تور آفریقای جنوبی دی وبهمن ماه1403

سفر به آفریقا با تور؛ مزایا و معایب آن

بیشتر تورهای آفریقایی صورت گروهی برگزار می‌شوند. در نتیجه تمام گشت‌های شهری به صورت گروهی صورت می‌گیرد و باید زمان خود را با گروه هماهنگ کنید. در غیر این صورت مشکلات زیادی در طول سفر برایتان پیش می‌آید. البته سفر به آفریقا با تور مزایایی نیز دارد. به طور مثال با سفر به صورت گروهی می‌توانید از وجود تور لیدر مسلط به زبان فارسی بهره‌مند شوید. وظیفه‌ی لیدر، راهنمایی شما و حل مشکلاتتان در برقراری ارتباط با اهالی محل مقصد مدنظرتان است.

قیمت تور آفریقا چقدر است؟

بسته به مقصد مدنظرتان قیمت تور آفریقا متغییر است. اما باید بدانید که هزینه تور آفریقا نسبت به مقاصد آسیایی بیشتر است. دلیل آن نیز فاصله‌ی این کشورها با ایران، اقامت در هتل‌های لوکس، برگزاری پروازها با ایرلاین‌های خارجی و با دو توقف است.

چه زمانی تور آفریقا را رزرو کنیم؟

بسته به مقصد مورد نظرتان برای سفر، زمان مناسب وجود دارد. برای رزرو تور آفریقا کنیا بهتر است تابستان را انتخاب کنید. زیرا در این فصل خبری از بارش‌های شدید فصلی نیست. از سوی دیگر برای سفر به آفریقای جنوبی، زمستان را انتخاب کنید. زیرا برخلاف کنیا این کشور زیر خط استوا قرار گرفته و در زمستان آب و هوای این کشور بهبود می‌یابد. موریس تنها مقصد آفریقایی نهال گشت است که می‌توانید در طول سال آن را رزرو نمایید. دمای جزیره‌ی موریس در اغلب ماه‌های سال ثابت است و در طول سال امکان استفاده از تفریحات ساحلی این کشور وجود دارد.

کدام تورهای آفریقایی را  برگزار می‌کند؟

در حال حاضر پارسا گشت تور آفریقا را به سه مقصد مختلف یعنی کنیا، آفریقای جنوبی و موریس برگزار می‌کند. در بین مقاصد ذکر شده فقط تور موریس به صورت انفرادی برگزار می‌شود. شما می‌توانید پکیج مسافرتی آفریقای جنوبی و کنیا را به صورت گروهی رزرو کنید. برای هر یک از دو مقصد ذکر شده دو نوع پکیج مسافرتی متفاوت توسط نهال گشت ارائه می‌شود. در ادامه در مورد هر سه مقصد توضیحاتی را ارائه داده‌ایم.

تور موریس؛ تفریح در سواحل بی‌نظیر

اگر قصد رزرو تور آفریقا نوروز را دارید، انتخاب موریس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی در طول سال این مقصد برای استراحت در ایام تعطیلی نوروز بسیار مناسب است. اخذ ویزای این کشور زمان‌بر نیست و در فرودگاه آن برای مسافران صادر می‌شود. در نتیجه می‌توانید تور را حتی یک روز قبل از سفر رزرو نمایید. علاوه‌بر تمامی این مزیت‌های ذکر شده، پکیج‌های مسافرتی موریس قیمت پایین‌تری نسبت به سایر تورهای آفریقایی دارد. اصلی‌ترین تفریح در جزیره موریس اقامت در هتل‌های لوکس و استفاده از تفریحات ساحلی آن است.

تور آفریقای جنوبی؛ اقامت لوکس در کنار حیات وحش

ویزای آفریقای جنوبی به صورت لیبلی صادر شده و صدور آن 14 روز طول می‌کشد. در نتیجه این تور آفریقایی را باید حداقل دو هفته قبل از سفر رزرو نمایید. تورهای آفریقای جنوبی به مقصد 3 شهر توریستی آن یعنی کیپ تاون، سان سیتی و ژوهانسبورگ برگزار می‌شود. البته علاوه بر این شهرها یک یا دو شب اقامت در پارک جنگلی پیلانسبرگ را نیز تجربه خواهید کرد. برای تور آفریقای جنوبی دو نوع پکیج مسافرتی جداگانه‌ی 10 یا 11 روزه ارائه می‌شود. تفاوت این دو پکیج مسافرتی در مدت اقامتتان داخل پارک جنگی و هتل‌های کیپ تاون و سان سیتی است.

تور کنیا؛ پر خطر اما هیجان انگیز

تور کنیا را می‌توانید به مقصد یک یا 4 شهر این کشور رزرو کنید. نایروبی، نایواشا، ماسای مارا و مومباسا مقاصد تور این کشور هستند. البته می‌توانید تور را به مقصد حتی یک شهر رزرو کنید. پکیج‌های تور گروهی کنیا نیز به دو صورت بسته می‌شود. تورهای 6 روزه که اقامتتان فقط در شهرهای نایروبی، نایواشا و ماسای مارا است. در تورهای 9 روزه نیز، مسافران سه روز اقامت در شهر مومباسا را خواهند داشت.

کدام فصل را برای سفر به آفریقای جنوبی انتخاب کنیم؟

دمای شهرهای آفریقای جنوبی ممکن است در روزهای سرد سال تا 25- درجه سانتیگراد برسد. از طرفی دیگر در فصول گرم، برخی از شهرهای آفریقا دمای 33 درجه را نیز تجربه می‌کنند. فصول گرم سال در این کشور معادل پاییز و زمستان در بین ما ایرانی‌ها است. همچنین فصول سرما نیز بین بهار و تابستان محسوب می‌شود. ممکن است اختلاف دما بین روز و شب به سی یا چهل درجه سانتیگراد برسید. در نتیجه برای جلوگیری از این موضوع باید اطلاعات کاملی در مورد فصل مناسب سفر داشته باشید.

عید نوروز؛ زمان پرتقاضا برای سفر

هرچند که آب و هوای آفریقای جنوبی در آغاز بهار برای سفر مناسب نیست و اختلاف دما بین روز و شب به 30 درجه می‌رسد؛ اما قیمت پکیج‌های مسافرتی این مقصد در فروردین کاهش چندانی پیدا نمی‌کند؛ زیرا تقاضا برای رزرو تور آفریقای جنوبی نوروز بسیار زیاد است.

سرمای هوا شما را در تابستان آزار خواهد داد!

به دلیل قرارگیری آفریقای جنوبی در زیر خط استوا، آب و هوای این کشور با مناطق بالای خط استوا متفاوت است. در نتیجه فصل تابستان در نیم کره‌ی جنوبی زمین، مانند زمستان در کشورهای شمال نیم کره می‌باشد. دمای آفریقای جنوبی در این فصل برخی اوقات به زیر صفر درجه نیز می‌رسد. به همین دلیل باید در طول سفر به این کشور لباس‌های گرم همراه خود داشته باشید.

افزایش تقاضای تور آفریقای جنوبی از اواخر پاییز

پاییز فصل مناسبی برای سفر به آفریقای جنوبی نیست؛ اما اگر قصد رزرو تور در این فصل را دارید، آذر ماه بهترین انتخاب است. از این ماه به بعد آب و هوای آفریقای جوبی برای سفر ایده آل می‌شود.در نتیجه تقاضا برای سفر به آن افزایش یافته و هزینه تور آفریقای جنوبی بیشتر می‌شود.

زمستان؛ اوج گرمای سال در آفریقای جنوبی!

همانطور که تابستان آفریقای جنوبی به دلیل قرارگیری زیر خط استوا زمستان این کشور محسوب می‌شود، در صورت سفر به این کشور در تابستان به طور کلی تور آفریقای جنوبی زمستان به دلیل و آب و هوای ایده‌آل بیشترین تقاضا را در بین فصول سال دارد. در نتیجه بهتر است زمستان را برای سفر انتخاب کنید.

در این 5 ماه از سال تور آفریقای جنوبی را رزرو نکنید!

به علت شرایط بد آب و هوایی بهتر است تور آفریقای جنوبی را در ماه‌های اردیبهشت، خرداد و سه ماه تابستان رزرو نکنید. در این 5 ماه دمای هوا کاهش یافته و امکان بارندگی بیشتر می‌شود. در نتیجه برای گشت شهری، انجام تفریحات ساحلی و سافاری‌های حیات وحش مناسب نیست.

مدارکی که باید برای ویزای آفریقای جنوبی تهیه کنید

قبل از رزرو تور آفریقا لازم است مدارک زیر را تهیه کرده و به کارشناس تور این مقصد تحویل دهید.

  • دو قطعه عکس رنگی 3 در 4 (با زمینه سفید و متفاوت با عکس پاسپورت)
  • اصل پاسپورت با بیش از دو ماه اعتبار تا پس از پایان سفر (امضا شده توسط مسافر)
  • معرفی نامه شغل مسافر در سر برگ محل کار (بهتر است به به زبان انگلیسی باشد)، به همراه ذکر دقیق تاریخ شروع کار (سمت، میزان حقوق و مرخصی)
  • نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجویان یا دانش آموزان
  • پرینت حساب بانکی سه ماه اخیر مسافر به زبان انگلیسی
  • برای کودکان زیر 18 سال باید نسخه ترجمه شده‌ی شناسنامه ارائه شود. (یک نسخه به تاییدیه دادگستری رسیده باشد)

در نظر داشته باشید که ویزای آفریقای جنوبی به صورت لیبلی صادر می‌شود. مدت زمان پاسخ‌دهی سفارت به صدور ویزا 14 روز کاری با هزینه‌ای معادل 150 دلار است. همچنین با اخذ این ویزا اجازه اقامت در آفریقای جنوبی تا 90 روز را خواهید داشت.

از کدام شهرها می‌توان به آفریقای جنوبی سفر کرد؟

از مشهد هم می‌توانید به سمت آفریقای جنوبی پرواز داشته باشید. اما تور آفریقای جنوبی از مشهد برگزار نمی‌شود؛ زیرا انگشت‌نگاری «VFS» در تهران انجام می‌شود. علاوه‌بر آن برای سفر باید به گروه ملحق شده و با پرواز تهران کیپ تاون راهی این کشور شوید.

مکان پرواز از آفریقای جنوبی؛ با سه نوع ایرلاین مختلف

پرواز تور گروهی آفریقای جنوبی توسط ایرلاین امارات ایرویز از شهر تهران و به مقصد فرودگاه بین‌المللی کیپ تاون برگزار می‌شود. به همین دلیل باید از هر شهری که هستید خودتان را ابتدا به تهران برسانید. این پروازها با یک توقف در دبی، مستقیما به سمت کیپ تاون حرکت خواهند کرد. البته در نظر داشته باشید که در برخی از ایام سال می‌توانید تور را با پروازهای قطری یا ترکی نیز رزرو کنید. در این صورت توقف شما در دوحه یا استانبول خواهد بود. در بین تمامی ایرلاین‌های ذکر شده معمولا قیمت بلیط تهران کیپ تاون ایرلاین قطر ایرویز پایین‌تر از سایرین است. در نتیجه برای رزرو تور آفریقای جنوبی ارزان انتخاب ایرلاین قطری را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

پرواز تهران کیپ تاون چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان پرواز تهران کیپ تاون با توجه به داشتن یک یا بعضا چند توقف ممکن است به بیش از 24 ساعت نیز برسد. برای سفر به آفریقای جنوبی شما 2 ساعت پرواز تا دبی، بیش از 15 ساعت توقف در این شهر و 9 ساعت پرواز تا کیپ تاون را پشت سر می‌گذارید.

چند روز می‌توان در آفریقای جنوبی اقامت داشت؟

تور آفریقای جنوبی به دو صورت 10 و 11 روزه گروهی برگزار می‌شود. در هر دو حالت شهرهای محل اقامتان یکی هستند. در تورهای 10 روزه 4 شب را در کیپ تاون، 2 شب در سان سیتی، یک شب در پارک جنگی و دو شب در ژوهاسنبورگ اقامت خواهید داشت. تفاوت تور یازده روزه با پکیج‌های ده روزه، یک شب اقامت بیشتر در پارک جنگی است. البته هتل محل اقامتتان نیز در شهرهای کیپ تاون و سان سیتی نیز با رزرو تور ده یا یازده روزه متفاوت خواهد بود.

هتل‌های آفریقای جنوبی؛ با کیفیت اما پرهزینه

محل اقامت شما در آفریقای جنوبی اقامتگاه‌های 4 و 5 ستاره و با بالاترین کیفیت ممکن هستند. صبحانه تنها وعده غذایی‌ است که هتل های آفریقای جنوبی به میهمانان خود ارائه می‌دهند. در نتیجه باید برای ناهار و شام خود در طول سفر برنامه داشته باشید. در جدول زیر توضیحاتی را درباره هتل‌های محل اقامتتان به شما داده‌ایم.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

تور تونس بهترین قیمت

قیمت تور تونس خوشبختانه تور تونس جزو تورهای گران قیمت نیست و با هزینه‌ای معقول‌ می‌توانید به این کشور سفر کنید. برای سفر به تونس

تور ترکیبی کره جنوبی وژاپن

تور کره جنوبی پر طرفدار ترین تور بین ایرانیان کره جنوبی یک کشور مدرن صنعتی می باشد که در کمتر از نیم قرن تبدیل به

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آفریقای جنوبی دی وبهمن ماه1403

هلدینگ گردشگری پارسا گشت