تور آنتالیا | آفرهای ارزان و لحظه آخری

تور آنتالیا

آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان و دیگر مردمان جهان است. ساحل زیبا، طبیعت چشم‌نواز، تفریحات هیجان انگیز و … همگی به جذابیت این شهر برای سفر افزوده‌اند. رزرو تور آنتالیا یکی از ده‌ها خدماتی است که  به کاربران خود ارائه می‌دهد. از اغلب شهرهای ایران می‌توان تور آنتالیا رزرو کرد. به عنوان مثال تور آنتالیا از مشهد، اصفهان، تهران، شیراز و … برگزار می‌شود.
آنتالیا تفریحات بسیار متنوع و گوناگونی دارد. همچنین آثار تاریخی و گردشگری زیادی در این شهر جای گرفته‌اند. به همین دلیل آنتالیا برای تمامی سلیقه‌ها مناسب است. راه‌های بسیار زیادی جهت سفر به این شهر وجود دارد که از راحت‌ترین آن‌ها می‌توان به رزرو تور آنتالیا اشاره کرد.

 

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا

 

  • دروازه هادریان (Hadrian’s Gate)

یکی از تاریخی‌ترین، بی نظیرترین و معروف‌ترین اماکن تاریخی شهر آنتالیا “دروازه هادریان” نام دارد که خود مردم ترکیه این دروازه را با عنوان “اوچ قاپیلار” می‌شناسند. جالب است بدانید که این دروازه، بخشی از دیوار مرزی فوق‌العاده‌ای است که در گذشته‌های بسیار دور به دور شهر سریک کشیده شده است. دروازه هادریان امروزه تنها دروازه باقی مانده از شهر قدیمی و تاریخی سریک بوده و جذابیت‌های زیادی را در خود جای داده است.

Hadrian's Gate

 

  • آمفی‌تئاتر آسپندوس (Aspendos)

این آمفی‌تئاتر معروف و قدیمی زیبا، یکی دیگر از مناطق مهم تاریخی آنتالیا می‌باشد که در منطقه تاریخی سریک قرار دارد. هر گردشگر و توریستی با بازدید از این آمفی‌تئاتر بخشی از تاریخ ترکیه را از نزدیک لمس خواهد کرد.

 

  • مناره‌ ییولی (Yivli Minare)

این مناره یکی دیگر از جاذبه‌‌های تاریخی و در اصطلاح نماد شهر آنتالیا می‌باشد. معماری این بنا، بهترین نمونه معماری سلجوقی را به نمایش گذاشته است که بسیار باشکوه است. مناره ییولی پایه‌ای مربعی دارد و در انتهای آن یعنی بالاترین قسمت مناره، استوانه‌ای هشت ضلعی و کنگره‌دار دیده می‌شود که زیبایی آن را دوچندان کرده است.

Yivli-minare

ساحل کنیالتی (Konyaaltı)

از میان تمام سواحل زیبا و چشم‌نواز این شهر توریستی می‌توان به “ساحل کنیالتی” اشاره نمود که از مرکز شهر فاصله چندان زیادی ندارد. این مکان دیدنی، همیشه مملو از گردشگر و توریست بوده و یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین سواحل آنتالیا هم می‌باشد. ساحل زیبای کنیالتی با داشتن مراکز تفریحی، رستوران‌‌ها و … مسافران علاقه‌مند را به خود جذب می‌کند.

Konyaalti

 

بهترین هتل‌های آنتالیا

 

  • هتل کنکورد (Concorde De Luxe Resort)

هتل 5 ستاره‌ی بسیار بزرگ و محبوب در آنتالیا “هتل کنکور” است. این هتل، در یکی از بهترین مکان‌های آنتالیا قرار گرفته شده است. ضمنا ساحل لار در فاصله چند قدمی این هتل بوده و به علت رعایت بهداشت، این هتل برنده جایزه Blue Flag شده است. اگر راهی این هتل هستید بدانید که دارای اتاق‌های استاندارد و همچنین سوئیت‌های بسیار مجلل و زیباست. همچنین دارای یک بوفه باز بوده که در آن انواع و اقسام گزینه‌های غذاهای ترکی و خوراکی‌های خوشمزه به مسافران ارائه می‌شود.

 

  • هتل باروت لارا (Barut Lara)

هتل باروت در مکانی از شهر آنتالیا واقع شده که چشم‌انداز بسیار زیبایی به امواج نیلگون دریا و طبیعت سبز محیط اطراف دارد. باروت مکان مناسبی برای تفریح، طبیعت‌گردی، تمدد اعصاب و گذراندن اوقات با اعضای خانواده است. اتاق‌های بزرگ این هتل، دارای بالکن‌های جادار با میز و صندلی بوده و در هر اتاق تلویزیون، تخت و سیستم چای نسکافه قرار داده شده است.

 

  • هتل کرون پلازا (Crowne Plaza Antalya)

از هتل کرون پلازا با عنوان یکی از بهترین و مشهورترین هتل‌های آنتالیا نام برده می‌شود که در ساحل مشهور کونیا آلتی (Konyaalti) قرار گرفته است. این هتل مجهز به امکاناتی نظیر: استخرهای سرپوشیده و روباز، اینترنت بی‌سیم (WiFi)، اتاق‌های لوکس، 3 رستوران بزرگ دارای منوی کامل از غذاهای ترکی و بین ‌المللی، بوفه صبحانه با امکان سرو غذا در اتاق و تراس است.

 

  • هتل ریکسوس آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

هتل ریکسوس یکی دیگر از هتل‌های برگزیده و محبوب نوار ساحلی آنتالیا بوده که با پیاده‌روی در فاصله 4 دقیقه‌ای از ساحل قرار دارد. این هتل در میان جنگل‌‌های سرسبز و بکر پارک فرهنگی آتاتورک، در جوار ساحل کونیا آلتی و رشته کوه توروس قرار گرفته است. از امکانات و جذابیت‌های این هتل می‌توان به: منظره پانورامای تراس هتل، استخر تالابی و ترنسفر رایگان به نوار ساحلی در فاصله 300 متری اشاره نمود.

 

بهترین زمان برای سفر به آنتالیا

در تمامی روزهای سال می‌توان تور آنتالیا رزرو و به این شهر زیبا سفر کرد. اما این شهر در تابستان گردشگران بیشتری را به خود می‌بیند. در واقع تابستان، های‌سیزن آنتالیا است و بهترین فصل برای رزرو هتل خارجی و سفر به این شهر محسوب می‌شود. تابستان‌های آنتالیا شلوغ‌تر از دیگر فصل‌ها است. تفریحات آبی و ساحلی از مهم‌ترین تفریحات آنتالیا هستند به همین دلیل بیشتر گردشگران تابستان را برای سفر به این شهر انتخاب می‌کنند تا بتوانند از تفریحات آن استفاده کنند.

معایب تورهای لحظه آخری آنتالیا

هر که تور لحظه آخری خواهد باید چمدان خود را بسته باشد: تنها عیب تورهای لحظه آخری آنتالیا، این است که شما حتما باید آماده سفر باشید. شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر انجام شود و شما مجبور باشید، تا بلافاصه بعد از خرید تور، عازم سفر شوید.

تور آنتالیا لحظه آخری کنسل شدنی نیست: عیب دیگر تور لحظه آخری آنتالیا، این است که شما بعد از خرید، نمی‌توانید تور آنتالیا خود را کنسل کنید و در صورت کنسلی هم به هیچ عنوان مبلغ تور استرداد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر هستند.

کدام صندلی؟ کدام اتاق؟ حق انتخاب ندارید: یکی دیگر معایب تورهای آنتالیا لحظه آخری، خریداری شدن صندلی‌ها و اتاق‌های خوب توسط مسافرین قبلی است. به طوری که در ساعات پایانی، شما مجبور به انتخاب بدترین صندلی‌های یک پرواز و یا اتاق‌های نه‌چندان خوب هتل هستید. حتی برای مسافرت‌های دسته جمعی و خانوادگی، چیدمان صندلی‌ها به انتخاب شما نخواهد بود.

آیا فصل پاییز برای سفر آنتالیا مناسب است؟

در پاییز، شهر آنتالیا در کنترل خودش قرار می‌گیرد. دیگر مسافر زیادی را در کنار ساحل و درون مرکز شهر و مکان‌های گردشگری آنتالیا مشاهده نمی‌کنید. هتل‌ها و رستوران‌های فصلی آنتالیا که در تابستان جای سوزن انداختن در آن‌ها نبود، حالا بسته شده‌اند و کسی سراغشان را هم نمی‌گیرد. برخی از تفریحات آبی و دریایی نیز جمع شدند.

نگران پر شدن هتل‌های آنتالیا در پاییز نباشید

در فصل پاییز دیگر نیاز نیست که نگران تکمیل ظرفیت هتل‌های یوآل آنتالیا باشید. بسیاری از آن‌ها تعطیل هستند. همان تعدادی هتلی که خدمات ارائه می‌دهند نیز در بیشتر مواقع اتاق خالی دارند. قیمت اتاق‌هایشان نیز چندان بالا نیست و می‌توانید با قیمت کمتری آن‌ها را رزرو کنید.

تور آنتالیا پاییز مناسب چه کسانی است؟

با وجود شرایطی که گفته شد، تور آنتالیا پاییز مناسب کسانی خواهد بود که اهل شلوغی و تکاپوی شهر نیستند یا می‌خواهند برای سفر به آنتالیا پول بیشتری را در حساب خود پس‌انداز کنند. اگر قصد دارید به مهمانی‌های شلوغ شبانه آنتالیا بروید یا در کنار ساحل تکاپو و هیجان افراد را برای بازی با تفریحات دریایی ببیند

در کدام ماه از فصل پاییز به آنتالیا سفر کنیم؟

بدترین ماهی که می‌توان برای رزرو تور آنتالیا پاییز 1403 انتخاب کرد، آذر است. در این ماه رطوبت هوا و بارش باران به شدت افزایش پیدا می‌کند و هوا نیز به صورت قابل توجهی نسبت به ماه‌های دیگر پاییز سردتر می‌شود. اما توجه داشته باشید که تور آنتالیا آذر 1403 ارزان‌ترین تور فصل پاییز نیز به حساب می‌آید و برای کسانی می‌خواهند شهر آنتالیا را با کمترین هزینه تجربه کنند مناسب است.

بهترین زمان سفر به آنتالیا در پاییز

ماه مهر بهترین زمان سفر به آنتالیا در فصل پاییز است. در این ماه هوا هنوز آنچنان که باید سرد نشده و می‌توانید در آب‌های دریای مدیترانه شنا کنید. همچنین رطوبت و بارش باران نیز در پایین‌ترین حد خودش بین ماه‌های دیگر پاییز قرار دارد. شاید هر چند وقت یک بار شاید رعد و برق‌هایی عجیب و غریب در آسمان باشید که زیبا نیز هستند.

آژانس پارسا گشت تهران واقع در خیابان گیشا

محتوای جدول

اطلاعات بیشتر:

اخذ ویزا بالی_بهترین قیمت

اخذ ویزای توریستی اندونزی برای اخذ ویزای توریستی اندونزی برای ایرانیان، شرایط و مدارک خاصی لازم است: پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه و دو صفحه

تورنتو کانادا

تورنتو کانادا  تورنتو کانادا وقتی سخن از چند فرهنگی بودن، کیفیت بالای زندگی و بناهای دیدنی می‌شود، چه کسی می‌تواند از تورنتو چشم پوشی کند؟ شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تور آنتالیا | آفرهای ارزان و لحظه آخری

هلدینگ گردشگری پارسا گشت