن افزایش یافته و هزینه تور آفریقای جنوبی بیشتر می‌شود.

زمستان؛ اوج گرمای سال در آفریقای جنوبی!

همانطور که تابستان آفریقای جنوبی به دلیل قرارگیری زیر خط استوا زمستان این کشور محسوب می‌شود، در صورت سفر به این کشور در تابستان به طور کلی تور آفریقای جنوبی زمستان به دلیل و آب و هوای ایده‌آل بیشترین تقاضا را در بین فصول سال دارد. در نتیجه بهتر است زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

در این 5 ماه از سال تور آفریقای جنوبی را رزرو نکنید!

به علت شرایط بد آب و هوایی بهتر است تور آفریقای جنوبی را در ماه‌های اردیبهشت، خرداد و سه ماه تابستان رزرو نکنید. در این 5 ماه دمای هوا کاهش یافته و امکان بارندگی بیشتر می‌شود. در نتیجه برای گشت شهری، انجام تفریحات ساحلی و سافاری‌های حیات وحش مناسب نیست.

مدارکی که باید برای ویزای آفریقای جنوبی تهیه کنید

قبل از رزرو تور آفریقا لازم است مدارک زیر را تهیه کرده و به کارشناس تور این مقصد تحویل دهید.

  • دو قطعه عکس رنگی 3 در 4 (با زمینه سفید و متفاوت با عکس پاسپورت)
  • اصل پاسپورت با بیش از دو ماه اعتبار تا پس از پایان سفر (امضا شده توسط مسافر)
  • معرفی نامه شغل مسافر در سر برگ محل کار (بهتر است به به زبان انگلیسی باشد)، به همراه ذکر دقیق تاریخ شروع کار (سمت، میزان حقوق و مرخصی)
  • نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان یا دانش آموزان
  • پرینت حساب بانکی سه ماه اخیر مسافر به زبان انگلیسی
  • برای کودکان زیر 18 سال باید نسخه ترجمه شده‌ی شناسنامه ارائه شود. (یک نسخه به تاییدیه دادگستری رسیده باشد)

امکان پرواز از آفریقای جنوبی؛ با سه نوع ایرلاین مختلف

پرواز تور گروهی آفریقای جنوبی توسط ایرلاین امارات ایرویز از شهر تهران و به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیپ تاون برگزار می‌شود. به همین دلیل باید از هر شهری که هستید خودتان را ابتدا به تهران برسانید. این پروازها با یک توقف در دبی، مستقیما به سمت کیپ تاون حرکت خواهند کرد. البته در نظر داشته باشید که در برخی از ایام سال می‌توانید تور را با پروازهای قطری یا ترکی نیز رزرو کنید. در این صورت توقف شما در دوحه یا استانبول خواهد بود. در بین تمامی ایرلاین‌های ذکر شده معمولا قیمت بلیط تهران کیپ تاون ایرلاین قطر ایرویز پایین‌تر از سایرین است. در نتیجه برای رزرو تور آفریقای جنوبی ارزان انتخاب ایرلاین قطری را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

پرواز تهران کیپ تاون چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان پرواز تهران کیپ تاون با توجه به داشتن یک یا بعضا چند توقف ممکن است به بیش از 24 ساعت نیز برسد. برای سفر به آفریقای جنوبی شما 2 ساعت پرواز تا دبی، بیش از 15 ساعت توقف در این شهر و 9 ساعت پرواز تا کیپ تاون را پشت سر می‌گذارید.

پرواز تهران کیپ تاون چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان پرواز تهران کیپ تاون با توجه به داشتن یک یا بعضا چند توقف ممکن است به بیش از 24 ساعت نیز برسد. برای سفر به آفریقای جنوبی شما 2 ساعت پرواز تا دبی، بیش از 15 ساعت توقف در این شهر و 9 ساعت پرواز تا کیپ تاون را پشت سر می‌گذارید.

چند روز می‌توان در آفریقای جنوبی اقامت داشت؟

تور آفریقای جنوبی به دو صورت 10 و 11 روزه گروهی برگزار می‌شود. در هر دو حالت شهرهای محل اقامتان یکی هستند. در تورهای 10 روزه 4 شب را در کیپ تاون، 2 شب در سان سیتی، یک شب در پارک جنگی و دو شب در ژوهاسنبورگ اقامت خواهید داشت. تفاوت تور یازده روزه با پکیج‌های ده روزه، یک شب اقامت بیشتر در پارک جنگی است. البته هتل محل اقامتتان نیز در شهرهای کیپ تاون و سان سیتی نیز با رزرو تور ده یا یازده روزه متفاوت خواهد بود.

قیمت تور آفریقای جنوبی چقدر است؟

تور افریقای جنوبی در میان پکیج‌های مسافرتی کشورهای آفریقایی قیمت گران‌تری دارد. دلیل آن نیز فاصله زیادتر این کشور نسبت به سایر کشورهای آفریقایی و پروازهای گران اماراتی و قطری‌اش است. دلیل دیگری که هزینه تور را افزایش می‌دهد مربوط به رزرو بهترین هتل‌های آفریقای جنوبی برای اقامت شما می‌شود. با وجود این هتل‌ها اقامت راحت‌تر و پر از خدمات را تجربه می‌کنید.

نیازی نیست نگران امنیتتان در تور آفریقای جنوبی باشید!

با توجه به اینکه سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا تور آفریقای جنوبی را رزرو می‌کنند، پلیس‌های گردشگری زیادی در سطح شهر برای حفظ امنیت گردشگران وجود دارند. نسبت به تمامی شهرهای آفریقای جنوبی، امنیت ژوهانسبورگ نسبت به سایرین کمی پایین‌تر است. البته تمامی هتل‌ها و مناطق دیدنی این کشور در مناطق امن واقع شده‌اند.

ارز رایج در آفریقای جنوبی چیست؟

ارز ملی آفریقای جنوبی «رند» است. البته شما می‌توانید به جای آن، از دلار در طول سفر خود استفاده کنید. معمولا در هر هتل صرافی وجود دارد. پس به این ترتیب می‌توانید دلار را به رند تغییر داده تا در گشت‌های شهری و خرید از بازارهای محلی به مشکلی برنخورید.

بودجه پیشنهادی برای سفر به آفریقای جنوبی

بهتر است در این سفر بودجه‌ای معادل 500 الی 1000 دلار به ازای هر نفر همراه خود داشته باشید؛ زیرا در تور آفریقا، خورد و خوراک و تفریحات هتل هزینه‌ای جداگانه دارد.

چک لیست تور آفریقای جنوبی؛ لباس گرم فراموش نشود

حتی در صورت رزرو تور آفریقای جنوبی در زمستان (تابستان آفریقای جنوبی به دلیل قرارگیری این کشور در زیر خط استوا)، باید لباس‌های گرم همراه خود داشته باشید. زیرا شب‌های این کشور بسیار خنک هستند. همچنین باید برای جلوگیری از سرقت پول‌هایتان، کیف پول گردنی همراهتان داشته باشید. البته استفاده از کیف پول گردنی اقدامی احتیاطی است؛ زیرا با وجود حضور پلیس گردشگری، امنیت آفریقای جنوبی برای گردشگران افزایش یافته است. عینک آفتابی، کلاه، کرم ضدآفتاب، لباس شنا و آداپتور برق مخصوص آفریقای جنوبی نیز دیگر مواردی است که باید در طول سفر، همراه خود داشته باشید.

چه تفریحاتی را می‌توان در آفریقای جنوبی انجام داد؟

با رزرو تور آفریقای جنوبی همه نوع تفریحی بازدید از حیات وحش آفریقای جنوبی و دیدن بیگ فایو (5 حیوان بزرگ آفریقایی) با سافاری‌ها (خودروهای مخصوص) یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور است. همچنین می‌توانید از تفریحات متعدد داخل و بیرون هتل‌ها نیز بهره‌مند شوید. در شهرهای ساحلی نیز انجام تفریحات ساحلی مانند غواصی، ماهیگیری، جت اسکی و غیره بین گردشگران رایج است.

فستیوال‌های شاد و مفرح آفریقای جنوبی

در آفریقای جنوبی سالیانه بیش از ده فستیوال برگزار می‌شود. این فستیوال‌ها ممکن است در یک یا چند شهر آفریقای جنوبی برگزار شود. به طور مثال با سفر به کیپ تاون می‌توانید کارناوال شاد کاپسه کلوپسه را تماشا کنید. البته به شرطی که تور کیپ تاون را در زمان برگزار فستیوال رزرو کرده باشید. به غیر از این جشنواره، رویدادهای دیگری نیز در این کشور برگزار می‌شود که تعدادی از آن‌ها را در ادامه ذکر کرده‌ایم.

  • جشنواره ملی هنر
  • جشنواره بین المللی جاز کیپ تاون
  • جشنواره هنرهای زنده
  • فستیوال جاکاراندا
  • جشنواره گیلاس فیکسبورگ

آب و هوای کرابی و بهترین زمان سفر به آن

کرابی هم مانند خیلی از مناطق دیگر تایلند آب و هوای گرمسیری دارد و میانگین دمای هوا، ۲۷ درجه یا بالاتر است. کرابی دو فصل گرم و خشک و خنک و مرطوب را دارد اما حتی در فصل گرم و خشک آن هم باید انتظار بارش باران را داشته باشیم. هوای گرم و خشک در ماه های مارس و آپریل و هوای خنک و مرطوب در ماه های سپتامبر و اکتبر است.

بهترین زمان سفر به کرابی با توجه به آب و هوای آن، از ماه ژانویه تا ماه مارس است و بنابراین در این ماه ها، با گردشگرهای زیادی هم روبرو می شوید و طبیعتا قیمت هتل ها و خدمات هم بیشتر می شود. ماه های می تا اکتبر به دلیل بارش زیاد باران، زمان مناسبی برای سفر نیست.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آفریقای جنوبی با پرواز امارات

هلدینگ گردشگری پارسا گشت