تور آلانیا|تور ارزان و اقساطی

تور آلانیا

یکی از بهترین روش‌ها برای سفر به شهر توریستی شمال ترکیه است که مثل آنتالیا، از پاتوق‌های گردشگری ساحلی و جنگلی ایرانیان در این کشور به شمار می‌رود. تور اقساطی آلانیا از طریق سفرمارکت به شما این امکان را می‌دهد تا از زیبایی‌های این شهر دیدنی و دوست‌داشتنی ترکیه در فصول مختلف استفاده کرده و هزینه خرید تور را چند ماه بعد پرداخت کنید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. مخصوصا اگر قصد سفر گروهی و خانوادگی به آلانیا دارید، سفر قسطی به آلانیا با ، شما را در هزینه‌کرد بیش‌تر در مدت اقامت در آلانیا، یاری می‌کند.

چگونه تور آلانیا را اقساطی بگیریم؟

برای دریافت اقساطی تور آلانیا کافی است وام سفر به مبلغ ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان و تنها با داشتن چک صیادی و بدون نیاز به ضامن را دریافت کنید. اگر به صفحه تور اقساطی سفرمارکت مراجعه کنید می‌توانید با فرایند آسان و بی‌درد سر دریافت اعتبار سفر و چگونگی سفر به آلانیا با این امکان ویژه و تازه آشنا شوید.

به دلیل نوسانت ارزی تور اقساطی نداریم.

آلانیا ترکیه کجاست؟

یکی از زیباترین شهرهای ترکیه، آلانیا است. آلانیا یک شهر تاریخی و توریستی در شمال کشور ترکیه بوده و از شمال با رشته کوه توروس و از جنوب با دریای مدیترانه محاط شده و یک صد و سی و پنج کیلومتر وسعت دارد. فاصله شهر آلانیا تا استانبول، پایتخت گردشگری ترک‌ها، فقط ۵۰۰ کیلومتر است. اگر از تهران با اتوبوس یا خودرو شخصی قصد عزیمت به آلانیا دارید، ۱۷۰۰ کیلومتر را باید طی کنید.
آلانیا، مملو از جاذبه‌های طبیعی، ساحلی، جنگلی و تفریحی است تا برای هر سلیقه‌ای، جذاب و دلپذیر باشد. قلعه آلانیا از بناهای تاریخی این شهر است. برج قرمز که KIZILKULE نام دارد، از نمادهای آلانیا است و ۳۳ متر ارتفاع دارد. غار داملاتاش، آمفی تئاتر یونانی با بیش از ۲۰۰۰ سال قدمت، از دیگر بناها و مقصدهای گردشگری این شهر محسوب می‌شود. عاشقان طبیعت‌گردی در آلانیا، فرصت‌های زیادی دارند. از رودخانه دیم چای تا آبشار ماناوگات، جایی است که کوله‌پشتی‌گردها می‌توانند روزهای گرم تابستان و بهار را در هوای خنک آن‌ها، سپری کنند.
یکی از فواید قسطی سفر کردن به آلانیا با سفرمارکت این است که شما می‌توانید بخش اعظمی از بودجه سفر را به خرید و گردش در خود آلانیا اختصاص داده و هزینه رزرو تور را در بلند مدت طبق برنامه ریزی انجام شده، مدیریت کنید. ساحل کلئوپاترا از دیدنی‌ترین سواحل آلانیا بوده و رستوران و کافه و بارهای بسیاری در اطراف آن در اختیار روزگردها و شب‌گردهای ایرانی آلانیا است.

جذابیت‌های تور قسطی آلانیا

تور قسطی آلانیا، جذابیت‌های زیادی دارد. یکی آن‌که شما امروز سفر می‌کنید و هزینه سفر را چند ماه بعد پرداخت می‌کنید با کارمزدی کم. در بهترین فصول سال به آلانیا سفر می‌کنید تا امکان استفاده از ظرفیت های ساحلی و جنگلی این شهر دیدنی و تاریخی و زیبا با چشم‌اندازهای خیره کننده را داشته باشید. سفر به آلانیا در نیمه اول سال، فرصت‌های توریستی و تفریحی بیش‌تری در اختیار شما قرار می‌دهد تا سفر به آلانیا در نیمه دوم سال به خصوص در زمستان!
لذا یکی از جذابیت‌های تور قسطی آلانیا این است که شما می‌توانید با بودجه کم، در بهترین فصول سال به این شهر خوش آب و هوای ترکیه سفر کنید. از طرفی، با تور قسطی آلانیا می‌توان تعداد بیش تری از اعضا خانواده و دوستان و آشنایان را با خود همراه کرد. در حالی‌که اگر خودتان یا دوستان خود به تنهایی و بدون تور قسطی قصد سفر داشتید، با بودجه موجود، امکان سفر به خصوص در بهترین فصل سال مهیا نبود.

مدارک مورد نیاز برای تور  آلانیا

مدارکی که برای خرید تور قسطی آلانیا هر متقاضی باید داشته باشید به شرح زیر است:
تصویر پشت و رو کارت ملی
تصویر صفحات شناسنامه
تصویر و اصل چک صیادی ضمانت

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آلانیا|تور ارزان و اقساطی

هلدینگ گردشگری پارسا گشت