تور آلانیا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان

تور آلانیا + بهترین قیمت

تور آلانیا ترکیه🥇 اگر قصد خرید و یا رزرو ارزانترین تور آلانیا لحظه آخری 1401 را دارید می توانید لیست قیمت آن را همراه با هتل، تاریخ و پروازهای مختلف مشاهده نمایید.

ترکیه کشوری توریستی و زیباست که یکی از شهرهای زیبا و دیدنی آن، شهر آلانیا است. آلانیا شهری‌ست که در مناطق ساحلی کشور ترکیه قرار گرفته و هر چه از دیدنی‌های این شهر بگوییم.

💲 قیمت تور آلانیا 1401

قیمت تور آلانیا براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی یا ترک (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) به مقصد شهر آلانیا و قیمت هتل رزرو شده در آلانیا ترکیه متفاوت و متغییر است.علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور آلانیا دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به آلانیا سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور آلانیا را دستخوش تغییرات کنند.به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفت سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

 تور لحظه آخری آلانیا

حسن تورهای لحظه آخری آلانیا در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور آلانیا قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل 5 ستاره و… هزینه های متفاوتی را شامل می شود ولی همین تورهای نسبتا گران قیمت آلانیا زمانی که شامل آفر تور آلانیا می شوند به عنوان ارزان ترین تور آلانیا لحظه آخری با همان امکانات ولی نصف قیمت ارائه میشوند.

پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری آلانیا را در زمان مناسب خرید یا رزرو کنید. توجه کنید برای خرید تور ترکیه عجله نداشته باشید چرا که یک ندانم کاری باعث میشود که این درصد تخفیف طوری زنده شود که انگار هیچ تخفیفی شامل حال شما نشده اس

 بهترین زمان برای خرید تور لحظه آخری آلانیا

اگر به دنبال این هستید که تور لحظه آخری آلانیا را با بیشترین تخفیف خریداری کنید زمان زیر پیشنهاد می شود:

  • فصل پاییز
  • زمستان به جز ایام تعطیلات سال نو میلادی
  • بعد از تعطیلات نوروزی
  • اردیبهشت ماه

 تور هوایی آلانیا

اگر دوست دارید با هواپیما به آلانیا بروید در نظر داشته باشید که برای سفر به آلانیا با ایرلاین های خارجی چون پگاسوس می توانید از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا به صورت مستقیم سفر داشته باشید.

اما با پرواز داخلی این شرایط وجود ندارد و چه بسا به شیوه ای که با پروازهای داخلی قصد سفر به آنتالیا را دارید باید پیش بگیرید و سپس از فرودگاه های اسپارتا و دنیزلی به صورت زمینی وارد آنتالیا و سپس آلانیا شوید.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آلانیا + بهترین قیمت | تور لحظه آخری و ارزان

هلدینگ گردشگری پارسا گشت